Lyhyet miehet kiehtoo

tappi itsekin

Eipä ole itsellenikään pituutta siunaantunut kuin 159cm (ja painoa 51kg, joten pieni olen). Olen aina viehättynyt lyhyistä miehistä, alle 175cm on ehdottomasti paras! Ilmeisesti lyhyet miehet haluavat pitkän naisen ja päinvastoin, sillä kaikki iskemään tulleet ovat olleet järjestään yli 180cm. Siinähän tuntee itsensä ihan lapseksi! Vielä jos mies on pitkä ja laiha niin voi yök.

Lyhyet ja massakkaat miehet ovat ehdottomasti seksikkäimpiä :) tällä hetkellä on juttua 160cm miehen kanssa ja olen ihan myyty. HUOM, luonne vaikuttaa totta kai enemmän, mutta nyt keskitynkin vain ulkonäköön. Mukamas kaikki naiset haluavat aina pitkän miehen, mutta ei se näin ole. Kyllä teille keskivertoa lyhyemmillekin on varmasti ottajansa!

5

168

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 11+9

Itte noin 175m tappina oon kyllä mieltyny aina lyhyempiin siroihin naisiin. Jotenkin sitä tuntee ittensä helpommin "miehekkääks" vähän pienikokoisemman vierellä. Ja toisaalta usein pienikokosemmat ei oo niin nirppanokkia omien ihanteidensa suhteen.

En sit tiiä miettiikö sitä alitajuisesti, että ton kanssa mulla vois olla edes saumat. Kylmä tosiasia kuitenkin on, että se mitä nuorena tuli liikuttua päätä pidempien kavereiden kanssa, niin kyllähän ne naiset (etenkin pidemmät) kiinnitti ensimmäisenä huomiota noihin mun pidempiin kavereihin ja ite jäin yleensä nuolemaan näppejä sivulla.

Muutama lyhyempi sentään aina silloin tällöin saatto kiinnostua mustakin. Ykskään mua pidempi nainen ei oo musta koko mun lyhyen elämän (melkee 30w) aikana kiinnostunu, joten en kyllä ihan kokonaan tota myyttiä naisten mieltymyksestä pitkiin miehiin menis kumoamaan. Toki varmaan poikkeuksiakin löytyy.

Mutta on meillä pätkilläkin piene tsäänssit aina toisinaan. Ja en oo mitenkään katkera vaikken mikään hujoppi olekkaan :)

Kai se ongelma on lähinnä siinä tutustumisvaiheessa. Helposti ne raamikkaamat miehet vaan kiinnittää huomiota ja jos ei ikinä läpäise seulaa ennen tutustumista, niin ei voi myöskään mitään sen isompaa kehkeytyä muutenkaan. Varmaan moni potenttiaalisesti hyvin toisilleen sopiva pari jää muodostumatta ihan puhtaasti miehen tai naisen omien kauneusihanteiden takia. Olkoon se sitten miehen pituus tai naisen tissit tai miehen koulutus tai joku muu otsikoissa yhtenään pyörivä syy.

• =7 mies

"Varmaan moni potenttiaalisesti hyvin toisilleen sopiva pari jää muodostumatta ihan puhtaasti miehen tai naisen omien kauneusihanteiden takia. Olkoon se sitten miehen pituus tai naisen tissit tai miehen koulutus tai joku muu otsikoissa yhtenään pyörivä syy."

Niinpä. Tosi hölmöltähän se tuntuu etsiä kumppania vain ihanteiden kautta, kun taas mieli avoimena mahdollisuudet moninkertaistuisivat.

Tavan tollo minäkin.

• 2 + 2

Aloittaja on mies, lyhyt sellainen.

• 14+18

Kääpiöparit tekevät kääpiölapsia, onko se sinusta sitten reilua heitä kohtaan?

• .......

No sit ne kääpiölapset voi vuorostaan etsiä itselleen aikuisina kääpiökumppanit ja tehdä maailmaan lisää kääpiölapsia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe