Nainen, jota olen tapaillut pelailee minulla. Mitä enemmän näytän tunteitani sitä enemmän hän käyttää saamaansa valtaa minuun. Nyt tuntuu etten merkitse hänelle yhtään mitään ja hänestä on vain kiva välillä paneskella minua.
Laitoin hänelle viestin, jossa mm. kerroin etten aioi hyväksyä keneltäkään sitä, että minulla leikitellään. Hänestä ei ole kuulunut mitään muutamaan päivään. Tämä kertoo minulle kuinka vähän hän minusta välittää...toisinsanoen ei yhtään. Jos kyseessä olisi jonkinlainen väärinkäsitys, olisimme jo selvittelemässä tilannetta.
Minun on ollut vaikea päästä tästä naisesta eroon, koska välitin hänestä paljon ja halusin oikeaa seurustelusuhdetta. Haluaisin sitä edelleenkin jos hän kohtelisi minua kuin ihmistä joka on rakas. Minusta kuitenkin tuntuu ettei hän ole seurusteluainesta. Hän ei ole nainen jota voisin tällä hetkellä kutsua "hyväksi ihmiseksi". Nyt ehkä ymmärrän miksi hänellä ei ole ainuttakaan kaveria vaan ainoastaan tuttuja. Miehetkin ovat vaihtuneet hänellä melko tiuhaan tahtiin.
Ärsyttää tietysti, kun haluaisin hänen kanssaan jotain vakavampaa, mutta hän tekee tämän toimillaan mahdottomaksi. En ymmärrä häntä!! Nyt pitäisi varmaan päästä hänestä eroon, koska tiedän että on hyviäkin naisia olemassa. Säälittäväähän tämä on, mutta minkäs teet.
Nainen leikkii tunteillani
11
870
Vastaukset
- ex. Epätoivoinen
Minulla oli samansuuntainen stoori Toukokuussa, paitsi että olimme naimisissa. Nainen ei välittänyt minusta, ei halunnut minulta mitään, ei edes paneskella ja näin ollen otin eron hänestä.
Koita vaan päästä hänestä eroon, sillä todellakin toisenlaisiakin naisia ON olemassa. - massiivinen taju
Hei onneton musta varis.
KILTTI NAINEN AINA ÄLYKKÖNAINEN! Sun pitää olla vähemmän itämainen koska minua pelottaa eniten maailman ilkeimmät kansakunnat eli Venäjä ja Valko-Venäjä.Siellä naista kohdellaan niin, että hänen pitää omistautua ainoastaan kauneudelle ja miehen sänkypalvelemiselle.NAURETTAVAA! MÄ HALUAN TOIMISTOON TÖIHIN JA SYKSYLLÄ LOMIEN JÄLKEEN!
Olen nähnyt Ukrainalaisia Oksanoja ja heille ei anneta riittävästi ruokaa koskaan.Olen ollut kehitysmaa-ja syömishäiriöprojektissa joten näin totuuden. - Nyt, mies, kuule
Kyllä minun mielestäni parisuhteeseen kuuluu olennaisesti se, että tykkää kumppanistaan. Sinä et tykkää tuosta naisesta eikä hän sinusta. Sinä ilmeisesti kyllä tykkäisit hänestä, jos hän olisi toisenlainen---
Nyt sitä logiikkaa sitten käyttämään, vaikka tunneasiasta onkin kyse.- ap
Taidat olla oikeassa. Haluaisin, että hän olisi toisenlainen. Minun täytyy vain hyväksyä ettei näin ole eikä tule tapahtumaan.
- typerä femu
Anna hänelle aikaa noinhan miehetkin tekevät naisille
- hän ei luota!!!
It´s a test ja muuten, vaikutat uhkailujesi kanssa vastenmieliseltä joten ei ole ihme jos nainen epäröi
- ap
Kyllä jos olisimme tunteneet vasta viikoja tai pari kuukautta, mutta kohdallamme tilanne on hieman toinen. Tuo minkä kirjoitin tänne kuulosti kieltämättä uhkaavalta. Todellisuudessa en kirjoittanut aivan noin.
- Luopuminenonvaikeaa
Niin, toi on kyllä tosi pärssiistä, mutta tosiasiassa sua ei ärsytä vain se, että olisit halunnut jotain vakavampaa, eikä sinun ole vaikea päästä hänestä eroon pelkästään siksi, että välität, vaan, koska et halua myöntää, että ei, hän ei välitä, hän ei rakasta, hän ei halua ja sinä olet tullut torjutuksi. Hän ei halua kanssasi vakavaa suhdetta, eikä se tee hänestä pahaa ihmistä. Hän ei vaan halua: hän ei ole sinuun kovinkaan ihastunut, rakastumisesta puhumattakaan. Sen verran että seksi kelpaa, mutta ei muuta. Hän ei kohtele sinua ihmisenä joka on rakas, koska sinä et ole hänelle rakas.
Ikävä kyllä, se ei myöskään tarkoita, etteikö hänessä olisi seurusteluainesta tai ettei hän tosiaan olisi mikään hyvä ihminen. Sitä kun ei määrittele se, että ei sinua huoli. Hän ei siis halua nyt sitoutua vakavasti, vaan hän kokeilee suhteita. Hän voi olla hyvinkin seurusteluainesta, ei vaan sinulle, vaan jollekin muulle. Hän voi olla hyvä ihminen tai olla olematta, mutta juuri sinusta hän nyt ei ole vakavissaan kiinnostunut.
Et ymmärrä häntä? Mikset? Et sinäkään kaikista ole kiinnostunut. Et sinäkään kaikkien kanssa vakavaa suhdetta halua. Nyt teillä on mennyt toiveet ristiin näin ja se sattuu, on pettymys ja sinä haluat löytää hänestä suuremman vian, koska itsetuntosi tai egosi on saanut kolhun. Ihminen ikäänkuin pelkää, että sitten hänessä on vikaa, jos toinen ei välitäkään: sama juttu, ei ole. Ei sinussa välttämättä ole mitään vikaa, tai huonoutta. Hän vaan ei ole sinun naisesi. Hän pelailee, tai ei, mutta ala hyväksyä tosiasiat ja päästää irti.
Mitä nopeammin lakkaat keksimästä tekosyitä itsellesi, sitä nopeammin pääset irti. Eli siis, älä yritäkään ymmärtää sitä toista, vaan itseäsi. Hyväksy se käytös, minkä kohtaat, sellaisena kun se on: hän ei todella halua sinua eikä välitä sinusta, miksi sinä haluat suhteen ihmisen kanssa joka ei välitä? Hyväksy, ettei sinun tunteisiisi nyt vastattu, ei miten sinä haluat eikä ehkä ollenkaan. Hyviä naisia on paljonkin, kyllä, muttei se takaa että niistäkään kaikki juuri sinut haluaa: se ei ole hyvyyden määritelmä, että juuri sinut huolii. Eikä se ole sinun huonouttasi, jos et kaikille sovi. Se on vaan, mitä se on. Joten, sure surusi, hyväksi tappiosi ja jatka matkaa. Ehkä onnistut löytämään itsellesi sopivampaa ja jonkun kenen kanssa toiveet suhteesta menee yksiin, tunteitten ohella! - Ryhdistäydy jäbä!
Koska olet liian yltiöromanttinen nössö, teillä on mennyt roolit väärinpäin. Miehisty nyt hieman hyvä mies! Saat itsesi näyttämään naurettavalta sen naisen sekä muiden ihmisten silmissä.
Kuulostaa tylylle, mutta minkäs teet. Vastaan ota itteäs niskata kiinni ja irrottaudu.
- vbnbmcvbm
Katsele tilannetta, ja paneskele samalla. Jos hän oikeasti vain pelleilee, niin unohda vakavampi suhde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837