juu olen vasta 13 v ipana moni saattaa ajatella että mee kotiin kasvamaan mutta homma olis tällänen mun paras kaveri jonka oon tuntenu päälle 12v on varmaan ihastunu yhteen tyttöö (aika varmaa) ja mä oon samaan tyttöö nyt kans niin miten saisin tytön ilman rikkomatta mun ja kamun välejä tai mitään ja toiseks se mun kaveri on suosittu hyvä kuntoinen viisas tyyppi jä mä en oo mitään noista (en oo kyl läski / mikää täys idiootti
parhaan kaverin ihastus :/
5
379
Vastaukset
- ,,,
Mistä tiedät että kaverisi on ihastunut tähän tyttöön? Jos hän on sen kertonut, niin eipä sinun kannata yrittää mitään jos haluat välit säilyttää kaverin kanssa. Eri juttu on tietenkin sitten jos tyttö onkin ihastunut sinuun.
Tiedän, nämä jutut voivat olla hankalia. - hfjdueijfk
tyttöjä tulee ja menee hyvät kaverit ovat pysyviä
- 5+13
Eipä siinä kai muuta voi tehdä kuin olla normaalisti eli olla hyvä kaveri tytölle, siis olla aidosti jutuissa mukana...kuunnella ym. Ne suositut voi olla toisinaan täynnä itteensä..... Tämmönen vanhan mummon ajatus vaan.... :) Tsemppiä!
- ....................
Kokeile jotain toista? Onhan noita hyvän-näköisiä tyttöjä pilvin pimein! Miksi et kokeile 10-14 v tyttösiä? Nuoremmat on aina helpompia =)
- ÄlykköTrolli
Viisas ja idiootti eivät ole vastakohtapareja. Viisaalle on hankalaa löytää vastakohtaparia, sillä viisaus on sekoitus korkeaa moraalia ja vaihtelevissa määrin älyä.
Sen sijaan älykäs ja idiootti olisivat varteenotettavammat parit. Tosin 'älykäs' on varsin virallinen ilmaus korkealle älylle, toisin kuin 'idiootti', jota käytetään lähes yksinomaan karkeahkona haukkumasanana.
'Tyhmä' sopisi ehkä parhaiten vastakohtapariksi 'älykkäälle' tässä tapauksessa. Eli puhu mieluummin 'tyhmyydestä' ja 'älykkyydestä' tällaisessa situaatiossa.
Muita vinkkejä:
Hyväkuntoinen on yhdyssana.
Opettele käyttämään välimerkkejä oikein.
Hio virkkeitäsi. (kuvainnollisesti)
Ja viimeisenä mutta tärkeimpänä: jos aloitat threadin ja haluat oikeita, asiallisia vastauksia, kirjoita edes siedettävällä kieliasulla. Muuten on turha odottaa aiheeseen liittyviä asiallisia vastauksia.
Good day Sir.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862