Otin kulmakorun viime syksynä, ja viikko sitten huomasin että koru on paisunut ja punainen.. ajattelin että annan asian vain olla että kyllä se siitä ohi menee kun puhdistaa vain jatkuvasti mutta nyt vasta tulin ajatelleeksi että koruhan saattaa olla tulehtunut? minulla ei ole ollut koskaan ennenmmin lävistystä, joten en tiedä miltä koru näyttää kun tulehtuu.. elikkä nyt on korun ala pallon vieressä punainen "patti" johon sattuu kun sitä painaa.. patti on ollut isoompikin mutta seon pienentynyt.. mitä siis kannattaa tehdä?
Kulmakorusta!
2
65
Vastaukset
Moi! Voi tosiaanki olla että se on tulehtunut tai sitte se voi alkaa kasvaa ulos. Mulla oli muutama vuosi sitte kulmakoru ja itse tein. Ekana se parantu tosi hyvin, mutta sitte kun olen ravintola alalla niin jouduin ottamaan koulussa keittiö tunneille sen pois ja laittamaan myöhemmin takasin niin se sitte aika pahasti ärtyi. Monta kertaa tarttu pyyhkeeseen kiinni ja harjaan ja alko kasvamaan ulos ja oli jumalattoman kipee.. Sitte mulla meni hermot sen kans ja repäsin sen irti. Aika iso arpi jäi kulmaan ja on viläki vähä kipee kun sitä painaa vaikka siitä on jo monta monta vuotta. Mut merkit viittaa siihen että se on tulehtunut. Puhdista puhdistusaineella sitä tai jos ei auta niin kannattaa koru ottaa pois...
- latfv
se on tulehtunut! itselleni kävi samoin, eikä enää parantunut. ja jos parantui, niin viikonpäästä se oli samanlaisessa huonossa kunnossa. lopulta otin korun irti, puhdistin ja annoin parantua. nyt on haaveissa että ottaisin uuden lävistyksen kulmaan ja kokeilen parempaa onnea korun kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016409
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h824905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1043169Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262215Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191606Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?941181Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381175Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311086- 48864