Taidan kertoa omanikin tarinan kun tapasin miehen täältä suomi24 yli vuosi sitten. Siis miehen profiili oli täydellinen ja juuri sen tyylinen mitä etsin. Aloimme kirjoittelemaan ja tutustumaan. Alussa mies oli todella mukava ja menin ihastumaan typeryyttäni täysillä luullen tietysti että hän on se mitä oli itsestään kirjoitellut. Osasi aina varovan hienotunteisest aloittaa keskustelun kun kävi sivuillani ensi kertaa Hieman liiankin erikoisesti tuntuen siltä että profiilini oli yksityinen ja hän siellä vieraana. Etenimme seurustelusuhteeseen ja hänpäs kirjoitteli muille olevansa vapaa ja etsivänsä sitä oikeaa ja valehteli siis todella usealle naiselle itsestään. Tiedä kuinka moni häneen ihastuikaan.
Lopulta kuitenkin alkoi selvitä hiljalleen että kaikki mitä hän profiilissaan kertoi on täyttä valetta. Työssä ja olikin työtön eli tulot aivan eri luokkaa mitä ilmoitti, naista arvostava olikin että naisen tehtävä oli siivota ja laittaa ruokaa. Naisella sai olla omat mielipiteet tarkoitti että ole hiljaa ja kuuntele vain häntä.
valheet
4
212
Vastaukset
- Ruusun terälehti
Samanlaisia kokemuksia myös minulla. Tutustuin mieheen tämän palvelun kautta. Alussa kaikki oli paremmin kuin olisin koskaan uskonutkaan, mutta...
Suhteen edetessä seurusteluun saakka alkoi silmäni pikkuhiljaa avautumaan.
Mies ei ollut ilmeisesti päässyt yli edellisestä suhteestaan. Kertoi kyllä olevansa edelleen hyvissä väleissä exänsä kanssa, mutta ei halunnut, että tapaisin hänet. Koskaan ei exäänsä haukkunut tai muutenkaan arvostellut. Aluksi ajattelin, että ompas ihana ihminen, kun ei ole edes katkera erosta, vaikka ilmeisesti olikin itse tullut jätetyksi.
Voi sitä valheiden määrää joka lopulta minulle paljastui, ja jota en edes halunnut uskoa todeksi. Eipä siis ihme, ettei mies halunnutkaan minua exälleen esitellä. Olisi ilmeisesti hänen todellinen luonteensa paljastunut hetkessä.
Tästä kaikesta oppineena haluan ehdottomasti miehen joka on oikeasti eronnut, eikä enää elä menneessä. Mikäli en saa tavata exiä, kumppanin sukulaisia ja muita kavereita niin tiedän, että mies ei ole minua varten.
Kyseisellä miehellä on useita profiileja täällä ja ehkäpä myös muissa palveluissa, joten melkoisen säälittävä tapaus.- ap
Niin samantyylistä. Toisin tämä mies väittää ex vihaavan ja ei kuulemma ollut exään yhteyttä pitänyt kunnes yhtenä iltana tuli ilmi että kirjoittelee ja soittelee exälleen. Ja valehtelee vielä tällekin.
Näköjään tälläisiä miehiä on enempikin täällä. Käyttävät vain hyvänuskoisia naisia hyväkseen kait jonkun ekonsa takia. Eikähän ne lopulta kuitenkin jää yksikseen valheidensa kanssa. Sitä vain tulee itse niin varovaiseksi ja epäileväksi että onko kunnollisia miehiä olemassakaan jotka eivät valehtele kaikesta.
Myös tällä miehellä täällä useita profiileja ja kaikissa hieman eri asioita kertonut itsestään.
- 3tie on kuuma
Joo, tarkkana saa olla. Itse tutustuin mieheen, joka kertoi olevansa eronnut, mutta olikin vankasti naimisissa. Kakkosasunto Helsingissä työtä varten auttoi valheen ylläpidossa jonkin aikaa. Tälläkin hetkellä näyttää profiili silloin tällöin vilahtavan suomi24treffeillä. Tätä miestä sietää varoa. Työelämässä menestynyt jo kuuttakymppiä lähenevä urheiluhullu...
- Naiset valehtelee ka
Kaikesta yhtä lailla,,,lista on loputon...joten seli seli...nyyh,nyyh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321423
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011114Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81908