Jos miehellä olisi yhtä suuret mahdollisuudet saada kumpi tahansa nainen niin kumman valitsisitte?
Kiltin ja varman, sellaisen kotihengettären josta huokuisi äidillisyys ja se, että hän pysyy rinnallanne ikuisesti. Joka katsoo sinua ylöspäin, on nöyrä ja ystävällinen ja kiitollinen kaikesta minkä sinulta saa. Voisit helposti kuvitella hänet lastesi äidiksi, sen rivarinpätkän ja kultaisennoutajan kylkeen. Ulkonäkö ei ole kummoinen (eli on sinua alemmalla tasolla), mutta ei kyse ole kuitenkaan mistään rumiluksesta. Seksiä on ja se on ok. Naisella ei ole yhtään rahaa joten hän on taloudellisesti täysin sinusta riippuvainen ainakin hetkellisesti. Hänellä ei myöskään ole hirveästi ystäviä/tuttuja joten hän on riippuvainen myös siinä mielessä sinusta ja sosiaalisista verkoistasi. Hän odottaisi sinun aloitteita ja sinä saisit enimmäkseen olla vastuussa kaikesta tekemisestä.
Vai:
Eläväisen, menevän ja iloisen naisen. Joka tietää mitä on ja mitä haluaa. Hän uskaltaa sanoa omat mielipiteensä ääneen, hänellä on laaja ystäväpiiri, omia harrastuksia, työpaikka ja asunto. Joka ei tarvitse rahojasi tai statustasi vaan on kiinnostunut sinusta ihmisenä ja miehenä ja ajattelee teitä tasa-veroisina kumppaneina. Hän nauttii seurastasi ja näyttää sen avoimesti. Hän on todella kaunis ja hänellä on upea vartalo. Seksi on aivan mieletöntä, parasta mitä olet koskaan kokenut ja läheisyyttä on paljon ja sekin on aivan omaa luokkaansa. Teillä on yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja aika kuluu kuin siivillä yhdessä ollessanne. Hän olisi usein aloitteentekijä ja hänen kanssaan ei koskaan olisi tylsää, sillä aina olisi jotain mitä voisi mennä tekemään tai kokemaan. Tietäisit, että hänen kanssaan kokisit elämässäsi upeita seikkailuja. Ja vaikka ei nainen olekaan "ihanneäidin" perikuva niin hän on myö silmaissut halunsa perheen perustamiseen ja siihen rivarinpätkään.
Kiltin tytön kanssa saisit tuntea olevasi "niskan päällä", hän kun tarvitsisi sinua ja palvoisi upeaa miestä joka on tupsahtanut eteen.
Villimmän kanssa taas sinä olisit se epävarmempi osapuoli koska tuntisit olevasi alakynnessä. (Vai tuntisitko?)
Eli kuinka moni liputtaisi sen varmuuden ja turvallisuuden puolesta, olisi tyytyväinen minkä saisi ja elämä olisi harmonista onnea (tai tasapaksua tylsyyttä)?
Ja kuinka moni uskaltaisi ottaa hypyn tuntemattomaan, seurata tunteitaan ja vain antautua sydämen vietäväksi?
Vaikka ensimmäinen vaihtoehto onkin "varma nakki" niin eihän se ole tähtiin kirjoitettu, että kyseinen suhde kaikesta huolimatta toimisi täydellisesti. Kuten ei sekään, että villimmän ja epävarmemman naisen kanssa sinä automaattisesti saisin turpiisi.
Vastauksia ja mietteitänne innolla odottaen.
kiltti ja varma vai "villi" nainen?
16
651
Vastaukset
Ei kumpikaan.
- ylempialempi
Typerä kyssä ja kliseiset vaihtoehdot - suoraan päästäsi?
- mun mussukka
Älkääs nyt heti bannatko kysymys on ihan ok, mutta tässäkin toimii sääntö: mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle. Millaisen naisen mies haluaa. Minun mies on samanlainen kuin itse olen. Meillä on samanlainen ajatusmaailma, mielenkiinnon kohteet ja olemme hyvin intohimoisia luonteeltamme. Meille tärkeää ei ole ulkoiset tekijät vaan se, että meillä on hyvä olla toistemme kanssa ja nautimme pienistä asioistakin kunhan saamme olla yhdessä.
Tärkeintä on löytää sellainen kumppani, joka itselle on sopivin,.. harvoin löytää täydellisen pakkauksen,.. mutta sellaistakin sattuu :D
Kuule yksi ja sama nainen voi olla kaikkea tota. On sillä miehelläkin osuutensa asioihin ja mitä ja miten nainen on.
- :O)
EIPÄS VOI
MIÄHELLÄ PITÄÄ OLLA AINASKI 10 ERILAISTA ÄMMÄÄ TAI ON MIALUUMMIN ILMAN ÄMMÄÄ KOKONAAN JA HALVEMMAKSIN TULEE TILATA ERIKSEEN
SIIVOOJA-ÄMMÄ TAI CALL-GIRL TARPEEN MUKAAN :O) kirjoitti:
EIPÄS VOI
MIÄHELLÄ PITÄÄ OLLA AINASKI 10 ERILAISTA ÄMMÄÄ TAI ON MIALUUMMIN ILMAN ÄMMÄÄ KOKONAAN JA HALVEMMAKSIN TULEE TILATA ERIKSEEN
SIIVOOJA-ÄMMÄ TAI CALL-GIRL TARPEEN MUKAANMeissä jokaisessa on erilaisia piirteitä ja puolia. Kaikki piirteet ei tule esiin kaikissa seuroissa. Kyllä aika paljon vaikuttaa ihmisen seurakin millaisia piirteitä hänestä esiin tulee ja kuinka ihmisen persoonallisuus muovaantuu ajan kanssa seurassaan.
Kamalan kivasta ihmisestä voi hankalissa ja vaikeissa olosuhteissa tulla täysi persereikä. Vaikka se muuten olis kuinka ihana ja pullan tuoksuinen kotihenki. Pelkkää hymyä ja iloa, positiivista henkeä.
Tarpeeksi henkistä painetta ja lujinkin rekennelma taipuu tai jopa murtuu. Taipumisen myötä voi koittaa oikaista taipuneita kohtia tai murtumisen jälkeen rakentaa uutta murtuneen tilalle, jotain aina silti on muuttunut "kolhujen ja vaurioiden" jälkeen.
Ei niin hyvää ole olemassakaan, etteikö siitäkin löydy toinen puoli.- CS
tinka_tiger kirjoitti:
Meissä jokaisessa on erilaisia piirteitä ja puolia. Kaikki piirteet ei tule esiin kaikissa seuroissa. Kyllä aika paljon vaikuttaa ihmisen seurakin millaisia piirteitä hänestä esiin tulee ja kuinka ihmisen persoonallisuus muovaantuu ajan kanssa seurassaan.
Kamalan kivasta ihmisestä voi hankalissa ja vaikeissa olosuhteissa tulla täysi persereikä. Vaikka se muuten olis kuinka ihana ja pullan tuoksuinen kotihenki. Pelkkää hymyä ja iloa, positiivista henkeä.
Tarpeeksi henkistä painetta ja lujinkin rekennelma taipuu tai jopa murtuu. Taipumisen myötä voi koittaa oikaista taipuneita kohtia tai murtumisen jälkeen rakentaa uutta murtuneen tilalle, jotain aina silti on muuttunut "kolhujen ja vaurioiden" jälkeen.
Ei niin hyvää ole olemassakaan, etteikö siitäkin löydy toinen puoli.EMMÄÄ MITTÄÄN PAAKARÄMMÄ HUALI IKÄNÄ
E PUPELTA ITTESÄ LÄSKIKSI PULLAN SYÄNNILLÄ
EIKÄ ÄMMÄT OSAA MUUTAKAAN KUNNON RUAKAA TEHRÄ
MIKROTTAVAT VAAN SAARIOISTEN MAKSALOORAA
N CS kirjoitti:
EMMÄÄ MITTÄÄN PAAKARÄMMÄ HUALI IKÄNÄ
E PUPELTA ITTESÄ LÄSKIKSI PULLAN SYÄNNILLÄ
EIKÄ ÄMMÄT OSAA MUUTAKAAN KUNNON RUAKAA TEHRÄ
MIKROTTAVAT VAAN SAARIOISTEN MAKSALOORAA
NNo on aika huonosti, jos ei ruokaa osaa itte tehrä. :-(
- Totuudenlaukoja 3
Mikäli tuo "villiys" ei tarkoita sitä perinteistä "minä olen prinsessa, ja teen mitä lystään muitten tahdosta ja tunteista huolimatta-ja te vastaatte seurauksista"-mallia, niin sitten villi muija tietenkin.
Ts.sellasen ensiksi mainitun, lammasmaisen naisen kanssa sitä ei tunne olevansa "ylempänä" vaan lähinnä se on...tai OLI rasittavaa. Mieluummin sitä taluttaa vaikka puhelinkoppia. Jälkimmäinen vaihtoehto tietysti. Naisen on mahdotonta olla makuuni liian kaunis, rikas, älykäs, hauska, sosiaalinen tai mitään muutakaan upeaa. Enkä minä ole koskaan tuntenut olevani alakynnessä vaan aidosti ylpeä upeista naisistani.
miks aina pitäs haluta se rivarinpätkä
tai punanen tupa ja pottupelto?
ja kultanennoutaja, kolme lasta, farmarivolvo ja kesämökki järven rannalla...
jättäkää ny joitaki rantoja edes rakentamatta niitä luksushirsihuviloitanne perkele!
mur- Ebenizer
Vittu luuletko sä että tässä kuljetaan jossain vitun valintamyymälässä.
No ok mietitään.
Valitsen neiti A:n,, koska luultavasti mäkättää vähemmän enkä mä halua että mikään akka järjestää jotain häiriöitä mun elämään.
Tai ehkä mä valitsen sen kummalla on paremmat tissit. alistuva nainen ei herätä miun mielenkiintoa
- kissed a girl
Ensimmäine on maalainen
Jälkimmäine on narsisti
en kumpaakaan Ei riittävästi detaljeja. Katson ihmisiä yksilöinä, enkä tyyppikuvauksen perusteella. Noihin molempiin tyyppeihisi mahtuu äärettömästi erilaisia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial171749Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401722Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3081365Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 1341015
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10925
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898