Nauran täällä teille kateellisille! Ilmoitin myytävästä tosi tehokkaasta subarustani ja sain teiltä persaukisilta pelleiltä vain vittuilua, no eihän teillä fyrkat riitä edes hajalliseen jopoon.
Nyt olen myynyt tuon komistuksen ja tilalla toisenlainen ja meikällä on fyffee vaikka muille jakaa.
Tuossa tuo mollaamanne Auto:
http://www.nettiauto.com/subaru/impreza/3785735
Aijai kun te tollot taas olette kateellisina!
Imekää sykkivää
6
188
Vastaukset
- JERMU:.......
On jo Jopo,ja ehjäkin vielä mutta ei koskaan tulis tollasta riisikuppia.
Laita poitsu ne vähäset rahat jemmaan mitkä joku hyvää hyvyyttään sulle tosta kopista ehkä maksoi. - dodge charger 440
Olen todella kateellinen kun sait vihdoin jonkun ostamaan vanhan loppuunajetun japsiauton. Ei herranjumala.
- sierraohcturboic
Mulla on -88 sierra ohc turbo intercooler ja kyl on kaikki kateellisia. naapurit vaa kattelee et siel se naapurin ville taas vetelee foordillansa liekkitarrat lepattaen. mahtaa niitä harmittaa siel 50 000e autoissaa ku mul on sierra. ja menee kuule talvella kylki edellä ja kulkee ainaki 180 mittarii ku toimi seki viel toissavuonna. kyl on koko kylä mulle kateelline ku sain tehtyy suoran putkenki. toho sierraanki sopis tommone spraytuning musta konepelti ku ne tuo ainaki 15 heppaa lisää.
Ja mun iskälläki on -89 volvo 740 ja seki on hei turbo yli 200 heppaa ja kyl on naapurit kateellisia ku mun isällä onki hei karjalalippis ja volvo ja vetää talvel liikenneympyräs luisus enemmän ku mikää muu auto meijä kyläl. mun isä on kovis. se osti viime viikol uude putken päänki biltemast hei makso 23e. se ei oo mikää iha köyhä jätkä ku o putkenpää ja volvo.
Et imekää kaikki sykkivää mä vedän sierral ohc:l kaikkie ohi ku saan ehk ens viikol uudet renkaatki jos vianorin takapihalle ois tullu hyviä käytettyjä - ½-vuotta myynnissä..
Vastahan tuo oli ½-vuotta myynnissä... en nyt ihan hirveesti henkseleitä paukuttelis.
- ?? ?? ?? ??
"Imekää sykkivää"
Minulle kun tuli vaikutelma, että tuo on paremminkin sinun harrastuksesi. - muahhhaahahahaaa
Siis tähh??onks tällä kaverilla kaikki muumit laaksossa?loppuunajettu 13 vuotta vanha japsikikotin,kyllä nauru pääsi kun aukas ton linkin;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3905Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763