Tylyjä pakkeja?

Walther PPK

Palstalla kerrotaan silloin tällöin, kuinka pelätään naisten tylysti antamia pakkeja. Itse en muista törmänneeni tällaiseen useinkaan... Yleensä naiset poistuvat paikalta tai ilmoittavat suht asiallisesti, että eivät halua jutella tai muuta vastaavaa.

Melkein pahinta on, kun nainen jolle menet juttelemaan, ei ole kuulevinaan, mitä sanot, vaikka selvästi hänen täytyi kuulla. Joskus on tullut myös sellaista läppää, että nainen on kysynyt olemmeko kaverimme kanssa homoja...:) (ei mitään sinne päinkään, kyseessä pelkkä kettuilu)

Mitä rankkoja pakkeja olet saanut?

Naiset, kertokaa myös miesten antamista tylyistä pakeista!

39

416

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MlES

No, naurua. Kavereilleen kovaan ääneen: "tuo yritti mua! hahahahaa!"

• cdcfwrgr

Joo kaverille kovaan ääneen nauraminen on yksi tyypillinen. Sitten joskus tulee sitä "Painu vittuun siitä"-settiä. Siihen kuuluu vielä se, että miestä katsotaan niinkuin spitaalista, josta pelätään saavan tartunta. Vaikka siis olen selvinpäin ja usein hyvännäköiseksi kehuttu. Rasittunut silmien pyörittely on kuitenkin ehkä se yleisin reaktio.

Mutta ehkä ongelma on siinä, että olen useimmiten lähestynyt naisia päiväsaikaan kaupungilla.

Viimeaikoina olen huomannut, että naiset ovat mukavampia myöhään illalla. Ilmeisesti alkoholin vaikutuksen ansiosta.

• typerät naiset

Huutoa, kiroamista ja tönimistä pahempaakin on se, ettei noteerata lainkaan. Ei vaivauduta edes vastaamaa,n jos menee juttelemaan. Ei edes sen vertaa, että sanottaisiin painu vittuun siitä. Siinä tulee sellainen olo, että pitäisikö ottaa neitiä pillistä kiinni, että eikö ole opetettu mitään käytöstapoja, että ihmisiä ne ovat miehetkin.

• panos e

Silti ollaan sitä pillua jakamassa heti kun sopiva mies sattuu kysymään.

• jokurajaa!!

Miksi sä tollasta naista ees yritit iskeä???!
        :O

Älä hyvä mies kynnysmatoksi itseäs väkisin tunge!
        Etkö vois seuraavan kerran lähestyä sitä kiltin ja rauhallisemman näköistä, joka kenties oleilee yksikseen jossakin. Miksi pitää lähestyä sitä ylpeää seksipommia?

• 30 nyt
        panos e kirjoitti:

ja ajattele mihin se johtaa: rakkauteen, avioliittoon, lapsiin, yhteiseen vanhuuteen...

• Pozaaalusta
        jokurajaa!! kirjoitti:

Miksi sä tollasta naista ees yritit iskeä???!
        :O

Älä hyvä mies kynnysmatoksi itseäs väkisin tunge!
        Etkö vois seuraavan kerran lähestyä sitä kiltin ja rauhallisemman näköistä, joka kenties oleilee yksikseen jossakin. Miksi pitää lähestyä sitä ylpeää seksipommia?

Ei sitä voi aina etukäteen tietää, kuka reagoi mitenkin. Sellaiset ihan tavisnaiset saattavat olla tylympiä kuin kauniit.

• rusketus purkista
        Pozaaalusta kirjoitti:

Ei sitä voi aina etukäteen tietää, kuka reagoi mitenkin. Sellaiset ihan tavisnaiset saattavat olla tylympiä kuin kauniit.

pahimpii kai ne pynttäytyneet tavikset...
        "nyt oon siis niin hot!!!!11!"

• Ei voi tietää
        Pozaaalusta kirjoitti:

Just niin. Pulleat, tupakoivat lähiönaiset voivat olla aivan yhtä ynseitä kuin kauniit naiset.

• neuvoa-antava
        Pozaaalusta kirjoitti:

Eikö muka mitenkään voi tietää etukäteen? Mun mielestä kyllä voi. Seuraamalla hetken aikaa kauempaa, miten nainen käyttäytyy ja miten reagoi miesten lähestymisiin.
        Ja eihän sitä pakko oo heti mitään iskureploja heittää... ei kaikki sellasesta pidä.

• Pozaalusta
        neuvoa-antava kirjoitti:

Eikö muka mitenkään voi tietää etukäteen? Mun mielestä kyllä voi. Seuraamalla hetken aikaa kauempaa, miten nainen käyttäytyy ja miten reagoi miesten lähestymisiin.
        Ja eihän sitä pakko oo heti mitään iskureploja heittää... ei kaikki sellasesta pidä.

Sanoinkin, ettei AINA voi tietää. Tuo mitä sanoit on ihan hyvä, jos tilanne on sellainen, että miehet lähestyy naisia jatkuvalla syötöllä.

Ei mistään iskureplojen heittämisestä ole kysymys. Maailmasta löytyy kaikenlaista naista, ja varsinkin kännissä naisten(kin) ylimielisyys on huipussaan.

• cdcfwrgr
        neuvoa-antava kirjoitti:

Kiva kun yrität antaa neuvoa, mutta mielestäni useimmissa tapauksissa sitä ei voi etukäteen tietää.
        Itse harvemmin edes lähestyn naisia paikoissa joissa heitä koko ajan piiritetään. En siis voi seurata miten hän reagoi kun muut lähestyvät.
        Enkä myöskään harrasta iskureploja.

• neuvoa antava
        cdcfwrgr kirjoitti:

Kiva kun yrität antaa neuvoa, mutta mielestäni useimmissa tapauksissa sitä ei voi etukäteen tietää.
        Itse harvemmin edes lähestyn naisia paikoissa joissa heitä koko ajan piiritetään. En siis voi seurata miten hän reagoi kun muut lähestyvät.
        Enkä myöskään harrasta iskureploja.

Okei. Ymmärrän.

Millä tavoin "valikoit" sen naisen jota lähestyt?

• vitsiä pukkaa
        panos e kirjoitti:

Pitäiskö sitä sitten jakaa epäsopiville? Tämä miesten logiikka on tarua ihmeellisempää.

• cdcfwrgr
        neuvoa antava kirjoitti:

Okei. Ymmärrän.

Millä tavoin "valikoit" sen naisen jota lähestyt?

En aina mitään erityisempää valikointiprosessia edes tee. Lähestyn vain spontaanisti jotain naista sillä asenteella, että ehkä jonkin aikaa juteltuani hänen kanssaan saan selville haluanko muutakin kuin vain jutustella.
        Yleensä se torjuminen tapahtuu jo ennen kuin olen mitään edes ehdottanut.

Olen joten kuten oppinut tunnistamaan ulkonäön perusteella ne jotka ovat varmuudella kilttejä. Tällaiset naiset ovat kuitenkin melko harvinaisia. Jos lähestyisin aina vain tämän tyyppisiä naisia niin saisin olla hyvin pitkään yksin. He ovat sitä paitsi usein niin ujoja, että torjuvat minut jo pelkästään sen takia koska on niin pelottavaa jutella tuntemattomalle.

Varmuudella ilkeitä on vaikea tunnistaa. Usein olen jo valmiiksi varautunut saamaan tylyä kohtelua, kun lähestyn jotain tällaista pynttäytynyttä hottista. Yllätys on suuri kun hän onkin mukava ihminen.

• ----
        neuvoa-antava kirjoitti:

"Seuraamalla hetken aikaa kauempaa, miten nainen käyttäytyy ja miten reagoi miesten lähestymisiin."

Siinä voi kuitenkin käydä niin, että vaikka nainen kyllä tykkää kaikkien muiden miesten lähestymisistä, niin kuitenkin jos itse yrittää lähestyä sitä niin saa todella vihamieliset pakit niskaansa.

• just joooo
        30 nyt kirjoitti:

ja ajattele mihin se johtaa: rakkauteen, avioliittoon, lapsiin, yhteiseen vanhuuteen...

No se voi jonkun oikeasti kauniin naisen kyseessä ollen joskus tuollaiseenkin johtaa, mutta ei suinkaan välttämättä. Päinvastoin jo sekin kertoo tästä asiasta, kun meillä on tosipaljon näitä 'eronneita' vanhempia naisia ja yksinhuoltajia.

• just joooo
        Ei voi tietää kirjoitti:

Just niin. Pulleat, tupakoivat lähiönaiset voivat olla aivan yhtä ynseitä kuin kauniit naiset.

Se nyt on kuitenkin, että pakit tällaisilta naisilta eivät niin pahoilta tunnu, joskin ne kyllä hämmentävät

• däpidäpidäpidäpi
        just joooo kirjoitti:

Se nyt on kuitenkin, että pakit tällaisilta naisilta eivät niin pahoilta tunnu, joskin ne kyllä hämmentävät

Onko kankkunen?

• anniiiiina

Erään miehen antamat tylyt pakit:

Ei ollut kuulevinaan vaikka puhuin sille. :(
      Käänsi selän. Ei sanonut mitään.

• "olen alfa-u!"

Noo noi on noita joilla on munat lihakset mut käytännössä ovat kuin naisia... peilaileekin itseään salilla...

• arpia sydämeen

Näitä "hypi vittuun siitä!" lausahduksia ja erilaisia pilkkanauruja on tullut kuultua monesti. Samoin selän kääntämisiä ja silmien pyörittelyitä.

Yksi tapaus on kuitenkin jäänyt aivan erityisesti mieleeni. Olin 90-luvulla nuorena poikana, 18-vuotiaana yksillä festareilla. Ollessani tanssimassa festarin discoalueella kaverini kanssa, siihen tuli pari parikymppistä tyttöä. Tytöt alkoivat juttelemaan kanssamme, ja toinen tytöistä alkoi jutella erityisesti minun kanssani. Olin onnessani, ajattelin, että hän pitää minusta. Pyörimme festarin discoalueella, kävin hakemassa juotavaa meille molemmille. Tyttö flirttaili minulle koko ajan, ja sanoi menevänsä istumaan ja pyysi että tulisin kohta hänen luokseen. Jäin juomaan tuoppini kaverini luokse, ja lähdin sitten sinne tytön luokse. Kun ehdin kohtuullisen lähelle tätä tyttöä, niin joku ehkä kaksvitonen jätkä tuli siihen sanomaan minulle, että mene tuonne sateenvarjo kädessä olevan tytön luokse. Alueella ripotteli harvaa tihkua, ja näin tosiaan yhden sateenvarjo auki olevan tytön. Menin hänen luokseen ja sanoin, että tuo tyyppi käski minun tulla hänen luokseen. Tyttö sanoi, että aivan, niinhän sinun pitikin tulla tänne. Sitten kun olin siinä sateenvarjon alla, niin tyttö näytti minulle, jotta katsoin ehkä 20 metrin päässä oleville penkeille. Siellä se minulle vartavasten flirttaillut tyttö istui jonkun miehen sylissä ja muut miehet virnuilivat minulle. Lähdin menemään takaisin disco-alueelle, ja sielläkin tuli vielä vastaan tätä heidän kaveriporukkaa, jotka kommentoivat jotain vittuilua minulle.

Jälkeenpäin tulin siihen tulokseen, että se tyttö, joka tuli minulle flirttailemaan, halusi tahallaan nöyryyttää minua. Sillä oli poikaystävä, mutta se sai jotain tyydytystä siitä, että sai nöyryyttää minua ja koko heidän kaveriporukkansa nauroi minulle.

Onko kommentteja, naiset?

• rumanainen...

Hmm, millaisia kommentteja odotat nimenomaan naisilta?

Itse olen nainen ja sanon että kylläpäs oli ääliö mimmi joka tollasen tempun teki!
        Onneks kaikki naiset eivät oo tollasia. En mä ainakaan. Ei tulis mieleenkään tehä noin. :(

Mulle käynyt hiukan vastaavalla tavalla miehen toimesta. Miesporukka oli lyöny vetoa että yks heistä sais mut iskettyä. No, kun sit olin antanut numeroni, niin se melkein sylkäs naamalle ja lähti naureskellen kavereidensa kanssa pois. :(

• ...
        rumanainen... kirjoitti:

Itse olen nainen ja sanon että kylläpäs oli ääliö mimmi joka tollasen tempun teki!
        Onneks kaikki naiset eivät oo tollasia. En mä ainakaan. Ei tulis mieleenkään tehä noin. :(

Mulle käynyt hiukan vastaavalla tavalla miehen toimesta. Miesporukka oli lyöny vetoa että yks heistä sais mut iskettyä. No, kun sit olin antanut numeroni, niin se melkein sylkäs naamalle ja lähti naureskellen kavereidensa kanssa pois. :(

Tollanen vedonlyönti on todella lapsellista touhua..

Mun päälle on ihan oikeasti sylkenyt eräs poika, johon olin ihastunut n. 13 vuotiaana..Ne kai oli sitten eräänlaiset pakit..

• arpia sydämeen
        rumanainen... kirjoitti:

Odottaisin naisilta jotain kommentteja, joissa analysoitaisiin miksi monet naiset nauttivat tuollaisesta.

Ikävä kuulla miten sinulle on käynyt. :( Uskon helposti, että tuosta vedonlyöntijutusta on jäänyt jonkinlainen trauma. Siinä on samaa tahallista ilkeyttä kuin minunkin kokemuksessani.

• Kertis

Jotain ihmeellisiä vedätyskeimailuja on kyllä muutamaan otteeseen tullut itsekin koettua. Kun lähestyminen kuitenkin on niin tervanjuontia, niin pahimmat nöyryytykset sentään ovat yleensä jääneet kokematta, eli jostain on pölähtänyt paikalle keimailijan poikaystävä tai deitti ennen kuin olen saanut takamustani irti penkistä. En ole keksinyt niille muuta "järkevää" selitystä kuin että nainen on joko halunnut pitää kieroutuneella tavalla hauskaa tai herättää miesystävässään jotain mustasukkaisuuden tunteita, kun tämä jotuu todistamaan järjestettyä tilannetta.

• kummin päin
        Kertis kirjoitti:

Jotain ihmeellisiä vedätyskeimailuja on kyllä muutamaan otteeseen tullut itsekin koettua. Kun lähestyminen kuitenkin on niin tervanjuontia, niin pahimmat nöyryytykset sentään ovat yleensä jääneet kokematta, eli jostain on pölähtänyt paikalle keimailijan poikaystävä tai deitti ennen kuin olen saanut takamustani irti penkistä. En ole keksinyt niille muuta "järkevää" selitystä kuin että nainen on joko halunnut pitää kieroutuneella tavalla hauskaa tai herättää miesystävässään jotain mustasukkaisuuden tunteita, kun tämä jotuu todistamaan järjestettyä tilannetta.

Millä lailla lähestyminen on tervan juontia? Siis sinulle vai sille vastakkaiselle sukupuolelle?

• just joooo
        rumanainen... kirjoitti:

Se nyt oli ilmeisesti vain miesten pilailua, mutta naisille tällaine jonkun miehen uhrikseen ottaminen ja hänen joukolla nolaamisensa toimii naista seksuaalisesti kiihottavan juttuna ja siksi nainen tällasita teatteria itselleen järjestelee.

• Miss Fury
        arpia sydämeen kirjoitti:

Odottaisin naisilta jotain kommentteja, joissa analysoitaisiin miksi monet naiset nauttivat tuollaisesta.

Ikävä kuulla miten sinulle on käynyt. :( Uskon helposti, että tuosta vedonlyöntijutusta on jäänyt jonkinlainen trauma. Siinä on samaa tahallista ilkeyttä kuin minunkin kokemuksessani.

Mistäköhän helvetistä jokaisen naisen pitäisi tietää jokaisen naispuolisen sekopään motiivit?

Minulla ei ole hajuakaan miksi kukaan saa kiksejä nöyryyttämisestä. Oli se sitten mies tai nainen.

• gsdagsg

Itku tulee, kun lukee näitä teille annettua pakkeja:) Mahtaa olla itsetunto kolhiintunut?:) Hahaha, se on oikein teille luusereille. Ette te mitään naista/miestä ansaitse!

• arpia sydämeen

Vaikea ymmärtää millainen ihminen saa nautintonsa siitä, että muita loukataan.

• asdgasd
        arpia sydämeen kirjoitti:

Vaikea ymmärtää millainen ihminen saa nautintonsa siitä, että muita loukataan.

ATM:t saa nautinnon kun ne huorittelee naisia.

• sir_eino

Pakeista on paljon kokemusta mutta mitään ihan järkyttävän tylyä ei tule heti mieleen. Joskus kaljat on lentäneet naamalle mutta silloin olen kyllä lähestynyt naista jollain niin hurmaavalla tavalla että menee ihan sen piikkiin.

Pahimmalta on tuntunut kun on ollut ihastunut ja nainen ei ole tuntenut samoin. En mä varmaan paljon itseeni ottaisi jotain tuntemattoman tylytystä.

• miehenkuvotus

Vittuiluja ja ulkonäön haukkumisia on tullut vastaan muutamia, tietenkin ne vähän pahalta tuntuvat, mutta asiastahan ne ovat ruma kun olen. Se tuntui hieman pahemmalta kun menin juttelemaan yhdelle naiselle ja hän ei vastannut mitään vaikka selkeästi kuuli, katseli vain halveksuvasti.

Kaiken pahimilta tuntuvat pakit sain keväällä naiselta, jonka kanssa olin jo jutellut muutamia kertoja. Kysyin häntä syömään tai kahville. Sanoi olevansa kiireinen, mutta seuraavalla viikolla voisi hyvinkin lähteä. Sen jälkeen suhtautuminen muuttui täysin. Ei enään jutellut tavattaessa, eikä edes tervehtinyt. Se tuntui pahalta. Ei olisi tuntunut lähellekkään yhtä pahalta jos hän vain olisi sanonnut, ettei halua lähteä. Sen olisin ymmärtänyt.

• Naisasialooseri.

Jos pikku neitokainen antaa pakit eikä kohtele minua kunnioittvasti kuten naisen kuuluu, niin pikku neitokaiselle on opettava tapoja ja laitettava hänet pelkäämään.

Olen onnistunut siinä ennenkin.

• Enpä ole juuri pakkeja saanut en...

Johtunee siitä että en ole yrittänyt...

• Pari kertaa olen kysyny tanssimaan ja niistä sen toisen kerran sain ihan kohteliaan selittelevät pakit.

• sama homma

Täällä. Pakkeja ei ole tullut vuosiin kun en ole yrittänyt ketään. Kaupassakin pitää varoa, että en mene yksinäisen naisen viereen seisomaan koska nainen luulee, että tulin siihen vain sitä varten, että yritän iskeä häntä ja sen takia lähtee pois :)

• Reipas Poikamies

Se on kuin peliä- kysymys on siitä oletko siinä huono vai hyvä?

Tämä johtuu siitä että iskijä on mies joka ei siis täytä naisen toiveita sopivasta miehestä (miehen oma käytös iskemisen aikana).

"Etkö vois seuraavan kerran lähestyä sitä kiltin ja rauhallisemman näköistä, joka kenties oleilee yksikseen jossakin. Miksi pitää lähestyä sitä ylpeää seksipommia? "

Naisen analogialla- kauneimmat naiset on varattu ytm-miehille luonnostaan ja laaduttomampien miesten lähestyminen luokitellaan sopimattomaksi? RAuhallisen Tiina Taviksen pakit korventaa oikeastaan pahemmin kuin seksipommilta saadut.

Uskon että kaikenlaisille naisille saa tehdä aloitteita jos kokee henkilön mielenkiintoiseksi?

Naiset osaavat olla hyvin julmia tiedostamattaan, ehkä tämä tylytys juontaa siihen panoeinojen poissa pitämiseen tarvittaessa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      7492
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      104
      5274
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3471
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2544
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      353
      1515
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      57
      1330
    Aihe