Räksyttäminen ei auta, kun 2 miljoonaa syrjäytettyä suomalaista odottaa vastinetta vaaleissa antamilleen äänille. Jäädytyspeli hallitusneuvottelujen suhteen ja kenties parin vuoden hallitusmuodostusshowt eivät tuo niitä luvattuja parannuksia suomalaisten perusturvaan ja toimeentuloon, nyt alkaa olla jo kiire, ihmiset ovat kärsimättöminä odottaneet.
Äärioikeisto koettaa aggressiolla peittää Soinin petoksen
1
<50
Vastaukset
- Suomi jäätyy
Jäädyttäminen, eli freezing, on äärioikeiston taktiikka seuraavat neljä vuotta. Hallitusta tosiaan "muodostetaan" ehkä se pari vuotta, kuten Belgiassa tehtiin, mutta ennen kaikkea palloa tullaan pompottelemaan hallituksen ja opposition välillä siten, ettei Soinin tarvitse nostaa paksua ahteriaan penkistä kohentaakseen köyhien tilannetta, kuten täysin vastikkeettomasti lupasi äänestäjilleen.
Toisaalta, jos joku oli niin tyhmä, että Persuja äänesti, on varmasti edelleen yhtä tahvo, eikä tajua, että pelkkää kahden kokoomuksen vedätystä koko homma ja menee, kuin pässi narussa johtajansa perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181