Olen tässä jo pikkasen päälle kuukauden pitänyt profiilia eräällä deittisaitilla ja ihmettelen suomalaisten miesten saamattomuutta. Olen urheilullinen, sosiaalinen ja huumorintajuinen sopusuhtainen alle 30 -v. nainen. Kuitenkaan en ole saanut vastauksia lähettämiini viesteihin saatika, että olisin saanut yhtään varteenotettavaa viestiä.
Ainoat kontaktit, joita olen saanut, on tullut ulkomaalaisilta! En yhtään enää ihmettele, että suomalaiset naiset pariutuvat ulkomaalaisten kanssa, yhdeltäkään suomalaiselta en ole saanut niin hienoja viestejä kuin ulkomaalaisilta. Mikä suomalaisia miehiä vaivaa?? Ainoat yhteydenotot suomalaisilta on tullut sellaisilta kivenkolosta esiinkaivautuneilta mörrimöykyiltä... Alkaa pikkuhiljaa epätoivo nousemaan esiin, että Suomesta enää löytyisi kunnollisia miehiä.
Pelkäättekö te suomalaiset miehet naisia vai mikä siinä yhteydenottamisessa oikein pelottaa??
Suomalainen vs. ulkomaalainen mies
6
194
Vastaukset
Mitäh? Sun täytyy alkaa lähettää mulle viestiä! :)
- sehän se
suomalaisten naisten tylyt pakit pelottaa. ei siihen muuta tarvi
- taas tätä
Koska fiksut suomalaiset miehet hoksaavat aika äkkiä ettei nettideitit kannata...
- eivaanjaksaenää
Ei vaan jaksa enää pommittaa noita eukkoja omalla copy-paste-viestillä, kun ei ne vastaa kuitenkaan. Tässä muuten mun lempibiisi, jota laulan aina bussissa ja metrossa:
http://www.youtube.com/watch?v=jSWBjQMQNDM - daabadiiba
Jassoo, vai silleen teet. Vähän on rajut sanat yleisellä paikalla tuota rallattaa.....
- mieeeees mäeeltä
niii,ne ulkomaalaiset miehet valehtelee teille neidoille silmät ja korvat täyteen valheellisiä "rakkauden tunnustuksia" ja te hölmöt uskotte niitä.Ja ihan sitä varten että Suomalaiseen kultuurin ei kuulu sellainen niin se tuntuu hieman eksoottiselta ja kiinnostavalta.
Ihan sama kuin mä miehenä uskoin jonkun Tatjaanan google:lla tekemää rakkauden tunnusta;Minä rakasta sinua ja halua kunnioita.Tavata pian,Rakkaani.
Erona näillä on vain että ne miehet voi jopa osaakin Suomea,eikä siinä heti kalskahda kusetus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725