Mitä tehdä silloin, kun...?

*

...kuitenkin rakastaa vielä omaa kumppania, mutta hän ei enää tunnu *eksuaalisesti puoleensavetävältä... ja on taas eräs toinen ihminen jota haluaisi kovasti koskettaa.....

: (

*The mystery of love is greater than the mystery of death*
Oscar Wilde

22

132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Tee tinkat ja vaihda koskettelijaa....

• sivustaN.

Tinka menetti viimeisenkin mahdollisuuden oikeaan kosketukseen ryhtyessä virtuaalisuhteeseen, esittäen olevansa oikeassa suhteessa. Eli ei kannata tehdä tinkoja. Muuten kannattaa vaihtaa koskettelijaa kyllä.

• sivustaN. kirjoitti:

Tinka menetti viimeisenkin mahdollisuuden oikeaan kosketukseen ryhtyessä virtuaalisuhteeseen, esittäen olevansa oikeassa suhteessa. Eli ei kannata tehdä tinkoja. Muuten kannattaa vaihtaa koskettelijaa kyllä.

Ööh eipäs. Sulle ehkä elämä on vain virtuaalia ja esittämistä, mutta meistä toiset pääsee virtuaalista poiskin. Eli jos haluaa kohdata elämänkumppanin vaikkapa juuri netin kautta, niin kannattaa tehdä Tinkat. :-)

Toki aina ei ole takeita onnistumisesta, onpa tavannut mitä kautta tahansa toisensa. Mutta riskiähän koko elämä on. :-)

• sivustaN.
        tinka_tiger kirjoitti:

Ööh eipäs. Sulle ehkä elämä on vain virtuaalia ja esittämistä, mutta meistä toiset pääsee virtuaalista poiskin. Eli jos haluaa kohdata elämänkumppanin vaikkapa juuri netin kautta, niin kannattaa tehdä Tinkat. :-)

Toki aina ei ole takeita onnistumisesta, onpa tavannut mitä kautta tahansa toisensa. Mutta riskiähän koko elämä on. :-)

Sanoin, että kannattaa vaihtaa koskettelijaa.
        Minä tein niin. Minä en esitä täällä mitään. Sinusta en menisi takuuseen.

• sivustaN. kirjoitti:

Sanoin, että kannattaa vaihtaa koskettelijaa.
        Minä tein niin. Minä en esitä täällä mitään. Sinusta en menisi takuuseen.

Osaatko sä lukea? Ymmärrätkö suomea? Mitä mä kirjoitin? Mua ei kiinnosta sun minusta takuuseen meneminen. :-) En ole pyytäny sulta mitään takuita mun puolesta.

• suomennos..
        tinka_tiger kirjoitti:

Osaatko sä lukea? Ymmärrätkö suomea? Mitä mä kirjoitin? Mua ei kiinnosta sun minusta takuuseen meneminen. :-) En ole pyytäny sulta mitään takuita mun puolesta.

Sinusta en menisi takuuseen= Sinun juttuihin en luota.

• puolukkapäivät
        tinka_tiger kirjoitti:

hehe.. onko tinkalla menkat?

• suomennos.. kirjoitti:

Sinusta en menisi takuuseen= Sinun juttuihin en luota.

Byhyy. Ompa hirveetä. Se on sun ongelma, ei mun. :-)

• puolukkapäivät kirjoitti:

Miksi se sua kiinnostaa?

• puolukkapäivät
        tinka_tiger kirjoitti:

Miksi se sua kiinnostaa?

Se ei ollut oikeastaan kysymys, vaan toteamus ;)

• sivustaN.
        tinka_tiger kirjoitti:

Byhyy. Ompa hirveetä. Se on sun ongelma, ei mun. :-)

Sanoin, että kannattaa vaihtaa koskettelijaa. Käännät keskustelun koko ajan itseesi. Ei tämän ketjun aihe ole sinä.

• sivustaN. kirjoitti:

Sanoin, että kannattaa vaihtaa koskettelijaa. Käännät keskustelun koko ajan itseesi. Ei tämän ketjun aihe ole sinä.

Niin, sä otit mut puheeksi ensin. Oma mokas.

• sivustaN.
        tinka_tiger kirjoitti:

Niin, sä otit mut puheeksi ensin. Oma mokas.

Niin, mutta jäit puhumaan itsestäsi, kun muut yrittävät pysyä aiheessa.

Selvä, et varmaan menettänyt mahdollisuutta oikeaan kosketukseen pidemmän päälle.

Ja sikäli kannattaa tehdä tinkat, eli jättää kumppani, joka ei sytytä. Siinähän olimme samaa mieltä. Happy?

Kun nyt pääset vielä sanomaan viimeisen sanan, niin ethän enää jatka enempää "tinkaamista", että ap. ei pahoita mieltään, kun juttu meni ihan väärille raiteille.

Mun puolesta tämä oli tässä, kiitos.

• sivustaN. kirjoitti:

Niin, mutta jäit puhumaan itsestäsi, kun muut yrittävät pysyä aiheessa.

Selvä, et varmaan menettänyt mahdollisuutta oikeaan kosketukseen pidemmän päälle.

Ja sikäli kannattaa tehdä tinkat, eli jättää kumppani, joka ei sytytä. Siinähän olimme samaa mieltä. Happy?

Kun nyt pääset vielä sanomaan viimeisen sanan, niin ethän enää jatka enempää "tinkaamista", että ap. ei pahoita mieltään, kun juttu meni ihan väärille raiteille.

Mun puolesta tämä oli tässä, kiitos.

Älysithän sä edes lopettaa inttämisen. :-D Edistystä sulta.

• puolukkapäivät kirjoitti:

Se ei ollut oikeastaan kysymys, vaan toteamus ;)

Ja aina yhtä päin vittua. Ei sitten mitään muuta mahdollista syytä voi tulla mieleen? Aina sieltä mistä aita on matalin. Pöytälaatikko vastauksia. Buuh.

• tinka_tiger kirjoitti:

Älysithän sä edes lopettaa inttämisen. :-D Edistystä sulta.

Ja siksees mikään homma ei edsity, jos jotain jää selvittämättä. Eli jos ei halua kuulla minusta selvitystä. On viisainta pitää naama kii minusta. :-) Tai sitten oppia kantapään kautta ja kuunnella kiltisti mitä mä sanon itsestäni. Huvitti tai ei. Älä alota jos et jaksa loppuun saakka.

• Miksi..
        puolukkapäivät kirjoitti:

miehet luulee, että kuukautisten aikana on ärsyyntynyt olo, vaikka oikeasti ne "ärsytyspäivät" on viikko tai pari ennen menkkoja, tai siis niillä parilla prossalla joita pms vaivaa? (Totta puhuen mäkin ennen kuvittelin, että se olisi noin)

Tinka, ei kannata nähdä vaivaa jonkun Nulikan provoilujen takia.

• Miksi.. kirjoitti:

miehet luulee, että kuukautisten aikana on ärsyyntynyt olo, vaikka oikeasti ne "ärsytyspäivät" on viikko tai pari ennen menkkoja, tai siis niillä parilla prossalla joita pms vaivaa? (Totta puhuen mäkin ennen kuvittelin, että se olisi noin)

Tinka, ei kannata nähdä vaivaa jonkun Nulikan provoilujen takia.

Siksi, kun ne ei tiedä. Siksi ne luulee. Sit kun ne tietää, ei ne enää luule. Sitten onkin ongelmana, että mistä ne voi tietää, että tietääkö ne oikeesti sittenkään vai luuleeko vaan edelleen. :-)

Pms on joo ärsytyspäivät. Mutta mulla ärsyyntymiseen vaikuttaa totakin enemmän väsymys. Väsyneenä on lyhyempi vieteri. Ellei ole niin väsynyt, että ei enää tajua mitään. Ei edes ärsyyntyä. Silloin menee kaikki taas ihan ohi.

• trollbole.prastkulla

Punnitset kumpi painaa henkilökohtaisessa vaakakupissasi enemmän: rakastaminen vai himo.
      Kysyt itseltäsi, kuinka kauan uskot tuon himon tunteen kestävän tuohon Toiseen Ihmiseen.
      Guuglaa netistä keinoja herättää uudelleen intohimo jo arkistuneeseen suhteeseesi.

• Odottelet aikasi, niin hoksaat, ettei sisarellinen rakkaus pitkälle kanna. Sitten otat eron ja mietit, vieläkö uusi ihastus kuumottaa.

Vai mitä sinä neuvoisit kumppaniasi tekemään samassa tilanteessa? Tuskin kuitenkaan virkistäytymään vieraissa?

• jaahas.

Onneks mulla ei mitkään koskettelut ole edes olleet mielessä... Teillä ei ole arkipäivän toimintoja? Jos tämän palstan feikkeihin muka pitää ajatella liittyvän jotain normaalia, niin kiitti tyydyn käteeni koko loppuelämäni ja minä olen vielä nainen. Eiks teillä ole mitään normaaleja juttuja elämässä? Juhannnussuunnitelmia, ajatuksia huolia arjesta, mitään? Ystäviä tai mitään normaalia arkea?

Naurettavaa, että jos muka joitakin kiinnostaa keskustella omista parisuhdeasioistaan netissä muka noin.. Ei voi pitää paikkaansa.

• silloin et rakasta

Jos rakastat, niin tunnet myöskin seksuaalista vetoa kumppaniisi, ellet rakasta et myöskään halua häntä,..kysymys on kiintymyksestä - ei rakkaudesta, jotka olet sekoittanut. Kiintyä voi ja uskotella olevansa rakastunut, mutta rakkaus haluaa aina myöskin täyttymyksensä ja se on erilainen kuin seksuaalinen himo jotain tuntematonta kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6409
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      82
      4905
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      104
      3169
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3002
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2215
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1606
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      94
      1181
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1175
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1086
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      864
    Aihe