Miksä haluat miinustaa mua? :)
- miinustaja
48
102
Vastaukset
- Olemme näillä palsto
.
Olemme näillä palstoilla pääasiassa miinustelemassa
. ehhee. "You want...?" :)
http://www.youtube.com/watch?v=WGwxUOqyXNM- palstan ämmät
koska sä et ole mitään!
Höpön pöpön. Tässä olen. Kuinka sä nyt noin hiillyit :) Minkä takia halausit etten ole mitään?
Sxthsense kirjoitti:
Höpön pöpön. Tässä olen. Kuinka sä nyt noin hiillyit :) Minkä takia halausit etten ole mitään?
No mut mikäs miinusrysä täällä? :) Mun täytyy nyt tsempata itseäni? :P
http://uutiskirje.keskustanuoret.fi/pics/artikkelit/iso_peukku.jpg
Oletkohan sinä kenties joskus ollut väleissä kanssani? Se riittää nykyisin aivan mainiosti syyksi. Ainakin yhdeksi syyksi...
Juu. Kirjoittelin sillä ap. sistina nimmarilla ennen kuin joku sen nappasi :) Olen ollut väleissä sun kanssa koko ajan, kun luulin alunperin että tunnen sinut. Sitten tajusin että sinä erehdyit luulemaan minua joksikin toiseksi. Pidän sinusta siitä huolimatta.. ja joskus olen ihan vähän kiusinut sinua niin kuin tiedät ;)
Ehdotit tuossa pari viikkoa sitten että rekkaantuisin. No tässä olen. On mulla ollut rekattu useamman vuoden ajan, mut olen käyttänyt sitä vain harrastukseeni. Eilisen jälkeen ajattelin, etten halua että kukaan käyttää tätä toisten huijaamiseen. Ainakaan sinun :)Sxthsense kirjoitti:
Juu. Kirjoittelin sillä ap. sistina nimmarilla ennen kuin joku sen nappasi :) Olen ollut väleissä sun kanssa koko ajan, kun luulin alunperin että tunnen sinut. Sitten tajusin että sinä erehdyit luulemaan minua joksikin toiseksi. Pidän sinusta siitä huolimatta.. ja joskus olen ihan vähän kiusinut sinua niin kuin tiedät ;)
Ehdotit tuossa pari viikkoa sitten että rekkaantuisin. No tässä olen. On mulla ollut rekattu useamman vuoden ajan, mut olen käyttänyt sitä vain harrastukseeni. Eilisen jälkeen ajattelin, etten halua että kukaan käyttää tätä toisten huijaamiseen. Ainakaan sinun :)Nonni. En ei tarvi pähkäillä asiaa sen enempää.
Minäkin välttelin rekkaantumista aika kauan. Välttelin jopa vakituisen mustanikin käyttämistä, kunnes sitten yks sun toinen asia alkoi täällä vituttaa ja päädyin sitten rekkaantumaan.
Mut mitä tarvitaan palstalaisten mielenrauhan järkkymiseen? Hehe...- Geniohan
Sxthsense kirjoitti:
Ehdotit tuossa pari viikkoa sitten että rekkaantuisin. No tässä olen. On mulla ollut rekattu useamman vuoden ajan, mut olen käyttänyt sitä vain harrastukseeni. Eilisen jälkeen ajattelin, etten halua että kukaan käyttää tätä toisten huijaamiseen. Ainakaan sinun :)aina esittää jotain naisnikkiä
Genio.Mente kirjoitti:
Nonni. En ei tarvi pähkäillä asiaa sen enempää.
Minäkin välttelin rekkaantumista aika kauan. Välttelin jopa vakituisen mustanikin käyttämistä, kunnes sitten yks sun toinen asia alkoi täällä vituttaa ja päädyin sitten rekkaantumaan.
Mut mitä tarvitaan palstalaisten mielenrauhan järkkymiseen? Hehe...Näin se on sitten nähtävä :) Muakin kävi se harmittamaan. En olisi koskaan halunnut ottaa rekattua käyttöön.
Oikeastaan kaikken vähiten välittäsin katsella omia kirjoituksia. Olen häirikkö ja muutenkin aika kamala. Sitäpaitsi kaikkein mukavinta on mielistellä miehille silloin kun ei ole mitään asia-aihetta Ounou! Pitäisköhän tätä jättää mielistelykäyttöön. En muuten pysty olemaan kovin vakuuttava :P- montako tähän?
Sxthsense kirjoitti:
Näin se on sitten nähtävä :) Muakin kävi se harmittamaan. En olisi koskaan halunnut ottaa rekattua käyttöön.
Oikeastaan kaikken vähiten välittäsin katsella omia kirjoituksia. Olen häirikkö ja muutenkin aika kamala. Sitäpaitsi kaikkein mukavinta on mielistellä miehille silloin kun ei ole mitään asia-aihetta Ounou! Pitäisköhän tätä jättää mielistelykäyttöön. En muuten pysty olemaan kovin vakuuttava :PGenio nyt myönsi olevansa miinustelija, alkoholistin mustasukkaisuusparanoiassa
uskoi kirpelaksi.
Helppoa laskea, että genion koneilla saa vain kaksi miinusta tai plussaa itselleensä
Ok näen nikin ensikertaa, vaan muut lieneet nähneet aikaisemminkin, kun miinustaa ovat ehtineet... Ellet sitten ennakoinut tämän aloituksen miinuksia, joita minäkin lykkäsin.
Kenen uus nikki toi on. Jos se vaikka sattuisi olemaan, niille jotka ovat aikaisemmin nähneet, selvää... Ja he eivät vain pidä sinusta.
Jos se ei ole selvää, niin kertoisitko millä nikillä aikaisemmin olet kirjoittanut. Ei kai Fiona vielä uutta ehtinyt.hahmotelma kirjoitti:
Ps. Oma vetoni on Fiona, näin ajoitukseen nähden. Vaan kertoin tuskin on kovin suuri.
Mitä? mulla on kyllä tää tässä.
weawery kirjoitti:
Mitä? mulla on kyllä tää tässä.
Pidän rahani Fionassa vielä toistaiseksi.
hahmotelma kirjoitti:
Pidän rahani Fionassa vielä toistaiseksi.
Onneksi et pelaa oikeesti, koska häviäisit. Toi ei ole mun nimimerkkini.
weawery kirjoitti:
Onneksi et pelaa oikeesti, koska häviäisit. Toi ei ole mun nimimerkkini.
Mä haastan hahmotelman kisaan, mistä haastetaan että toi ei ole mun nikki??
weawery kirjoitti:
Mä haastan hahmotelman kisaan, mistä haastetaan että toi ei ole mun nikki??
Sut täytyisi jäävätä siitä kisasta, koska jos se olisi, voisit päättää kisan tuloksen.
hahmotelma kirjoitti:
Sut täytyisi jäävätä siitä kisasta, koska jos se olisi, voisit päättää kisan tuloksen.
ootellaan ehkä totuus sulle joskus selkiää.
hahmotelma kirjoitti:
Ai se minun sun entiselle nikille kommentoima. Se ol sh :) ..jos muistat. Eikä se ollut rekattu. En kyl ole mikään Fiona. Silloin kun tulin tänne, niin täällä oli Fiona sitä ja Fiona tätä. Fiona auton alla ja Fiona ulkomailla. Fiona tilittää ja Fiona mustanikit..
Muita mun nikkejä on ollut c'babe, xbabe, sistina, sessamine, lidlfiktio. Kaikkia noita paitsi Lidlfiktiota on joku muukin käyttänyt.Siis viimeisimmät.. Sitä ennen olit joka kirjoituksessa uusi.
Eli moi vaan :) Haluatk et keksin sulle uusia loruja? :)Sxthsense kirjoitti:
Ai se minun sun entiselle nikille kommentoima. Se ol sh :) ..jos muistat. Eikä se ollut rekattu. En kyl ole mikään Fiona. Silloin kun tulin tänne, niin täällä oli Fiona sitä ja Fiona tätä. Fiona auton alla ja Fiona ulkomailla. Fiona tilittää ja Fiona mustanikit..
Muita mun nikkejä on ollut c'babe, xbabe, sistina, sessamine, lidlfiktio. Kaikkia noita paitsi Lidlfiktiota on joku muukin käyttänyt.Siis viimeisimmät.. Sitä ennen olit joka kirjoituksessa uusi.
Eli moi vaan :) Haluatk et keksin sulle uusia loruja? :)Mitä ihmeen loruja?
Siis jos luulet että mä täällä totisena jotain jauhan, tai että oikeasti jotain luulen... niin siinähän luulet. Kunhan jauhan paskaa. Ei mua oikeasti liikuta kenen nikki se on... :P- 10
hahmotelma kirjoitti:
Mitä ihmeen loruja?
Siis jos luulet että mä täällä totisena jotain jauhan, tai että oikeasti jotain luulen... niin siinähän luulet. Kunhan jauhan paskaa. Ei mua oikeasti liikuta kenen nikki se on... :P:( Genion on tuo nikki:)
hahmotelma kirjoitti:
Mitä ihmeen loruja?
Siis jos luulet että mä täällä totisena jotain jauhan, tai että oikeasti jotain luulen... niin siinähän luulet. Kunhan jauhan paskaa. Ei mua oikeasti liikuta kenen nikki se on... :PNo hyvä. Ei sen lorukaan kovin totinen ollut :D
Sxthsense kirjoitti:
No hyvä. Ei sen lorukaan kovin totinen ollut :D
Mä en ees tajua mitä sä puhut, joten veikkaan sinua totisesti kirpelaksi.
hahmotelma kirjoitti:
Mä en ees tajua mitä sä puhut, joten veikkaan sinua totisesti kirpelaksi.
No en todellakaan ole mikään kwaaku. Sehen se vasta on kaikkia kirjoituksini sensuroinut. Enkä puhu tästä palstasta. Olit toisaalla sillä entisellä nikillä. Ei me just juteltu, lueskelin vaan mitä kirjoittelit :) Kerran tulit tökkimään ja siitä siitä sitten vetäisin ns. porot nenukkaani :P
Sxthsense kirjoitti:
No en todellakaan ole mikään kwaaku. Sehen se vasta on kaikkia kirjoituksini sensuroinut. Enkä puhu tästä palstasta. Olit toisaalla sillä entisellä nikillä. Ei me just juteltu, lueskelin vaan mitä kirjoittelit :) Kerran tulit tökkimään ja siitä siitä sitten vetäisin ns. porot nenukkaani :P
Joo välillä tulee naisia tökittyä ja unohdettua seuraavana päivänä...
Joo ei mulla ole aavistustakaan, mistähän mahtais kyse olle.hahmotelma kirjoitti:
Joo välillä tulee naisia tökittyä ja unohdettua seuraavana päivänä...
Joo ei mulla ole aavistustakaan, mistähän mahtais kyse olle.Kuka se minä olen?
hahmotelma kirjoitti:
Jaakko?
Toi sydänkäpykoiran on pakko olla mun pallopäinen lemmikki :) Onko hänen oikea nimensä Jaakko?
Jos löydän sen vanhan, niin laitan uudestaan.Sxthsense kirjoitti:
Toi sydänkäpykoiran on pakko olla mun pallopäinen lemmikki :) Onko hänen oikea nimensä Jaakko?
Jos löydän sen vanhan, niin laitan uudestaan.Teeppä näin.
hahmotelma kirjoitti:
Teeppä näin.
Yritin. En löytänyt :\
Oisinkohan käyttänyt katalasti
just siihen jotain muuta nimmaria.
Hyvin minun tapaista,
mut nyt pakko yrittää käyttäytyä
kunnolla.
:)Sxthsense kirjoitti:
Yritin. En löytänyt :\
Oisinkohan käyttänyt katalasti
just siihen jotain muuta nimmaria.
Hyvin minun tapaista,
mut nyt pakko yrittää käyttäytyä
kunnolla.
:)No muistatko mikä mahtoi olla se asia, jossa olit väärässä?
hahmotelma kirjoitti:
No muistatko mikä mahtoi olla se asia, jossa olit väärässä?
Väitit että on oma vikani, jos valitan että olen yksin. Oli aika vaikea tehdä asialle mitään koska olin naimisissa ja mies väitti olevansa 24/7 töissä joista olikin muualla kaksin. En vaan osannut tehdä asialle silloin mitään.
En minä ollut siellä ensisijaisesti miestä vailla. Kaipasin ystäviäkin jotka asuvat muualla. Tämän palstan löytyminen on ollut kuitenkin paikka jossa voin edes "jutella" :)
Nyt voinkin oikein kunnolla ruikuttamaan yksinäisyyttäni. En ole enää kaksin yksin. Olen yksin :) Ei kuitenkaan enää samalla tapaa yksinäistä..Sxthsense kirjoitti:
Väitit että on oma vikani, jos valitan että olen yksin. Oli aika vaikea tehdä asialle mitään koska olin naimisissa ja mies väitti olevansa 24/7 töissä joista olikin muualla kaksin. En vaan osannut tehdä asialle silloin mitään.
En minä ollut siellä ensisijaisesti miestä vailla. Kaipasin ystäviäkin jotka asuvat muualla. Tämän palstan löytyminen on ollut kuitenkin paikka jossa voin edes "jutella" :)
Nyt voinkin oikein kunnolla ruikuttamaan yksinäisyyttäni. En ole enää kaksin yksin. Olen yksin :) Ei kuitenkaan enää samalla tapaa yksinäistä..Hmm... ...paha sanoa mikähän mahtanut olla asiayhteyksien laita sun muu.
hahmotelma kirjoitti:
Hmm... ...paha sanoa mikähän mahtanut olla asiayhteyksien laita sun muu.
Siellä ruikutti niin moni muukin. Ehkä et tarkoittanut sanomaasi minulle henkilökohtaisesti vaikka otin sen niin. En minä taustoistani mitään puhunut :)
Sxthsense kirjoitti:
Siellä ruikutti niin moni muukin. Ehkä et tarkoittanut sanomaasi minulle henkilökohtaisesti vaikka otin sen niin. En minä taustoistani mitään puhunut :)
Niin. Ei kyllä ole sielläkään ollut tapana potkia potkittuja ellei potkittu huuda maassa että "Mä olen liian älykäs kaikille muille ihmisille, ja siksi olen yksin."
Sitten heiluu maihari.hahmotelma kirjoitti:
Niin. Ei kyllä ole sielläkään ollut tapana potkia potkittuja ellei potkittu huuda maassa että "Mä olen liian älykäs kaikille muille ihmisille, ja siksi olen yksin."
Sitten heiluu maihari.Vai onko mahdollisesti liittynyt ihmisvihaan tai nihilismiin. Niihin jos olet taipuvainen, niin olen saattanut sanoa, että olet vastenmielinen.
- z.............
10 kirjoitti:
:( Genion on tuo nikki:)
Sairasta höpöttää omien nikkien kanssa.
hahmotelma kirjoitti:
Vai onko mahdollisesti liittynyt ihmisvihaan tai nihilismiin. Niihin jos olet taipuvainen, niin olen saattanut sanoa, että olet vastenmielinen.
No ei :) Ihan samanlainen olin siellä kuin täälläkin. Ei minulla mitään ihmisvihaa ole ollut, enkä potki potkittuja. Ei mitään tarvetta.
Siitä oli joskus kova kiista voiko parisuhteessa elävä olla yksin. Voi olla ja on hyvin yksin, koska toimii kuten parisuhteessa toimitaan. Syy yksinäisyyteeni selvisi vasta myöhemmin.Sxthsense kirjoitti:
No ei :) Ihan samanlainen olin siellä kuin täälläkin. Ei minulla mitään ihmisvihaa ole ollut, enkä potki potkittuja. Ei mitään tarvetta.
Siitä oli joskus kova kiista voiko parisuhteessa elävä olla yksin. Voi olla ja on hyvin yksin, koska toimii kuten parisuhteessa toimitaan. Syy yksinäisyyteeni selvisi vasta myöhemmin.Niin. Olen kyseisellä palstalla kyllä muistuttanut heitä, jotka sanovat että parisuhteessa olevalla ei ole oikeutta väittää olevansa yksinäinen, että kyllä on ja yksinäisyys on muutakin kuin sitä että ei fyysisesti ole ketään.
En ole ainakaan sen takia, että olisit parisuhteessa sulle päätäni aukonut.
- Koska et osaa
kirjoittaa oikein ja luovasti.
Se on joko Sexth tai 6th.- .
kuudes aisti
joku okkultismiin uskova? - Näillä palstoilla:.!
.
toistamme lähinnä samaa kaavaa mikä nahanleikkaajalle sopiikin hyvin
. . kirjoitti:
kuudes aisti
joku okkultismiin uskova?Jep :) Näin haluan sinun ainakin uskovan.
Olen sun koneella.. olen sun kotona.. olen sun sängyn vieressä..olen sun päässä.. kuuletko mitä ajattelen? BÖÖÖH >:)
Niin :) Minun sängyn alta löytyy aika paljon kaikkea. Sillä osaankin säikytellä muita. Kerran se säikytti minutkin.
Hyvää Yötä
:)
http://www.youtube.com/watch?v=6TKAyo3i3yo- Nukun itsekin:.!1%#+
Sxthsense kirjoitti:
Niin :) Minun sängyn alta löytyy aika paljon kaikkea. Sillä osaankin säikytellä muita. Kerran se säikytti minutkin.
Hyvää Yötä
:)
http://www.youtube.com/watch?v=6TKAyo3i3yo.
sängyn alla niin kuin joku boogieman
.
- monster<3
Muutin vaatekaappiin
http://www.youtube.com/watch?v=TMROsxG6Svc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994