Mitä suosittelette missä kannattaisi laitattaa kynnet ja kohtuuhintaan?
Edulliset, mutta hyvät rakennekynnet Lahdessa?
9
2426
Vastaukset
- .
Suosittelen Creativea Rosson sisäpihalla tai Glamour lookkia !
- iukku
no ei kumpaakaan, olen kokeillut! Toinen(creative) ylihinnoiteltu aivan kamalaa palvelua ja kestää about viikon. ja tää toinen oli kamalan kivulias paikka...kynsinauhat verillä ja ikinä en saanut sellasia kynsiä kun pyysin!!! Etsien käy tie täällä vielä!
- koukussa:)
glamour look. mukava ja hyvä. edukas
- Peppi81..
Lahden paras tekijä on musta Glamorin Susanna. Mun huolto väli on 6 vkoa! ja kaikki kynnet tallella. Ennen mun huolto väli oli 3-4 vkoa....Susanna Tietää mitä tekee ja on myös kouluttaja joten Mä ainenkin olen luotettavissa ja hyvissä käsissä! Enää en kynsiäni pilaa amatööreillä!
- rfgyhhitu
pikku huopalahdessa on myös uusi paikka Happy nails tosi hyvää, kaunis, kestava ja sopiva hinta.
- rasputiinak
Mun suosikki tekijä on la chicassa. juttelut synkkaa ja hänellä on aina ihania ideoita kynsiini kun haluan jotain erilaista. kestävät kynnet. olen tyytyväinen ja hintakin on edullisempi kuin useassa muussa paikassa :)
- l_ahtis
Suosittelen Lahden LaChicaa ja kannattaa pyytää tekijäksi Yen.
- Ropi
Lahdessa Creative ja Mari huippu! 4 viikkoa pysyy taatusti. Ei kyl edullinen, mut mitä hyvää halvalla saa.
- Emmi L
Lahden hius& kauneuskeitaassa edulliset hinnat, ystävällinen henkilökunta ja aina olen saanut kestävät kynnet! mukavaa kun kaikki palvelut ovat saman katon alla. suosittelen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2621942Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141742- 1351283
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1341187Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että110965- 83817
- 169780
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä173755Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala422684- 52592