Naisten taso treffeillä...

joku roti sentään

Selasin Suomi24-treffeillä läpi noin 120 naisprofiilia ikähaarukassa 25-34 vuotta. Asuinpaikkaa en rajoittanut mitenkään, mutta kaikilla oli kuva ja ne oli joko online-tilassa tai aktiivisia käyttäjiä.
Täytyy sanoa että laatu on melkoisen heikkoa. Kuvien perusteella yli puolet on lihavia (joko sen huomaa tai ne yrittää peitellä sitä kuvakulmalla), ja jäljellejäävistä hylkäisin valtaosan avaamatta profiilia joko puuttuvan tai huonon esittelytekstin perusteella. Lihavuus (epäilty tai todellinen), huono tai kokonaan puuttuva esittelyteksti, "mies, ota yhteyttä"-mentaliteetti, ostos/vaatimuslistat ja "tositarkoituksen" korostaminen sekä yksinhuoltajuus on karsivia tekijöitä. Alkoholikäyttö ja tupakointi ei selviä avaamatta profiilia, mutta oma arvaus on että se olisi karsinut pois vielä enemmän. 120 profiilista olisin ollut valmis avaamaan kahdeksan tai yhdeksän.
Paljon ei jäänyt käteen sen jälkeen. Muutama nainen ilmoitti iäkseen reilusti alle 30, mutta kuvan perusteella en usko että on päivääkään vähemmän kun 35.
Naiset: laihduttakaa. Yksikään nainen ei pidä lihavuutta tavoiteltavana olotilana, vaan siihen ajaudutaan heikon itsekurin ja epäterveellisen elämäntapojen myötä. Mitä pahinta, siitä ei saisi ottaa edes puheeksi. Ihan kun joutuisi tyytymään kakkoslaatuun. Teillä ei ole MITÄÄN oikeita perusteluja lihavuuteen kun kerran lenkkikengät maksaa 35 euroa ja ruokakin on niin kallista.
Seuraavaksi jätätte tupakan ja humalahakuisen juomisen ja alatte tekemään jotain avioliittojenne eteen ettei tule niin paljon yksinhuoltajia niin nousee heti arvostus.
Mutta laihduttakaa. Minä en lihavaa naista ota, ja olenkin kerran lopettanut parisuhteen sen perusteella että naisen kehon rasvapitoisuus lähti hiipimään yli 15 prosentin eikä loppua ollut näköpiirissä. Sekin ruho vain jatkoi entiseen malliin ja suuttui kun yritin ottaa asian puheeksi.

48

1191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfqwerty

      "Minä en lihavaa naista ota, ja olenkin kerran lopettanut parisuhteen sen perusteella että naisen kehon rasvapitoisuus lähti hiipimään yli 15 prosentin"

      Naisen normaali rasvaprosentti on 18–25 %... -.-

    • Shelovesyou

      Näitä kun aikansa lukee niin aina vaan huvittavammaksi kaikki viestit muuttuu : ).

    • Mies2545

      Sekin ruho vain jatkoi entiseen malliin ja suuttui kun yritin ottaa asian puheeksi.
      Ja selvisit hengissä ole iloinen siitä:)
      ei naisille saa sanoa että ''olet tainnut kulta pikkasen lihota'',niinku ei miehillekään
      kannata sano että ''kuule Jaska sulla pitäs olla enempi lihaksia ja toi sun munas on liian pieni''

      • plläääähh

        No miksei saa jos siltä tuntuu? Tunteiden salassapito tuhoaa suhteen kun suhteen. Ja miehistä etenkin tulee nöyristeleviä lässyköitä.


    • mitäihmettä ?

      Kyllä nyt on tosi kranttu asialla. 120 profiilia, joista 8-9 olis soveliaita (ehkä)

      Jos kysymyksessä on 25-34 vuotiaat, niin enpä usko hetkeäkään tuota
      saldoa. Se, että olettaa jonkun olevan lihava kertoo omaa kieltään.

      Riippakinttusarja näyttää olevan pakkomielle, mikäli paino nouseen, niin
      pots lojo. Eipä voi muuta, kuin todeta, ON SE VAIKEETA tää elämä jollain.

      • ap.

        Usko tai älä. Alle 30-vuotiaiden pääasiallinen vika on lihavuus, ja mitä enemmän ikää tulee, sitä suurempi osuus on (sen lisäksi) lapsellisia. Siinä on vaan se etten elätä enkä kasvata toisten lapsia.


      • eisinkkunainen
        ap. kirjoitti:

        Usko tai älä. Alle 30-vuotiaiden pääasiallinen vika on lihavuus, ja mitä enemmän ikää tulee, sitä suurempi osuus on (sen lisäksi) lapsellisia. Siinä on vaan se etten elätä enkä kasvata toisten lapsia.

        =D millainenhan naisten päiväunimies sinä olet? Jos laittaisit kuvan, siitä selviäsis että olet joku pikku himpula joka laittaa älyttömät vaatimukset naiselle. Suomi24 treffailee naiset ja miehet jotka ei tavallisen elämän kautta jostakin syystä löydä kumppania. Joillakin ulkonäkö, toisella vaikkapa huono persoona (kuten sinulla) tai sitten vaikka ujous. Ei siellä mitään mallitasoisia naisia löydy ja jos löytyis, et sinä pikku parka heille kelpais. Se on kylmä totuus..


      • Olet huvittava :DDD
        ap. kirjoitti:

        Usko tai älä. Alle 30-vuotiaiden pääasiallinen vika on lihavuus, ja mitä enemmän ikää tulee, sitä suurempi osuus on (sen lisäksi) lapsellisia. Siinä on vaan se etten elätä enkä kasvata toisten lapsia.

        Luuletko tosiaan, että kukaan sinua huolii ? Tyhmyytesi paistaa tänne asti.


      • Aikamies-vässykkä
        eisinkkunainen kirjoitti:

        =D millainenhan naisten päiväunimies sinä olet? Jos laittaisit kuvan, siitä selviäsis että olet joku pikku himpula joka laittaa älyttömät vaatimukset naiselle. Suomi24 treffailee naiset ja miehet jotka ei tavallisen elämän kautta jostakin syystä löydä kumppania. Joillakin ulkonäkö, toisella vaikkapa huono persoona (kuten sinulla) tai sitten vaikka ujous. Ei siellä mitään mallitasoisia naisia löydy ja jos löytyis, et sinä pikku parka heille kelpais. Se on kylmä totuus..

        Peräkamarin poika, joka asuu vielä äitinsä luona. Maailmankuva hiukan epärealistinen.


      • Oot onneton.... nyyh
        ap. kirjoitti:

        Usko tai älä. Alle 30-vuotiaiden pääasiallinen vika on lihavuus, ja mitä enemmän ikää tulee, sitä suurempi osuus on (sen lisäksi) lapsellisia. Siinä on vaan se etten elätä enkä kasvata toisten lapsia.

        "Siinä on vaan se etten elätä enkä kasvata toisten lapsia. "

        Miten sinä mielisairas hyypiö kenestäkään pystyisit huolehtimaan, kun et itsestäsikään pysty huolehtimaan. Pysy vässykkä kaukana toisten lapsista älkä tee omiakaan, maaiomassa on tarpeeksi jo idiootteje, mene steriloitavaksi. Vai vielä "kasvattamaan" lapsia : DDDDD salli mun nauraa, vätys et kskaan saa edes naista, mutta voithan purkaa katkeruuttasi tänne suoli24:lle jos se helpottaa yksinäisiä iltojasi.


      • lädet on yök
        eisinkkunainen kirjoitti:

        =D millainenhan naisten päiväunimies sinä olet? Jos laittaisit kuvan, siitä selviäsis että olet joku pikku himpula joka laittaa älyttömät vaatimukset naiselle. Suomi24 treffailee naiset ja miehet jotka ei tavallisen elämän kautta jostakin syystä löydä kumppania. Joillakin ulkonäkö, toisella vaikkapa huono persoona (kuten sinulla) tai sitten vaikka ujous. Ei siellä mitään mallitasoisia naisia löydy ja jos löytyis, et sinä pikku parka heille kelpais. Se on kylmä totuus..

        Taisi aloittajan teksti osua lädeä hermoon :D Kyllähän se totta on että läskeille kelpaa kaikki mutta kukaan ei niitä kelpuuta. Onneksi netissä on myös hoikkia naisia


    • mitäihmettä?

      Niin no, minä naisena en tutki heidän profiilejaan, mutta miten selaamasi
      henkilöt mukamas melk. kaikki on lihavia, juovat, polttavat, sekä lapsellisia.

      Kyllä minä tuon viimemainitun ymmärrän, että ei halua ottaa kontolleen
      toisten lapsia, mutta onhan heillä omakin isä (todennäköisesti)

      En tiedä ikääsi, saatat olla yli 30v jonkin verran ? Minkähänlaiset mitat
      on sellaset, ettei ole vikaa ?

    • Ukkosta ilmassa

      Minä selasin 120 naisen profiilia, niistä ehkä 10-20 ei kävis. On vaan liian kovat kriteerit lopuilla sadalla ettei viitsi edes kysyä. :)

    • 13+14

      Se että sinulle eivät kelpaa ne naiset johtunee siitä että olet piilohomo

    • omanapa

      Henk. koht. survasin sellasen pärstäkuvan ilmoitukseen, että kun joku siitä huolimatta ottaa yhteyttä, on loppu hänelle mieluisa yllätys. Katsotaan miten sen kanssa käy. Voihan se olla että se pitää vielä vaihtaa edustavampaan...

    • näin on marjat

      Minäkin kävin katsomassa kirjoituksesi innostamana, ja mitä näinkään, kauniita nuoria naisia, todella kauniita, ehkä yksi vähän pulska, mutta täytyy muistaa, että on miehiä, jotka pitävät pulskista tytöistä, eli hyvä on tarjonta.

      "joku roti sentään" täytyy olla ihan pelkkä provo, ei mitään realiteettia:)

      • kuis on

        Minäkin päädyin tässä tuohon tsoukki juttuun, sillä eihän se todellakaan
        voi mennä niin, että kaikki on ylipainoisia. Taas on loppiaikaa käytetty
        ärsytysmielessä.


      • ap.

        Läskin huomaa hyvin helposti profiilikuvista. Epäillyksi tapaukseksi luokittelen ne joilla on ohjelmalla käsitellyt kuvat tai outo kuvakulma.
        Laittakaa ystävät rakkaat niin pituus kun paino profiiliin niin olisi helpompi etsiä sen perusteella. Nyt se tieto puuttuu monelta => hylsy.


      • ap.

        Kuten kirjoitin, vähintään lihaviksi epäiltyjä, lapsellisia, huonolla esittelytekstillä liikenteessä olevia, tupakoivia ja humalahakuisesti juovia en huomioi. En netissä enkä IRL. VALTAOSA naisista karsiutuu pois näiden perusteella, mutta en tee kompromisseja.


      • et saa ketään.
        ap. kirjoitti:

        Kuten kirjoitin, vähintään lihaviksi epäiltyjä, lapsellisia, huonolla esittelytekstillä liikenteessä olevia, tupakoivia ja humalahakuisesti juovia en huomioi. En netissä enkä IRL. VALTAOSA naisista karsiutuu pois näiden perusteella, mutta en tee kompromisseja.

        hmmm....Itse olen hoikka, painan 55 kiloa, mutta jo nyt voin sanoa, että kaltaisesi
        ilkeä arvostelija ei ikinä kiinnostaisi ainakaan minua..
        Haen miehistä juuri sympaattista ja avarakatseista karhumaista huumorimiestä ja sinä huokut asenteellasi juuri päinvastaista kyttäukkoa..Hyi!


    • eräs deittailija

      Epäilty lihavuus taisi vaivata suurinta osaa naisista. Tai siis sinun epäilemäsi lihavuus. Sen lisäksi, jos itse vaadit ettei nainen saa olla epäilemäsi perusteella lihava, esittelyteksti ei saa olla mielestäsi huono, mies ei saa ottaa yhteyttä, tositarkoituksella ei saisi olla liikenteessä eikä lapsia saisi olla niin miten voit samanaikaisesti pitää vielä huonona sitä että nasella on ostos/vaatimuslista? Eikös itselläsi ole aika kattava lista jota ei moni läpäise? Vai onko se sallittua vain itsellesi?

      Sen lisäksi, autoille ja muille esineille voidaan lätkiä laatusertifikaatteja, on ykkös- ja kakkoslaatua, mutta ihmiset ovat _kaikki_ samanarvoisia keskenään. Jokainen erilainen, mahdotonta verrata keskenään.

    • Ei koskaan.

      En ole lihava, en yh, en vanha, en polta, en juo. Olen urheiija.
      Kehon rasvaprosentti on suositusarvojen raameissa (miehet 15-25 %, naiset 20-30 %) tai niiden alle.

      Sinä taas et tietenkaan ota minkäänlaista naista, koska et saa.

      Minäkään en halua henkisesti sairasta ja tyhmää miestä. Älykkyysosamäräsi on kirjoituksesi perusteella alle ameebatason.

      • Hyh hyh!

        Jep!
        Sammaa mieltä.
        Näitä pikkurillit pystyssä kulkevia keikkaperseukkoja kyllä riittää nykyään..
        Homostelkoon vain keskenänsä.


    • Suljetultako ??

      "Lihavuus (epäilty tai todellinen), "
      Elätkö harhojen vallassa? Oletko muistanut ottaa lääkkeesi?

      "Muutama nainen ilmoitti iäkseen reilusti alle 30, mutta kuvan perusteella en usko että on päivääkään vähemmän kun 35."
      Olisi aika mennä psykiatrille, vai onko sinulla jo diagnoosi?

      Olet mielisairas.

    • m30+

      Minä kävin äskettäin läpi kaikki maisteriprofiilit Helsingistä 27-35 vuotiaista naisista. Niitä löytyi noin 370 kpl. Ja lähes kaikki tosi huonoja ainakin minun kannaltani. Jos ei profiiliteksti ollut ihan olematon, niin se oli mitäänsanomaton. Lihavia ei kyllä ollut paljon näissa naisissa (luojan kiitos), mutta rumia suurin osa oli kuitenkin. Ja jos ei ollut ruma, niin sitten oli tietysti joku lesbo tai vähintäänkin biseksuaali, joka nyt on totaalinen turn-off. Eli ei tosiaankaan vakuuta. Ja onhan noissa profiileissa paljon muutakin turn-offia, jota ei nyt kannata tässä mainita.

      Olen itse hionut profiiliani paljon, ja lopulta sen suosio sitten kasvoi, ongelmana on vain se että kukaan joka ottaa yhteyttä ei oikein jaksaa kiinnostaa minua. Luulen että tunne on ihan molemminpuolinen. Näin miehenä niin voin sanoa että valta-osa naisista ei tunnu kiinnostavilta, olkoonpa sitten maisteri tai ei. Ei kannata olla kade naisille, vaikka saavatkin paljon viestejä. Oikeasti harva ihminen jaksaa kiinnostaa edes sen verran että suostuisi itse menemään treffeille asti. Ei se auta vaikka moni ottaa yhteyttä sinun profiilisi, koska ne eivät kuitenkaan ole kiinnostavia.

      • maisamillastiina

        Onko naisen pakko olla maisteri? Outo kriteeri mielestäni.


      • ap.

        Akateemiset on harvemmin ylipainoisia, syystä tai toisesta. Joku saisi tehdä tutkimuksen asiasta.
        Koulutukseen en tosin kiinnittänyt alkuperäisessä viestissäni huomiota.


    • 45776796956

      Olen samaa mieltä. Hain kaikki Suomen kuvalliset omaan ikähaarukkaani sopivat naiset. Ei sieltä kovin montaa sellaista jäänyt, jolle olisi halunnut laittaa viestiä. Ne harvat olivatkin sitten niin kauniita, että viestejä satelee varmaan kymmenittäin. Osalla heistä oli myös täysin paska tai ylimielinen profiili.

      Ja ennen kuin minua aletaan lynkkaamaan: se, että en ihastu kuin harvoihin naisiin, ei tarkoita etteivätkö ne muut voisi olla kauniita/hyvännäköisiä.

    • Nainen22....

      Eikö noitten deittipalstojen idea juuri ole se, että sieltä jokainen voi löytää itselleen sopivan kumppanin? Miksi siellä olevien ihmisten tarvitsisi olla tiettyyn muottiin sopivia? Eikö tärkeintä ole se, että antaa itsestään aidosti sellaisen kuvan, kuin on, jotta ei herättäisi epärealistisia toiveita?

      Jos aloittajaa ei viehätä yh-äidit tai lihavuus, se on hänen ongelmansa, ei kenenkään muun. Sehän on vain lottovoitto näille naisille, kun et avaa heidän profiiliaan tai ota yhteyttä. Eikä sinun tarvitse ottaa. Jos tuntuu, ettei kumppani löydy deittipalstojen kautta, keksi uusi harrastus, jossa voit tavata uusia ihmisiä. Esimerkiksi kuntosalilta löydät itsestään huolta pitäviä ihmisiä, jos se on sinulle tärkein ominaisuus toisessa sukupuolessa.

      Ihmisiä on erilaisia ja erilaisuus on rikkaus. Valitettavasti yhteiskunta ja media ajavat epärealistisia/turhia ihanteita ihmisille, joita he yrittävät epätoivoisesti ylläpitää. Kuinka tylsää olisi, jos kaikki ihmiset olisivat saman mittaisia, painoisia ja näköisiä?

      • erittäin hyvin sanottu :) näin minäkin tämän asian ajattelen.
        tuntuu vain siltä että kun tarjontaa on paljon niin mikään ei kelpaa?

        etsitään ja etsitään sitä täydellistä naista tai miestä, mutta jos näin suuret kriteerit joillakin ovat niin loppupeleissä he jäävät ruikuttamaan rannalle :)

        erilaisuus on rikkaus ja pienetkin virheet ovat sallituja sillä eihän täydellistä ihmistä olekkaan ja jokaisella meillä on se oma makumme mistä pidämme.


    • afrikasta niitä laihoja sulle löytyy eiku sinne vaan iskettää

    • kerro kerro kuvastin

      Ei ap tienaa sen vertaa että pystyisi edes elättämään muita. Mies jolla suuret luulot itsestään. =) Ihmettelen miten noin erinomaista miestä kukaan nainen ei ole saalistanut omakseen ilman suomi24 treffipalstaa? Vai eikö kukaan nainen kelpaa? Taitaa olla niin, ettet sinä kelpaa kenellekään eikä rahaa riitä edes thaikkunaisen ostoon.

      • ap.

        Sinunkaltaisia vituttaa se että jäät(te) piikkilangan väärälle puolelle. Ei kukaan terveellä itsetunnolla ja -luottamuksella varustettu nainen (tai mieskään) lähde tuolla tavalla vinoilemaan.


      • piipitähän vain.
        ap. kirjoitti:

        Sinunkaltaisia vituttaa se että jäät(te) piikkilangan väärälle puolelle. Ei kukaan terveellä itsetunnolla ja -luottamuksella varustettu nainen (tai mieskään) lähde tuolla tavalla vinoilemaan.

        Piikkilangan? :O
        En ole tuo ed, mutta onnellisessa suhteessa yläpäästäänkin järkevän miehen kanssa ja arvaappa miksi?
        Ei ole koskaan arvostellut ihmisiä ulkonäön mukaan, joten otappa oppia, jos et aio vanheta yksin, mitä luulen kuitenkin kohdallesi käyvän.


      • piipitähän vain.
        ap. kirjoitti:

        Sinunkaltaisia vituttaa se että jäät(te) piikkilangan väärälle puolelle. Ei kukaan terveellä itsetunnolla ja -luottamuksella varustettu nainen (tai mieskään) lähde tuolla tavalla vinoilemaan.

        Piikkilangan? :O
        En ole tuo ed, mutta onnellisessa suhteessa yläpäästäänkin järkevän miehen kanssa ja arvaappa miksi?
        Ei ole koskaan arvostellut ihmisiä ulkonäön mukaan, joten otappa oppia, jos et aio vanheta yksin, mitä luulen kuitenkin kohdallesi käyvän.


    • SpinninkissäKäynyt

      Antakaa mun nauraa :) Tämä viestiketju on parasta huumoria ikinä :D

    • sitä ja tätä

      Minäpä eilen tiirasin sillä silmällä kaupungilla käydessäni (Jyväskylä)
      että oli tosi hoikkia, siis liiankin laihoja nuoria naisia ja sitten myöskin
      joitakin aivan hirmu tukevia.

      Tuntui, että välimuoto, eli normaali oli hiukan hakusassa, vaan mikä sitten
      kenenkin mielestä on sellainen.

    • Eirasiisti

      }-D hihihihih Täällähän mesoaa tosi ankeat perheskabatyypit jo ennen kuin edes päästy deittailun alkuun. Hopeless. Ei tollane deitti toimi. Ei 'alusta lähtien täysin sukset ristissä' -suhteet voi kestää.
      Ainoo järkevä kehotti v:n perässä ap. lähtee kuntosalille. Jatkan tosissani. Menkää lenkkipoluille, urheiluseuroihin, tanhu- ja näytelmäpiireihin, opintopiireihin. Me vuoskymmeniä onnistuneet löysimme retkeilypiirissä. Ulkopuolisia hankaluuksia tuli vastaan. Ne opittiin voittamaan.
      Tunnetta tarvitaan ja hitunen järkeä. Siinä nuoret toivon kipinää. Loppu on tuuria.

    • VeronicaMars

      Täytyy sanoa näin lapsettomana naisena että ihan hyvä että joku meistäkin tykkää.

    • paino 35 kiloa

      Voitha tuota AP pistää ite sinne kriteereihesi, että vain LUURANGOT kelpaa
      ja tyypit, joilla NAPA tekee tuttavuutta SELKÄRANGAN kanssa.
      Tissithän meillä on niinkuin hiirellä ja kolina käy, kun meitä nai, mutta nehän on sivuseikkoja, pääasia, että oon TOSI TOSI laiha ja poskien kohdalla lommot??
      Hmmm...miksikähän et ole ottanut minuun yhteyttä, vaikka olen tosi anorektikon näköinen kylkiluittenikin näkyessä selvästi profiilissani????
      Otappa yhteyttä, katotaan sitten se sinun KALUSI koko, se kiinnostaa minua enempi..

    • Pullukkaläskionnelli

      Voi hyvää päivää,tän pakko olla provo! Ei kai normaali,AIKUINEN mies oikeasti ole noin tyhmä ja pinnallinen! Etta oikein alle 15 rasvaprosentti AIKUISELLA naisella,ei hyvää päivää sun juttuja!
      Olen pullukka enkä todellakaan ole sunlaista miestä edes etsimässä enkä todellakaan aio laihduttaa,vaan syön just jätskiä ja voe että on hyvää:))
      Tuommoinen pinnallisuus kiihottaa mua yhtä paljon kuin sua mun läskit eli tasoissa ollaan.Onneksi mun ei tarvitse enää miestä edes etsiä.Lapset tehtynä ja ilmaiseksiä saa,jos siltä tuntuu:)
      Vaikutat kyl ihan keskenkasvuiselta tyypiltä.Mut onnea vaan etsintääsi.Ihmetyttää vaan,et miksi sunlaisen muotovaliohuippuyksilön tarvii täällä Suomi24 sivustoilla voivotella naisten heikkoa laatua;) Luulis naisten jonottavan noin mahtavan miehen oven takana! Ja luulis sieltä saleilta tai lenkkipolulta ainaskin naisen löytyvän,kun kerran olet niin huipputyyppi kerran ;)

    • rumamies

      Lihavakaan nainen ei ota rumaa miestä kun luulevat olevansa jotain prinsessoja

      • tsot tsot!

        Ei se mistään prinsessa luuloista johdu vaan siitä, että nainen ei tartte mitään vässykkää siihen perässä retuutettavaksi, kun pärjätään ihan hyvin ilman miestäkin.

        Meillä naisilla kun elämän sanelee yläpää, kun teillä miehillä on mennyt sekin asia vähän metsään ja elämän suunnan sanelee se alapään molo, jota pitää vielä kourassa koko ajan kuljetella sinne suuntaan, kuin se haluaapi. ;D


      • hame päällä?

        Ai, mies luulee olevansa joku prinsessa?
        No, osuit naulan kantaan, sepä se! ;))))


    • rumamies

      Ei ku lihavat naiset ei ota rumaa miestä kun lihavat naiset luulee olevansa jotain prinsessoja ja täydellisiä naisia.

      • ap.

        Naulan kantaan.
        En siis huomioi lihavia naisia. Se tässä on juttuna. Olen itse hoikka ja hyväkuntoinen, joten miksei kuulu edellyttää samaa myös naiseltani?


    • rasva%20

      No voi hyvää päivää...rasvaprosentti yli 15, tiedätkö sinä jannu, että jos rasvaprosentti alle 18, aletaan puhumaan alipainoisuudesta! Alipainoisella voi loupua kuukautiset ja näin ollen hedelmällisyys laskee, vaan eipä sinun laisiasi varmaankaan kukaan lisää tähän maailmaan haluaisi, koska teitä naista elistavia miehiä on jo kylliksi.....

    • sun moka

      Kerrot enemmän itsestäsi kun netissä olevista naisista. Kerrot kuinka sinä haluat laihan naisen, ja kuinka pettynyt olet kun sellaisia ei löydy. Tarjonta on ollut heikkoa.

      Miehen iloisuus ja sallivuus toisten ihmisten suhteen on paljon viehättävämpää kuin ns. ruhon etsiminen, jonka BMI on alle 15.

      En usko sinun löytävän etsimääsi, mutta ne pyöreähköt daamit löytävät mukavia miehiä. Olet ilmeisesti päättänyt löytää neito Täydellisen, mutta sellaista ei ole olemassakaan. Tai toisaalta sinulle sopisi hyvin anoretikko, joka urheilee kiivaasti, syö vähän tai ei juuri lainkaan ja koko ajan vahtii miltä näyttää. Ei juo viinaa, ei polta tupakkaa, mutta kovin lystiä ei hänen kanssaan olisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      197
      4901
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      3037
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      140
      2363
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2344
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1982
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1556
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1482
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1393
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe