Olen 26.v mies, Oon asunut muutaman vuoden Oulussa ja kavereita vaikea saada. Vanhoihin kavereihin on yhdeyden pito jäänyt (molemmin puolin) heti kun muutti paikkakunnalta toiselle. Sukupuolella ei ole väliä, jos kiinnostaa leffaseura, jutella urheilusta tai mistä tahansa arjen tapahtumista niin pistäkää viestiä :)
Juttu Seuraa Oulusta!
7
371
Vastaukset
- isabella R_R
Kuule ihme kumma mutta minun henkilökohtaiset kokemukseni sieltä pohjoisesta ovat huonot. Ihmise siellä pohjoisessa ovat ihan erinlaisia kun etelässä. Heillä on eri tapa ajatella kun etelän ihmisillä. Kerran kun asuin kerros talosssa niin enhän toki ajatellut että kun illalla riisuuntuu niin jos ei ole verhot vedettynä ikkunan eteen niinpohjan poika luulee että nyt se riisuu illalla hyuoneessaan ja kaikki näkyy. Minä joka en ollut ajatellut edes sitä mahdollisuutta että ikkuna paljasteisi kaiken, mutta pohjan poika jo tiesi että näytin ikkunassa tahallani naisellisia muotojani, joten hänen toteamuksensa oli totuus. Sitten nämä mustasukkaiset naiset jotka vahtaavat miehiään ylen aikaan, myöskin pohjoisesta, en ole samaa ilmiötä huomannut eteläsuomessa. Niin helkkarin seksi fikseerattuja että he luulevat ettäkaikki ovT SAMANLAISIA. joaaIN TÄYTYY OLLA VIka. vai kuinka miksi muuten pohjoisesta tulleet ovat niin pirun mustasukkaisisa eivätkö he käsitä että ihmiset KESKUSTELEVAT ilman pienintäkään ajatusta seksistä. Hyi olkoon olen mieummin Helsingissä missä solidaarisuus on fakta eikä ämmät vahtaa miehiään silmä kovana että jos joku nyt haluaa heidät tajuamatta ettei kukaan halua
- angarston
No olen kyllä huomannut aivan saman, että ihmisten tavat ja ajatusmaailmat on hieman erilaisia eri puolella Suomenmaata. Mutta en silti lähtisi yhden epämiellyttävän 'pohjan pojan' tai muutaman mustasukkaisen Oululaisnaisen tekemisten tai sanomisten perusteella lyttäämään koko pohjoista maankamaraa.
- SeuraHaussa
Varmaan pitää paikkaa tuo, mutta suomalaiset yleensäkkin jotenkin vaikuttaa masentuneilta ja hiljaisilta (selvinpäin) etäläsuomalaiset taas on niin ylpeitä ja mukamas jotenkin parempia kuin muut suomalaiset, mutta ite ainakin "lappilaisena" oon positiivinen ja oon tyytyväinen siihen mitä tällä hetkellä on.
- näin meillä
Ei miehenä ainakaan kannata ettiä seuraa.
Miehet ei etsi miehiä ja naiset luulee että haluat vain niiltä sitä yhtä asiaa. - bleisi
Buenos dias!! Mä oon aivan samassa tilanteessa kohta 2 vuotta asunut Oulussa ja kavereita ei oo, kaikki jäi Joensuuhun josta muutin tänne. No toki duunin kautta on tuttuja, mut siinä se ja kaikki ovat perheellisiä ja mä oon eronnut ja mies tosi huono yhtälö, kun en luonteeltani taas oo sellanen et helposti tutustus toisiin. Mut vaik oon mies niin ihan oon hetero et älä säikähdä, mut tosiaan oon käyny muutaman kerran yksin leffassa, aika kornii, se vaan olis mukavampaa jos olis joku kaveri. Ja sit kun ei tunne ketään, mut ei tän enempää, mut kärppä matsit kans olis kivoja..joops mut mailia voi laittaa ossa on: [email protected]
- Nnebr
Itse muutin Helsingistä Ouluun joku vuosi sitten. Ensimmäisen kerran kun kävin Oulussa olin vannoutunut Paljasjalkainen Helsinkiläinen, koskaan en muuta Helsingistä mihinkään. Ihastuin Ouluun ja oululaisiin kuitenkin ensinäkemältä.
Helsingissä kun ihmisillä on tapana kyräillä toisiaan minkä ehtii, eikä kannata edes erehtyä puhumaan vieraille ihmisille. Bussikuskikin katsoo pahasti jos tervehtii. Oulussa taas voi puhua kelle tahansa ja kaikki ovat mukavia, eikä kukaan pidä sitä outona jos vieraille alkaa jutella. Paitsi ehkä etelästä tulevat turistit. :)
Ystäviä/kavereita on ollut vaikea löytää kun vanhat jäivät Helsinkiin. Töissä/koulussa ikäero ja perhetilanteet ovat niin erilaisia. Nyt olemassa olevatkin ystävät ja tutut tekevät lapsia ja kasvattavat perhettä ja kaveeraavat vain muiden perheellisten kanssa, silloin kun heillä on vapaa-aikaa. Tuntuu, että mitä vanhemmaksi tulee, sitä vaikeampi on löytää ihmisiä, joiden kanssa voisi viettää aikaa tai vaikka vaan jutella netissä. - Kavereitavaillamyös
Nimimerkki SeuraHaussa, samalla asialla minäkin... 31v. nainen ja erilaisten elämäntilanteiden vuoksi kaverit vähäisenä joten laittele tulemaan sähköpostia [email protected] jos ihan tavallisen tylsä kaveri kelpaa joukkoon vaikka leffaseuraksi tai turisemaan joutavia:)
Saa toki muutkin lähestyä, jos kiinnostaa kaveerata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43713SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283360Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713332Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202186Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 321519
- 321471
- 911393
- 151333