Alkaisko ilkeeksi?

yksin aina

Olen tosi mukava ja ystävällinen mies mut mulla ei ole siis paljonkaan kavereita. On niitä facebookissa mut ne ei ole mielestäni kavereita koska en tapaa niitä ikinä. Ne on vaan jotain tuttuja ja sellasia. Kukaanei koskaan soittele eikä pyydä minnekkään. Olen aina pyytänyt mut kukaan ei koskaan lähe baariin tai mihinkään. Joten mietin et alkaisko sellaseks vittumaiseks ihmiseks joka kommentoi joka asiaan esim facebookissa ja haukkuisin kaikkee. Voisin sanoo
suoraan myös muutamista tutuista et mitä mieltä olen heistä .Tuskin olisivat kauan enään facebook kavereita. Naiset ei yleensäkkään halua tutustua minuun tai ede puhella mun kaa. Tunnen paljonkin naisia mut ei olla kavereita kun koskaan en edes juttele niiden kanssa.
Jos niille juttelee niin ne katsoo vihaisesti ja voin kuvitella mitä ne ajattelee. Nillekkin voisin laukoo pari valittua sanaa, mm niiden ulkonäöstä ja muusta toiminnasta. Eihän mulla ole mitään menetettävää kuitenkaan kun kukaan ei muutenkan haluu viettää aikaa mun kanssa.

6

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöppöröö

Joskus mietin ihan samaa. Eipä olis mullakaan mitään menetettävää. Muutama nimi vähemmän kaverilistassa, paskan väliä ku kukaan siellä muutenkaan koskaan mitään juttele. Tuskin kukaan edes huomais jos poistais koko naamaprofiilin.

• yksin aina

Muutaman kerran olen ollut tosi ilkee työvoimatoimiston työntekijöille. Ne luulee et olen joku idiootti ja alkaisin tekee ilmaseks töitä. Sit ne luulee etten osaa mitään vaikka olen yli 15 vuotta remontoinut taloja ja tehnyt raksahommia paljon muita hommia. Haukuin yhtä työkkärin tätiä niin että tuntui, ja eipä ole enään sen tykönä tarvinnut asioida. Ikinä muuten en ole kenellekkään muulle naiselle sanonut pahaa sanaa. Nuorena seurustelin paljon ja en koskaan riidellyt kenenkään kanssa edes. Mut arveluttaa alkaa joksikin toiseksi ihmiseksi, koska olen oikeesti mukava, ystävällinen, rauhallinen hiukan ujo ja mukava mies??

• Aicci

Kuulostaa surullisen tutulta :(
        Itellä ihan sama tilanne, oon 27v nainen ja aina yksin. Töissä käyn, kotiin, koiran kans lenkille, saunaan, ruoka ja nukkumaan. Siinä on mun elämä, ei ketään kenen kans jutella tai käydä missään.
        Hyvänpäiväntuttuja on, mut ei niiden kans voi kahvilla käydä ku ovat miespuolisia ja varattuja.
        Pitäs kuulemma alkaa harrastaa jotain, mutta työpäivinä ei puhettakaan, että jaksais mitään. Vapaapäivinä sitten siivoustä, pyykkäystä, lenkkeilyä yms. Ei minkään laista kiinnostusta lähteä mihinkään. Uiminen on ehkä ainoa, mikä kiinnostais, mutta uimahallikin on n. 30km päässä.
        Yritin laittaa deittipalstoille ystävähakua, mutta eihän sieltä ystäviä saa, ku kaikilla on heti jotain muuta mieles.

• yksin aina

Mä puhuin tänään jopa r-kioskin myyjän kanssa joka oli nuori nainen. Olin voittanut keno pelistä 50 euroo mut myyjä ilmoitti et voitinkin 58 euroo. Sain jopa onnittelut siitä ja laitoin uutta kenoa vetämään ja myyjä toivotti onnee. Ulkona oleva sade ei saa mieltäni matalaksi tänä onnen päivänä.

• yksin aina

Minä kyllä harrastan salibändyä mut sitä pelataan talvella enkä oo salibändy kaverien kansa muuten tekemisissä. Ostin yli vuosi sitten myös kuntopyörän ja poljen sitä joka päivä, ettei kunto pääse rapistumaan. Kunto on tosi paljon parantunutkin kun on yksinäisenä ihmisenä aikaa polkee. Oon minäkin laittanut ystävänhaku ilmoituksia mut tuntuu mahdottomalta löytää täältä raumalta joku sellanen joka lähtis vaikka baariin. Mut hyvä päivä tää on kuitenkin ollut.

• Jepetijou

Hei! Minulla sama ongelma ystävien suhteen. Eli niitä ei oikein ole.. kukaan ei soita tai kysy mihinkään menoihin yms. Aina on pitänyt olla itse tunkeutumassa, ja nyt tuntuu ettei enää jaksa "häiritä" niitä. Juhannuksellekaan mitään suunnitelmia, ehkä vain yksin ulkomaanreissulle.
      Etsisin kaveria tai kavereita vapaa-ajan viettoon(leffa, urheilu, baari, matkustelu). En ole mitenkään pahemmin rajannut ystävähakua, mutta ikähaarukka voisi olla jokin 25-35 vuotta eikä sukupuolella ole väliä. Itsestäni sen verran että käyn päivätyössä, asustelen pk-seudulla, homoseksuaali ja 28 vuotta. Viestiä voi laittaa [email protected], jos uskaltaapi ja pahoittelut hankalasta sähköpostiosoitteesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6259
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4839
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      100
      3101
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2932
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2165
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1546
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1111
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      92
      1110
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1036
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      804
    Aihe