Mitä suosittelette missä kannattaisi laitattaa kynnet ja kohtuuhintaan?
Edulliset, mutta hyvät rakennekynnet Lahdessa?
9
2253
Vastaukset
- .
Suosittelen Creativea Rosson sisäpihalla tai Glamour lookkia !
- iukku
no ei kumpaakaan, olen kokeillut! Toinen(creative) ylihinnoiteltu aivan kamalaa palvelua ja kestää about viikon. ja tää toinen oli kamalan kivulias paikka...kynsinauhat verillä ja ikinä en saanut sellasia kynsiä kun pyysin!!! Etsien käy tie täällä vielä!
- koukussa:)
glamour look. mukava ja hyvä. edukas
- Peppi81..
Lahden paras tekijä on musta Glamorin Susanna. Mun huolto väli on 6 vkoa! ja kaikki kynnet tallella. Ennen mun huolto väli oli 3-4 vkoa....Susanna Tietää mitä tekee ja on myös kouluttaja joten Mä ainenkin olen luotettavissa ja hyvissä käsissä! Enää en kynsiäni pilaa amatööreillä!
- rfgyhhitu
pikku huopalahdessa on myös uusi paikka Happy nails tosi hyvää, kaunis, kestava ja sopiva hinta.
- rasputiinak
Mun suosikki tekijä on la chicassa. juttelut synkkaa ja hänellä on aina ihania ideoita kynsiini kun haluan jotain erilaista. kestävät kynnet. olen tyytyväinen ja hintakin on edullisempi kuin useassa muussa paikassa :)
- l_ahtis
Suosittelen Lahden LaChicaa ja kannattaa pyytää tekijäksi Yen.
- Ropi
Lahdessa Creative ja Mari huippu! 4 viikkoa pysyy taatusti. Ei kyl edullinen, mut mitä hyvää halvalla saa.
- Emmi L
Lahden hius& kauneuskeitaassa edulliset hinnat, ystävällinen henkilökunta ja aina olen saanut kestävät kynnet! mukavaa kun kaikki palvelut ovat saman katon alla. suosittelen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24333- 1011312
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779