MÄ HALUUN SUT???
jos oikein muistan niin joskus 1989-1990 oon kuullut sen viimeeksi.
milloin kuulit viimeeksi vastakkaiselta sukupuolelta
9
100
Vastaukset
- PUSKA.
Ei sellaista voi kertoa palstalla. Joku pahoittaa mielensä, sentäs pyhä asia. Miksi sitä nyt sellaista kertois omasta elämästään. Olis ihan kamalaa paljastaa jotain todellista itsestään, saati kumppanistaan. Sit feikkaaminenkaan ei käy, koska se on harhaanjohtamista ja epäaitoa.
Jäljelle jää, ei voi keskustella tollasista asioistakaan, koska tarinan keksiminen jostain päästä ei ole käytännössä kokeiltua. Joten siihin ei voi uskoa ja uskoa ja mistä mä voisin tietää toimiiko se jos se on kerta vaan päästä keksitty tarina. ;-)
Eli en voi vastata kysymykseesi.Ai just noilla sanoilla? Oisko ollut 1995, saattoin kyllä kyllä kuulla tuon myös 1999.
monte24 kirjoitti:
juu näin http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=8773&c=13&o=s
Noo, tuollaisissa tilanteissa on käytetty muita sanavalintoja.
Noi aloituksessa mainitut sanat oon kuullut aivan toisen henkisissä keskusteluissa. Vastapuoli on ollut täysin hysteerisessä tilassa ja selvinpäin.
Ja korjaus...viimeisin kerta ei ollut 1999, vaan toukokuussa 2000.
- frozen inside
Olen 36v enkä ole koskaan kuullut tuota. En ole paljon naisten kanssa muutenkaan edes jutellut muuta kuin työkavereina.
Kylmää kyytiä on tämä elämä joillekin...monte24 kirjoitti:
kehonkieli paljastaa monesti enemmän kuin sanat
voisin tehdä videon jossa näytän miten mies voi viestittää sanattomasti halunsa, mut jätän tekemättä ku eleet ja ilmeet olis liian härskejä
- En ikinä
Ei ole kukaan just noin sanonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834243- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581