keskiikä?. Olen 21v nulikka, ja hankkimassa hyväkuntoista käytettyä matkailuautoa. Sillä vaan kysyn sitä ikää, etten tunne itseäni liian nuoreksi kokeneiden konkarien joukossa, jos heidän leiriinsä joskus eksyn.
Mikä on karavaanarin
6
92
Vastaukset
- just eighteen
Kyllä leireillä näkyy olevan vauvasta vaariin tai muoriin eri ikäluokkia, joten tervetuloa mukaan.
- Karavaanarisetä.
En tiedä mutta itse olin 19 v kuin eka vaunun ostin. Oikea Sprite 400. Ei karavaanareissa ole väliä minkä ikäinen olet kunhan käyttäydyt ihmisiksi eikä sillain kun karavaanariohjelmassa Hantta.
- syntinäjulkisuus
No mitähän se Hantta teki semmoista ettei se ois käyttäytynyt ihmisiksi?
- älyätkö
Kokeneet konkarit ovat matkailuautoilleet vähintään 21 vuotta. Monella vielä matkailuautolla kulkevalla on lapsen lapset jo kanssasi saman ikäisiä.
Ei meitä tarvitse arastella tai pelätä. Olemme jatkuvassa kosketuksissa nuorisoon ihan oman suvun sisälläkin. - Mopon upotus
Henkinen ikä pyörii siinä 15 vuotiaan korvilla, kun nyt luet näitä palstoja näet sen itsekin ;) Monet ovat harrastaneet liian kauan, heille on kehittynyt jäsen harha, numero harha, alue harha, niuvalaisuutta esiintyy paljon. Kalustokateus roihuaa juhannuskokon lailla ! Hyvää hyttys kesää kaikille tasapuolisesti! :D
- Kloppi vaanari
Kiitti vastauksista, varmasti saan ohjeita ja neuvoja sitten jos tulee auton laitteisiin jotain vikoja, ettei aina tarvitse heti mennä korjaamolle ja maksaa itseänsä kipeeksi jonkun pienen vian tai toimintahäiriön takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750