Mitä tää on??

Olen tapaillut yhtä miestä 3kk. (minä 22, mies 25) Mies haluaa tapailla, viettää aikaa, tehdä kaikkea mahdollista kanssani.
Kun puhe tulee seurustelusta, hän sanoo ettei ole valmis. Edetä rauhassa ja katsoa mitä tästä tulee. Aluksi mietin että onko mies pillun perässä. kuitenkaan mitään seksijuttuja ei ole niin usein, haluaa useasti vain nukkua vieressäni.

Olen epävarma hänen suhteen, koska ei tiedä haluaako edes seurustella. Pitääkö minun laittaa hänet valitsemaan? Kannattaako tällaista edes jatkaa? Haluan löytää seurustelukumppanin.. joten en halua hukata aikaa tällaiseen, pidän kyllä miehestä todella paljon....
1319
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

ehkä hän odottelee löytävänsä susta puolia, joita katsoo tärkeiksi kriteereiksi

Äänestä

Kommentoi aloitusta

??!! kirjoitti:

Olen tapaillut yhtä miestä 3kk. (minä 22, mies 25) Mies haluaa tapailla, viettää aikaa, tehdä kaikkea mahdollista kanssani.
Kun puhe tulee seurustelusta, hän sanoo ettei ole valmis. Edetä rauhassa ja katsoa mitä tästä tulee. Aluksi mietin että onko mies pillun perässä. kuitenkaan mitään seksijuttuja ei ole niin usein, haluaa useasti vain nukkua vieressäni.

Olen epävarma hänen suhteen, koska ei tiedä haluaako edes seurustella. Pitääkö minun laittaa hänet valitsemaan? Kannattaako tällaista edes jatkaa? Haluan löytää seurustelukumppanin.. joten en halua hukata aikaa tällaiseen, pidän kyllä miehestä todella paljon....

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu