Ok, eli ovat tehneet jonkun tutkimuksen, jossa on tutkittu sitä millaisia kasvoja ihmiset pitävät kauniina/ komeina. http://todayilearned.co.uk/2010/11/14/characteristics-of-beautiful-faces/
Tuolla nettisivulla on kuvat prototyyppisestä viehättävästä naiskasvoista ja vähemmän viehättävistä. Samoin on kuvat prototyyppisistä viehättävistä miehen kasvoista ja vähemmän viehättävistä mieskasvoista. Siis kuvat siitä, mihin tutkijat ovat päätyneet.
Olen samaa mieltä siitä, että tutkimuksessa saatu tulos pitää paikkaansa naisen osalta. Viehättämpikasvoinen nainen on oikeastikin viehättävämpi.
Mieskasvojen osalta en ymmärrä asiaa. Itse näytän enemmän siltä viehättävältä mieheltä, mutta flaxini on ollut surkea läpi elämän. Sitten taas parikin kaveriani, jotka ovat olleet varsinaisia naistenmiehiä, näyttävät siltä epäviehättävältä mieskasvolta varsin paljon.
Valehtelevatko naiset jopa tällaisissa tutkimuksissa vai mitä tämä tarkoittaa?
Miehen komeus
16
291
Vastaukset
- 11+11
"Valehtelevatko naiset jopa tällaisissa tutkimuksissa vai mitä tämä tarkoittaa?"
LOL. Melkein luulin että ihan aito keskustelunavaus mutta viimeinen paljasti provoksi.- Provoja
ei ole olemassakaan.
- ap.
Ei tämä ollut provo. Miten sinä selittäisit tuon asian?
- 8+8
Ei ne naiset tule kotoa hakemaan, vaikka olisit Brad Pitt.
- ap.
Niitä naistenmies kavereitani on tultu suunnilleen hakemaan kotoa. Onko niin että naiset oikeasti pitävät komeana toisenlaisia miehiä kuin sanovat pitävänsä?
- Naisasialooseri.
ap. kirjoitti:
Niitä naistenmies kavereitani on tultu suunnilleen hakemaan kotoa. Onko niin että naiset oikeasti pitävät komeana toisenlaisia miehiä kuin sanovat pitävänsä?
Ei vaan, miehen ulkonäöllä ei ole naiselle mitään väliä.
- Doris_
Ulkonäkö ei ole ainoa asia mikä ratkaisee parinvalinnassa. Komeimmatkaan kasvot eivät auta mitään, jos luonne on täysi kusipää ja vastaavasti vähemmän komeakin mies voi kiinnostaa, jos luonne on naista miellyttävä.
- ldfjgldgl
Lisää vielä, että jos on mukava mutta nössö, komeatkaan kasvot eivät auta. Ujous ei tarkoita kusipäisyyttä.
- mieheltä vaaditaan
Tuo ATM tuossa kuvassa ei olet ATM:ää nähnytkään. Miesten ulkonäöltä selvästi vaaditaan enemmän.
Tuo rumempi nainen on kyllä melko ruma tai korkeintaan muodoton tavis.- mieheltä vaaditaan
Vielä uudelleen katsoessa niin tuo ns. rumempi mies näyttää mielestäni jopa paremmalta tai ainakin sympaattisemmalta.
Ns. paremman näköinen mies näyttää perus-insinööriltä tai pikkupojalta jolla ei oikein luonnetta. - ap.
mieheltä vaaditaan kirjoitti:
Vielä uudelleen katsoessa niin tuo ns. rumempi mies näyttää mielestäni jopa paremmalta tai ainakin sympaattisemmalta.
Ns. paremman näköinen mies näyttää perus-insinööriltä tai pikkupojalta jolla ei oikein luonnetta.Sitähän minä sanoin että oikeasti naiset ottavat sen vähemmän viehättäväksi merkityn miehen! Ainakin minun kavereitani jos katsoo!
- Ktb
ap. kirjoitti:
Sitähän minä sanoin että oikeasti naiset ottavat sen vähemmän viehättäväksi merkityn miehen! Ainakin minun kavereitani jos katsoo!
Muistathan, että ihminen on aina kokonaisuus..
- mieheltä vaaditaan
ap. kirjoitti:
Sitähän minä sanoin että oikeasti naiset ottavat sen vähemmän viehättäväksi merkityn miehen! Ainakin minun kavereitani jos katsoo!
sori en jaksanut lukea viestiäsi kunnolla :D
ja olen itsekin mies.
Ehkä sinun pitäisi yrittää semmoisia "suoraviivaisen kauniita" naisia kuten missit jos itse näytät gillette-mieheltä, eikä erikoisemman näköisiä söpöjä naisia. - luuleeko naiset
mieheltä vaaditaan kirjoitti:
Ns. paremman näköinen mies näyttää perus-insinööriltä tai pikkupojalta jolla ei oikein luonnetta."Ns. paremman näköinen mies näyttää perus-insinööriltä tai pikkupojalta jolla ei oikein luonnetta."
Tosissaan tietävänsä miehen luonteen ulkonäöstä? - adhdfhsdfh
luuleeko naiset kirjoitti:
"Ns. paremman näköinen mies näyttää perus-insinööriltä tai pikkupojalta jolla ei oikein luonnetta."
Tosissaan tietävänsä miehen luonteen ulkonäöstä?Kyllähän netissä näkee usein, miten naiset kutsuvat miehiä ressukoiksi, nössöiksi, raasuiksi, avuttomiksi, nysviksi ja luusereiksi pelkän naamakuvan perusteella.
- eyrtreteu
adhdfhsdfh kirjoitti:
Kyllähän netissä näkee usein, miten naiset kutsuvat miehiä ressukoiksi, nössöiksi, raasuiksi, avuttomiksi, nysviksi ja luusereiksi pelkän naamakuvan perusteella.
Jotkut naiset ovat vain auttamatta idiootteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047324
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163496Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333422Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411465Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?501298