saatanan saastainen valta maailmanlopussa vain

lakkaa

Ja Jumalan valtakunta alkaa maanpallollamme. Ajatella Jeesus tulee ja hallitsee maailmaa Jerusalemista käsin.

Kiitos Jumalalle tuosta ihanasta ajasta, joka tulee.

11

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satusedät

Pieni osa ihmisistä elää oikeassa paratiisissa ja valtaosa haaveilee satuparatiisista, jonne kukaan ei koskaan pääse ,koska se on vain satua.

• Todella

mitään nirvanaa eikä muslimien paratiisia ole olemassakaan. Mutta Jeesus sanoi Johanneksen evankeliumi:
        "Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
        Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen."
        Ja minkä Jeesus on sanonut se toteutuu varmasti.

• Kuuntele:
        Todella kirjoitti:

mitään nirvanaa eikä muslimien paratiisia ole olemassakaan. Mutta Jeesus sanoi Johanneksen evankeliumi:
        "Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
        Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen."
        Ja minkä Jeesus on sanonut se toteutuu varmasti.

Todella ihana ylistyslaulu.

Immanuel ylhäisin nimi siunattu Jumalan sana.

http://www.youtube.com/watch?v=JEBAHFFJdW8&feature=related

• Ei statusta ole olemassakaan,se mitä on kirjoitettu sanaan on kerra tosiasia.
        Tännejäävät kaikki ne jotka ovat.
        Herran päivä tulee kuin varas. Sinä päivänä taivaat katoavat jylisten, taivaankappaleet palavat ja hajoavat. Silloin paljastuu maa ja kaikki, mitä ihminen on maan päällä saanut aikaan.2.piet.3:10

• Ja he ovat

voittaneet hänet (saatanan) Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.
      Sentähden riemuitkaa, taivaat, ja te, jotka niissä asutte! Voi maata ja merta, sillä perkele on astunut alas teidän luoksenne pitäen suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!"
      Ja kun lohikäärme näki olevansa heitetty maan päälle, ajoi hän takaa sitä vaimoa, joka oli poikalapsen synnyttänyt.

• Jokaisen joka

omassa elämässään panee toivonsa Herran valtakuntaan ja vanhurskauteen ja armoon ja totuuteen kannattaa myös itsensä puhdistaa niinkuin Herra on pyhä.

• Juuri -->

noin tulee toimia ja elää täyttä Jeesus keskeistä elämää.

• rtkl

Viskatkaa madoreikään matolääkettä! Älkää lähtekö madonreikaään aikamatlalle! Siellä se mato juuri onkin ja suu auki odottaa syötäviä! Tökätkää reikään vaikka puukeppi, mutta ei pitkälle, ettei mato herisi!

• rtkl

Viskatkaa madoreikään matolääkettä! Älkää lähtekö madonreikään aikamatkalle! Siellä se mato juuri onkin ja suu auki odottaa syötäviä! Tökätkää reikään vaikka puukeppi, mutta ei pitkälle, ettei mato heräisi!

• matosi ei kuole

Jes 66:23
        Joka kuukausi uudenkuun päivänä ja joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra.

--->> Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita,
        jotka ovat luopuneet minusta;

sillä heidän matonsa ei kuole,

eikä heidän tulensa sammu,

ja he ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle.

• Jumalan sanan

mainitsema kuolematon mato on todella kaikista ongelmista suurin ja julkisin jokaisen jumalattoman ihmisen kohdalla.

Sillä viinan,eikä minkään muunkaan himot eivät kuole vaan ne jäävät pysyväksi olotilaksi kautta ikuisuuden.

Vain elossa ollessasi sinä voit noista himoistasi (lue syntitottumuksista) tehdä parannuksen antamalla sovittaa itsesi Jumalasi kanssa.

Ja ainut sovittaja on Jeesus Jumalan ja ihmisten välimies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      268
      4114
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      129
      2352
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1501
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      988
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      336
      895
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      810
    Aihe