Olin ihastunut deittipalvelun kautta erääseen naiseen ja juttelimme pitkään ja hän vaikutti myös todella kiinostuneelta ja kyseli jo puhelinnumeroa. Kuitenkin samantien, kun olin näyttänyt kuvani hänelle, loppui yhteydenpito. Käsittääkseni tämä ei ole (esim. tällä hetkellä etusivullakin oleva miesten ulkonäkökeskustelu) naisilta mitenkään epätavallista käytöstä. Ja tottakai ensimmäinen ajatus oli, että jaahas, olen niin ruma ettei enää kiinnosta jutella. Kiva juttu, mieltähän tuollainen ylentää.
Kuitenkin vähän ihmettelen siksi, että en ole pitänyt itseäni mitenkään erityisen rumana, koska koko aikuisikäni ajan (~20 vuotiaasta eteenpäin olen saanut niin paljon positiivista palautetta ulkonäöstäni ja baarissa jopa kauniit naiset ovat tulleet kehumaan esim. silmiäni tai jotakin tai muuten vain iskemään tai joskus suoraan ehdottamaan seksiä.
Outoa kyllä, usein myös ovat tuntemattomat miehet tulleet kehumaan ulkonäköäni ja sanoneet minua esim. karismaattisen näköiseksi ja joskus jotkut puhuneet, että jos olisivat homoja haluaisivat minua tai jotakin vastaavaa. Eikä nämä kehut ole olleet mitään kovin harvinaista, vaan melkein tuntunut jopa aika säännölliseltä, kun jossakin käyn. Niin usein miehet sanovat, että saisin naisen kuin naisen tms. Onko joillakin miehillä ja naisilla tapana kehua spontaanisti rumia ihmisiä komeiksi? Itselläni ei ainakaan kyllä ole.. Entä onko teillä naiset tapana useinkin mennä kehumaan baareissa rumien ihmisten ulkonäköä? Tai sitten iskemään tai ehdottamaan suoraan seksiä jonkun ruman kanssa?
Olen kuitenkin totta puhuakseni epäillyt noiden kehujen todenperäisyyttä ja tarkoitusperiä ja ihmetellyt, että ovatko kehujat tosissaan alkuunkaan. Koska en nyt itse ole onnistunut itseäni mitenkään erityisen komeana koskaan näkemään, mutta en nyt rumanakaan.
Jotenkin nyt olisi kiva saada selvyys, että ovatko ihmiset kusettaneet minua tahallaan - niin miehet kuin naisetkin - kuvittelemaan itseni komeaksi, koska kuitenkin tälla lailla sitten käy netin deittipalstoilla, että yhteydenpito loppuu kuvan antamiseen? Miksi se loppuisi, jos kerran olisin komea?
Melkein tekisi mieli antaa kuva useammalle tuntemattomalle naiselle ja kiva kuulla rehellistä palautetta. En kuitenkaan haluaisi tähän mitään linkkiä kuviin laittaa, koska en kaipaa vittuilua julkisella palstalla. Jos sähköpostiosotteet annatte, niin voisin varmaan lähettää sinne linkin kuviini, jos naiset voisivat sitten ilmoittaa, olisiko ulkonäössäni jokin tietty asia joka ehkä ajaisi naisia pois ja olisiko se muutettavissa? Vai onko kyse vain ihan perusulkonäöstäni, jolle taas sitten en voi oikeastaan mitään.
Ruma/komea mies?
5
160
Vastaukset
- - m31
Tervetuloa nettiin. Ei tässä ole kyse mistään muusta kuin siitä, että nyt ollaan netissä. Täällä vaatimukset toisen ulkonäöstä ovat monesti hyvin erilaiset kuin tuolla live-elämän puolella, esim. siellä baarissa. Et siis luultavimmin ole ruma.
Tuntuu usein siltä, että täällä netissä naiset (tai ilmeisesti myös miehetkin) eivät osaa katsoa valokuvia tarpeeksi avoimesti. Ihmisestä välittyvä fiilis livenä on useinmiten aivan erilainen kuin jossain staattisessa valokuvassa. Kuitenkin tuntuu siltä, että monet ilmeisesti tutkailevat valokuvia sillä näkökulmalla, että siitä valokuvasta pitäisi jotenkin syttyä. Eli heti asiat menevät mielessä liian pitkälle ja ehkä ajatellaan jopa, että voisiko tuon kanssa seurustella ja olla siellä vällyjenkin välissä. Mutta voiko tällaista päätelmää tehdä aina pelkän yksittäisen kuvan perusteella? Osassa tapauksista toki voi. Toisissa tapauksissa taas ei ja silloin heittää mahdollisuuden menemään, jos ei uskalla katsoa kaikkia kortteja ja edes tavata toista, jos henkilö kuitenkin muilta osin on kiinnostava ja juttukin luisti kirjoituksissa. Lopulta kun se mahdollinen kumppani löytyy tutustumalla ihan elävässä elämässä, eikä plaraamalla kuvia kuin jostain ostoskataloogista. - ota rennosti
Jospa se nainen vain tunnisti sinut jostain yhteydestä, kun näki kuvasi. Ehkä tilanne jossa hän on sinut tavannut, oli jotenkin nolo, eikä hän sen takia enää halua pitää yhteyttä.
Sinä kyllä näytät aivan liikaa anlysoivan asioita puhki (taidat olla melko epävarma) kun rupeat jo kuvittelemaan, että ihmiset mahdollisesti sankoin joukoin sinua ihan piruuttaan komeaksi kehuisivat, vaikka oikeasti ovatkin ihan päinvastaista mieltä.- Realismia.
Netissä ulkonäkökriteerit ovat potenssissa verrattuna muuhun maailmaan.
Kyseinen nainen on katsellut vähintään kymmeniä ellei satoja miesten kuvia netissä ja voinut olla useisiin yhteydessä. Et vain ollut riittävän komea, se tietysti ei tee sinusta vielä rumaa.
Unohda kaikki muut syyt.
Veikkaisin että olet OK näköinen mies, mutta voihan olla ettet ole erityisen kuvauksellinen ja luonnossa näytät paremmalta kuin koskaan kuvissa.
Älä huoli, itse sain melkein aina pakit kuvan perusteella ja kun niitä kertyy useita kymmeniä niin ymmärtää yskän ja poistuu vähin äänin netistä tuhlaamasta naisten aikaa. - Realismia.
Realismia. kirjoitti:
Netissä ulkonäkökriteerit ovat potenssissa verrattuna muuhun maailmaan.
Kyseinen nainen on katsellut vähintään kymmeniä ellei satoja miesten kuvia netissä ja voinut olla useisiin yhteydessä. Et vain ollut riittävän komea, se tietysti ei tee sinusta vielä rumaa.
Unohda kaikki muut syyt.
Veikkaisin että olet OK näköinen mies, mutta voihan olla ettet ole erityisen kuvauksellinen ja luonnossa näytät paremmalta kuin koskaan kuvissa.
Älä huoli, itse sain melkein aina pakit kuvan perusteella ja kun niitä kertyy useita kymmeniä niin ymmärtää yskän ja poistuu vähin äänin netistä tuhlaamasta naisten aikaa.Niin ja omaa aikaa tietysti myös.
- positionkautta
Laita mulle sun kuva, niin voin kertoa rehellisen mielipiteeni. Oon 30-vuotias nainen.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376