Puketuminen ja ensivaikutelma

10003000

Vaikuttaa naisen asu ensivaikutelmaan?

Edellisenä päivänä pukeuduin valkoisiin shortseihin ja tiukkaan keltaiseen urheilutoppiin. Kokonaisuus oli sporttinen ja seksikäs. Tällöin sain katseita erityisesti nuorilta miehiltä.

Eilen taas pukeuduin metsänvihreään mekkoon ja sandaaleihin. Kokonaisuus oli hippimäinen ja ehkä vähän tylsä. Tällöin vanhemmat miehet olivat minusta kovinkin kiinnostuneita..

Noh olen ollut nyt vähän aikaa sinkku ja olen taas valmis uuteen parisuhteeseen. Haluankin selvittää, että onko naisen pukeutumisella väliä kun ajatellaan sitä, että millaiset miehet minusta kiinnostuvat. En halua tyrkyttää itseäni, enkä myöskään vaikuttaa varatulta. (Ystäväni usein sanovat, että näytän varatulta)..

Vastausta kaipaan erityisesti miehiltä joiden ikä on noin 23-29 vuotta.

11

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höh höijäää

Ole oma itsesi äläkä pukeudu niin kuin luulet miesten haluavan, Luulisi tuossa iässä tällaisen asian olevan jokseenkin tiedossa. Minua /mies/ ei ole koskaan kiinnostaneet naiset, jotka yrittävöt olla jotakin vain miellyttääkseen miestä....

• 10003000

"Ole oma itsesi äläkä pukeudu niin kuin luulet miesten haluavan"

Pukeudunkin niin kuin haluan, mutta lähinnä olen kiinnostunut siitä mitä viestitän pukeutumisellani. Pukeutumistyylini vaihtelee todella paljon, ja monesti joudun laittamaan päälle vaatteita, joista en itse pidä. SIksi tässä pohdiskelen, että onko vaatetuksella edes merkitystä. Viestin tarkoitus on myös se, että otanko opintolainaa vain siksi, että saisin uusia vaatteita :D

Ja edelleen olen oma itseni...( Huh huh... Tuo on äärimmäisen typerää analyysia näin lyhyehkön keskustelun jälkeen.)

Ja sekin ihan vain tiedoksi, että olen todella huono miellyttämään yhtään ketään, joten tuokin päätelmäsi oli hukkaan mennyttä.

• phumba

Vaatetuksella lähinnä viestit minkä alan ammatti ja sosiaalinen asema sinulla on. Jos olet nuori ja opiskelija niin sinun ei kannata ottaa opintolainaa vaatteiden hankintaa varten, vaan etsiä kirppareilta tai ommella itse. Alle kolmekymppinen ei välttämättä näytä hyvältä kalliissa merkivaatteissa. Pitää varmaan paikkansa tuo että nuoret kundit katsovat sporttisia tyttöjä kun taas vähän vanhemmat sellaisia "intellektuelleja". Vanhempi ukko nimittäin ei välttämättä jaksa juosta nuoren sporttimimin perässä.

• Citizen Kane-----

Ensi kerralla kun kysyt miesten mielipiteitä, kerro millaisen vastauksen haluat, ettei tarvitse tulla teilaamaan normaaleja vastauksia.

• kameleontti...

Mielenkiintoinen aihe! Itse huomannut kanssa, että omat tyylin vaihdokset on vaikuttaneet siihen millaiset miehet kiinnostuu. Ulkomaalaiset tykkää paljastavasta pukeutumiseta ja suomalaisiin puree paremmin persoonallisuus.

Samoin hiusten värin vaihdos vaikuttaa kanssa: mustatukkaisena keski-ikäiset miehet lähestyivät eniten ja punapäänä nuoremmat ( ja tämä ehkä sattumaa, mutta pari ranskalaista erillistä tapausta) , blondina tummaihoiset ja ulkomaalaiset ja nyt brunettena en ole huomannut mitään tiettyä ihailijakuntaa tämä varmaan siksi, että rusket hiukset on kaikkein tavallisimmat.

• tositönkkö

Edellisenä päivänä pukeuduin valkoisiin shortseihin ja tiukkaan keltaiseen urheilutoppiin. Kokonaisuus oli sporttinen ja seksikäs. Tällöin sain katseita erityisesti nuorilta miehiltä.

Voisi kuvitella tuon tehoavan kaikkiin iästä riippumatta...

• 30vuotias

Tärkeintä on että vaikutat lähestyttävältä. Hymyile ja juttele jos sopiva mies osuu sun kohdalle. Saat tehdä aloitteen!

• 10003000

Voisi siis päätellä tämän keskustelun perusteella, että pukeutumisella ei olekaan niin kovin suurta merkitystä?

"Vaatetuksella lähinnä viestit minkä alan ammatti ja sosiaalinen asema sinulla on."

EIkö sosiaalisella asemalla tai ammatilla ole merkitystä?

Jos vaikka ajatellaan tilannetta, jossa kaksi tuntematonta kohtaavat toisensa. He tekevät väistämättään toisistaan päätelmiä (oikeita ja vääriä). Tälläisessä tilanteessa olisi ihanaa onnistua! Jos onnistumiseen oikeasti vaadittaisiin vain hymyä ja lähestyttävyyttä, niin ei maapallolla olisi enää yhtään ainoata sinkkua...

• phumba

Täysin oikea johtopäätös. Arkeologi näyttää arkeologilta, jumppaohjaaja jumpaaohjaajalta.

• 30vuotias

Nuoret panostaa vaatteisiin yleensä enemmän. Ehkä se johtuu pohjimmiltaan siitä, ettei heillä ole vielä oikein muuta sisältöä ts. he yrittävät näyttää jollekin kun taas vanhempien ei enää tartte näyttää millekään kun he jo ovat jotakin... sama ku eihän miljonäärit pukeudu kuin miljonäärit mainosten ja elokuvien mukaan tekee. sen sijaan keskiluokka pukeutuu niin - merkkivaatetta aina vaan...

Että ton verran voi mun mielestä päätellä. Kans jos vaatteet on olleet jo kauan käytössä mutta yhä hyvät osoittaa se yhdenlaista tyylitajua ja ettei juokse vain muodin perässä.

• Puoli minuuttia

Pukeudut niin tai näin, niin ensimmäisen puolen minuutin aikana vieras ihminen tekee sinusta arvion sekä pukeutumisesi, muun tyylisi, että tapojesi, siis miten käyttäydyt, perusteella. Siis ensivaikutelmaan ei tarvita sen enempää aikaa ja harkintaa, joten kannattaa olla oma ihana itsensä joka tilanteessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe