Tässä ollaan jonkin aikaa jo mietitty tälläistä, että kun täällä hyvin paljon tuntuu lentävän tätä "Käytetyllä naisella ei tee mitään" niin mitäs naiset ovat mieltä? Oletteko samalla linjalla näiden miesten kanssa että "Käytetyllä miehellä ei tee mitään" vai onko teille tämä asia ihan whatever? Ja onko käyttämätön mies teille turn-on vai turn-off?
Käytetty vai käyttämätön?
62
282
Vastaukset
- 40 pillun mies
Mies joka ei ole saanut pillua on säälittävä. Naisten neljä suosituinta tyyliä alentaa miestä:
- pienimunaisuus
- köyhyys
- ei saa pillua (suoraa poikuus tallella haukkumista naiset yleensä välttää livenä, koska se antaa helpon vastapallon huorittelulle)
- ulkonäkö (laihuus ja lyhyys, naama. Tätäkin naiset välttää, koska mies voi haukkua helposti naista rumaksi/läskiksi joita monet naiset ovat)
Homottelu meni ainakin 10v sitten pois muodista.
Aina kun yritän kirjoittaa muulla kun tällä nikillä, niin saan naisilta heittoja tyyliin: et ole saanut pillua.- hawk_
Siinäpä se tuli aika tarkkaan sanottua.
Vielä voisi tarkentaa sen verran, että naisille kokematon mies tarkoittaa käytännössä noita kaikkia lueteltuja vikoja joko yhdessä tai erikseen.
Käytännössähän miehessä ei tarvitse olla mitään vikaa ollakseen kokematon, mutta sitä naisten on mahdoton tajuta, niillä on omanlaisensa sisäänrakennettu logiikka, joka toimii jotakuinkin kaikilla naisilla samoin. - Pelvo kaveli
hawk_ kirjoitti:
Siinäpä se tuli aika tarkkaan sanottua.
Vielä voisi tarkentaa sen verran, että naisille kokematon mies tarkoittaa käytännössä noita kaikkia lueteltuja vikoja joko yhdessä tai erikseen.
Käytännössähän miehessä ei tarvitse olla mitään vikaa ollakseen kokematon, mutta sitä naisten on mahdoton tajuta, niillä on omanlaisensa sisäänrakennettu logiikka, joka toimii jotakuinkin kaikilla naisilla samoin.Ei mitään ns. yleistä vikaa, mutta kyllähän siinä jonkin verran passiivinen täytyy olla. Ja se on naisten mielestä kai vika.
- hawk_
Pelvo kaveli kirjoitti:
Ei mitään ns. yleistä vikaa, mutta kyllähän siinä jonkin verran passiivinen täytyy olla. Ja se on naisten mielestä kai vika.
Passiivinen.? Pillua saadakseen täytyy lähestulkoon raiskata jos ei omaa komeaa ulkonäköä tai supliikki taitoja.
- Älyn haamu
Puhut jälleen asiaa vaikka se kannaltani onkin ikävää.
- yäk
hawk_ kirjoitti:
Passiivinen.? Pillua saadakseen täytyy lähestulkoon raiskata jos ei omaa komeaa ulkonäköä tai supliikki taitoja.
No äläpä sitten enää ihmettele miksi naiset kaikkoaa sun luoltasi. Hyi helkatti mikä mies.
- Joo ei
"- pienimunaisuus
- köyhyys
- ei saa pillua (suoraa poikuus tallella haukkumista naiset yleensä välttää livenä, koska se antaa helpon vastapallon huorittelulle)
- ulkonäkö (laihuus ja lyhyys, naama. Tätäkin naiset välttää, koska mies voi haukkua helposti naista rumaksi/läskiksi joita monet naiset ovat)"
Eipä ole tähänkään mennessä olleet este nämäkään millekään.
Olen seurustellut pienimunaisen, laihan, lyhyen, ujon sekä köyhän miehen kanssa.
Kaikilla heillä oli huomattavasti parempi luonne kuin sinulla.
- ...
Huvittaa, kun naisilta tulee aina tää vakio vastaus "ei jaksais opettaa"
Ei siinä mitään opetusta tarvii. seksi joko sujuu tai ei suju riippumatta siitä kuinka paljon kokemusta on.- Naisasialooseri.
Niin juuri, kyllä aikuinen mies aina finninaamaisen teinipojan voittaa.
- aurinkokello käy
Mun mielestä täysin typerä kysymys. Seksielämä ei tee kenestäkään käytettyä ihmistä. Seksin harrastaminen on normaali osa elämää. Jotkut ihmiset harrastavat paljon seksiä elämässään, jotkut ei yhtään. Se ei muuta sitä seikkaa, että seksi on normaali osa elämää.
Se että joku ajattelee ihmisiä käytettyinä ja käyttämättöminä, kuten ap, kertoo ihmisen sielunelämästä hyvin paljon. En siksi esim ihmettele jos ap on täysin kokematon. Luonteeltaan rumat ihmiset ei välttämättä löydä seuraa helposti.- 1+2
Hyvin sanottu. Sitä varmasti moni ajattelee että minä en saa seksiä sen takia koska minulla ei ole siihen ulkoisia avuja. Mutta monestikkin se syy löytyy kyllä sieltä sisimmästä. Kyllä ihmisen olemuksesta paistaa läpi aika hyvin jos ihminen on tosiaankin sisältään ruma. Monellekkaan naisella ei se ulkonäkö perheen perustamisessa ole se tärkein pointti. Kyllähän niitä sixbäkkejä varmaan mielellään kattelee ihan samanlailla kuin miehetkin tykkää katsella nättejen naisten perään mutta eikohän se keskinäinen kemia ole se joka suhteen pitää kasassa? Ei niinkään ulkonäkö. Jo tätä ketjua lukiessa voi huomata yhtä sun toista miksi jollakin on ollut seksielämää ja toisella taas ei.
- Poikuus tallella M20
Huoh... Onhan se hyvä että olet tätä mieltä ja kaikki, mutta mistä oletus että minä näin ajattelisin että on vain "käytettyjä ja käyttämättömiä"? Kyllä minä olen täysin sinun kannallasi tämän asian suhteen, mutta kunhan nyt olin heittänyt tänne kysymyksen siinä muodossa että siitä saataisiin pieni keskustelu aluille ja kuullaan ihmisten mielipiteitä. Suosittelen jättämään tälläiset oletukset ulos kirjoituksista tulevaisuudessa, koska netti on pullollaan tekstiä johon tekstin kirjoittaja/t ei samaistu millään muotoa.
- aurinkokello käy
Poikuus tallella M20 kirjoitti:
Huoh... Onhan se hyvä että olet tätä mieltä ja kaikki, mutta mistä oletus että minä näin ajattelisin että on vain "käytettyjä ja käyttämättömiä"? Kyllä minä olen täysin sinun kannallasi tämän asian suhteen, mutta kunhan nyt olin heittänyt tänne kysymyksen siinä muodossa että siitä saataisiin pieni keskustelu aluille ja kuullaan ihmisten mielipiteitä. Suosittelen jättämään tälläiset oletukset ulos kirjoituksista tulevaisuudessa, koska netti on pullollaan tekstiä johon tekstin kirjoittaja/t ei samaistu millään muotoa.
No, minä ajattelisin näin että se mitä ihminen suustaan päästelee tai miten kirjoittaa, kertoo varsin paljon hänestä itsestään. Siitä se oletus tuli.
Netti varmasti saa ihmiset anonymiteetin suojissa puhumaan suoremmin ja sanomaan asioita joita ei kenellekkään päin naamaa sanoisi, mutta kyllä tietynlaisten käsitteiden käyttäminen mielestäni kertoo paljon.
"Suosittelen jättämään tälläiset oletukset ulos kirjoituksista tulevaisuudessa, koska netti on pullollaan tekstiä johon tekstin kirjoittaja/t ei samaistu millään muotoa."
En ymmärrä logiikkaasi ollenkaan. Tottakai ihmisten kirjoittamia tekstejä lukiessa on oletettava että se teksti kuvastaa sen ihmisen mielenmaisemaa. Se ihminenhän on sen tekstin tuottanut aivan itse omasta päästään. Väitätkö että jos vaikka minä kirjoitan että "vammainen nainen puhui puhelimeen bussissa", se on sulle aivan sama kuin "vajakki ämmä puhui puhelimeen bussissa". Väitätkö että tuo jälkimmäinen ilmaisu ei kerro mitään minusta henkilönä?
Vai väitätkö että itse vain poimit sanoja muiden suista ja sitten käytät niitä vähän niinkuin holtittomasti vaille mitään suurempaa tarkoitusta? Saattaa siis sulta joskus lipsahtaa vaikka sana äpärä kun puhut jollekin heidän lapsesta eikä sanavalinnalla pitäisi olla mitään väliä, kun se tapahtui nimenomaan netissä?
- Maiju**
Hei
Mä voisin kertoa tähän oman tarinani.
Kun olin 16 vuotias, aloin seurustella luokkakaverini kanssa, hänkin oli 16 v tuolloin. Menetin hänelle neitsyyteni, hänellä oli ollut jo joku ennen mua. No, sitten erosimme kun lukio loppui ja lähdimme eri paikkakunnille opiskelemaan.
Sen jälkeen olin sinkkuna, kävin baareissa ja etsin sitä oikeaa.
Yhden yön juttuja en harrastanut.
Sitten tapasin yhden mukavan pojan, kun olin 20-vuotias. Hän oli mua vuoden vanhempi, ja poikuus yhä tallella. Oli siis hyvin kokematon. Mutta ei se mua kyllä haitannut mitenkään. Hyvin ne hommat silti sujui. :) Mut oltiin kyllä siinä vaiheessa jo umpirakastuneita toisiimme. Nyt ollaan 23v ja 24v ja kihloissa. Hyvin menee.
Eli mulle "käyttämätön mies" oli turn-on.- sai käytetyn huoran
Tyypillinen suomalainen aisankannattaja.
- Maiju**
sai käytetyn huoran kirjoitti:
Tyypillinen suomalainen aisankannattaja.
Sä käytät tota h*uora-sanaa vähän liian kevyesti. :-/
Se on todella loukkaavaa.
Tekeekö se naisesta huoran, jos on kahden ihmisen kanssa harrastanut seksiä (ja toinen niistä on nykyinen poikaystävänsä). Jos näin on, niin perustele syy siihen että MIKSI.
- also_sprach_jungfrau
Minä kun en edelleenkään ymmärrä, mistä se edes näkyisi päälle. Jos joku nainen ihastuu johonkin mieheen ja mies vaikuttaa joka tavalla sopivalta ja ihanalta ko. naiselle, niin minun on todella vaikea kuvitella että nainen EI olisi ilahtunut että miehellä ei ole ollut aiemmin muita. Kuka ei haluaisi olla niin onnekas?
Jos joku nainen on nyreissään niin aika pöljä saa olla. Mutta mistä minä tietäisin, tietenkään.- Näin näin
Naiset tuppaa ajattelemaan, että sellaisessa miehessä on jotain vikaa jos ei ole kelvannut muille naisille. Mies on epänormaali. Normista poikkeava on aina epäilyttävä, ellei ole sitä miehekkäällä ja jännittävällä tavalla, kuten esimerkiksi rikolliset. Ja kun niitä vikoja aletaan tarpeeksi tiheällä seulalla miehestä hakemaan, niin löytyyhän niitä sitten.
- ertuiei
Näin näin kirjoitti:
Naiset tuppaa ajattelemaan, että sellaisessa miehessä on jotain vikaa jos ei ole kelvannut muille naisille. Mies on epänormaali. Normista poikkeava on aina epäilyttävä, ellei ole sitä miehekkäällä ja jännittävällä tavalla, kuten esimerkiksi rikolliset. Ja kun niitä vikoja aletaan tarpeeksi tiheällä seulalla miehestä hakemaan, niin löytyyhän niitä sitten.
Jos poikkeaa normista parempaan suuntaan, se on varmaan naisten mielestä hyvä?
- Atm no 28
ertuiei kirjoitti:
Jos poikkeaa normista parempaan suuntaan, se on varmaan naisten mielestä hyvä?
Naista saamaton mies poikkeaa normista huonompaan suuntaan. Sellaista miestä naiset halveksivat tai parhaimmillaankin karsastavat, kuten muuan rehellinen naisvastaaja (harvinainen poikkeusyksilö) aiemmin tässä keskustelussa myöntääkin.
- hawk_
No tällä hetkellä olet tuota mieltä koska olet neitsyt,mutta auta armias kun saat kerran patukkaa niin takki kääntyy.. Kyllä näille kaikkein kovimmillekin huutelijoille on aikoinaan apu kelvannu. Nyt on eri ääni kellossa. Nyt voi potkia ja nokkia silmät päästä kun kerrankin on mahdollisuus päästä jossain asiassa miehen yläpuolelle.
- violet.
Olisi se ehkä vähän outoa, jos aikuisella miehellä ei olisi mitään aiempia kokemuksia. Jos mies kuitenkin mun kanssa haluaisi harrastaa seksiä tarpeeksi usein ja olisi valmis opettelemaan ja kokeilemaan tiettyjä juttuja, niin eipä tuo silti ongelma olisi.
- ...................
Naiset eivät voi ymmärtää, että on oikeasti miehiä, jotka eivät saa seksiä. Se on hyvä esimerkki siitä, kun sanotaan, että naiset eivät kykene hahmottamaan kokonaisuuksia. Naiset näkevät maailman vain omasta ja oman sukupuolensa vinkkelistä.
- violet.
................... kirjoitti:
Naiset eivät voi ymmärtää, että on oikeasti miehiä, jotka eivät saa seksiä. Se on hyvä esimerkki siitä, kun sanotaan, että naiset eivät kykene hahmottamaan kokonaisuuksia. Naiset näkevät maailman vain omasta ja oman sukupuolensa vinkkelistä.
Niin, sellaisilta naisilta ja sellaisissa tilanteissa kun itse haluaisivat. Ihan yhtä lailla on olemassa naisiakin jotka eivät saa seksiä, vaikka jotkut miehet eivät tätä uskokaan.
- Tarjous-------
violet. kirjoitti:
Niin, sellaisilta naisilta ja sellaisissa tilanteissa kun itse haluaisivat. Ihan yhtä lailla on olemassa naisiakin jotka eivät saa seksiä, vaikka jotkut miehet eivät tätä uskokaan.
Hei - sellaiset naiset, ilmottautukaa tänne palstalle -täältä löytyy varmasti avuliaita miehiä, jotka auttavat naista puutteessa!
Vaan eipä taida ATM kelvata näille puuttenalaisille, luulen ma... - violet.
Tarjous------- kirjoitti:
Hei - sellaiset naiset, ilmottautukaa tänne palstalle -täältä löytyy varmasti avuliaita miehiä, jotka auttavat naista puutteessa!
Vaan eipä taida ATM kelvata näille puuttenalaisille, luulen ma...Rumalla naisella ei tee mitään. Ei edes ATM. Eräskin mestari on useasti kertonut kuinka olisi saanut elämänsä toisen kerran pillua, muttei tähän suostunut koska nainen oli lihava.
- fg
Tarjous------- kirjoitti:
Vaan eipä taida ATM kelvata näille puuttenalaisille, luulen ma...Eipä taida ATMllekkän ne pubiruusut kelvata, eikä ne neitsyt vanhatpiiat eikä muutkaan jotka kelpuuttaisivat ATMn. Että älä siellä inise.
- Lutkat ovat saastaa
OLET SAASTAINEN HUORA YÖK
ON SIINÄ HARRASTUSTA KERRAKSEEN LUTKALLA, EI KIITOS. - violet.
Lutkat ovat saastaa kirjoitti:
OLET SAASTAINEN HUORA YÖK
ON SIINÄ HARRASTUSTA KERRAKSEEN LUTKALLA, EI KIITOS.No yök.
- 6+1
Kertaus on opintojen äiti...
- 4+9
Niinhän se on. Ei kukaan ole seppä syntyessään :D
- ahdistuksen määrä
Sitä ahdistuksen määrää ei voi mitenkään fiksusti tässä edes kuvailla, mikä tulee siitä tiedosta, että varmasti suurin osa ns. normaaleista naisista ajattelee, että jos mies on kohtuullisen kokematon ikäänsä nähden, niin hänessä on varmasti jokin suuri vika.
Sitä ahdistusta ei vain voi sanoiksi laittaa, tilanne kun on käytännössä se että oma menneisyys määrää pitkälti myös omaa tulevaisuutta, eikä sihen enää oikein mitenkään voi vaikuttaa.
Jotenkin sitä kuitenkin selkäydintasolla haluaisi että maailma olisi "reilu" ja avarakatseinen. Eihän se sitä ole, eikä koskaan ole ollutkaan. Silti siihen haluaisi uskoa.- 19+16
"Tässä ollaan jonkin aikaa jo mietitty tälläistä, että kun täällä hyvin paljon tuntuu lentävän tätä "Käytetyllä naisella ei tee mitään" niin mitäs naiset ovat mieltä? Oletteko samalla linjalla näiden miesten kanssa että "Käytetyllä miehellä ei tee mitään"
Mietippä tuota kysymyksen asettelua.
Eikö siinä nimen omaan mainita että suuri osa miehistä ajattelee että jos naisella on ollut seksiä elämässään ei sillä enää tee mitään. Mietippä sitä ahdistuksen määrää naisilla jota tämäkin avaus aiheuttaa. Ei kait siinä mitään vikaa ole jos asiaa pohtii mielessään minkä takia vaikka 30 miehellä ei ole ollut seksiä vielä? - Poikuus tallella M20
19+16 kirjoitti:
"Tässä ollaan jonkin aikaa jo mietitty tälläistä, että kun täällä hyvin paljon tuntuu lentävän tätä "Käytetyllä naisella ei tee mitään" niin mitäs naiset ovat mieltä? Oletteko samalla linjalla näiden miesten kanssa että "Käytetyllä miehellä ei tee mitään"
Eikö siinä nimen omaan mainita että suuri osa miehistä ajattelee että jos naisella on ollut seksiä elämässään ei sillä enää tee mitään. Mietippä sitä ahdistuksen määrää naisilla jota tämäkin avaus aiheuttaa. Ei kait siinä mitään vikaa ole jos asiaa pohtii mielessään minkä takia vaikka 30 miehellä ei ole ollut seksiä vielä?Kunhan nyt heitin tälläisen kysymyksen joka on täällä sinkut-palstalla lentänyt iät ja ajat. Tämä voi hyvinkin olla täyttä puppua ja että suurin osa miehistä ei voisi viis veisata siitä onko naisella ollut seksi kokemuksia vai ei. Esim minä ole yksi näistä ajattelijoista, mutta koska en voi vaikuttaa siihen miten ihmiset täällä palstalla suhtautuvat asiaan, niin asia piti tällä tavalla laittaa esille. Olen hyvin pahoillani kaikille naisille jotka ovat saaneet tästä ahdistusta.
Tarkentaakseni kysymystäni olin tarkoittanut tämän keskustelun vain naisille ja heidän mielipiteilleen siitä että koska täällä lentää juurikin tämä "Käytetyllä naisella ei tee mitään ja käyttämätön on helmi valtameressä tyylillä" miesten keskuudessa, niin oletteko te naiset samalla linjalla tämän suhteen vai omaatteko toisenlaisen mielipiteen asiasta. - Kung-fu panda
19+16 kirjoitti:
Eikö siinä nimen omaan mainita että suuri osa miehistä ajattelee että jos naisella on ollut seksiä elämässään ei sillä enää tee mitään. Mietippä sitä ahdistuksen määrää naisilla jota tämäkin avaus aiheuttaa. Ei kait siinä mitään vikaa ole jos asiaa pohtii mielessään minkä takia vaikka 30 miehellä ei ole ollut seksiä vielä?Oikeastihan suurin osa miehistä ajattelee, että jos parikymppisellä naisella on ollut vaikka yksi tai kaksi seurustelusuhdetta, se on ihan normaalia.
- hawk_
Kung-fu panda kirjoitti:
Oikeastihan suurin osa miehistä ajattelee, että jos parikymppisellä naisella on ollut vaikka yksi tai kaksi seurustelusuhdetta, se on ihan normaalia.
Minä ajattelen että hänessä on jotain vikaa koska on eronnut, täten minun ei kannata haaskata häneen enää aikaani ja hyppään yli.
- Akko Peikkomiespoika
hawk_ kirjoitti:
Minä ajattelen että hänessä on jotain vikaa koska on eronnut, täten minun ei kannata haaskata häneen enää aikaani ja hyppään yli.
No voi hellurei. Ihmisten suhteet eivät pääty aina niiden omasta tahdosta eivätkä syystä. Nuorilla ne päättyvät muutenkin helpommin, kun ei ole arviointikykyä kovin paljon. Onko suurin osa palstamiehistä jotain kiihkoilijoita?
- 4+10
hawk_ kirjoitti:
Ihan älytöntä. Kuinka paljon mahtaa edes olla ihmisiä jotka ovat naimisissa ensimmäisen tapaamansa ihmisen kanssa ja elävät samassa suhteessa läpi elämän. Mistä sitä tietää varmaksi onko sopiva jollekin ennen kuin kokeillaan yhdessäoloa. Katsos sitä kutsutaan seurusteluksi jonka tarkoituksena on tutkailla miten yhteinen elämä sujuu.
- hawk_
4+10 kirjoitti:
Ihan älytöntä. Kuinka paljon mahtaa edes olla ihmisiä jotka ovat naimisissa ensimmäisen tapaamansa ihmisen kanssa ja elävät samassa suhteessa läpi elämän. Mistä sitä tietää varmaksi onko sopiva jollekin ennen kuin kokeillaan yhdessäoloa. Katsos sitä kutsutaan seurusteluksi jonka tarkoituksena on tutkailla miten yhteinen elämä sujuu.
Hyvää naista ei jätä.
Voi olla esim: Löysä pillu.Vaikea luonne.Pihtari.Lutka.Käärme.Kaksinaamainen sika. Moni mies on sanonut,että eukko näytti todellisen luonteensa vasta naimisiin päästyä. - juuripipar
Akko Peikkomiespoika kirjoitti:
No voi hellurei. Ihmisten suhteet eivät pääty aina niiden omasta tahdosta eivätkä syystä. Nuorilla ne päättyvät muutenkin helpommin, kun ei ole arviointikykyä kovin paljon. Onko suurin osa palstamiehistä jotain kiihkoilijoita?
"Onko suurin osa palstamiehistä jotain kiihkoilijoita?"
ON! - 8+14
hawk_ kirjoitti:
Hyvää naista ei jätä.
Voi olla esim: Löysä pillu.Vaikea luonne.Pihtari.Lutka.Käärme.Kaksinaamainen sika. Moni mies on sanonut,että eukko näytti todellisen luonteensa vasta naimisiin päästyä.Sama pätee miehiin. On tietty poikkeuksia niinkuin sinä jotka näyttävät idioottimaisuutensa jo ennemmin.
- ihan sama.
On yhdentekevää mikä on kokemus tausta miehellä.
Eri asia jos retostelee tai voivottelee kokemustensa laajuutta tai puutetta. Se on turn-off....varsinkin jos kukaan ei kysynyt.
Jos joku on minun ikäisenäni neitsyt, niin ensimmäisenä mieleeni tulee rankka uskonnollinen kasvatus. Tämä ei kuitenkaan ole mikään este millekkään, paitsi jos mies on yhä rankasti uskonnollinen. - Kokematon_N20
Minua ei haittaisi ollenkaan jos miehellä ei olisi kokemusta. Se olisi vaan plussaa ettei olisi ollut monen naisen kanssa.
- kokenut 47
Ei se varmaan tuossa iässä suuresti haittaakkaan:) Mutta esim minä joka olen jo 47 vuotias en voisi kuvitella ottavani kokematonta miestä itselleni.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3155585- 745119
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484186- 523861
- 433524
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1063187Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv793051- 422207
- 492148
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272098