Miten pitäisi suhtautua kun poikani joka on juuri täyttänyt 17.v seurustelee 14.v tytön kanssa joka täyttää kohta 15.v? Pitäisikö mennä väliin? Eihän tuon ikäinen tyttö ole vielä valmis suhteeseen. Vai onko?
Miten suhteutua?
2
110
Vastaukset
- näpit irti
Kuuluu varmaan sulle jos tyttö seurustelee. Älä puutu toisten asioihin perkele. Itse olin 15 ja aloin olemaan 14 kesäsen tytön kanssa ja harrastimme myös seksiä ekan kerran silloin.
- itsekinaikoinaan
Riippuu ihmisestä. Toiset 15-vuotiaat ovat ihan lapsellisia ja toiset taas hyvinkin kypsiä ikäisikseen. Itse olin 15 kun aloin seurustelemaan 20-vuotiaan (hui!) kundin kanssa. Oltiin 2,5v yhdessä. Ei ehkä olisi pitänyt, mutta eihän tehtyäkään saa enää tekemättömäksi. Tuon ikäisillä tytöillä kun on monesti paineita, että "olenko kavereista viimeinen neitsyt ja kelpaanko kenellekään" jne.
Hyvä että välität asiasta noin paljon! Sano että tyttö saa tulla teille kylään (jos poikasi siis vielä asuu kotona) ja katsele ja kuulostele minkälainen tyttö on. Ja riippuen siitä millainen poikasi on, niin muistuta ehkäisyn tärkeydestä ja ettei sänkyyn ole mikään kiire muutenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483