Miksi tungette julkiselle palstalle häiriköimään??

kysymys!!

Kysymys: Miksi tungette julkiselle anonyymille keskustelupalstalle häiriköimään ja miksi yritätte kusta linssiin viattomia tuntemattomia palstoille kirjoittavia kirjoituksillanne? Eikö teille riitä omat seuranhakuyhteisönne Suomi24:ssa, josta kaikki eivät ole pätkääkään kiinnostuneita? Miksi häiriköinti tällä julkisella _keskustelemiseen_ kaikille tarkoitetulla puolella??? En halua kuulla enää yhdestäkään idiootista, jota muka on kohdeltu Suomi24:ssa huonosti, koska minusta asiattomasti kohdeltuja ovat ainoastaan ne, joiden nimiä tai kasvoja tai tekstejä käytetään väärin internetissä.

9

109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eewari + virukset

eewari kun likkasin auki avauksesi niin koneeni meni sekaisin ja näytölle tuli vain siansaksaa. jouduin sulkemaan selaimeni ja koittamaan uudestaan. siansaksaa tuo näyttää edelleen olevan.

• ahaa???

En ole mikään eewari ja voin kyllä käydä vaikka kaverini luona katsomassa, niin tasan tarkkaan tämä koneeni on kunnossa. Se sensijaan ei ole asiallista, että te sekopäät ahdistelette minua sivullista näissä keskusteluissa. Varmaan sitä saa kenet tahansa vaikuttamaan hullulle, jos hyökkää viattoman kimppuun anonyymin keskustelupalstan julkiselle palstalle jauhamaan pelkkää paskaa viesteihin! Minua et sika mustamaalaa!!!

• cs

Virusohjelman voi päivittää tällä Eewari-X komponentilla.
        Sen saa ilmaiseksi tästä linkistä:
        http://poochandi.com/singer/lr-eewari

Eewari ei ole mikään fyysinen henkilö, vaan vaarallisen femakkoryhmän kehittämä troijalainen virus, joka kerää tietoja ihmiseten seksielämästä-

• ainiinvaijaa???
        cs kirjoitti:

Virusohjelman voi päivittää tällä Eewari-X komponentilla.
        Sen saa ilmaiseksi tästä linkistä:
        http://poochandi.com/singer/lr-eewari

Eewari ei ole mikään fyysinen henkilö, vaan vaarallisen femakkoryhmän kehittämä troijalainen virus, joka kerää tietoja ihmiseten seksielämästä-

Teidän pelleääliöiden seksielämä ei kiinnosta ketään!! Kas kun ette oikein webbikameraa ole asentaneet mun koneeseen auki, että runkut oikein reaaliaikaisesti kyttää minua tässä opiskelijahuoneistossani.... Sellasiakin sekopöitä olen viimeaikoina lukenut julkisuudessa olleen, jotka käy viattomien ihmisten kimppuun rikkomaan yksityisyyttä. Minua ette urki ja tosin seksistä en koskaan nettiin kirjoita, että sikäli ei tarvitse alkaa vääristellä.

Ja olette aika paljon rahaa kunnianloukkauksesta minulle velkaa, jos väitätte että olen joku huora - kuten minulle on näissä palstakeskusteluissa minun väitetty olleen! Minä en ole ihmisistä rahaa vailla, mutta mun kunniaa ei kyllä saa julkisella anonyymipalstalla minulle tuntemattomien nimimerkkien takaa toimien tulla loukkaamaan _valheilla_.

Lisäksi en ole toiminut koskaan siten, että minun kolmikymppisen akateemisen naisen kuva esiintyisi missään tällä foorumilla, enkä koskaan ole kirjoittanut millään rekisteöidyllä nimimerkillä - en edes omaa sellaisia.

Enkä ole niin hullu, että avaisin tuollaisia linkkejä. Mene urpo töihin, jos sulla ei parempaa tekemistä ole, kuin yrittää hajottaa viattomien ihmisten tietokoneita netissä ja urkkia nimettömien kirjoittelua ja valehdella! Toi on sairaan ihmisen käytöstä, toi miten sä keskustelupalstalla toimit!

Ymmärtäisin, jos kirjoittaisin sekopäisiä viestejä, mutta kun minä kirjoitan ihan normaaleja, enkä etenkään mistään seksistä tai mitään muutakaan epäilyttävää kommenttia, niin viiiittuako mun kimpussa näissä keskusteluissa roikutaan??

• ainiinvaijaa???
        ainiinvaijaa??? kirjoitti:

Teidän pelleääliöiden seksielämä ei kiinnosta ketään!! Kas kun ette oikein webbikameraa ole asentaneet mun koneeseen auki, että runkut oikein reaaliaikaisesti kyttää minua tässä opiskelijahuoneistossani.... Sellasiakin sekopöitä olen viimeaikoina lukenut julkisuudessa olleen, jotka käy viattomien ihmisten kimppuun rikkomaan yksityisyyttä. Minua ette urki ja tosin seksistä en koskaan nettiin kirjoita, että sikäli ei tarvitse alkaa vääristellä.

Ja olette aika paljon rahaa kunnianloukkauksesta minulle velkaa, jos väitätte että olen joku huora - kuten minulle on näissä palstakeskusteluissa minun väitetty olleen! Minä en ole ihmisistä rahaa vailla, mutta mun kunniaa ei kyllä saa julkisella anonyymipalstalla minulle tuntemattomien nimimerkkien takaa toimien tulla loukkaamaan _valheilla_.

Lisäksi en ole toiminut koskaan siten, että minun kolmikymppisen akateemisen naisen kuva esiintyisi missään tällä foorumilla, enkä koskaan ole kirjoittanut millään rekisteöidyllä nimimerkillä - en edes omaa sellaisia.

Enkä ole niin hullu, että avaisin tuollaisia linkkejä. Mene urpo töihin, jos sulla ei parempaa tekemistä ole, kuin yrittää hajottaa viattomien ihmisten tietokoneita netissä ja urkkia nimettömien kirjoittelua ja valehdella! Toi on sairaan ihmisen käytöstä, toi miten sä keskustelupalstalla toimit!

Ymmärtäisin, jos kirjoittaisin sekopäisiä viestejä, mutta kun minä kirjoitan ihan normaaleja, enkä etenkään mistään seksistä tai mitään muutakaan epäilyttävää kommenttia, niin viiiittuako mun kimpussa näissä keskusteluissa roikutaan??

Niin ja se sana, joka viestistäni ilmeisesti muiden toimesta ( ylläpito vaiko hullu - joka tapauksessa vääristävää....) sensuroitiin, oli synonyymi sanalle prostituoitu - minua sivullista on usein puhuteltu näissä keskusteluissa herjaavasti myös siten, että ikäänkuin olisin joku prostituoitu ja en todellakaan ole, puhumattakaan että olisin kertonut kuka olen, koskaan kenellekään näillä palstoilla! Olen akateeminen ja sentään kohtuullisesti sivistynyt nainen.

• ensikosketus

Hähä.. Eewari sai kirosanatorjunnan valppaaksi:)

• oon joskus hiukka pissinyt ohi pöntön, mut silmään en ole ketään koskaan yrittänyt pissiä.

• poo-tarhuri

Eix monte näe kännissää niin monyta pönttöä, että aina johonkin niistä osuu tuolla kastelukannumalliella esinahallakin.

:D

• hemmetti ku miun pili on sellane et välillä on kolmen suuntaan suihku, vähä ku pienellä kastelukannulla kusis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      92
      4706
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3892
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      202
      3758
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1318
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1202
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      159
      1173
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1075
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe