Hei, olen 20 vuotias tyttö joka haluaisi lähteä aupairiksi jonnekkin päin maailmaa. Maalla ei niin väliä.
Osaan puhua melko hyvin englantia. Olen lukion käynyt ja nyt mietin mitä ammattia tulevaisuudessa haluaisin harjoittaa. Sitä ennen olisi mukava asua hetken ulkomailla. Olen nyt työskennellyt kaupanalalla noin kahdekasan kuukautta.
Olen iloinen ja reipas. Tykkään lapsista ja olen itsekkin hieman lapsenmielinen. Olen hoitanut tuttavien lapsia ja kummipoikaani aina kun aikaa on ollut. Myös pari vuotta sitten olin kesätöissä lapsia hoitamassa. Hoidin 5 vuotiaita kaksospoikia ja heidän 2 vuotiasta siskoaan vähän yli kuukauden silloin.
Toivon aupair perheeltä iloista asennetta ottaa minut perheeseen.
Kyselkää tarkempia tietoja ja kertokaa lisää perheestänne jos kiinnostusta löytyy. Sähköpostini on [email protected]
Au pairiksi maailmalle
typy1234
1
91
Vastaukset
- kyselemään vain
Hei !Kiinnostaako Edinburg, Skotlanti? Perheen pikkutytär on 5v ja aloittaa koulun. Au pairia etsitään syyskuusta alkaen kesäkuuhun 2012. Saat lisätietoja emaililla ottamalla yhteyden: [email protected] tai [email protected] nykyinen au pair kertoo myös mielellään viihtymisestään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069