Edulliset, mutta hyvät rakennekynnet Lahdessa?

kauniit kynnet

Mitä suosittelette missä kannattaisi laitattaa kynnet ja kohtuuhintaan?

9

2310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Suosittelen Creativea Rosson sisäpihalla tai Glamour lookkia !

• iukku

no ei kumpaakaan, olen kokeillut! Toinen(creative) ylihinnoiteltu aivan kamalaa palvelua ja kestää about viikon. ja tää toinen oli kamalan kivulias paikka...kynsinauhat verillä ja ikinä en saanut sellasia kynsiä kun pyysin!!! Etsien käy tie täällä vielä!

• koukussa:)

glamour look. mukava ja hyvä. edukas

• Peppi81..

Lahden paras tekijä on musta Glamorin Susanna. Mun huolto väli on 6 vkoa! ja kaikki kynnet tallella. Ennen mun huolto väli oli 3-4 vkoa....Susanna Tietää mitä tekee ja on myös kouluttaja joten Mä ainenkin olen luotettavissa ja hyvissä käsissä! Enää en kynsiäni pilaa amatööreillä!

• rfgyhhitu

pikku huopalahdessa on myös uusi paikka Happy nails tosi hyvää, kaunis, kestava ja sopiva hinta.

• rasputiinak

Mun suosikki tekijä on la chicassa. juttelut synkkaa ja hänellä on aina ihania ideoita kynsiini kun haluan jotain erilaista. kestävät kynnet. olen tyytyväinen ja hintakin on edullisempi kuin useassa muussa paikassa :)

• l_ahtis

Suosittelen Lahden LaChicaa ja kannattaa pyytää tekijäksi Yen.

• Ropi

Lahdessa Creative ja Mari huippu! 4 viikkoa pysyy taatusti. Ei kyl edullinen, mut mitä hyvää halvalla saa.

• Emmi L

Lahden hius& kauneuskeitaassa edulliset hinnat, ystävällinen henkilökunta ja aina olen saanut kestävät kynnet! mukavaa kun kaikki palvelut ovat saman katon alla. suosittelen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      43
      6871
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      106
      5475
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3632
    4. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      51
      3333
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      3197
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2935
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      41
      2525
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2371
    9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      45
      2058
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      29
      1902
    Aihe