voi elämän kevät

kämppiksellä selvästi nyt viiraa päässä...oltiin tupakilla ja naureskelin ku se potki jalkojaan koko ajan ja kysyin et mitä helvettiä nää hommaat

-"sääskiä", kuuluu vastaus

(mikseihän ne ei mua pistä)

-"jos ne sinua pistäis ne kuolis samantien"

(aaaa-ha)

-"ku juot niin paljon kahvia"

(niin no sehän se vois olla... halpa euroshopperi tehny tehtävänsä)

*kämppis jatkaa itsensä potkimista*

(no yrittäsit edes seisoa paikallaan ku mies)

-"AI SINÄKÖ KERROT MULLE, ETTÄ MITEN OLLAAN MIES, SINÄ KERROT MULLE MITEN OLLAAN MIES?!?!?!?!?! 1!1 1 1!?!?"#¤%"#¤%"#¤%"

Tyyppi vetää herneet sekunnin kolmasosassa.. Äänensävy muuttu heti, katse muuttu heti, olemus muuttu aivan täysin ja loukatun oloiseksi ja, jos yhtään olisin sanonut vielä EDES VITSILLÄ takasin niin se ois käyny päälle.

Mikähän helvetti sillä on?

Viimeksi ku se käyttäyty näin, niin sillä oli 30 syntymäpäivä ja heti aamulla, ennen ku ehin huomenta sanoa, niin tyypillä oli sama olemus VITUN VIET TUON LAATIKON JONNEKKI HELVETTIIN JA LÄHTI OVET PAUKKUEN. Sillonki jäin ihmettelee, että mitähän helvettiä... Ja vasta jälkeenpäin sain tietää, että tyypillä 30v -syntymäpäivä. No en tiedä onko sillä ikäkriisi vai itsetuntokriisi vai kriisikriisi, mutta aivan käsittämättömän käsittämätön tapaus. Joku helvetin tikittävä aikapommi.

Ite oon 25 ja se on 30v, miehiä molemmat ja asuttu samassa kommuunissa jo useampi vuosi...ja nyt sillä on alkanu tikittää.

Tosin oon kuullu huhuja sen kavereilta, et se riehuu baareissa ja haastaa riitaa toisinaan ja itsekin se on kertonut miten yliopistolla joku ei pitänyt hänelle ovea auki ja oven toiselta puolen jäätiin ilmeilee, että "hehhee näpyttelepä ite se kulkukoodi" ja sittenkö se oli päässy sisälle niin käyny käsiksi ja poliiseilla piti uhata, että rauhottu.

voi elämän kevät... mitä paskaa ja mikä paska tyyppi

3

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helpotti kummasti avautua by the way :)

    • tuulitiella

      Tuli ikävä teatteriin ku luin tätä. Siis niin kirjotettu. (kohteliaisuus!)
      Kaveri kuulostaa sellaselta etten heleposti jäis juttelemaan. Jos sillä on todettu joku pitkäaikaissairaus..onks ollu rauhanturvaajana? rakkaushuolia? unettomuutta? lääkkeet lopussa? burnout?

      Ehkä sen pitäs vaan soittaa kotiin.

    • ÖP

      Ehkä saattas olla hyvä idea muuttaa. Jätkällä on jotain patoutumia ja turhautumia, potkittu tarpeeks kauan päähän ja nyt alkaa purkautumaan. Tosin masennuskin oireilee myös ärtyisyytenä ja kärsimättömyytenä.

      Usein raivohulluuteen menevät henkilöt tulevat pahenemaan ajan myötä ja ovat todellakin tikittäviä aikapommeja. Kun tiedossa, että kaveri v-valtainen, etenkin kännissä, voi joskus käydä kiinni suhunkin. Ei hyvä kun asutte samassa kämpässä. Väkivallan tuloksena voi ruumiitakin syntyä, vaikkei olisi tarkoituskaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3786
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      234
      3363
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2653
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      111
      2171
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      22
      2156
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      2017
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1805
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1802
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      310
      1534
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1392
    Aihe