Niin, minkälaisia suunnitelmia palstan sinkkuilijoilla on kesäksi? Oletteko töissä, opiskelette, pidättekö kesälomaa, minkälaisia tapahtumia ja ohjelmaa on tiedossa? Onko tiedossa sellaisia tapahtumia mistä olisi mahdollista löytää kesäheila tai ehkä vähän pidempiaikainenkin heila?
Itse olen sekä töissä että opiskelen kesäkuun, heinäkuun vain töissä ja elokuun sitten taas opiskelen. Viikonlopuille ja vapaapäiville sitten pitäisikin järjestää kaikkea ohjelmaa, varsinkin kun olen monen monta kesää paahtanut töissä viikonloppuja myöten vailla minkäänlaista kesälomaa. Mietin että lähtisin Ruisrockiin taas 10v tauon jälkeen. Siellä periaatteessa olisi mahdollista tutustua johonkin mieheen, mutta pidän sitä melko epätodennäköisenä omalla kohdallani. Eräs ystäväpariskunta osti asunnon ja pitävät tuparit heinäkuussa ja luulen että tässä olisi se minun paras tilaisuus kesällä löytää miesseuraa. Erityisesti kiinnostaa tämän ystävän miehen tuttavapiiri, jota en tunne juuri ollenkaan, ja koska tämä ystävän mies on aikas upea tapaus niin odottelen mielenkiinnolla minkälaisia ystäviä miehellä on, kaipa heistä joku tupareihinkin saapuu. Seurustelusuhdetta en odota löytäväni, mutta ehkäpä se romanssi voisi löytyä, ja olen valmis näkemään kyllä vaivaa asian eteen, koska niin pitkä aika on ollut kun on viimeksi ollut mitään kunnollista "säpinää". Muuten onkin tiedossa vaan ratsastusta ja mökkeilyä tyttöporukalla ja satunnaisia baari-, piknik- ja rantareissuja, jotka tietysti ovat myös mukavaa puuhaa vaikka siellä "vain" tyttöporukalla oltaisiinkin. Kesä on myös tyypillistä aikaa vierailla muissa kaupungeissa asuvien ystävien luona, ja varmaan saan itsekin vieraita. Ehkä joku laivareissu vielä kehitellään kesän aikana. Eipä sitä enempää taida kesän aikana keretä, niin lyhyt tämä suomen kesä valitettavasti on.
Tavoitteet ja suunnitelmat kesälle
24
126
Vastaukset
- ex-ihailija
Aiotko rääkätä kamupoikaa paljon kesän aikana?
- Tyttönen_82
ex-ihailija: Mikähän se sun toinen nimimerkki on millä tänne palstalle kirjoittelet?
- Tyttönen_82
Ex-ihailija: en rääkkää kamupoikaa, koska ei hän ole kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä. :o)
""Seurustelusuhdetta en odota löytäväni, mutta ehkäpä se romanssi voisi löytyä,"
= aiot lutkata ja jakaa pilluasi eläimellisen kiiman vallassa jollekin jännittävälle panoeinolle?"
Jotain sinne päin. Koska usko seurustelusuhteen löytymiseen on hiipunut lähes minimiin, eivätkä miehet osoita juurikaan kiinnosta minua kohtaan yhtään missään, niin en totta puhuen usko että joku romanssi huonontaisi mitenkään "mahdollisuuksiani" löytää mies. Tuskinpa ne mahdollisuudet tästä ainakaan paranevat ajan kuluessa, ja ne ovat jo ennestäänkin huonot. Osa miehistäkin on hellyydenkipeitä, ja koska olen itsekin sellainen ja minulla on rajaton määrä hellyyttä annettavana niin ajattelin keskittyä siihen. Seksi tulisi siinä sitten ennemminkin "kaupan päällisenä". - Työöläinen
Varsinainen kesäloma alkaa kolmen viikon kuluttua, mutta eipä ole vielä mitään suunnitelmia. Muutamaa reissu juttua olen vähän pyöritellyt mielessä, mutta siitä viellä sen enempää. Uimassa ajattelin käydä vähän useammin kuin edellis kesinä, jolloin on tullut käytytä korkeintaan yksi tai kaksi kertaa kesessä. Tapahtumia joista voisi löytää kesäheilan ei ole käytännössä tiedossa.
- FF
Kesäloma alkaa juhannuksesta ja sitä on 4-5 viikkoa riippuen syksyn näkymistä.. heinäkuussa nyt ei joka tapauksessa tapahdu mitään sellaista mitä ei voisi tehdä etänä.
Pari ensimmäistä viikkoa olen pohjoisessa kotipuolessa tietyistä syistä, sen jälkeen jotain pieniä reissuja kotimaassa ja/tai jossain ulkomailla. En ole vielä tehnyt varauksia minnekään, joten voin yhtä hyvin ottaa mökin jostain saaristosta viikoksi tai lähteä telttailemaan tai käväistä jossain ulkomailla, jos tulee hyviä tarjouksia sähköpostiin/Facebookiin. Helsingissä en halua olla enempää kuin on pakko. - also_sprach_jungfrau
Yritän pitää tavoitteet pieninä, jotta voin ihan oikeasti toteuttaakin niistä jotain.
Ajattelin siis peräti lakata kynteni suurin piirtein ensimmäistä kertaa elämässäni. En vaan osaa valita väriä: http://www.barrym.com/nail-paints- alea_iacta_essi
Sinä lakkaat kesäkynnet! Pitäisiköhän minunkin... mulla ei ole muuta kuin yks vaaleanpunainen ja yks beige kynsilakka, joita kumpaakaan ei ole tullut käytettyä, pitäisi kai... ja ostaa jotain kimallesävyä.
Onko sinulla kauniit kädet? - also_sprach_jungfrau
alea_iacta_essi kirjoitti:
Sinä lakkaat kesäkynnet! Pitäisiköhän minunkin... mulla ei ole muuta kuin yks vaaleanpunainen ja yks beige kynsilakka, joita kumpaakaan ei ole tullut käytettyä, pitäisi kai... ja ostaa jotain kimallesävyä.
Onko sinulla kauniit kädet?Oooh! Vaaleanpunainen ja beige kuulostavat kumpikin mukavalta. Huomasin että nuo Barry M -kynsilakat olivat ASOS.comissa hyvin halpoja, ja merkin pitäisi olla eläimillä testaamatonkin. En vaan tosiaan osaa päättää ottaisiko strawberry ice creamia vai berry ice creamia vai tangerinea vai pink flamingoa vai acid yellow'ta vai lime greeniä.... hmm. Voiko niitä vaihdella vai kuluttaako se kynsiä?
En tiedä onko minulla kauniit kädet, varsin pienet ja hoikat ja sirot ne kyllä ovat, ja ihan vaaleat, mutta jotenkin ärsyttää kun pienestäkin rasituksesta tulee sellaiset "miehekkäät" suonet käsiin, heh. Onko sinulla? - jackaroo
also_sprach_jungfrau kirjoitti:
Oooh! Vaaleanpunainen ja beige kuulostavat kumpikin mukavalta. Huomasin että nuo Barry M -kynsilakat olivat ASOS.comissa hyvin halpoja, ja merkin pitäisi olla eläimillä testaamatonkin. En vaan tosiaan osaa päättää ottaisiko strawberry ice creamia vai berry ice creamia vai tangerinea vai pink flamingoa vai acid yellow'ta vai lime greeniä.... hmm. Voiko niitä vaihdella vai kuluttaako se kynsiä?
En tiedä onko minulla kauniit kädet, varsin pienet ja hoikat ja sirot ne kyllä ovat, ja ihan vaaleat, mutta jotenkin ärsyttää kun pienestäkin rasituksesta tulee sellaiset "miehekkäät" suonet käsiin, heh. Onko sinulla?No eikö sitä voisi kesän kunniaksi värjätä jokaisen varpaankynnen eri värillä?
- alea_iacta_essi
Oooh! Vaaleanpunainen ja beige kuulostavat kumpikin mukavalta. Huomasin että nuo Barry M -kynsilakat olivat ASOS.comissa hyvin halpoja, ja merkin pitäisi olla eläimillä testaamatonkin. En vaan tosiaan osaa päättää ottaisiko strawberry ice creamia vai berry ice creamia vai tangerinea vai pink flamingoa vai acid yellow'ta vai lime greeniä.... hmm. Voiko niitä vaihdella vai kuluttaako se kynsiä?
En tiedä onko minulla kauniit kädet, varsin pienet ja hoikat ja sirot ne kyllä ovat, ja ihan vaaleat, mutta jotenkin ärsyttää kun pienestäkin rasituksesta tulee sellaiset "miehekkäät" suonet käsiin, heh. Onko sinulla?Katselin sillä silmällä Peach Melbaa, Goldia ja Mint Greeniä, mutta varmastikin nuoleskelisin sormiani hellepäivinä, jos lakkaisin kynteni sillä.
Mun kädet ovat pienet, sormet varmaan maailman lyhyimmät. Vasemman käden selässä on arpi, löin siihen pikkuisena kirveellä. - also_sprach_jungfrau
jackaroo kirjoitti:
No eikö sitä voisi kesän kunniaksi värjätä jokaisen varpaankynnen eri värillä?
Pitäisikö varpaankynnetkin lakata?! Hmm.
- alea_iacta_essi
jackaroo kirjoitti:
No eikö sitä voisi kesän kunniaksi värjätä jokaisen varpaankynnen eri värillä?
Ja on myös myytävänä kaikenlaisia kynsiin liimattavia tarroja ja strassikoruja.
- also_sprach_jungfrau
alea_iacta_essi kirjoitti:
Katselin sillä silmällä Peach Melbaa, Goldia ja Mint Greeniä, mutta varmastikin nuoleskelisin sormiani hellepäivinä, jos lakkaisin kynteni sillä.
Mun kädet ovat pienet, sormet varmaan maailman lyhyimmät. Vasemman käden selässä on arpi, löin siihen pikkuisena kirveellä.Peach Melba näyttää tosiaan herkulliselta, mutten ole varma saisiko sitä ASOS.comista. Toisaalta mikä pakko sieltä olisi tilata kun saisi suoraan tuoltakin (Asoksella ei tosin ole postikuluja)... Ja Mint Greeniä katselin myös, mutta minulla tuntuu olevan mint greeniä vaatetta paljon, niin olisiko se sitten hölmönnäköistä?
Jotenkin noista kaikista väreistä tulee kyllä kesä kovasti mieleen. Naruhyppelyä...
Kirveellä? Voi pientä Essi-parkaa!
- jackaroo
Eipä minulla mitään kovinkaan suuria suunnitelmia kesäksi ole. Yritän etsiä oman alani töitä, kirjoitella gradua sekä parantaa niitä omia mahdollisuuksiani päästä parisuhteeseen. Eli sitä samaa mitä olen tehnyt jo koko kevään ajan.
Tämä on ensimmäinen kesäni täällä Helsingissä, joten nähtävää ja koettavaa on varmasti paljon. Sisällä tai netissä en aio koko kesääni jumittaa, vaan aion olla ulkona ja nauttia kesästä. - Tyttönen_82
"Ajattelin siis peräti lakata kynteni suurin piirtein ensimmäistä kertaa elämässäni. En vaan osaa valita väriä: http://www.barrym.com/nail-paints"
Onpas räväköitä värivaihtoehtoja...:o) Mä ottaisin varmaan Strawberry Ice Creamin tai Pink Iridescentin, mutta mä olenkin vähän sellainen "Neiti Naturelli".- also_sprach_jungfrau
No mutta, tarkoituksenahan olisikin, että kynnet ovat räväkämmät kuin itse ihminen... :P
Olisi jotenkin mukavaa jos olisi vaikkapa harmaat vaatteet ja oranssit kynnet. Tulisi sellainen miellyttävän skitso olo. - sillitrooli
No mutta, tarkoituksenahan olisikin, että kynnet ovat räväkämmät kuin itse ihminen... :P
Olisi jotenkin mukavaa jos olisi vaikkapa harmaat vaatteet ja oranssit kynnet. Tulisi sellainen miellyttävän skitso olo.Laita turkoosit kynnet, turkoosia luomiväriä ja vaaleanpunaista huulipunaa.
- alea_iacta_essi
Ajelen polkupyörällä yksinäni sinne tänne. Yritän saada keskityttyä ja luettua kirjoja. Ehkä löydän jostain rauhallisen rannan ja istun puun varjoon lukemaan ja nukahdan ja kun herään, kaikki on toisin. Polkupyörä sanoo hau hau ja kypärän tilalla on pieni valkoinen pupu. Menemme kotiin ja kissat ovat kerrankin siivonneet ja tiskanneet ja keittiössä häärää mies keittämässä uusia perunoita.
- aslak84
Kesä menee töissä ja syyskuussa takaisin opiskelemaan. En ole tehnyt mitään sitovia suunnitelmia kesälle, mutta perinteisesti ainakin yhdet festarit ovat ohjelmassa. Tavoite on ensimmäistä kertaa moneen vuoteen kunnolla nauttia kesästä ja samalla parannella sosiaalisia suhteita. Kun ensimmäinen palkka pamahtaa tilille niin olisi tarkoitus aloittaa pari uutta harrastustakin.
Sinkut palstalla kun ollaan, niin silläkin saralla tälle kesälle on kovat odotukset. olen ensimmäistä kertaa töissä työpaikassa, jossa on reilusti nuoria naisia työkavereina. Kesään mahtuu myös parit tuparit ja kissanristiäiset joissa on hyvät mahdollisuudet tavata uusia ihmisiä. Myös nämä uudet harrastukset ovat melko sosiaalisia, joten jotain saattaa syntyä sitäkin kautta.
Tuskin tässä kuitenkaan mitään ihmeitä tapahtuu, mutta fiilis on ainakin hyvä :) - Olipas litania.
Ei jaksanut lukea.
Töissä olen ja odotan tyttöystävää keikkuen valkoisessa hamosessaan.
Yhä. - Kertakäyttönikki
Ihan päällimmäisenä toivoisin saavani hoidettua vielä päänvaivaa aiheuttavat työhommat sellaiselle mallille, ettei tarvitse ajatella sitä, että viikon-parin päästä loman alkamisesta joku soittaa, että nyt on kaikki päin seiniä ja pika-apua tarvittaisiin.
Loman alkajaisiksi voisi säiden suosiessa pitää pienen mökkiretriitin - siellä ei ole sähköjä eikä tietoliikenneyhteyksiä, joten ei tule edes mitään "jos mä nyt sitten kumminkin vilkaisisin"-lipsumisia. Muutama hyvä kirja ja matkaradio mukaan vain. Testatusti mainio mahdollisuus säätää olemisen ja tekemisen tahti kesäasetuksille.
Koetan yllyttää joitakin kavereita laivareissulle, patikoimaan tai muuhun talven mittaan ilmoille heitettyihin aktiviteetteihin. Eri asia sitten, saavatko aikaiseksi lähteä.
Mahdollisesti kaupunki/kiertoreissu keskiseen Eurooppaan, todennäköisesti ilman seuraa - täytyy ruveta katsomaan, mitä halpalentoja vielä on tarjolla.
Veljentytärtä olisi kiva käyttää Korkeasaaressa tms. paikassa, pitääkin kysellä, mikä olisi vielä uutta ja kiinnostavaa. - violet.
Töitä ja kohta lomaa. Ei sen kummempia suunnitelmia, paitsi sitten kun syksyn ohjelma varmistuu.Tällä hetkellä harmittaa etten pääse Provinssiin. Oisin halunnut nähdä Sosial Distortionin, koska missasin sen parin vuoden takaisen keikan mutta mutta... No, parit maksulliset ja maksuttomat festarit on tiedossa.
Mäkin olin viime vuonna pitkästä aikaa Ruisrokissa; ihan mahtava meno ja juhlavuoden kunniaksi loistavat esiintyjät joiden takia sinne lähdettiinkin. Mutta se 1krt/päivä sisäänpääsy on hiton ärsyttävä systeemi. - M 20
Suunnitelmissa on työskennellä, pitää pieni loma siellä välillä ja sitten taas työskennellä. Puntiksella aloitin käymään ja tavoite olisi saada hieman lihasta ja läskin vähennystä. Sitten pitäisikin lähtee koulunpenkille, jos tulee hyväksyttävä vastaus koulusta. Kesäheilakin tai pidempiaikainen heila on ollut tarkoitus saada jo pidemmän aikaa mutta enpä usko että löytyy ennenkuin saan ne lihakset kasvatettua ja läskit kulutettua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704515Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1353441Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.361965Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 1021004
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127934- 55915
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837