Hyviä ruokia atkinssia aloittelevalle

SinicSyndicate

Huomenna alkaa atkinssi. Kertokaahan jotakin hyviä ruokia ja reseptejä

21

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Balleriina Lutuunen

Miksi? Etkö tiedä että rasva ei ole verisuonille terveellistä? Monta ystävääni on sillä sairastunut, siis älä sinä edes aloita!

• terve rasva

Ei se rasva ole verisuonille terveellistä. Lääkäri Pertti Mustajokikin sairastui sepelvaltimotautiin ja suonet meni tukkoon kun on syöny ja suositellut pehmeitä rasvoja, margariineja.

• Väärä palsta
    • Ensimmäinen oppitunti: Varaa aamiaiseksi pari kananmunaa jotka paistat pannulla voissa. Toiseen pannuun sitten siankylkeä ohuina siivuina tai leikkaa terävällä veitsellä porsaan kasslerista ohuita siivuja. Pari siivua, noin 100g riittää. Tomaatit on halpoja ja varhaiskaalia löytyy. Silppua kaali salaatiksi ja tomaatti, lisää suola ja pippuri sekä lusikallinen smetanaa mausteeksi. Ruokajuomaksi täysrasvainen maito. Jos juot kahvia niin kuppi vahvaa kahvia ja joukkoon loraus kuohukermaa. Tällä pärjääkin sitten yli puolenpäivän eikä tee mieli mitään välipaloja ja hiilarit on minimissä.

• Balleriina Lutuunen

Vieläkö sinä reppana syöt samaa aamiaista? Jo vuosia? Se poika ei ole terveellistä masullesi. Onko vattasi vielä kovana, ruisleipäkauppaan, mars...

• Sivusta seurannut

Jaahas...Mattilla on palannut.

Väsyitkö saamaan jatkuvasti pataan Iltalehden portissa?

• maajiikottila
        Sivusta seurannut kirjoitti:

Jaahas...Mattilla on palannut.

Väsyitkö saamaan jatkuvasti pataan Iltalehden portissa?

"sivusta seurannut" sinäkö pystyt pataan antamaan kellekään ravitsemusasioissa.

oletko oppinut avaamaan jo itse edes jääkaapin,ja laittamaan roiskeläpän mikroon vai tekeekö äitisi senkin puolestasi.

• mikrosta
        maajiikottila kirjoitti:

"sivusta seurannut" sinäkö pystyt pataan antamaan kellekään ravitsemusasioissa.

oletko oppinut avaamaan jo itse edes jääkaapin,ja laittamaan roiskeläpän mikroon vai tekeekö äitisi senkin puolestasi.

Mikroa ei paljon kannata käyttää, tuhoaa vitamiinit ruuasta. Tästä selviää myös, että kasvi ei voi kovin hyvin, kun sitä kastellaan mikrossa käytetyllä vedellä. Siitä vaan nyt kaikki lämmittämään lisäainehiilihydraattimössöt mikrossa ja kroppa ei kiitä.

http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=2&art=232

• .........
        mikrosta kirjoitti:

Mikroa ei paljon kannata käyttää, tuhoaa vitamiinit ruuasta. Tästä selviää myös, että kasvi ei voi kovin hyvin, kun sitä kastellaan mikrossa käytetyllä vedellä. Siitä vaan nyt kaikki lämmittämään lisäainehiilihydraattimössöt mikrossa ja kroppa ei kiitä.

huuhaata

• .
        ......... kirjoitti:

huuhaata

Samaa huuhaata kuin Heikkilän lanseeraama "sokerinpolttovaihe"

terv Veijo

• kj.mattiIa
        . kirjoitti:

Samaa huuhaata kuin Heikkilän lanseeraama "sokerinpolttovaihe"

terv Veijo

Terve Veijo.

Antti on Antti, mutta komea.

• mikrosta
        ......... kirjoitti:

huuhaata

Ei ole huuhaata. Olen lukenut luotettavaksi huomaamaltani taholta mikron ravinteita tuhoavasta vaikutuksesta jo vuosia sitten, enkä ole sitä ruuanlämmitykseen käyttänyt. Nyt ei viitsi siinä enää vettäkään kuumentaa.

• ...........
        mikrosta kirjoitti:

Ei ole huuhaata. Olen lukenut luotettavaksi huomaamaltani taholta mikron ravinteita tuhoavasta vaikutuksesta jo vuosia sitten, enkä ole sitä ruuanlämmitykseen käyttänyt. Nyt ei viitsi siinä enää vettäkään kuumentaa.

huuhaata. gunde svanin kokki teki miehelle ravintovalmentajan ohjeilla puolen vuoden sapuskat valmiiksi ja ne pakastettiin. gunde lämmitti nuo annokset aina mikrolla ja voitti monta kultamitalia olympialaisissa. ehkä juuri tämän takia :)

• joku vaan
        mikrosta kirjoitti:

Hupaisa blogikirjoitus. Mikroaaltouuni ei juurikaan tuhoa vitamiineja (C-vitamiini on aika herkkä tuhoutumaan mutta sitäkin tuhoutuu tavanomaisessa lämmityksessä enemmän) mutta kasteluvettä ei yleensä keitetä koska keittäminen poistaa siitä mineraaleja ja kaasuja.

Mikroaaltouuni ei perustu säteilyyn vaan vesimolekyylien nopeaan pyörimiseen vaihtuvassa sähkökentässä. Vaihtuvaan sähkökenttään liittyy tietysti muuttuva magneettikenttä ja nuo muodostavat yhdessä sähkömagneettista säteilyä mutta se ei ole ionisoivaa säteilyä eikä sen magneettikomponentti sitä ruokaa lämmitä.

• ole hyvä

Esim. näin:

aamianen: 1-2 keitettyä kananmunaa, siivu paahtoleipää, voita, juustoa, kurkkua, tomaattia, merisuolaa. Kahvia.

lounas: borssikeittoa smetanasilmällä

päivällinen: lohta, parsakaalia, salaattia ja oliiviöljyä

iltapala: omena, pähkinöitä, keitetty kanamuna, teetä

• lcldcnlcl

200 gr kananrintaa ja lasillinen rasvatonta maitoa. Kurkkua, tomaattia, paprikaa mielin määrin. Lusikallinen kalanmaksaöljyä. Mustaa kahvia.

• tämähän on nähty

Missä on SinicSyndicate? Aloitus tuli jo aamupäivällä mutta ei aloittaja osallistu keskusteluun lainkaan eikä kommentoi saamiaan vastauksia. Tämä taitaa olla taas niitä keksittyjä avauksia joita Balleriina aina tekee sivupersoonana ja pääsee sitten itse ensimmäisenä vastaamaan että rasva on verisuonille epäterveellistä.

• kj.mattiIa

Pakko myöntää, tämä oli minun aloitukseni. En vain pysty pysymään poissa tältä palstalta, jossa vihdoinkin tunnen elämäni saavan tarkoituksen.

• .
        kj.mattiIa kirjoitti:

Pakko myöntää, tämä oli minun aloitukseni. En vain pysty pysymään poissa tältä palstalta, jossa vihdoinkin tunnen elämäni saavan tarkoituksen.

Terve Kari!

Minäkin olen lopettanut tänne kirjoittelun.

terv Veijo

• maajiikottila

sittenhän kaikki on hyvin, kaikesta huolimatta. putosiko runkan matti räysklässä lepikkoon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      280
      5411
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4996
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4375
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4116
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3830
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3707
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3428
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      87
      3097
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      67
      2958
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      23
      2698
    Aihe