Tämä palsta on pilalla

suuri kontio

Täällä on surin osa miehistä ahdasmielisiä tunneälyltään äärettömän köyhiä ja pröystäileviä heikkoitsetuntoisia vakavamielisiä alentajia.

Täällä tehdään jokaisesta naisesat lutka jolla on ollut parikin parisuhdetta elämässään.

Keskustelun taso on täällä myös ala-arvoista. Tämä on ehkä koko suomi24 historian säälittävin paikka jonne kaikki jossain mielessä omassa elämässään epäonnistuneet miehet tulevat pilkkaamaan naisia.

Hävetkää aikuiset ihmiset kirjoituksianne. Palstojen tarkoitus ei ole tuomita toisia eriävien mielipiteiden ja mieltymysten takia vaan antaa rakentavaa kritiikkiä.

Muutamalla kirjoittajalla täällä olisi hyvinkin syytä opetella nettikäyttäytymisen etikettisääntöjä ennenkun avaa suunsa.

23

124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morning wood

"Tämä on ehkä koko suomi24 historian säälittävin paikka"
      Se on jo paljon :) Tämä on myös suomi24:n toiseksi suosituin palsta (kai?), jossa tulee nopeasti vastauksia, eipä täällä muuten tulisi käytyä.

• 4+2

Ei se kerro mitään kirjoituksien tasosta.

• Morning wood
        4+2 kirjoitti:

Ei se kerro mitään kirjoituksien tasosta.

Ehkä se menee niin, että mitä provompia kirjoituksia, sitä enemmän liikennettä.

• Morning wood kirjoitti:

Ehkä se menee niin, että mitä provompia kirjoituksia, sitä enemmän liikennettä.

Se on kyllä totta. Mitä enemmän provosoivia kirjoituksia, sitä enemmän ne kirvoittaa kielenkantoja ja saa aikaan keskustelua. Tosin ei aina ihan hyvän maun rajoissa.

• burdo porä

Itsetunto ja tunneäly mainittu.

• just joooo

Just joo, nuo kaksi maagista sanaa tai käsitettä niiden takana mitä ne sitten ovatkin. Näillä luuserimiehillä on heikko itsetunto ja tietenkin myös sitä tunneälyä heiltä puuttu. Puuttumaan määrittelystä jäikin vain se, että kemiat ei kohtaa joskin sekin on näissä mukana implicit.

Minulla oli ihan näihin päiviin asti naapurinani jo 7-kymppinenkin vanha yksinään elävä sinkkunainen, ja kuinka ollakkaan niin mistä tahansa asiasta hänen kanssaan jotain yritin sosiaalisessa mielessä puhua niin hän aina vastasi että sinulla on heikko itsetunto.
        No sitten kun laitoin asuntoni myyntiin niin hän sanoi että et ikinä tule saamaan lähellekkään sitä mitä hinnaksi laitoin, kun hänen mukaansa asuntoni oli niin ja näin huono ja perusremontit tekemättä. Sanoi että jos hän omansa myyntiin laittaisi niin ei hän uskoisi saavansa 50000€ vähempääkään mitä minä omastani pyysin.
        No minä sain pyytämäni hinnan paitsi mitä tinkausvaraksi laittamani 2000€ tinkasin.

• vitun kuuppa

"Täällä on surin osa miehistä ahdasmielisiä tunneälyltään äärettömän köyhiä ja pröystäileviä heikkoitsetuntoisia vakavamielisiä alentajia."

Kerro lisää itsestäsi, ja mieti sen jälkeen, miten saisit laadittua paremman provon.

• single but hearty

Minusta on surullista, että täällä sinkkupalstalla ei pääse syntymään oikeasti mielenkiintoisia keskusteluita sinkkuudesta, sen syistä, mitä voisi tehdä sen oikean löytämiseksi, missä olisi hyviä paikkoja löytää elämänkumppania jne.

Minusta sen paremmin miehen kuin naisenkaan asemaa ei paranna se, että lytätään ihan täysin vastakkainen sukupuoli maanrakoon. Sellainen ei ole keskustelua. Ei kukaan jaksa kuunnella jatkuvaa inttämistä. Ihmettelen, että miten mieli voi olla niin järkyttävän köyhä, jos päähän ei mahdu kuin 2-3 ajatusta eikä mitään muuta. Ylipäätään olen miettinyt sitä, että eihän sellainen ihminen voi mitenkään saada elämänkumppania tai edes yhden yön seksiseuraa, jos hänen käsityksensä vastakkaisesta sukupuolesta on todella alhainen.

Minäkin toivoisin, että tällä palstalla saisi neuvoja, tukea ja hyvää keskustelua. Eri mieltä saa olla (ja pitääkin olla!), jotta saadaan hyvää keskustelua aikaiseksi, mutta provosointi ja 10-vuotiaan tasolla olevat "mut ku mä oon aina oikeessa" -tyyppiset inttämiset ei saa yhtään mitään aikaiseksi.

• 7+2

Tälle palstalle tarvittaisiin sheriffi, ku ei toi nykyinen viestien poisti oikein toimi

• 27

Aivan. Kurjaa niiden kannalta joille tämä palsta tarjoiaisi todellakin jotain sen sijaan että täällä heti lyödään naamatauluun "vasrinkin naisille" jos kirjoituksesta ilmenee jotakin sellaista mikä ei omia mieltymyksiään vastaa.
        Täällä tuntuu tosiaan olevan joukko ahdasmieleisiä mieslapsosia jotka pilaavat toisten ilon edes yrittää jotain järkevää keskustelua.

• Reipas Poikamies

Eikö se teille palstan pelastajat ole selvinnyt? Minä kerron sen teille: on olemassa kahdenlaisia miehiä, ne jotka saavat kanssa käymistä naisen kanssa ja niitä toisia jotka eivät siihen jostain syystä pysty vaikka haluaisivat. Kolmas ryhmä olkoon "pekko-miehet" jotka tyytyvät ikisinkkuuteensa ja kamumiehen läyhään rooliin duuni/harraste/marttakerhon naisille.

Onko pekko-miehellä oikeus haukkua baari-seksikulttuuria? Se on polttava kysymys-sillä tuskin nämä palsta sankarit rationaalisesti kuvittelevatkaan naisen menevän pilalle-mutta tälläiseen baarimirriin he voivat verrata itseään ja todeta olevansa "kunnollisia" vaikka todellisuudessa heidän kunnollisuus vain heijastaa heidän syrjäytyneisyyttään seksi/parisuhdemarkkinoiltamme. On siis kyse vallan halusta määritellä toinen huonommaksi kuin toinen.

Naisella on enemmän meidän kulttuurissa vapautta seksiseuransa määrän ja laadun valintaan. Juuri tätä asetelmaa pekko-miehet täällä koettavat upottaa.

Toisaalta nainen jolla on ollut 50 partneria demonisoi itsensä ikäisen kokemattoman miehen-vastakkain asettelu on selvä.

Miten tälläinen nainen pidetään itsellään tahi uskollisena on asia joka lienee naisasiamestareiden heiniä puida auki-joskin uskon että palstalta ei tätä vastausta tule, kun agenda on ala-astemaista naiset sitä miehet tätä. Pelimiehet vs. kunnon miehet? Onko rikos puhua naiselle niin että häntä kiinnostaa ko mies? Mielestäni ei, mutta huijaaminen seksiin on moraaliani vastaan oli nainen millainen vain.

Toki tällä usean kirjoittajan pimeä puoli huhuilee vaika miten kivaa keskustelua olisikin joskus.

Olisi todella mahtavaa jos sinkut-palsta olisi kanava tutustua vastakkaiseen sukupuoleen.

• Benjihyppääjä

Mitä on huijaaminen seksiin? Lupailee ikuista rakkautta?

• Benjikoira
        Benjihyppääjä kirjoitti:

Mitä on huijaaminen seksiin? Lupailee ikuista rakkautta?

Kai se on jotakin sellaista, mitä tapahtuu varsin paljon, kun palstoilla näkee juttuja siitä, miten mies osoittautukin vain itseään ajattelevaksi sitoutumiskammoiseksi vedättäjäksi, petti tai katosi, tai piti toista naista toisaalla. Ainakin jutuista jää usein sellainen maku, että naista hänen näkökulmastaan katsottuna petettiin seksin saamiseksi.

• leikkiauto

"Onko pekko-miehellä oikeus haukkua baari-seksikulttuuria? Se on polttava kysymys"

Mikä v***n polttava kysymys? Jos naapurilla on varaa ostaa hieno auto ja mulla on vain polkupyörä, niin onko mulla oikeus haukkua ja halveksua se naapuri maanrakoon? Onko mulla oikeus ruveta käyttäytymään kuin pikkulapsi vain sen takia että naapurilla on jotain mitä mulla ei ole, mutta mitä haluaisin?

Haloo, vähän järki käteen. Palikat.

• Reiluutta
        leikkiauto kirjoitti:

"Onko pekko-miehellä oikeus haukkua baari-seksikulttuuria? Se on polttava kysymys"

Mikä v***n polttava kysymys? Jos naapurilla on varaa ostaa hieno auto ja mulla on vain polkupyörä, niin onko mulla oikeus haukkua ja halveksua se naapuri maanrakoon? Onko mulla oikeus ruveta käyttäytymään kuin pikkulapsi vain sen takia että naapurilla on jotain mitä mulla ei ole, mutta mitä haluaisin?

Haloo, vähän järki käteen. Palikat.

Jos naapurin saavutukset perustuu siihen, että kyynärpäätaktiikalla menestyy, niin miksei sitä saisi pitää huonona asiana?

• 13+7

Jos mahdollisimman moni ilmoittaisi ylläpidolle omasta sp-osoitteestaan että haluaa nuo jankuttajat pois palstasta, niin luulisi ylläpidon reagoivan asiaan. Olisi kiva saada edes hetken rauha noilta käytetyllänaisellaeiteemitään-jankuttajilta.

Itse en avaa lainkaan tiettyjen nimimerkkien aloittamia ketjuja enkä ymmärrä miksi joku niin tekee, elleivät ne sitten keskustele siellä ihan omien sivupersooniensa kanssa.

• Villi sika

Kyse ei kyllä ole pelkästään näistä tyypeistä joita kuvailet.

Paikka on täynnä myös NAISIA joiden ainut tehtävä on kommentoida nasevan vittumaiseen tyyliin toisten tekstejä sekä naismaisia miehiä jotka tekee samaa

Tähän lisätään sitten nämä teinimäiset trollin yms. jotka heittelee sivusta yhden-kahden rivin kommentteja tai sitten ajaa keskustelun sivuraiteille niin lopputulos on täysi kaaos.

Hyvätkin keskustelut jotka alkavat lupaavasti hukkuvat siihen päälle kannettuun sontalastiin sekä viimeistään kun joku alkaa esiintyä samalla nimimerkillä keskustelussa useamman viestin ajan alkaa henkilökohtaisuuksiin meno jossa tarkoituksena ärsyttää tältä henkilöltä joku reaktio.

Kuitenkin palsta siisitiytyisi jo sillä että tänne tulisi sheriffi joka poistasi selkeimpiä viestejä sekä muut postittatjat eivät edes kommentoisi kaikkein ala-arvoisimpia viestejä.

T: ihan normaali mies joka on muuten samaa mieltä kanssasi

• teinimäinen trolli

Yhden rivin kommentti.

• tarkkiksen priimus

*Heivaa sontalastin palstalle*

• also_sprach_jungfrau

Mutta miten palsta voi olla pilalla, jos se on aina ollut samanlainen? Aina välillä nostellaan vanhoja ketjuja, ja kaikki näyttäisi olleen muutama vuosi sitten täsmälleen samalla tolalla.

Keskustelufoorumeja on lähes mahdoton korjata jälkeenpäin, jos tietynlainen "äänensävy" (lue: vihamielisyys ja anarkia) on kerran päässyt vallalle. Tiedän yhden foorumin joka on pysynyt täysin trolli- ja riitavapaana noin viisitoista vuotta, mutta siellä on käyttäytymissäännöt kuin 1800-luvun preussilaishovissa, ja niitä valvoo kokonainen armeija haukansilmäisiä ja virkaintoisia vapaaehtoisia. Monet eivät siedä tuon foorumin ahdistavaa ilmapiiriä ja lähtevät muualle, mutta hyvin se foorumi porskuttaa ilman heitäkin.

Mutta tästä palstasta ei sellaista saisi vääntämälläkään, eikä tätä ilmapiiriä enää korjaa mikään hyväksi, vaikka puolet keskustelijoista saisivat pysyvästi kenkää. Se on kuin hometta - kun se kerran iskee, itiöistä on lähes mahdotonn päästä eroon.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      170
      12945
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4810
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2798
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      121
      1969
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      112
      1715
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      366
      1638
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe