Nyt on pakko avautua,ja kun en tähän aikaan muuta paikkaa keksinyt,päätin rustata tänne...
Erottiin ex-vaimon kanssa vajaa 2 vuotta sitten 7 vuotta kestäneestä liitosta,joka koki matkan varrella jos jonkin näkösiä myrskyjä... Oltiin taloudellisesti vaikeuksissa,perheessämme asiat tapahtu suht nopealla aikataululla... Mutta ne tuntu silloin hyviltä ratkaisuilta...
Kunnes... silloinen vaimoni rupesi kiinnittämään enemmän huomiota mun käyttäytymiseen... Huomautteli sillon tällön,että on kun oli yksin 2 tai kolmen lapsen äiti,vaikka todellisuudessa niitä oli silloin 1 tai myöhemmin 2...Lopulta kolme... Suhde muuttu riitasaksi,ja päätimme sitten allekirjoittaa eropaperit... Jäin asumaan puoleks vuodeks entiseen asuntoomme,ja ne ajat oli aivan yhtä helv***ä.
Silloinen asunto myytiin exälle ja sen nykyiselle miehelle,ja siellä asustavat nyt myös mun kolme lastani tälläkin hetkellä. Eli joudun talossa käymään melko usein... ja tiedättekö mikä fiilis siitä tulee,kun menen sinne? :(
Nooh,päätin sitten tarttua härkää sarvista,ja mennä lääkärin juttusille,kun muidenkaan mielestä mun käyttäytymisessä oli jotain poikkeavaa... ja bibo sieltä sitten paljastu... Nyt kuitenkin lääkitys päällä ja olo on kuin eri ihmisellä. muutkin on sen huomannu.
Noh,nythän päästään sitten tähän varsinaiseen asiaan:
Tunteeni ovat exää kohtaan vaihdelleet,välillä inhoan,mutta välillä kaipaan niin paljon,ettei siinä tunnu olevan edes mitään tolkkua. Nyt kuitenkin viimeiset kuukaudet oon miettiny häntä lähes päivittäin... Tiedän mitä mieltä exäni asiasta on,enkä viitsi hänelle koko asiasta edes puhua,koska tiedän/näen,että hän on ONNELLINEN tällä hetkellä. Mutta haluanko kiduttaa itseänikään?? Itellä suhteita on ollut 1 sen jälkeen,mutta siitäkään mitään tullut kun tuo AH,niin ihana ex pyörii mielessä,ja kaikkia naisia siihen vertailen..
Kenelläkään hyviä neuvoja,mitä tehdä?? jos edes joku osais kertoo...
Niin,ja mulla siis ikää 27 ja ex muutamaa vuotta vanhempi...
Kaipausta...
ex27
1
196
Vastaukset
- Eihäntunteilleen
mitään voi, mutta varmasti ajan kanssa hälvenee. Ehkä kannattaisi keksiä jotakin muuta puuhaa ja ajanvietettä, vaikka ystävien kanssa. Ihan mitä vaan, mikä saisi ajatukset pois exästä. Uutta suhdetta ei ainakaan kannatta aloittaa ennekuin vanhat on käsitelty...Tsemppiä ja voimia sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928