(netti)deittailun jakauma

dsgsg57

(Netti)deittailu taitaa noudattaa power law -tyyppistä jakaumaa. Toisin sanoen muutamat yksilöt saavat lähes kaikki viestit ja lähestymiset. Oma arvioini on, että kaikki tällaiset yksilöt omaavat hyvän ulkonäön.

3

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasdvvvv

      Juurikin näin.

      Oon tossa huvikseni selaillut muiden ihmisten profiileja ja löysin tyypin jolla ei ollut muuta kuin kuva hiekkadyynillä lasit päällä ja suu auki. Mitään tekstiä ei ollut eikä juurikaan kuin 1/4 kaikista syötettävistä valinnoista tehtyinä. Kovasti kuitenkin näytti arvostelut täyttä viittä tähteä ja arvosteluja useita kymmeniä. (itselleni joku antanut 3 pistettä arvioksi, minulla on kaikki tiedot uskontoa lukuunottamatta syötettynä ja minusta perusnaamalla otettu kuva)

      Eli kuva vie 99% huomiosta ja jos kuva ei miellytä niin eipä ketään kiinnosta lähettää. Edes ne jotka pitävät minua siedettävänä ja jaksavat pari viestiä lähettää menevät pian offline kun ilmeisesti ei sitten kuitenkaan iskenyt.

      Naisten markkinoilla ilmeisesti pärjää siis tosissaan pelkällä kuvalla jossa mielellään on kasvonpiirteet peitettynä.

      • Tuon voin kyllä allekirjoittaa. Vaikka niin paljon puhutaan profiilin sisällöstä, asiallisuudesta ja hyvästä kielestä, niin katse kiinnittyy pääasiassa kuvaan. Panosta tässä nyt sitten siihen sisältöön...

        Olen myös huomannut, että yksi tai kaksi pitempää viestiä vielä menee, mutta vaikuttaa että lukemishalutkin hyytyvät kovin nopeasti, tai ainakin niiden harvojen vastausten pituus muuttuu muutaman lauseen tai vain parin sanan mittaisiksi.

        Kun luoja ei ole ulkonäköä antanut, muihin ominaisuuksiin satsaaminen on kohtuullisen turhaa näillä palstoilla ja treffisaiteilla yleensäkin. Naamakirurgille ja kuntosalille kai pitäisi lähteä, vaan kun ei sekään kiinnosta niin olkoon.

        Kauneus on katoavaa, rumuus senkun lisääntyy :-)


    • asdasdvvvv

      Unohdin mainita että mielellään helevetin yli-innokas juhlijailme päällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe