Voin sanoa, että miestarjontaa riittää pinnallisille kavereilleni. Aina joku uusi mies kierroksissa. En voi ymmärtää miten se uusi voi löytyä niin nopeasti. Erotaan ja jo seuraavana päivänä on joku "niin ihana" kainalossa. -Minua oksettaa tällainen.
Mikä siinä on, kun on pakko olla joku? Elämässä ei ole mitään muuta kuin se että on mies. Kun sitä ei ole, sitä etsitään, ja kun se on niin lihotaan ja parutaan. Sitten taas, kun suhde loppuu, niin laihdutetaan, laitetaan elämä kuntoon ja uus mies kierroksessa tai miehiä.
Mietityttää vaan, että millainen mahtaa olla tällaisten ihmisten ajatusmaailma. Varmaan aika köyhä. Onko keties surkea itsetunto, kun ei pärjää yksin. Itsearvostuksessakin saattaa olla jtn vikaa, kun otetaan se ensimmäinen vastaantuleva, joka näyttää vähänkin hyvältä. Ihan sama, vaikka olisi naistenhakkaaja tai alkoholisti.
Aina vaan puhutaan miehistä. Miehet sitä, tätä... Baariin iskemään, tissitopit päälle. -Hyi helvetti.
Itse olen mielummin koko elämäni sinkku kuin alentuisin tuollaiseen. Itseasiassa ei edes kiinnosta.
Pinnallisilla on seuraa
mielumminsinkku.
2
80
Vastaukset
- oitreyuilö
Täällä ne kaikille kelpaamattomat aspergerit taas kitisee katkeruuttaan. Vaikka yrittäisitte painaa muita miten alas hyvänsä haukkumisillanne, niin ikinä yksikään ei vajoaisi silti yhtä alas, kuin mitä te olette.
- adsffdsfdsdsfds
Ne, jotka on laittanu miinusta, tunnistivat itsensä tekstistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770