Oon yrittänyt jo tosi pitkään löytää matkaseuraa tonne Tukholman risteilylle, mutta harmikseni en vaan ole mistään matkaseuraa sinne löytänyt ja mitä täällä on mulle vastailtu, niin harvat ovat kiinnostuneita lähtemään Tukholmaan, kun monia tuo Tallinna tuntuu kiinnostavan enemmän.
Ajattelin kysyä sitä, että löytyiskö täältä matkaseuraa Tallinnan risteilylle?
Voisin lähteä käymään Tallinnassa vaikka joskus heinäkuussa, jos saisin täältä matkaseuraa. Olen 29-vuotias sinkkumies Helsingistä ja haen mieluiten n. 20-37-vuotiasta matkaseuralaista Tallinnan matkalle, sukupuolella ei väliä, mutta varattujen naisten kanssa en halua matkalle lähteä. Tosta iästä vielä sen verran, että toi "ikäraja" ei ole mitenkään täysin kiveen hakattu asia, eli siitä voidaan tarvittaessa joustaa suuntaan tai toiseen, sillä mukava matkaseura on kuitenkin se tärkein asia:) Tosin alaikäisten (alle 18v) kanssa en halua matkalle lähteä.
Olisi myös kiva, jos voitaisiin tavata jossain ennen matkalle lähtöä, sillä se olisi varmasti hyvä juttu kummankin osapuolen kannalta. Ettei tarvisi täysin tuntemattoman henkilön kanssa lähteä.
Tukholman risteilyistä kiinnostuneet voivat myös ottaa muhun halutessaan yhteyttä, sillä oon edelleenkin kiinnostunut myös noista Ruotsin risteilyistä, jos vaan saan sinne jostain matkaseuraa.
Sähköpostia voi laittaa mulle osoitteeseen [email protected]
Matkaseuraa Tallinnaan
60
824
Vastaukset
- jömpsisjömpsis
Popcornit esiin
- apuja...
Voi olla, että tämä Sinkut-palsta ei ole hyvä paikka hakea matkaseuraa, jos kerran et ole sitä täältä aikaisemminkaan löytänyt. Mikset laittaisi ilmoa Cityn deittinettiin, http://www.city.fi/deitti/? Sieltä voi siis hakea ihan matkaseuraa.
Itse olen saanut matkaseuraa Eurosinkkujen nettisivujen kautta: http://eurosinkut.net/forum/viewforum.php?f=6&sid=8d99a194461e698e98e9a3ecc6b66451.Mielestäni täältä Sinkut-palstalta on ainakin siinä mielessä hyvä hakea matkaseuraa, että täällä kirjoittajien joukossa on monia sinkkuja, jotka saattavat olla matkaseuraa vailla just sen takia, kun omat kaverit ovat parisuhteessa ja elävät perhe-elämää, niin heillä ei välttämättä ole aikaa tai intoa lähteä laivaristeilyille.
Tossa cityssä ja eurosinkuissa on vaan se huono puoli, että tonne palveluun pitäisi kirjautua ja hankkia tunnukset. Enkä jaksaisi alkaa keksimään mitään nimimerkkejä ja täytellä jotain profiilitietoja.- apuja...
DarkFear kirjoitti:
Mielestäni täältä Sinkut-palstalta on ainakin siinä mielessä hyvä hakea matkaseuraa, että täällä kirjoittajien joukossa on monia sinkkuja, jotka saattavat olla matkaseuraa vailla just sen takia, kun omat kaverit ovat parisuhteessa ja elävät perhe-elämää, niin heillä ei välttämättä ole aikaa tai intoa lähteä laivaristeilyille.
Tossa cityssä ja eurosinkuissa on vaan se huono puoli, että tonne palveluun pitäisi kirjautua ja hankkia tunnukset. Enkä jaksaisi alkaa keksimään mitään nimimerkkejä ja täytellä jotain profiilitietoja.Tässä Suomi24:ssä on se huono puoli, että haet matkaseuraa omalla nimimerkilläsi. Kuka tahansa voi käydä lukemassa kirjoittamiasi tekstejä, kun tietää nimimerkkisi, ja ne antaa susta - sori vaan - hieman omituisen kuvan. Että tämä voi olla yksi syy siihen, mikset löydä täältä matkaseuraa. Yrittäisit uudestaan puhtaalta pöydältä ja ilman mitään selostuksia vaikeasta nuoruudestasi ja ylihuolehtivista vanhemmistasi.
apuja... kirjoitti:
Tässä Suomi24:ssä on se huono puoli, että haet matkaseuraa omalla nimimerkilläsi. Kuka tahansa voi käydä lukemassa kirjoittamiasi tekstejä, kun tietää nimimerkkisi, ja ne antaa susta - sori vaan - hieman omituisen kuvan. Että tämä voi olla yksi syy siihen, mikset löydä täältä matkaseuraa. Yrittäisit uudestaan puhtaalta pöydältä ja ilman mitään selostuksia vaikeasta nuoruudestasi ja ylihuolehtivista vanhemmistasi.
"Tässä Suomi24:ssä on se huono puoli, että haet matkaseuraa omalla nimimerkilläsi. Kuka tahansa voi käydä lukemassa kirjoittamiasi tekstejä, kun tietää nimimerkkisi, ja ne antaa susta - sori vaan - hieman omituisen kuvan. Että tämä voi olla yksi syy siihen, mikset löydä täältä matkaseuraa. Yrittäisit uudestaan puhtaalta pöydältä ja ilman mitään selostuksia vaikeasta nuoruudestasi ja ylihuolehtivista vanhemmistasi. "
No jos hakisin täältä Suomi24-sivustolta matkaseuraa, niin kyllähän se mun nimimerkki paljastuisi lopulta kuitenkin, jos/kun joutuisin laittamaan sähköpostiosoitteeni näkyville yhteydenottoa varten. Tossa Suomi24:n sähköpostissa kun ei näy mun nimeäni, kuten mun toisen palvelun e-mailissa näkyy ja sitä en taas halua julkaista tällä palstalla.
Mielestäni mullakin olisi oikeus normaaliin elämään, matkailuun ja kavereiden löytämiseen kaikista näistä kotiseudun ongelmista huolimatta. Eihän se ole mun vika, että kotiseudulla asiat meni aikoinaan niin kun meni, enkä mä voi mitään sille, jos mun vanhemmat ovat joidenkin mielestä ylihuolehtivaisia.- apuja...
DarkFear kirjoitti:
Mielestäni täältä Sinkut-palstalta on ainakin siinä mielessä hyvä hakea matkaseuraa, että täällä kirjoittajien joukossa on monia sinkkuja, jotka saattavat olla matkaseuraa vailla just sen takia, kun omat kaverit ovat parisuhteessa ja elävät perhe-elämää, niin heillä ei välttämättä ole aikaa tai intoa lähteä laivaristeilyille.
Tossa cityssä ja eurosinkuissa on vaan se huono puoli, että tonne palveluun pitäisi kirjautua ja hankkia tunnukset. Enkä jaksaisi alkaa keksimään mitään nimimerkkejä ja täytellä jotain profiilitietoja.Kommentoinpa vielä:
"Tossa cityssä ja eurosinkuissa on vaan se huono puoli, että tonne palveluun pitäisi kirjautua ja hankkia tunnukset. Enkä jaksaisi alkaa keksimään mitään nimimerkkejä ja täytellä jotain profiilitietoja."
Et jaksa nähdä ollenkaan vaivaa matkaseuraa löytääksesi. Onko sitten joku ihme, jos sitä ei löydy? Eihän toi Eurosinkkujen palveluun kirjautuminen vie ku viis minuuttia elämästäs. Onko se suurikin vaiva?
Sä et ymmärrä, mikä tän Suomi24:n Sinkut-palstan ja Eurosinkkujen matkaseuranhakupalstan ero on. Molempia lukevat sinkut, mutta jälkimmäistä luetaan siksi, että halutaan löytää matkaseuraa! Tämä taas on keskustelupalsta. Ei tänne kirjottelevat välttämättä tarvii liveseuraa. Ja jos sä olet näiltä Suomi24:n keskustelupalstoilta yrittänyt jo vuoden ajan löytää matkaseuraa siinä onnistumatta, olisko aika vetää johtopäätöksiä? Menetelmä ei toimi, eli turhaan haaskaat aikaasi täällä. Sä olet ihan ku se yks Vanhapoika tuolla Yksinäisyys-palstalla, joka aina säännöllisin väliajoin nostaa jotain ikivanhaa aloittamaansa keskustelua ylös siinä toivossa, että joku siihen tarttuisi ja meilaisi hänelle. Kumpikin lyö päätään seinään mieluummin kuin muuttaa omaa suunnitelmaa, joka ei toimi. apuja... kirjoitti:
Kommentoinpa vielä:
"Tossa cityssä ja eurosinkuissa on vaan se huono puoli, että tonne palveluun pitäisi kirjautua ja hankkia tunnukset. Enkä jaksaisi alkaa keksimään mitään nimimerkkejä ja täytellä jotain profiilitietoja."
Et jaksa nähdä ollenkaan vaivaa matkaseuraa löytääksesi. Onko sitten joku ihme, jos sitä ei löydy? Eihän toi Eurosinkkujen palveluun kirjautuminen vie ku viis minuuttia elämästäs. Onko se suurikin vaiva?
Sä et ymmärrä, mikä tän Suomi24:n Sinkut-palstan ja Eurosinkkujen matkaseuranhakupalstan ero on. Molempia lukevat sinkut, mutta jälkimmäistä luetaan siksi, että halutaan löytää matkaseuraa! Tämä taas on keskustelupalsta. Ei tänne kirjottelevat välttämättä tarvii liveseuraa. Ja jos sä olet näiltä Suomi24:n keskustelupalstoilta yrittänyt jo vuoden ajan löytää matkaseuraa siinä onnistumatta, olisko aika vetää johtopäätöksiä? Menetelmä ei toimi, eli turhaan haaskaat aikaasi täällä. Sä olet ihan ku se yks Vanhapoika tuolla Yksinäisyys-palstalla, joka aina säännöllisin väliajoin nostaa jotain ikivanhaa aloittamaansa keskustelua ylös siinä toivossa, että joku siihen tarttuisi ja meilaisi hänelle. Kumpikin lyö päätään seinään mieluummin kuin muuttaa omaa suunnitelmaa, joka ei toimi."Et jaksa nähdä ollenkaan vaivaa matkaseuraa löytääksesi. Onko sitten joku ihme, jos sitä ei löydy? Eihän toi Eurosinkkujen palveluun kirjautuminen vie ku viis minuuttia elämästäs. Onko se suurikin vaiva? "
Mä olen kuule nähnyt jo niin paljon vaivaa sen matkaseuran löytämiseksi, kun oon jo yli vuoden verran kirjoitellut tänne Suomi24-palstalle milloin mihinkin palstaosioon. Olen miettinyt tosi pitkään näitä kirjoituksiani ja yrittänyt oikein panostaa siihen, että kirjoittamani matkaseuran hakuilmoitus olisi mahdollisimman hyvä ja sellainen, että se saisi paljon vastauksia. Valtava pettymys on vaan tullut jokaikinen kerta, kun yhtään ainoaa kertaa en ole saanut sähköpostiini minkäänlaisia vastauksia. Muutaman kerran on vaan joku vanhempieni ikäluokkaa oleva tyyppi tarjoutunut matkaseuraksi, eli aivan väärää ikäluokkaa mun matkaseuraksi.
Älä vaan väitä sitä, että mun ikäraja tolle matkaseuralaiselle olisi jotenkin liian tiukka, koska laitoin tohon "ikävaatimuksiin" n. 20-37 ja tämäkään ikäraja ei ole mitenkään täysin ehdoton, sillä tosta voidaan joustaa tarvittaessa suuntaan tai toiseen.
Olen vaan aika huono keksimään noita nimimerkkejä noihin keskustelupalstoille, niin senkään vuoksi en oikein tykkäisi enää kirjautua mihinkään uusille palstoille, vaan pysyä täällä vanhassa ja tutussa ympäristössä. Enkä halua samaa nimimerkkä ottaa enää käyttöön tonne palstoille.
Kyllä mä tiedän sen, että tällä ja eurosinkkujen palstalla on eroa. Mutta kun tälläkin palstalla on vaan usein kovasti juttua siitä, miten täällä suomessa on paljon yksinäisiä ihmisiä vailla kavereita, niin just sen takia mä yritän sitten etsiä ja tavoittaa täällä niitä ihmisiä, jotka ovat seuraa vailla toisista.- ----
DarkFear kirjoitti:
Tossa cityssä ja eurosinkuissa on vaan se huono puoli, että tonne palveluun pitäisi kirjautua ja hankkia tunnukset. Enkä jaksaisi alkaa keksimään mitään nimimerkkejä ja täytellä jotain profiilitietoja."Tossa cityssä ja eurosinkuissa on vaan se huono puoli, että tonne palveluun pitäisi kirjautua ja hankkia tunnukset. Enkä jaksaisi alkaa keksimään mitään nimimerkkejä ja täytellä jotain profiilitietoja."
Ei Eurosinkkuihin mitään kirjautumista tai tunnuksia vaadita jos haluaa vain lukea toisten viestejä, ja jos haluaa vastata niihin, niin se käy ihan helposti sähköpostilla tai puhelimella. Ainoastaan jos haluaa itse laittaa ilmoituksen täytyy kirjautua ja hankkia tunnukset.
Eurosinkut järjestävät joka vuosi ainakin pari risteilyä sekä Tallinnaan että Tukholmaan. Olen ollut mukana risteilyllä molempiin kaupunkeihin, vaikka en ole koskaan tällaista risteilytapahtumaa itse järjestänytkään.
Ja niin toisekseen, etkös jo saanut vastauksia kun kyselit aiemmin seuraa Tukholman risteilylle? Löytyikö sitä seuraa? - 12+10
---- kirjoitti:
Ei Eurosinkkuihin mitään kirjautumista tai tunnuksia vaadita jos haluaa vain lukea toisten viestejä, ja jos haluaa vastata niihin, niin se käy ihan helposti sähköpostilla tai puhelimella. Ainoastaan jos haluaa itse laittaa ilmoituksen täytyy kirjautua ja hankkia tunnukset.
Eurosinkut järjestävät joka vuosi ainakin pari risteilyä sekä Tallinnaan että Tukholmaan. Olen ollut mukana risteilyllä molempiin kaupunkeihin, vaikka en ole koskaan tällaista risteilytapahtumaa itse järjestänytkään.
Ja niin toisekseen, etkös jo saanut vastauksia kun kyselit aiemmin seuraa Tukholman risteilylle? Löytyikö sitä seuraa?"Eurosinkut järjestävät joka vuosi ainakin pari risteilyä sekä Tallinnaan että Tukholmaan."
Jes, tässähän se ratkaisu asiaan löytyi! Sinne vaan DarkFear! - pimeänpelko
12+10 kirjoitti:
"Eurosinkut järjestävät joka vuosi ainakin pari risteilyä sekä Tallinnaan että Tukholmaan."
Jes, tässähän se ratkaisu asiaan löytyi! Sinne vaan DarkFear!Ei se voi mennä sinne, kun sit kaikille selviää, ettei sillä ole kavereita ja kaikilla muilla kuitenkin siellä risteilyllä on...
- komeakamu
Kyllä tuossa iässä täytyy jo yksinkin uskaltaa liikkua.
Ei muuta kun hyvää matkaa!"Kyllä tuossa iässä täytyy jo yksinkin uskaltaa liikkua. "
En vaan haluaisi yksin lähteä matkalle, kun varsinkin laivoilla näkee aina kaveriporukoita ja siellä tuntisi varsinkin baareissa olonsa tosi yksinäiseksi. Enkä tykkäisi siitä, että ihmiset saavat aihetta ajatella sitä, että miksi mun ikäinen nuori mies on yksin laivalla ja reissussa ilman ketään kavereita, kun kaikki muut nuoret ovat aina kavereidensa kanssa liikkeellä.
Töissäkin on sitten kiva kertoa, että tuli käytyä vapaapäivinä Tallinnassa. Yksin jos käy, niin en viitsisi siitä edes mitään kertoa, koska työkaverit ihmettelisivät kovasti sitä, että miksi oon ollut yksin liikkeellä.- komeakamu
DarkFear kirjoitti:
"Kyllä tuossa iässä täytyy jo yksinkin uskaltaa liikkua. "
En vaan haluaisi yksin lähteä matkalle, kun varsinkin laivoilla näkee aina kaveriporukoita ja siellä tuntisi varsinkin baareissa olonsa tosi yksinäiseksi. Enkä tykkäisi siitä, että ihmiset saavat aihetta ajatella sitä, että miksi mun ikäinen nuori mies on yksin laivalla ja reissussa ilman ketään kavereita, kun kaikki muut nuoret ovat aina kavereidensa kanssa liikkeellä.
Töissäkin on sitten kiva kertoa, että tuli käytyä vapaapäivinä Tallinnassa. Yksin jos käy, niin en viitsisi siitä edes mitään kertoa, koska työkaverit ihmettelisivät kovasti sitä, että miksi oon ollut yksin liikkeellä.Aika vaikea voi olla seuraa tuollaiselle matkalle löytää.
Kyllä minä sinuna lähtisin yksinään matkalle ja pitäisin siellä laivalla silmäni auki, koska siellä on varmuudella muitakin yksin matkustavia ja menisin yksinäisen matkustajan juttusille siinä toivossa että seurani kelpaisi hänelle. komeakamu kirjoitti:
Aika vaikea voi olla seuraa tuollaiselle matkalle löytää.
Kyllä minä sinuna lähtisin yksinään matkalle ja pitäisin siellä laivalla silmäni auki, koska siellä on varmuudella muitakin yksin matkustavia ja menisin yksinäisen matkustajan juttusille siinä toivossa että seurani kelpaisi hänelle."Aika vaikea voi olla seuraa tuollaiselle matkalle löytää. "
Haluan ainakin yrittää, sillä muuten harmittaa se asia, kun ei koskaan pääse mihinkään matkoille.
Tossa yksin matkailussa on vaan se huono puoli, että kun varsinkin meidän nuorempien miesten kohdalla sitä pidetään aina niin outona ja epänormaalina, kun kaikki ihmiset olettavat aina automaattisesti just sitä, että kyllähän kaikilla nuorilla on aina niin paljon kavereita, että aina sitä löytyy jostain matkaseuraa yhdelle laivaristeilylle. Laivan baareissa olisi sitten inhottava selitellä sitä, että miksi oikein on yksin liikkeellä ilman ketään kavereita.- tyuhhhdtttrr
DarkFear kirjoitti:
"Aika vaikea voi olla seuraa tuollaiselle matkalle löytää. "
Haluan ainakin yrittää, sillä muuten harmittaa se asia, kun ei koskaan pääse mihinkään matkoille.
Tossa yksin matkailussa on vaan se huono puoli, että kun varsinkin meidän nuorempien miesten kohdalla sitä pidetään aina niin outona ja epänormaalina, kun kaikki ihmiset olettavat aina automaattisesti just sitä, että kyllähän kaikilla nuorilla on aina niin paljon kavereita, että aina sitä löytyy jostain matkaseuraa yhdelle laivaristeilylle. Laivan baareissa olisi sitten inhottava selitellä sitä, että miksi oikein on yksin liikkeellä ilman ketään kavereita.Tilaat tavallisen päivän hotellimatkan Tallinkista vaikka siitä staman läheltä Tallinkin express hotellista niin se ei paljon maksa. 60€ voi selvitä. Tuon 60€ saat vielä senkin hyvin takaisin siitä jos tuot lastin hyvää viinaa ja kaupittelet sen vaikka työpaikallasi työkavereillesi jos et itse juo.
Jos joku kysyy miksi olet matkalla niin sanot että olet viinalastia hakemassa niinkuin asia on.
No ei sieltä kavereita kyllä saa varsinkaan jos kyse ei ole laivaristeilystä vaan tavallisesta hotellimatkasta, mutta ei niitä hyviä kavereita oikein mistään tahdo enää vanhemmiten saada. Voit siellä silti tavata ihan mielenkiintoisiakin henkilöitä, ja jopa jonkun naisenkin jos tuuria matkassa on ja parempi sekin kun ei mitään. tyuhhhdtttrr kirjoitti:
Tilaat tavallisen päivän hotellimatkan Tallinkista vaikka siitä staman läheltä Tallinkin express hotellista niin se ei paljon maksa. 60€ voi selvitä. Tuon 60€ saat vielä senkin hyvin takaisin siitä jos tuot lastin hyvää viinaa ja kaupittelet sen vaikka työpaikallasi työkavereillesi jos et itse juo.
Jos joku kysyy miksi olet matkalla niin sanot että olet viinalastia hakemassa niinkuin asia on.
No ei sieltä kavereita kyllä saa varsinkaan jos kyse ei ole laivaristeilystä vaan tavallisesta hotellimatkasta, mutta ei niitä hyviä kavereita oikein mistään tahdo enää vanhemmiten saada. Voit siellä silti tavata ihan mielenkiintoisiakin henkilöitä, ja jopa jonkun naisenkin jos tuuria matkassa on ja parempi sekin kun ei mitään."Tilaat tavallisen päivän hotellimatkan Tallinkista vaikka siitä staman läheltä Tallinkin express hotellista niin se ei paljon maksa. 60€ voi selvitä. Tuon 60€ saat vielä senkin hyvin takaisin siitä jos tuot lastin hyvää viinaa ja kaupittelet sen vaikka työpaikallasi työkavereillesi jos et itse juo.
Jos joku kysyy miksi olet matkalla niin sanot että olet viinalastia hakemassa niinkuin asia on. "
Liian kallis siihen nähden, kun tolla samalla hinnalla saa kahden hengen hotellimatkat sisältäen laivamatkat edestakaisin, eli hintaa jäisi silloin maksettavaksi vain 30-euroa per henkilö. Tuntuisi vaan aika oudolta selitykseltä kertoa työpaikalla olleensa hakemassa jotain viinalastia, kun kaikki tietävät muutenkin sen, etten mä edes juo tai käy koskaan baareissa, kun en ole näistä baarireissuista työkavereille ikinä mitään kertonut, sillä en halua kertoa olleeni yksin baareissa, kun sitä pidettäisiin outona ja epänormaalina. Tuskin ketkään edes välttämättä ostaisi tota viinaa, eli tappioksi jäisi siinäkin ja yksin en saisi isoa määrää edes juotua.
Se vaan on kyllä valitettavan totta, ettei vanhemmalla iällä enää saa mistään uusia kavereita. Mutta en kai mä nyt ole vielä sentään niin vanha, kun oon vasta vajaa kolmekymppinen? Eli kai tässä iässä voisi vielä löytää uusia kavereita elämäänsä.
Naisia nyt tuskin tollaisella matkalla edes tapaisi, sillä yksin oleva nuori mies ei ketään naista edes kiinnostaisi, koska siinä yksin ollessa sitä antaisi vaan niin huonon kuvan itsestään, kun ei ole ketään kavereita matkassa mukana. Mieluummin kun naiset tykkäävät aina just niistä sosiaalisista miehistä, joilla on iso kaveriporukka mukana laivalla tai baarissa ja mahdollisimman paljon kavereita facebookissa.- jusst joooo
DarkFear kirjoitti:
"Tilaat tavallisen päivän hotellimatkan Tallinkista vaikka siitä staman läheltä Tallinkin express hotellista niin se ei paljon maksa. 60€ voi selvitä. Tuon 60€ saat vielä senkin hyvin takaisin siitä jos tuot lastin hyvää viinaa ja kaupittelet sen vaikka työpaikallasi työkavereillesi jos et itse juo.
Jos joku kysyy miksi olet matkalla niin sanot että olet viinalastia hakemassa niinkuin asia on. "
Liian kallis siihen nähden, kun tolla samalla hinnalla saa kahden hengen hotellimatkat sisältäen laivamatkat edestakaisin, eli hintaa jäisi silloin maksettavaksi vain 30-euroa per henkilö. Tuntuisi vaan aika oudolta selitykseltä kertoa työpaikalla olleensa hakemassa jotain viinalastia, kun kaikki tietävät muutenkin sen, etten mä edes juo tai käy koskaan baareissa, kun en ole näistä baarireissuista työkavereille ikinä mitään kertonut, sillä en halua kertoa olleeni yksin baareissa, kun sitä pidettäisiin outona ja epänormaalina. Tuskin ketkään edes välttämättä ostaisi tota viinaa, eli tappioksi jäisi siinäkin ja yksin en saisi isoa määrää edes juotua.
Se vaan on kyllä valitettavan totta, ettei vanhemmalla iällä enää saa mistään uusia kavereita. Mutta en kai mä nyt ole vielä sentään niin vanha, kun oon vasta vajaa kolmekymppinen? Eli kai tässä iässä voisi vielä löytää uusia kavereita elämäänsä.
Naisia nyt tuskin tollaisella matkalla edes tapaisi, sillä yksin oleva nuori mies ei ketään naista edes kiinnostaisi, koska siinä yksin ollessa sitä antaisi vaan niin huonon kuvan itsestään, kun ei ole ketään kavereita matkassa mukana. Mieluummin kun naiset tykkäävät aina just niistä sosiaalisista miehistä, joilla on iso kaveriporukka mukana laivalla tai baarissa ja mahdollisimman paljon kavereita facebookissa.No facebookkiin saa kuka hyvänsä kavereita, mutta ei sellaisilla kavereilla paljon mitään tee. Minullakin on facebookissa profiili joskin feikkinimellä siksi kun nimeni on uniikki. Haen tällä profiilillani erästä jenkkiaikoina tuntemaani samassa työpaikassa siellä työskennellyttä valkoista miestä Namibiasta/Eteläafrikasta , ja vain 25 sikäläistä kaveria klikkasin kun katsoin että ei enemmistä olisi siihen tarkoitukseen apua ollut. Taitaa vaan tämä mies olla jo kuollut. Vain yksi suomalainen minulla on kaverina facebookissa, ja hän onkin sitten fiksu nainen jonka kanssa mailejakin vaihtelen.
Mnulla ei ole ainuttakaan lapsuude/nuoruuden ajoilta olevaa kaveria, siksikään kun jouduin jättämään nuoruuteni maisemat ja ympäristön pysyvästi juuri 21 vuotta täytettyäni. Yhden miehen tulin tuntemaan 28 vuotiaana Hesan puolessa ollesaani, ja hän on vieläkin kaverini osin siksikin kun hänkin on perheetön, mutta myös siksi kun hän on muusikkokin(ei mikään stara) ja hänen kanssaan oli minulla pitkään yhteisiä intressejä liittyen kitaravahvistinjuttuihin. Hän on nyt kyllä vähän muissa maisemissa ja kaukana. Sanoisin että jotain yhteisiä intressejä jos sattuu olemaan jonkun kanssa niin silloin niitä jonkin sortin kavereitakin voi tulla, mutta ei työkavereista välttämättä saa ainuttakaan kaveria vaikka vuosikymmeniäkin samassa työpaikassa olisi.
Outona minäkin olin Hesan puolessa ja ei se tosiaankkaan mitään mukaavaa ollut yksin baareihin mennä. Juuri siksi en Hesassa ollessani baareissa niin paljon käynytkään.
- palaset loksahtavat
http://stevehollier.files.wordpress.com/2011/04/aspergers.jpg
- Ellinkäinen
Ei me nuoret naiset uskalleta lähteä tuosta vaan matkustamaan vieraan miehen kanssa. Siinähän joutuu automaattisesti samaan hyttiin ja muuta. Toimivampaa on treffailla vapaammissa merkeissä, siis tule juttelemaan vaikka kaupan kassajonossa mutta jätä please noi valmiiksi suunnitellut reissut sinne suhteen seuraaviin vaiheisiin.
Jos luit ton mun aloituskirjoituksen yhtään tarkemmin, niin huomasit varmaan siinä myös sen kohdan, kuinka mainitsin siitä, että haluaisin tavata matkaseuralaisen ennen matkalle lähtöä, sillä se olisi hyvä juttu kummankin kannalta, niin ei tarvisi matkustaa täysin tuntemattoman kanssa.
Itselläni ei kyllä ikinä riittäisi rohkeus tollaiseen, että alkaisin juttelemaan tuntemattomille kaupan kassajonossa tai ylipäätään missään julkisella paikalla, kun pelkkä baareissa jutteleminen tuntuu usein ahdistavalta sen takia, kun siellä joutuu olemaan yksin liikkeellä ja siinä pelottaa taas se, että mitä muut ihmiset musta oikein ajattelevat kun oon yksin baarissa ilman ketään kavereita.
Aika paljon noissa nettipalstoilla haetaan tota matkaseuraa, joten ei tässä pitäisi olla mielestäni mitään ihmeellistä, jos haluan saada matkaseuraa netistä jo suht nopeasti.
Niin ja sitä paitsi Tallinnan risteilyille ei tarvitse välttämättä edes hyttiä, kun siellä pystyy käväsemään ihan päiväseltään:) Tarvittaessa voidaan varata matkaseuralaisen kanssa myös erilliset hytit/hotellihuoneet, jos joku haluaa lähteä vaikka yöksi laivalle tai hotellimatkalle Tallinnaan.- Ellinkäinen
DarkFear kirjoitti:
Jos luit ton mun aloituskirjoituksen yhtään tarkemmin, niin huomasit varmaan siinä myös sen kohdan, kuinka mainitsin siitä, että haluaisin tavata matkaseuralaisen ennen matkalle lähtöä, sillä se olisi hyvä juttu kummankin kannalta, niin ei tarvisi matkustaa täysin tuntemattoman kanssa.
Itselläni ei kyllä ikinä riittäisi rohkeus tollaiseen, että alkaisin juttelemaan tuntemattomille kaupan kassajonossa tai ylipäätään missään julkisella paikalla, kun pelkkä baareissa jutteleminen tuntuu usein ahdistavalta sen takia, kun siellä joutuu olemaan yksin liikkeellä ja siinä pelottaa taas se, että mitä muut ihmiset musta oikein ajattelevat kun oon yksin baarissa ilman ketään kavereita.
Aika paljon noissa nettipalstoilla haetaan tota matkaseuraa, joten ei tässä pitäisi olla mielestäni mitään ihmeellistä, jos haluan saada matkaseuraa netistä jo suht nopeasti.
Niin ja sitä paitsi Tallinnan risteilyille ei tarvitse välttämättä edes hyttiä, kun siellä pystyy käväsemään ihan päiväseltään:) Tarvittaessa voidaan varata matkaseuralaisen kanssa myös erilliset hytit/hotellihuoneet, jos joku haluaa lähteä vaikka yöksi laivalle tai hotellimatkalle Tallinnaan.Hei mitä sulla on menetettävää jos tulet juttelemaan tuntemattomalle tytölle missä tahansa vaikka julkisella paikalla? Yleensähän ekat treffitkin sovitaan just julkiselle paikalle. Kumpi sulle nyt on lopulta tärkeämpi motiivi, matka vai matkaseura?
Matkustamisessa on se ongelma, että ekana tai tokana treffeinä se kestää liian kauan. Vaikka olis nähty useammankin kerran, voi olla ettei toisen juttuja jaksa kuunnella koko reissua. Mulle käy joskus niin jopa hyvien kavereiden kanssa. Kiva nähdä ja jutella muutama tunti, mut yhteisestä reissaamisesta, aikatauluista ja kiinnostuksen kohteista ei vaan löydy säveltä.
Et halua matkustaa yksin ja toisaalta ahdistut alkaa juttelemaan esim. kassajonossa. Tätä en ymmärrä. Jos haluat olla jonkun kanssa, katot sellasen naisen jonka kanssa sun on helppo olla ja jutella. Jos jo alusta asti näyttää liian vaikeasti lähestyttävältä, se ei ole sun tyyppiä. Toisin sanoen tsekkaile oman tasoistas seuraa, mene rohkeasti juttelemaan ja siitä se lähtee. Jos tyttö hymyilee niin jatka. Jos nyrpistelee tai kääntää selkänsä niin etsi sopivampi. Se että julkisella paikalla muut kuulee mitä juttelette, ei merkkaa mitään. Sulla pitää olla rohkeutta sadan ihmisen porukassa huutaa kiinnostavimmalle naiselle että haluat hänet. Ellei miehen rohkeus riitä tähän niin sitten on vaan parempi katsella kotona niitä nettityttösten kuvia. Ellinkäinen kirjoitti:
Hei mitä sulla on menetettävää jos tulet juttelemaan tuntemattomalle tytölle missä tahansa vaikka julkisella paikalla? Yleensähän ekat treffitkin sovitaan just julkiselle paikalle. Kumpi sulle nyt on lopulta tärkeämpi motiivi, matka vai matkaseura?
Matkustamisessa on se ongelma, että ekana tai tokana treffeinä se kestää liian kauan. Vaikka olis nähty useammankin kerran, voi olla ettei toisen juttuja jaksa kuunnella koko reissua. Mulle käy joskus niin jopa hyvien kavereiden kanssa. Kiva nähdä ja jutella muutama tunti, mut yhteisestä reissaamisesta, aikatauluista ja kiinnostuksen kohteista ei vaan löydy säveltä.
Et halua matkustaa yksin ja toisaalta ahdistut alkaa juttelemaan esim. kassajonossa. Tätä en ymmärrä. Jos haluat olla jonkun kanssa, katot sellasen naisen jonka kanssa sun on helppo olla ja jutella. Jos jo alusta asti näyttää liian vaikeasti lähestyttävältä, se ei ole sun tyyppiä. Toisin sanoen tsekkaile oman tasoistas seuraa, mene rohkeasti juttelemaan ja siitä se lähtee. Jos tyttö hymyilee niin jatka. Jos nyrpistelee tai kääntää selkänsä niin etsi sopivampi. Se että julkisella paikalla muut kuulee mitä juttelette, ei merkkaa mitään. Sulla pitää olla rohkeutta sadan ihmisen porukassa huutaa kiinnostavimmalle naiselle että haluat hänet. Ellei miehen rohkeus riitä tähän niin sitten on vaan parempi katsella kotona niitä nettityttösten kuvia."Hei mitä sulla on menetettävää jos tulet juttelemaan tuntemattomalle tytölle missä tahansa vaikka julkisella paikalla? Yleensähän ekat treffitkin sovitaan just julkiselle paikalle. Kumpi sulle nyt on lopulta tärkeämpi motiivi, matka vai matkaseura? "
No yleensä naiset ovat varattuja, niin eipä sitä viitsi alkaa juttelemaan tuntemattomille, jos/kun hän on kuitenkin varattu. Sitten jos vielä oma poikaystävä ilmestyy jostain näkyville, niin onnistun siinä vaan turhan riidan aiheuttamaan. No kyllä mulle on oikeastaan molemmat motiivit yhtä tärkeitä, eli toi matka ja myös se matkaseura. Haluaisin myös sellaista matkaseuraa, jonka kanssa voisi tehdä jatkossa lisää näitä ulkomaan matkoja.
"Matkustamisessa on se ongelma, että ekana tai tokana treffeinä se kestää liian kauan. Vaikka olis nähty useammankin kerran, voi olla ettei toisen juttuja jaksa kuunnella koko reissua. Mulle käy joskus niin jopa hyvien kavereiden kanssa. Kiva nähdä ja jutella muutama tunti, mut yhteisestä reissaamisesta, aikatauluista ja kiinnostuksen kohteista ei vaan löydy säveltä."
No tarvittaessa voitaisiin kyllä tehdä myös sillä tavalla, että mä voisin antaa tolle matkaseuralaiselle hänen halutessaan myös sitä niin sanottua "omaa aikaa", eli ei hänen tarvisi olla koko ajan mun kanssa yhdessä ja jutella. Tossa matkalla kun toi laivamatka ja baarit siellä ovat oikeastaan se pahin paikka, jossa en yksinkertaisesti kestä olla yksinään, kun siellä näkee aina muita nuoria yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämässä. Siinä tulee aina sellainen inhottava fiilis, kun joutuu olemaan yksinään ilman juttuseuraa.
Suurin syy siihen, miksi en uskalla jutella missään tuntemattomille ihmisille on just se, kun oon aina yksin liikkeellä ja mulla ei ole ketään kavereita mukana. Sellainen kun antaa varsinkin naisille aina huonon kuvan miehestä, etenkin jos on jossain baarissa liikkeellä. Sosiaalisuus ja kavereiden määrä kun ovat aina naiselle yleensä se asia, mitä he arvostavat miehissä kaikkein eniten. Yksin kun joutuu tollaisissa paikoissa aina liikkumaan, niin sitä tuntuu että siinä melkein häpeää itseään ja sitä kun ei ole ketään kavereita mukana, kun kaikilla muilla mun ikäisillä nuorilla on aina kaverit mukana laivaristeilyillä, baareissa ja muissa sosiaalisissa paikoissa.- gflhlfkhlf
Ellinkäinen kirjoitti:
Hei mitä sulla on menetettävää jos tulet juttelemaan tuntemattomalle tytölle missä tahansa vaikka julkisella paikalla? Yleensähän ekat treffitkin sovitaan just julkiselle paikalle. Kumpi sulle nyt on lopulta tärkeämpi motiivi, matka vai matkaseura?
Et halua matkustaa yksin ja toisaalta ahdistut alkaa juttelemaan esim. kassajonossa. Tätä en ymmärrä. Jos haluat olla jonkun kanssa, katot sellasen naisen jonka kanssa sun on helppo olla ja jutella. Jos jo alusta asti näyttää liian vaikeasti lähestyttävältä, se ei ole sun tyyppiä. Toisin sanoen tsekkaile oman tasoistas seuraa, mene rohkeasti juttelemaan ja siitä se lähtee. Jos tyttö hymyilee niin jatka. Jos nyrpistelee tai kääntää selkänsä niin etsi sopivampi. Se että julkisella paikalla muut kuulee mitä juttelette, ei merkkaa mitään. Sulla pitää olla rohkeutta sadan ihmisen porukassa huutaa kiinnostavimmalle naiselle että haluat hänet. Ellei miehen rohkeus riitä tähän niin sitten on vaan parempi katsella kotona niitä nettityttösten kuvia." Sulla pitää olla rohkeutta sadan ihmisen porukassa huutaa kiinnostavimmalle naiselle että haluat hänet." Tämä oli tietysti liioittelua, mutta koomista silti. Mitä vastaavaa naiset tekevät? Tekevätkö naiset jotain sosiaalisesti riskialtista?
Onhan se niin, että näin ne sosiaaliset roolit jakautuvat, eikä se käänny muutamassa hetkessä. Mutta jos naiset eivät pane itseään peliin, niin mitä he sitten panostavat? Vastaan itse: tutustumisvaiheessa, julkisella paikalla, ei paljon mitään. - Rawk.
Ellinkäinen kirjoitti:
Et halua matkustaa yksin ja toisaalta ahdistut alkaa juttelemaan esim. kassajonossa. Tätä en ymmärrä. Jos haluat olla jonkun kanssa, katot sellasen naisen jonka kanssa sun on helppo olla ja jutella. Jos jo alusta asti näyttää liian vaikeasti lähestyttävältä, se ei ole sun tyyppiä. Toisin sanoen tsekkaile oman tasoistas seuraa, mene rohkeasti juttelemaan ja siitä se lähtee. Jos tyttö hymyilee niin jatka. Jos nyrpistelee tai kääntää selkänsä niin etsi sopivampi. Se että julkisella paikalla muut kuulee mitä juttelette, ei merkkaa mitään. Sulla pitää olla rohkeutta sadan ihmisen porukassa huutaa kiinnostavimmalle naiselle että haluat hänet. Ellei miehen rohkeus riitä tähän niin sitten on vaan parempi katsella kotona niitä nettityttösten kuvia.Paskanjauhamista tuollainen, että joku nainen alkaisi innoissaan jauhamaan niitä näitä jossain kassajonossa. Eihän ne naiset ole missään muuallakaan innoissaan juttelemaan tuntemattomien miesten kanssa. Varsinkaan jos ne miehet ovat ihan normaalin/taviksen näköisiä.
Tulkaa itse prkl juttelemaan! - Älyn haamu
Rawk. kirjoitti:
Paskanjauhamista tuollainen, että joku nainen alkaisi innoissaan jauhamaan niitä näitä jossain kassajonossa. Eihän ne naiset ole missään muuallakaan innoissaan juttelemaan tuntemattomien miesten kanssa. Varsinkaan jos ne miehet ovat ihan normaalin/taviksen näköisiä.
Tulkaa itse prkl juttelemaan!Lupaan että tämän viikon aikana alan juttelemaan jollekkin tuntemattomalle kauniille naisille joko kaupassa tai julkisissa kulkuvälineissä. Katsotaan miten käy.
- älytön haamu
Älyn haamu kirjoitti:
Lupaan että tämän viikon aikana alan juttelemaan jollekkin tuntemattomalle kauniille naisille joko kaupassa tai julkisissa kulkuvälineissä. Katsotaan miten käy.
ai sinäkö se olit? kun yksi tuttu just toissapäivänä ihan erikseen valitti että joku mies hölötti koko bussimatkan selvästi sillä mielellä, eikä millään suostunut ymmärtämään, ettei seura ole tarpeen...
- hfskfskdjk
Laita samalla sellainen viesti, että haluat panoseuraa nuorista naisista, kuvia näkemättä.
- Mies1985
Suosittelen Tallinnan yliopiston kesäkursseja. Niitä on heinäkuussa ja ne ei ole ihan ilmaisia (tosin jotain stipendiä voi hakea) ja siellä varmaan tutustuu myös suomalaisiin eikä miehen yksinäisyydestä kysellä. Siellä on tyttöjäkin palkallisena henkilökuntana jotka tuntuvat suorastaan flirteiltä.
- Älyn haamu
Minulla on samanlainen ongelma eli matkakuume mutta matkaseura puuttuu. Tosin niin epätoivoinen en ole että kaltaisesi sivarihintti itkupillin kanssa mihinkään lähtisin!
"Minulla on samanlainen ongelma eli matkakuume mutta matkaseura puuttuu. Tosin niin epätoivoinen en ole että kaltaisesi sivarihintti itkupillin kanssa mihinkään lähtisin! "
En mäkään lähtisi sun kanssasi yhtään mihinkään, jos kerran oot joku vitun militaristi joka ei pysty hyväksymään sitä sivarivalintaa! Eli yhtään ei mua harmita, jos susta en matkaseuraa saa, siitä voit olla ihan täysin varma.- ----
DarkFear kirjoitti:
"Minulla on samanlainen ongelma eli matkakuume mutta matkaseura puuttuu. Tosin niin epätoivoinen en ole että kaltaisesi sivarihintti itkupillin kanssa mihinkään lähtisin! "
En mäkään lähtisi sun kanssasi yhtään mihinkään, jos kerran oot joku vitun militaristi joka ei pysty hyväksymään sitä sivarivalintaa! Eli yhtään ei mua harmita, jos susta en matkaseuraa saa, siitä voit olla ihan täysin varma.En ole "Älyn haamu", ja olen ihan samaa mieltä sinun kanssasi sivarivalinnasta, en minäkään pidä siitä jos joku ei hyväksy sivarivalintaani. Mutta luulen kuitenkin että "Älyn haamu" oli tässä tapauksessa sarkastinen, eikä oikeasti vihaa kaikkia sivareita.
---- kirjoitti:
En ole "Älyn haamu", ja olen ihan samaa mieltä sinun kanssasi sivarivalinnasta, en minäkään pidä siitä jos joku ei hyväksy sivarivalintaani. Mutta luulen kuitenkin että "Älyn haamu" oli tässä tapauksessa sarkastinen, eikä oikeasti vihaa kaikkia sivareita.
"En ole "Älyn haamu", ja olen ihan samaa mieltä sinun kanssasi sivarivalinnasta, en minäkään pidä siitä jos joku ei hyväksy sivarivalintaani. Mutta luulen kuitenkin että "Älyn haamu" oli tässä tapauksessa sarkastinen, eikä oikeasti vihaa kaikkia sivareita. "
Joo itsekään en kestä minkäänlaista kritiikkiä tosta mun sivarivalinnasta, koska mielestäni se on jokaisen miehen täysin oma valinta, että miten haluaa tossa asevelvollisuusjutussa tehdä. Tämä jatkuva sivarivalinnasta johtunut syrjintä olikin mulla se kaikkein suurin syy siihen, miksi halusin vanhan kotikaupunkini jättää ja muuttaa tänne Helsinkiin, sillä täällä kuitenkin on paljon suvaitsevaisempi ilmapiiri tämän(kin) asian suhteen kun näillä pienemmillä paikkakunnilla.- sikari-sivari
DarkFear kirjoitti:
"En ole "Älyn haamu", ja olen ihan samaa mieltä sinun kanssasi sivarivalinnasta, en minäkään pidä siitä jos joku ei hyväksy sivarivalintaani. Mutta luulen kuitenkin että "Älyn haamu" oli tässä tapauksessa sarkastinen, eikä oikeasti vihaa kaikkia sivareita. "
Joo itsekään en kestä minkäänlaista kritiikkiä tosta mun sivarivalinnasta, koska mielestäni se on jokaisen miehen täysin oma valinta, että miten haluaa tossa asevelvollisuusjutussa tehdä. Tämä jatkuva sivarivalinnasta johtunut syrjintä olikin mulla se kaikkein suurin syy siihen, miksi halusin vanhan kotikaupunkini jättää ja muuttaa tänne Helsinkiin, sillä täällä kuitenkin on paljon suvaitsevaisempi ilmapiiri tämän(kin) asian suhteen kun näillä pienemmillä paikkakunnilla.Minä en kyllä ikinä ole havainnut mitään syrjintää aiheesta. Joskus joku on vähän silmiään pyöritellyt. Niin ja joskus 20v tienoilla yksi puolituttu laittoi veitsen kurkulle ja uhkas tappaa kun olin sitä mieltä että sivarit on ihan arvokkaita ihmisiä. Mutta se kertoo vähän enemmän tosta tyypistä kun musta :) Tönäsin sen pois ja pyysin kyseisen ravitsemusliikkeen henkilökuntaa poistamaan tyypin.
Ja kestän kyllä kritiikin omasta valinnastani hyvin, mutta en silti suvaitse sitä, koska sehän ei muille kuulu. Perustelemaan ja keskustelemaan olen yleensä valmis, mutta puolustaa ei tarvitse.
- xprs vl
Haa haa! Minäpä läksin miettimättä yksin risteilylle. Oli kiva reissu. Sain kaksi uutta ystävää, joiden kanssa suunnitellaan seuraavaa reissua kimpassa. Sä darkfear menetät parhaat vuotes ku itket täälä netissä etkä lähe vaan rohkeesti matkaan.
"Haa haa! Minäpä läksin miettimättä yksin risteilylle. Oli kiva reissu. Sain kaksi uutta ystävää, joiden kanssa suunnitellaan seuraavaa reissua kimpassa. Sä darkfear menetät parhaat vuotes ku itket täälä netissä etkä lähe vaan rohkeesti matkaan. "
Saanko muuten kysyä ihan uteliaisuuttani, että miksi lähdit yksin tonne reissuun? Eikö olisi sustakin ollut paljon mukavempaa olla matkalla yhdessä kavereiden kanssa? Sullakin luultavasti kuitenkin on kavereita etukäteen ainakin jonkin verran.
Missä muuten tutustuit näihin uusiin kavereihin? Ajattelin kysyä vinkkejä, kun haluaisin itsekin tutustua edes joskus elämässäni uusiin ihmisiin.
Eipä sille voi mitään, jos vuodet menettää sen takia, kun ei ole ketään kavereita kenen kanssa voisi reissuun lähteä. Mutta oon toki ajatellut sitä vaihtoehtoa, että jos nyt nuorena ei pääse mihinkään koskaan lähtemään, niin kyllähän niitä menetettyjä vuosia voi hankkia takaisin sitten joskus vanhemmalla iällä. Keski-ikäisenä (yli neljäkymppisenä) ja siitä vanhempana kun se yksin matkailu on yleisempää, normaalimpaa ja ainakin yleisesti paljon hyväksyttävämpää kun näin nuoruusiällä, sama juttu on myös baareissa käymisessä, sillä eipä nyt yli neljäkymppisiltä miehiltä olla ekana kyselemässä laivalla tai baarissa sitä asiaa, että miksi hän oikein on siellä yksin ilman ketään kavereita. Nämä inhottavat kysymykset kun kohdistuvat vaan niihin yksinäisiin nuoriin miehiin.
Ainoa huono puoli tässä on vaan se odottaminen, kun en vaan jaksaisi millään odottaa yli kymmentä jopa viittätoista vuotta sitä, että voisin lähteä yksin tonne laivaristeilylle.- also_sprach_jungfrau
Mikä sinua oikeasti eniten pelottaa siinä yksin matkustamisessa? Ihan oikeasti.
"Mikä sinua oikeasti eniten pelottaa siinä yksin matkustamisessa? Ihan oikeasti. "
No olenhan mä kertonut sen asian tällä palstalla jo ainakin tuhat kertaa. Eli just se, että mitä muut ihmiset oikein ajattelevat siitä, kun mun ikäinen nuori mies on yksin laivalla ilman ketään kavereita. Sitten kun mäkin haluaisin poiketa just laivan baareissa, niin siellä tuntuu tosi tylsältä istua koko ilta yksinään ilman minkäänlaista juttuseuraa. Kaikki muut nuoret ovat kyllä aina omissa porukoissaan hauskaa pitämässä ja heillä kyllä riittää koko ajan juttuseuraa ja kaveriseuraa, eli just kaikkea sitä, mitä mulla ei ole koskaan elämässäni ollut.
Töissäkään ei viitsisi kertoa yhtään mitään koko laivareissusta, kun työkaverit kysyisivät heti ekana sitä, että kenen kanssa olin reissussa ja että minkälaista oli laivan baareissa. Se kun on aina kaikkien mielestä niin totaalisen outoa, jos nuorempi mies käy yksin tollaisissa sosiaalisissa paikoissa, kuten laivalla tai baareissa.
Eniten mua harmittaa just se, kun mihinkään ei pysty koskaan menemään sen takia, kun ei ole ketään kavereita ja se yksin lähteminen on niin vaikeata. Mun elämässä kun ei tosiaan ole mitään muuta kun töissä käyminen ja kotona oleminen.- also_sprach_jungfrau
DarkFear kirjoitti:
"Mikä sinua oikeasti eniten pelottaa siinä yksin matkustamisessa? Ihan oikeasti. "
No olenhan mä kertonut sen asian tällä palstalla jo ainakin tuhat kertaa. Eli just se, että mitä muut ihmiset oikein ajattelevat siitä, kun mun ikäinen nuori mies on yksin laivalla ilman ketään kavereita. Sitten kun mäkin haluaisin poiketa just laivan baareissa, niin siellä tuntuu tosi tylsältä istua koko ilta yksinään ilman minkäänlaista juttuseuraa. Kaikki muut nuoret ovat kyllä aina omissa porukoissaan hauskaa pitämässä ja heillä kyllä riittää koko ajan juttuseuraa ja kaveriseuraa, eli just kaikkea sitä, mitä mulla ei ole koskaan elämässäni ollut.
Töissäkään ei viitsisi kertoa yhtään mitään koko laivareissusta, kun työkaverit kysyisivät heti ekana sitä, että kenen kanssa olin reissussa ja että minkälaista oli laivan baareissa. Se kun on aina kaikkien mielestä niin totaalisen outoa, jos nuorempi mies käy yksin tollaisissa sosiaalisissa paikoissa, kuten laivalla tai baareissa.
Eniten mua harmittaa just se, kun mihinkään ei pysty koskaan menemään sen takia, kun ei ole ketään kavereita ja se yksin lähteminen on niin vaikeata. Mun elämässä kun ei tosiaan ole mitään muuta kun töissä käyminen ja kotona oleminen.Okei. No enpä minä osaa mitään uutta tähän sanoa, koska sinulle ollaan sanottu jo miljoonan kertaa ettei kukaan ihmettele miksi joku on yksin liikenteessä. Ja jos ihmettelee, niin ihan yhtä hyvin saattaa ihmetellä miksi tuolla naisella on noin ruma keltainen mekko tai että miksi tuolla miehellä on niin typerästi leikatut hiukset. Kaikkia ei voi miellyttää, ja miksi tuntemattomien miellyttämisestä edes kannattaisi välittää, en tiedä.
Jos olisin sinä, ja ihan oikeasti HALUAISIN mennä matkalle mutta baarit sun muut pelottaisivat, niin lähtisin matkalle mutten kävisi niissä hemmetin baareissa. Kyllähän laivoilla on nykyään kaikenlaista viihdykettä tarjolla, sen ajan voisi viettää syömässä tai kaupoissa tai vaikkapa kylpylässä tai mitä kaikkea sieltä löytyykään. Menisin aikaisin nukkumaan ja olisin sitäkin virkeämpi seuraavana päivänä siellä kohdekaupungissa. Tekisin ja katselisin siellä kaikenlaista mitä nyt turistina voi tehdä ja katsella ihan yksin, eli melkein mitä vaan. Ei ketään ainakaan siellä kohdekaupungissa ihmetytä miksi tuo hyypiö katselee kauppoja yksinään tai miksi se käy syömässä yksinään tai käy museossa yksinään.
Samalla tajuaisin ettei se yksin tekeminen niin pelottavaa olekaan.
Mutta on kai sinulle tämäkin sanottu jo monta kertaa. - ----
DarkFear kirjoitti:
Eniten mua harmittaa just se, kun mihinkään ei pysty koskaan menemään sen takia, kun ei ole ketään kavereita ja se yksin lähteminen on niin vaikeata. Mun elämässä kun ei tosiaan ole mitään muuta kun töissä käyminen ja kotona oleminen."Mikä sinua oikeasti eniten pelottaa siinä yksin matkustamisessa? Ihan oikeasti. "
"No olenhan mä kertonut sen asian tällä palstalla jo ainakin tuhat kertaa. Eli just se, että mitä muut ihmiset oikein ajattelevat siitä, kun mun ikäinen nuori mies on yksin laivalla ilman ketään kavereita. Sitten kun mäkin haluaisin poiketa just laivan baareissa, niin siellä tuntuu tosi tylsältä istua koko ilta yksinään ilman minkäänlaista juttuseuraa. Kaikki muut nuoret ovat kyllä aina omissa porukoissaan hauskaa pitämässä ja heillä kyllä riittää koko ajan juttuseuraa ja kaveriseuraa, eli just kaikkea sitä, mitä mulla ei ole koskaan elämässäni ollut."
Minusta on joka kerta tuntunut ihan samalta kun olen itse laivaristeilyllä kun näen pariskuntia ja kaveriporukoita, siis kateutta siitä että heillä on seuraa toisistaan ja minulla ei. Mutta kyse on vain siitä mitä itse tunnen. Minulle on yksi paskan hailee se mitä muut ajattelevat minusta. Kyllä siellä laivan baareissakin kehtaa käydä kunhan ei itse masennu siitä että on siellä yksin. also_sprach_jungfrau kirjoitti:
Okei. No enpä minä osaa mitään uutta tähän sanoa, koska sinulle ollaan sanottu jo miljoonan kertaa ettei kukaan ihmettele miksi joku on yksin liikenteessä. Ja jos ihmettelee, niin ihan yhtä hyvin saattaa ihmetellä miksi tuolla naisella on noin ruma keltainen mekko tai että miksi tuolla miehellä on niin typerästi leikatut hiukset. Kaikkia ei voi miellyttää, ja miksi tuntemattomien miellyttämisestä edes kannattaisi välittää, en tiedä.
Jos olisin sinä, ja ihan oikeasti HALUAISIN mennä matkalle mutta baarit sun muut pelottaisivat, niin lähtisin matkalle mutten kävisi niissä hemmetin baareissa. Kyllähän laivoilla on nykyään kaikenlaista viihdykettä tarjolla, sen ajan voisi viettää syömässä tai kaupoissa tai vaikkapa kylpylässä tai mitä kaikkea sieltä löytyykään. Menisin aikaisin nukkumaan ja olisin sitäkin virkeämpi seuraavana päivänä siellä kohdekaupungissa. Tekisin ja katselisin siellä kaikenlaista mitä nyt turistina voi tehdä ja katsella ihan yksin, eli melkein mitä vaan. Ei ketään ainakaan siellä kohdekaupungissa ihmetytä miksi tuo hyypiö katselee kauppoja yksinään tai miksi se käy syömässä yksinään tai käy museossa yksinään.
Samalla tajuaisin ettei se yksin tekeminen niin pelottavaa olekaan.
Mutta on kai sinulle tämäkin sanottu jo monta kertaa."Okei. No enpä minä osaa mitään uutta tähän sanoa, koska sinulle ollaan sanottu jo miljoonan kertaa ettei kukaan ihmettele miksi joku on yksin liikenteessä. Ja jos ihmettelee, niin ihan yhtä hyvin saattaa ihmetellä miksi tuolla naisella on noin ruma keltainen mekko tai että miksi tuolla miehellä on niin typerästi leikatut hiukset. Kaikkia ei voi miellyttää, ja miksi tuntemattomien miellyttämisestä edes kannattaisi välittää, en tiedä. "
En tiedä sitä, että mistä sä oot saanut sellaisen käsityksen, etteikö sitä muka ihmeteltäisi yhtään, jos joku nuorempi mies on yksin liikkeellä vaikka laivalla tai baarissa. Aina mä oon huomannut sen, miten ihmiset eivät koskaan ymmärrä sitä, että miksi oon lähtenyt vaikka yksin baariin, kun muut ovat siellä kavereidensa kanssa. Just tollainen ilmapiiri on myös mun työpaikalla, sillä kyllä sitä työkaverit kovasti ihmettelisi, jos kertoisin heille olleeni yksin laivalla tai baarissa.
On toki laivalla kaikkea muutakin kun baarit, mutta kun mä en tykkää käydä aikaisin nukkumaan, sillä mun unirytmikin on sellainen että tykkään valvoa myöhään öisin ja muutenkin haluaisin käydä laivalla just kiertää noita baareja, kun en täällä maissakaan koskaan niihin pääse. Eli yksin sitä jäisi taas ihan kaikesta paitsi, no se onkin kyllä niin tuttua just mun elämässäni. Eli eipä olisi mitään uutta tässäkään.
Lisäksi ongelma on myös se, kun tuo matka tuntuisi yksinään niin kovin tylsältä, kun ei olisi ollenkaan juttuseuraa koko matkan aikana. Tulisi tosi orpo olo, kun saisi nähdä koko ajan muita ihmisiä omissa kaveriporukoissaan puhumassa ja hauskaa pitämässä.---- kirjoitti:
"No olenhan mä kertonut sen asian tällä palstalla jo ainakin tuhat kertaa. Eli just se, että mitä muut ihmiset oikein ajattelevat siitä, kun mun ikäinen nuori mies on yksin laivalla ilman ketään kavereita. Sitten kun mäkin haluaisin poiketa just laivan baareissa, niin siellä tuntuu tosi tylsältä istua koko ilta yksinään ilman minkäänlaista juttuseuraa. Kaikki muut nuoret ovat kyllä aina omissa porukoissaan hauskaa pitämässä ja heillä kyllä riittää koko ajan juttuseuraa ja kaveriseuraa, eli just kaikkea sitä, mitä mulla ei ole koskaan elämässäni ollut."
Minusta on joka kerta tuntunut ihan samalta kun olen itse laivaristeilyllä kun näen pariskuntia ja kaveriporukoita, siis kateutta siitä että heillä on seuraa toisistaan ja minulla ei. Mutta kyse on vain siitä mitä itse tunnen. Minulle on yksi paskan hailee se mitä muut ajattelevat minusta. Kyllä siellä laivan baareissakin kehtaa käydä kunhan ei itse masennu siitä että on siellä yksin."Minusta on joka kerta tuntunut ihan samalta kun olen itse laivaristeilyllä kun näen pariskuntia ja kaveriporukoita, siis kateutta siitä että heillä on seuraa toisistaan ja minulla ei. Mutta kyse on vain siitä mitä itse tunnen. Minulle on yksi paskan hailee se mitä muut ajattelevat minusta. Kyllä siellä laivan baareissakin kehtaa käydä kunhan ei itse masennu siitä että on siellä yksin. "
Tämä on mulla just se toinen ongelma, joka estää sen yksin lähtemisen matkalle. Tuntuisi niin yksinäiseltä olla koko matkan ajan yksin tuolla reissussa, eikä saisi juteltua mitään kenenkään kanssa koko matkan aikana. Kyllähän siinä kateellisuutta tuntisi, kun näkisi laivan baareissa pariskuntia, nuoria kaveriporukoita ja vanhempiakin ihmisiä muiden ihmisten seurassa ja itse saisi olla vaan yksinään kokonaan erossa muista ihmisistä ilman minkäänlaista juttuseuraa. Mä kun just masentuisin heti siitä, kun tuntisin oloni niin yksinäiseksi, että kyllä siinä olisi koko reissu aivan pilalla.- 4+13
DarkFear kirjoitti:
"Minusta on joka kerta tuntunut ihan samalta kun olen itse laivaristeilyllä kun näen pariskuntia ja kaveriporukoita, siis kateutta siitä että heillä on seuraa toisistaan ja minulla ei. Mutta kyse on vain siitä mitä itse tunnen. Minulle on yksi paskan hailee se mitä muut ajattelevat minusta. Kyllä siellä laivan baareissakin kehtaa käydä kunhan ei itse masennu siitä että on siellä yksin. "
Tämä on mulla just se toinen ongelma, joka estää sen yksin lähtemisen matkalle. Tuntuisi niin yksinäiseltä olla koko matkan ajan yksin tuolla reissussa, eikä saisi juteltua mitään kenenkään kanssa koko matkan aikana. Kyllähän siinä kateellisuutta tuntisi, kun näkisi laivan baareissa pariskuntia, nuoria kaveriporukoita ja vanhempiakin ihmisiä muiden ihmisten seurassa ja itse saisi olla vaan yksinään kokonaan erossa muista ihmisistä ilman minkäänlaista juttuseuraa. Mä kun just masentuisin heti siitä, kun tuntisin oloni niin yksinäiseksi, että kyllä siinä olisi koko reissu aivan pilalla.Ja oletat että netistä löydetty satunnainen matkaseuralainen korjaisi tuon asian? Ihminen, jonka kenties tapaisit kerran ennen matkaa?
Olikos se niin, että tupakoit? Entä jos seuralaisesi ei voi sietää tupakansavua; pystytkö olemaan polttamatta? - also_sprach_jungfrau
DarkFear kirjoitti:
"Okei. No enpä minä osaa mitään uutta tähän sanoa, koska sinulle ollaan sanottu jo miljoonan kertaa ettei kukaan ihmettele miksi joku on yksin liikenteessä. Ja jos ihmettelee, niin ihan yhtä hyvin saattaa ihmetellä miksi tuolla naisella on noin ruma keltainen mekko tai että miksi tuolla miehellä on niin typerästi leikatut hiukset. Kaikkia ei voi miellyttää, ja miksi tuntemattomien miellyttämisestä edes kannattaisi välittää, en tiedä. "
En tiedä sitä, että mistä sä oot saanut sellaisen käsityksen, etteikö sitä muka ihmeteltäisi yhtään, jos joku nuorempi mies on yksin liikkeellä vaikka laivalla tai baarissa. Aina mä oon huomannut sen, miten ihmiset eivät koskaan ymmärrä sitä, että miksi oon lähtenyt vaikka yksin baariin, kun muut ovat siellä kavereidensa kanssa. Just tollainen ilmapiiri on myös mun työpaikalla, sillä kyllä sitä työkaverit kovasti ihmettelisi, jos kertoisin heille olleeni yksin laivalla tai baarissa.
On toki laivalla kaikkea muutakin kun baarit, mutta kun mä en tykkää käydä aikaisin nukkumaan, sillä mun unirytmikin on sellainen että tykkään valvoa myöhään öisin ja muutenkin haluaisin käydä laivalla just kiertää noita baareja, kun en täällä maissakaan koskaan niihin pääse. Eli yksin sitä jäisi taas ihan kaikesta paitsi, no se onkin kyllä niin tuttua just mun elämässäni. Eli eipä olisi mitään uutta tässäkään.
Lisäksi ongelma on myös se, kun tuo matka tuntuisi yksinään niin kovin tylsältä, kun ei olisi ollenkaan juttuseuraa koko matkan aikana. Tulisi tosi orpo olo, kun saisi nähdä koko ajan muita ihmisiä omissa kaveriporukoissaan puhumassa ja hauskaa pitämässä.Aivan...
Tästä nyt ei voi päätellä oikein muuta kuin sen, ettei sinua oikeasti tunnu niinkään kiinnostavan se matkustaminen, vaan se että tulisit hyväksytyksi johonkin joukkoon (on se joukko sitten uusi oma kaveripiiri/työkaverit/lauma tuntemattomia kanssamatkustajia).
Jos päämääränä olisi ihan oikeasti vaikkapa nähdä Tukholma, niin sinullahan olisi mahdollisuus nähdä Tukholma ja nauttia siitä kokemuksesta sellaisenaan vaikkei se olisikaan se 100% täydellinen unelmien matka joksi kavereiden kanssa matkustamisen kuvittelet.
Mutta tietysti, jos sinulla ei ole mitään muuta visiota hauskanpidosta kuin se että (a) olisi kavereita mukana ja (b) pääsisi baareihin - ei siis mitään muuta mista kyseisellä reissulla voisi ehkä nauttia - niin minkäs sille sitten voi. also_sprach_jungfrau kirjoitti:
Aivan...
Tästä nyt ei voi päätellä oikein muuta kuin sen, ettei sinua oikeasti tunnu niinkään kiinnostavan se matkustaminen, vaan se että tulisit hyväksytyksi johonkin joukkoon (on se joukko sitten uusi oma kaveripiiri/työkaverit/lauma tuntemattomia kanssamatkustajia).
Jos päämääränä olisi ihan oikeasti vaikkapa nähdä Tukholma, niin sinullahan olisi mahdollisuus nähdä Tukholma ja nauttia siitä kokemuksesta sellaisenaan vaikkei se olisikaan se 100% täydellinen unelmien matka joksi kavereiden kanssa matkustamisen kuvittelet.
Mutta tietysti, jos sinulla ei ole mitään muuta visiota hauskanpidosta kuin se että (a) olisi kavereita mukana ja (b) pääsisi baareihin - ei siis mitään muuta mista kyseisellä reissulla voisi ehkä nauttia - niin minkäs sille sitten voi."Tästä nyt ei voi päätellä oikein muuta kuin sen, ettei sinua oikeasti tunnu niinkään kiinnostavan se matkustaminen, vaan se että tulisit hyväksytyksi johonkin joukkoon (on se joukko sitten uusi oma kaveripiiri/työkaverit/lauma tuntemattomia kanssamatkustajia)."
Kyllä mua kiinnostaa tässä tosi paljon myös se itse matkustaminen, en vaan ymmärrä sitä, että mistä sä sait sellaista päähäsi, ettei se itse matka olisi mulle niin tärkeä juttu?
"Jos päämääränä olisi ihan oikeasti vaikkapa nähdä Tukholma, niin sinullahan olisi mahdollisuus nähdä Tukholma ja nauttia siitä kokemuksesta sellaisenaan vaikkei se olisikaan se 100% täydellinen unelmien matka joksi kavereiden kanssa matkustamisen kuvittelet. "
No kun mulla ei ole tällä hetkellä sellaista mahdollisuutta, että voisin nähdä Tukholman, kun ei ole ketään kavereita kenen kanssa tonne matkalle voisi lähteä. Yksin jos lähtisin matkalle, niin en nauttisi siitä millään tavalla, kun saisin varmaan jo heti satamassa hirveän masennuskohtauksen ja tulisi sellainen fiilis, että tekee mieli olla vaan koko matka yksin hytissä ja itkeä sitä, kun kaikki muut saavat nauttia matkasta täysin siemauksin kavereidensa seurassa ja itse saa olla jälleen kerran yksinään koko matkan ajan, eli suoraan sanottuna koko reissu olisi aivan totaalisen pilalla!
Olen mä käynyt ennen Tukholmassa ja Tallinnassa perheen kanssa tai isän kanssa kahdestaan, mutta näillä reissuilla en ole koskaan saanut nauttia matkasta täysillä, kun "kaikki kiva" on vähän rajoitetumpaa, kun vaikka jos olisi joidenkin oman ikäistensä kanssa.
Siitä olen vaan hirveän kateellinen kaikille oman ikäisille, kun he ovat saaneet mun ikäisenä käydä useita kertoja ulkomailla ja kymmeniä kertoja laivaristeilyillä hauskaa pitämässä, kun taas mun ainoat ulkomaan matkat ovat olleet nämä muutamat laivaristeilyt perheen kanssa.- also_sprach_jungfrau
DarkFear kirjoitti:
"Tästä nyt ei voi päätellä oikein muuta kuin sen, ettei sinua oikeasti tunnu niinkään kiinnostavan se matkustaminen, vaan se että tulisit hyväksytyksi johonkin joukkoon (on se joukko sitten uusi oma kaveripiiri/työkaverit/lauma tuntemattomia kanssamatkustajia)."
Kyllä mua kiinnostaa tässä tosi paljon myös se itse matkustaminen, en vaan ymmärrä sitä, että mistä sä sait sellaista päähäsi, ettei se itse matka olisi mulle niin tärkeä juttu?
"Jos päämääränä olisi ihan oikeasti vaikkapa nähdä Tukholma, niin sinullahan olisi mahdollisuus nähdä Tukholma ja nauttia siitä kokemuksesta sellaisenaan vaikkei se olisikaan se 100% täydellinen unelmien matka joksi kavereiden kanssa matkustamisen kuvittelet. "
No kun mulla ei ole tällä hetkellä sellaista mahdollisuutta, että voisin nähdä Tukholman, kun ei ole ketään kavereita kenen kanssa tonne matkalle voisi lähteä. Yksin jos lähtisin matkalle, niin en nauttisi siitä millään tavalla, kun saisin varmaan jo heti satamassa hirveän masennuskohtauksen ja tulisi sellainen fiilis, että tekee mieli olla vaan koko matka yksin hytissä ja itkeä sitä, kun kaikki muut saavat nauttia matkasta täysin siemauksin kavereidensa seurassa ja itse saa olla jälleen kerran yksinään koko matkan ajan, eli suoraan sanottuna koko reissu olisi aivan totaalisen pilalla!
Olen mä käynyt ennen Tukholmassa ja Tallinnassa perheen kanssa tai isän kanssa kahdestaan, mutta näillä reissuilla en ole koskaan saanut nauttia matkasta täysillä, kun "kaikki kiva" on vähän rajoitetumpaa, kun vaikka jos olisi joidenkin oman ikäistensä kanssa.
Siitä olen vaan hirveän kateellinen kaikille oman ikäisille, kun he ovat saaneet mun ikäisenä käydä useita kertoja ulkomailla ja kymmeniä kertoja laivaristeilyillä hauskaa pitämässä, kun taas mun ainoat ulkomaan matkat ovat olleet nämä muutamat laivaristeilyt perheen kanssa.KAIKILLE oman ikäisille?
also_sprach_jungfrau kirjoitti:
KAIKILLE oman ikäisille?
"KAIKILLE oman ikäisille? "
Voisitko hieman selventää sitä, että mitä tässä nyt tarkoitat? En ymmärrä kysymystäsi?- nir-
DarkFear kirjoitti:
"Minusta on joka kerta tuntunut ihan samalta kun olen itse laivaristeilyllä kun näen pariskuntia ja kaveriporukoita, siis kateutta siitä että heillä on seuraa toisistaan ja minulla ei. Mutta kyse on vain siitä mitä itse tunnen. Minulle on yksi paskan hailee se mitä muut ajattelevat minusta. Kyllä siellä laivan baareissakin kehtaa käydä kunhan ei itse masennu siitä että on siellä yksin. "
Tämä on mulla just se toinen ongelma, joka estää sen yksin lähtemisen matkalle. Tuntuisi niin yksinäiseltä olla koko matkan ajan yksin tuolla reissussa, eikä saisi juteltua mitään kenenkään kanssa koko matkan aikana. Kyllähän siinä kateellisuutta tuntisi, kun näkisi laivan baareissa pariskuntia, nuoria kaveriporukoita ja vanhempiakin ihmisiä muiden ihmisten seurassa ja itse saisi olla vaan yksinään kokonaan erossa muista ihmisistä ilman minkäänlaista juttuseuraa. Mä kun just masentuisin heti siitä, kun tuntisin oloni niin yksinäiseksi, että kyllä siinä olisi koko reissu aivan pilalla.Kyllähän sieltä risteilyltä voi suurimman osan ajasta käyttää nettiä ja olla aivan yhtä sosiaalinen kuin nytkin. Vaikka olisi yksin.
Olen muutamaan kertaan ollut kavereiden kanssa risteilyllä, en kovin usein, hauskaahan se on ollut. Mutta seuraavalla kerralla ajattelin mennä ihan yksin, kunhan saan aikaa järjestettyä. Ainakin nuorena yksin ollessaan sai aina seuraa. Voi olla että näin vanhempana ei enää onnistu.
Nuorempana kävin aina baareissakin yksin. Nyt en juuri viitsi, tällaista vanhaa ukkoa katsotaan kieroon kun yksin baarissa istuu ;-)
No niin, tosissan. Mietihän ihan itse, mitä sinä ITSE ajattelisit ikäisestäsi miehestä, joka lähtee yksin risteilylle? Tämä on monivalinta:
[ ] yksinäinen
[ ] säälittävä
[ ] rohkea
[ ] voisko vähempää kiinnostaa
Kun olet tehnyt tuon tehtävän, mieti samalla mitä kuvittelen tuon toisen miettivän siitä mitä sinä valitsit.
Ja jutun pihvihän on siinä että tuo kuvitteellinen henkilö ei mitenkään voi tietää mitä sinä ajattelet jollet sitä hänelle kerro. Ja jos taas joku tulee sinulta kysymään "oletko ihan yksin täällä?" niin voisiko parempaa tuuria olla!!!
En ole ikinä osannut löytää risteilyllä joukosta yksin risteileviä, vaikka heitä varmasti on. Baareissa olen kyllä nähnyt ihmisiä ilman seuraa (itsekin ollut), mutta eihän se sitä tarkoita että risteilisivät yksin, koska eihän poikaporukan kaveritkaan nyt ihan kädestä toisiaan pidä, ainakaan kokoajan (tai jos pitää, SITÄ kyllä katsotaan pitkään).
Jos joku tarkkailee sinua niin tarkasti että on varma ettei sinulla ole ystäviä risteilyllä, hän on joko sairas stalkkaaja tai ... ei oikeastaan muuta vaihtoehtoa. Poliisiin yhteyttä heti.
- taas sama
tyyppi itkemässä kun matkaseuraa ei löydy ja kun ehdotuksia annetaan lyttäät ne tavalla tai toisella. Eikö sulla ole kavereita/ystäviä? Onko nämä keskustelupalstat sun ainoa sosiaalinen linkki kun niin tykkäät väntää tikusta asiaa? Mene siitä ovesta ulos ja ala elää elämääsi, lopeta toi surkkuttelu!!! Toinen vaihtoehto on ajan varaaminen terapeutille.
- melkoinen ihmemies
En naura seuran etsimisellesi mutta mitä helvettiä tuo ylläoleva tarkoittaa!!! Sun nimihän on joku darkfear nytkin! - 10+10
DarkFear on palstan parasta camp-huumoria.
- Päiväni murmelina.
AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
- Minä lähden
Voin lähteä matkaan. T. Kaunis, hoikka, eronnut nainen -25v ;)
"Voin lähteä matkaan. T. Kaunis, hoikka, eronnut nainen -25v ;) "
Voisin lähteä kanssasi laivalle, jos vaan oikeasti oot ton ikäinen ja jos olet edes oikeasti kiinnostunut laivamatkalle lähdöstä. Toi viestisi on niin lyhyt, ettei sen perusteella oikein pysty vielä tekemään päätelmiä siitä, että kuka oot oikeasti ja millä asialla.
- sanohan nyt mestari
"palveluun pitäisi kirjautua ja hankkia tunnukset. Enkä jaksaisi alkaa keksimään mitään nimimerkkejä ja täytellä jotain profiilitietoja."
Mitä helvettiä tuo ylläoleva tarkoittaa!!! Sun nimihän on joku darkfear nytkin! No kun pitäisi osata keksiä joku hyvä ja iskevä nimimerkki, joka herättäisi mielenkiintoa muissa kirjoittajissa. Tälläkin hetkellä nimimerkkini on ihan huono, kun en aikoinaan silloin mitään parempaa keksinyt.
- Rento matkamies
Siinä sulle, ole hyvä, jos se tuosta on kiinni
- ----
Ei kai se voi tuosta olla kiinni? Hyvän nimimerkin keksiminen on minullekin ollut vaikeaa. Täällä Suomi24:ssä en ole edes viitsinyt yrittää. Muissa foorumeissa olen keksinyt lähinnä oikeaan nimeeni perustuvan nimimerkin.
- No ku, no ku,
pitäis, pitäis, jos ois, jos ois, ei käy, ei vaa käy, no ku, no ku kaikki on huonosti, niin hemmetin huonosti, siinä ONGELMA...Haukotus...
- uuuuppp
Kiinnostavaa
- ...............
Ei kukaan tommosen homon kaa haluu mihkään Tallinnaan lähtee! Luuseriiiii!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1845052Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,244453Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2573034Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432922- 522531
- 271939
- 541853
- 771814
- 221787