Tutustuimme miehen kanssa n. kuukausi sitten erään deittisivuston kautta, jossa molemmilla oli tuolloin profiili. Juttelimme ko. sivuston ja facebookin kautta n. viikon ajan, jonka jälkeen menin hänen luokseen toiselle paikkakunnalle viikonlopuksi. Välimatkaa n. 250km. Viikonloppu sujui todella hyvin ja sitä seurasi useampi viikonloppuja, välillä mies tuli luokseni omalle paikkakunnalleni.
Poistin oman profiilini ensimmäisen yhteisen viikonlopun jälkeen, koska koin sen olevan tarpeeton. Mies piti omansa. Tutustuimme ja meillä on ollut hauskaa. Viime aikoina olemme tosin nähneet aika tiiviisti ja mies lomailee tällä hetkellä, joten eripuraakin on pikku asioista tullut. Ongelma minun puolestani on nyt se, että olemme sopineet seurustelevamme. Mutta miehellä on yhä edelleen deittisivustollaan profiili! Olen tästä sanonut ja pyytänyt., voisiko sitä poistaa kun lienee tarpeeton seurustelevalle miehelle? Vastaus tähän on, ettei hän ole käyttänyt koko sivustoa aikoihin, ei ole vaan saanut aikaiseksi poistaa profiilia.
Noh, aiheesta on riidelty muutamaankin otteeseen ja olen kysynyt, onko hänellä haussa joku parempi vaihtoehto, johon vaihtaa tilaisuuden tullen? Tuohon kysymykseen en ole kertaakaan saanut suoraa vastausta.. ainoastaan jankkausta siitä ettei edes käy ko. sivuilla. Uhkasinpa sitten itsekin laittaa uuden profiilin, johon mies tokaisee "senkun laitat". Ja niin tein tänään, tosin sillä ajatuksella että ilman omaa profiilia en myöskään näe hänen tai kenenkään muun profiilia. Yllätys, yllätys.. edellinen kirjautuminen miehelläni eilen illalla! Ja kuvailujakin on tullut lisää luonteesta ja hellyydestä yms.
Otin puhelun miehelle, joka hermostuu hänen asioiden tonkimisestaan ja sanoo käyneensä sivuilla eilen koska ei ollut mitään tekemistä, eikä saanut unta. Ja lyö luurin korvaan.
Mitä tehdä? Olenko törmännyt playeriin, jolla on koko ajan verkot vesillä?? Vai olenko vaan tiukkapipoinen? Vinkkejä ja näkökulmia kiitos!
deittisivuilla roikkuminen
21
1646
Vastaukset
- 3+17
Olet törmännyt playeriin, jolla on koko ajan verkot vesillä, tiedät sen jo pohjimmiltaan itsekin. Unohda koko mies, kuukaudessa ei ole vielä ehtinyt edes kehittyä varsinaista parisuhdetta joten et menetä yhtään mitään.
- jygkrterdf
Come on! Olette tunteneet siis kokonaisen kuukauden ja kutsut toista jo nimellä "mieheni"..?! Kovaa vauhtia yrität perse edellä puuhun ja sellaisen miehen kanssa, jolla ei selvästikään ole samat mielessä kuin sinulle = vakava parisuhde.
Älä masennu, mutta noita piisaa! Kaverini juuri avautui, että varmaankin "rehellisen ukkomiehen" kanssa saisi helpommin aikaan suhteen, jossa olisi vain yksi nainen hänen itsensä lisäksi kuin näiden ikuisesti haku päällä olevien "sinkkujen", jotka eivät ymmärrä lopettaa metsästystä, vaikka millainen nainen eteen sattuisi. Selitykset ovat moninaiset ja lopputulema se, että miehellä äkkiä puolen tusinaakin muuta naista pyöritettävänä. - deittailija
No ei hän "mieheni" ole, se nyt vaan oli satunnainen nimitys ko. kaksilahkeiselle. Näillä näkymin ko. tyypistä tuskin koskaan tulee miestäni. Ärsyttää vaan tollanen valehtelu ja epärehellisyys pikku asioissa, entä sitten isommissa?? Ja tuo hänen suuttumuksensa ja luurin korvaan lyöminen kertonee hieman siitä, että kiinni jäi.
Maailma ei todella taida päällään kantaa rehellistä, yhden naisen miestä josta löytyisi myös sopivasti kipinää. - toinen deittailija
Samaa pohdittu täälläkin. Erona se että suhdetta oli jatkunut hieman pitempään kun tajusin toisen vieläkin pitävän ilmoituksia netissä. Eikä tämä ollut edes ensimmäinen tapaus laatuaan vaan noita on tullut vastaan ennenkin. En jaksa ymmärtää mikä miehiä vaivaa, miksi on niin vaikeaa keskittyä yhteen naiseen kerrallaan? Tai jos toinen ei ole riittävän kiinnostava niin mikä on ettei kyetä sanomaan suoraan kysyttäessä ja myöntämään tekemisiään, edes siinä vaiheessa kun todisteet ovat silmien edessä?
- samma här
Ja minulla siis sama ongelma. Vuoden asuttu yhdessä ja miehellä edelleen profiili netissä ja aktiivinen. Sanoo vain, että etsii harrastus- ja ajanvieteseuraa, kun minulla on lapset, joiden vuoksi en pääse mihinkään (hän ei halua ottaa lapsia mukaan). Joka päivä mietin tätä. Joka päivä energiaani valuu hukkaan pohtiessani, onko meillä suhdetta ja millainen suhteemme on. Mieheltä en voi kysyä, suuttuu heti. Jos puhelimessa esim kysyisi, niin paiskaa luurin korvaan eikä enää vastaa ensin uhattuaan, että ei tule enää kotiin jne. Jos kotona kysyy, niin suuttuu, että haluan sotaa. No, en tiedä sitten hänestä tai hänen ajatuksistaan, tavoitteistaan, toiveistaan parisuhteessa, tulevaisuudenhaaveistaan tai ylipäätään yhtään mistään. Kun ei voi kysyä, kun vastaus on aina sama: vihastuminen. Ja profiilin lisäksi facebook. Siellä on vain kauniita naisia, alta kaksikymmenvuotiaitakin (mies yli 30), siellä on rintojaan esittävää naista ja kaikkea. Kyllä sitä miettii joka päivä, mikä suhde tämä on, jatkaako vaiko ei, jättääkö mies vaiko ei, pitääkö laittaa oma profiili jne jne.
Kun olisi edes reilu peli...
- deittailija
Niinpä!! Mikä siinä on niin vaikeaa olla rehellinen? Miehet.. kertokaa..
- Doreeen
Todella törkeää. Itse laittaisin suhteen poikki heti jos löytäisin moisen ilmoituksen. Teepä niin, että et ota enää mieheen mitään yhteyttä. Et vastaa puheluihin etkä viesteihin. Osanottoni... mikä paskiainen
- deittailija
Näin taidan tehdä. Miehen käytös ei muutoinkaan ole ollut millään tavalla aikuismaista viime aikoina. Viime yönä tulin haukutuksi pystyyn kun mies soitti kaljapäissään hieman ennen puolta yötä. Ensimmäiseen puh en vastannut, josta seurasi tekstiviesti "haista paska sit". Toiseen puheluun vastasin ja selitin olevani nukkumassa.. aamulla töihin.. ei ymmärtänyt. Seurasi taas vihainen tekstari ja lopulta soitto jossa haukkui minut kaikin puolin pystyyn. Tein ilmeisesti virheen siinä, kun en hänen kanssaa yöllä, kesken unien alkanut jaarittelemaan. Viimeisimmässä viestissä totesi "meidän kaikkien" = naisten? olevan samanlaisia pelinappuloita, joiden pitäisi vetää itsensä kiikkuun.
Että näin... ehkä jatkan vielä etsintöjä, aikuisen, NORMAALIN, miehen suhteen... Missähän nämä satuolennot majailevat? :/ - pelimiesten jaloissa
deittailija kirjoitti:
Näin taidan tehdä. Miehen käytös ei muutoinkaan ole ollut millään tavalla aikuismaista viime aikoina. Viime yönä tulin haukutuksi pystyyn kun mies soitti kaljapäissään hieman ennen puolta yötä. Ensimmäiseen puh en vastannut, josta seurasi tekstiviesti "haista paska sit". Toiseen puheluun vastasin ja selitin olevani nukkumassa.. aamulla töihin.. ei ymmärtänyt. Seurasi taas vihainen tekstari ja lopulta soitto jossa haukkui minut kaikin puolin pystyyn. Tein ilmeisesti virheen siinä, kun en hänen kanssaa yöllä, kesken unien alkanut jaarittelemaan. Viimeisimmässä viestissä totesi "meidän kaikkien" = naisten? olevan samanlaisia pelinappuloita, joiden pitäisi vetää itsensä kiikkuun.
Että näin... ehkä jatkan vielä etsintöjä, aikuisen, NORMAALIN, miehen suhteen... Missähän nämä satuolennot majailevat? :/Moi vaan täällähän minä.
Yökerhoissa/baareissa/terasseilla en pyöri enkä muuallakaan väkisin teeskentele mitään yli-ihmistä joka saa naisten polvet tutisemaan, joten tuskin tulet minua toista kertaa vilkaisemaan, kun se mr. pelimies tai joku muu naistennaurattaja saa kaiken huomiosi.
Jos nyt ihan suoraan sanotaan niin ei enää deittailun maailmaan hirveästi tee edes mieli lähteä, kun tähän asti sen verran hyvin päähän naisten toimesta iskostunut tuo nykyajan ajatusmalli jossa pinnallisuus on kaikki kaikessa ettei sitä enää usko 'oikeiden' ihmisten olemassaoloon - sellaisten, joiden kanssa oman elämänsä haluaisi jakaa.
Ehkä minusta on tullut kyyninen, mutta jos nyt oikein viilataan pilkkua niin itse olette oman kuoppanne kaivaneet, olisitte miettineet pidemmälle kun aikanaan pääsitte valitsemaan sen pelimiehen ja tavallisen miehen välillä - itse olette miehille opettaneet tälläiset käyttäytymismallit, nyt makaatte siten kuin petasitte ja niin ikävä kyllä joudun minäkin makaamaan. - PitäkääTunkkinnePrkl
pelimiesten jaloissa kirjoitti:
Moi vaan täällähän minä.
Yökerhoissa/baareissa/terasseilla en pyöri enkä muuallakaan väkisin teeskentele mitään yli-ihmistä joka saa naisten polvet tutisemaan, joten tuskin tulet minua toista kertaa vilkaisemaan, kun se mr. pelimies tai joku muu naistennaurattaja saa kaiken huomiosi.
Jos nyt ihan suoraan sanotaan niin ei enää deittailun maailmaan hirveästi tee edes mieli lähteä, kun tähän asti sen verran hyvin päähän naisten toimesta iskostunut tuo nykyajan ajatusmalli jossa pinnallisuus on kaikki kaikessa ettei sitä enää usko 'oikeiden' ihmisten olemassaoloon - sellaisten, joiden kanssa oman elämänsä haluaisi jakaa.
Ehkä minusta on tullut kyyninen, mutta jos nyt oikein viilataan pilkkua niin itse olette oman kuoppanne kaivaneet, olisitte miettineet pidemmälle kun aikanaan pääsitte valitsemaan sen pelimiehen ja tavallisen miehen välillä - itse olette miehille opettaneet tälläiset käyttäytymismallit, nyt makaatte siten kuin petasitte ja niin ikävä kyllä joudun minäkin makaamaan.eksyppä vaan johki deittailusivulle niin ihan yhtä armotonta se on siellä. jos ei kuva miellytä niin nainen katselee profiiliasi ehkä kaksi sekuntia ja siirtyy seuraavaan vaikka olisit kuinka 'aviomies-kamaa'.
siitähän nämä ongelmat seuraakin kun naaman perusteella pariudutte, saa sitä aivoja käyttää niin säästyy paljolta
- bbrm
oho, no onneksi näytti tuokin mies todelliset karvansa tässä vaiheessa. älä vaan ihmeessä retkahda antamaan tuolle paskiaiselle anteeksi.
- Sulttaani IV
Haistakaa p aska! Typerää lässytystä.
- Herrat / narrit
Sulttaani on sellanen peluri selvästi itse, koska sanonta "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa" pitää täysin paikkansa.
Hermostuu kun moista kaksinaamaista peliä ei suvaita.
Nää pillumestarit jotka ei arvosta naisia, sais luvan tyytyä nyrkkikyllikkiin. - tämänkin kokenut
Ei uskollista miestä ole vielä tehtykään, valloitus seuraa toistaan. Mun kaverille ei riittänyt enää "kotimainen", -ihan brasiliainen pitää olla. Kuulemma facebookissa "pyytänyt kaveriksi". Jospa sillä on viiva vaakatasossa. :) Luottamus on mennyt, mutta so what. Miehet vaan on sikoja, isoja sellaisia. This is the truth.
- a-le
Miehet ja naiset on yhtä sikoja, vähän eri lailla vain. Munkin mielestä on omituista etsiä seuraa, jos on jo löytänyt jonkun. Kai se kertoo huonosta itsetunnosta, jotain säälittävää siinä on. Olen itse mies, enkä voi ymmärtää tollasta - varsinkaan sen jälkeen, kun asian on sanottu häiritsevän.
Kannattaa pitää viileät välit tollasiin äijiin, ei ehkä kuitenkaan kannata laittaa poikki kokonaan. Siten ne saattaa tajuta pitää toista muunakin kuin saavutettuna etuna. - Totuudentorni
Se on roikkunut niissä deittisivustoissaan niin kauan, että on tullut addikti.
Etsi mies ihan oikeasta elämästä. Suurin osa noilla sivustoilla notkuvista on luusereita tai jotain ihme pelailijoita. - pelimies on eri mies
Voi helvetin helvetti, eikö teillä naisilla ole yhtään itsekunnioitusta??? Alentua nyt notkumaan jossain chateissä ja kuvitella löytävänsä sieltä rehellisen parisuhdetta haluavan miehen? Hahaa! Luulisi rajan olevan epätoivoisuudellakin. Voe voe.... varsinkin yh:t, olette säälittäviä! t: Pelimies, jolla tälläkin hetkellä 4 deittinotkujaa pyörityksessä (ja kaikki luulevat olevansa se ainoa...)
- savori
sisko aivoja saa käyttää...;D......riitta
- HeyHo'
Sulle pelimies on eri mies..
Kuule kulta, mä en ole epätoivoinen nainen..
Itsellä on profiili eräällä sivustolla, ja se en ole minä joka sitä parisuhdetta vinkuu,vaan miehet jotka haluavat kovaa vauhtia vakiintua ja mennä naimisiin ynnä muuta paskaa..Ringissä on muutama mies.. Harmi ettei minua voisi vähempääkään kiinnostaa mikään muu kuin seksi ilman sitoutumista..
Näiltä "tahdon naimisiin' miehiltä sellaista ei voi odottaa kun sormus heitetään naaman eteen tai jättävät kamojaan tänne.. Mutta jos vakiintua tahtoisin, niin en todellakaan mistään netistä sitä hakisi.- pelimies ON eri mies
Hahaa! Mahtaa olla tasokkaita miehiä, kun heti ovat naimisiin vonkumassa... : ) Onnistuuhan se seksi spurguäijänkin kanssa sinulta, narttuseni. Seksiä, seksiä..... sitä on tarjolla kaikille ja kaikkialla - onneksi me osaamme pelata.
- 2t4w
anna sille miehelle ultimatum: joko profiili poistuu tai sinä jätät sen. Sittenpähän näet että mitä hän sinusta halusi, vain hetken huumaa, ei vakavampaa. Mistä tiedät oliko sillä ennen sinua joku toinen samanlainen ja tällä hetkelläkin on joku toinen joka ei tiedä sinusta mitään.
Olen itse törmännyt tällaiseen myös. Kyseessä on narsistinen mies. Haluaa vain pelleillä tunteillasi. Älä salli sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14911191
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424256Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352684Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041613Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?821459Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396