Premiata murhaaja??

kauhistunut!!

Tällä palstalla kirjoitteleva Premiata tuntuu olevan hyvin vakuuttunut siitä että A. Auer on syytön miehensä murhaan ja hän usein vihjaileekin tietävänsä enemmän tapauksesta. Tulipa vaan mieleen: Entä jos Anneli onkin syytön, ja oikea murhaaja on tämä Premiata??

332

3194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin siitä

      olisi helppo uskoa.

      • mitäpämuutakaansitten

        Sehän on sittemmin todettu syyttömäksi. Kaitpa se tekijä itse tietää, kuka on syyllinen ja kuka syytön. Eikös se Premiata ollut vakuuttunut AA:n syyttömyydestä. Mistä tiesi?


      • josseonvaikapurisitten
        mitäpämuutakaansitten kirjoitti:

        Sehän on sittemmin todettu syyttömäksi. Kaitpa se tekijä itse tietää, kuka on syyllinen ja kuka syytön. Eikös se Premiata ollut vakuuttunut AA:n syyttömyydestä. Mistä tiesi?

        Apuri tietää varmaan myös tekijän lisäksi.


      • sinnetakaisinpiankin

        Tuon mukaanhan se murhaaja meni Kuopioon tekonsa jälkeen, ei ollut Ulvilassa enää.


      • jotainrotiatosiaan
        josseonvaikapurisitten kirjoitti:

        Apuri tietää varmaan myös tekijän lisäksi.

        On ne yksiä helevetin käppänöitä ja kälämejä nuo tuommoset murhaajat.
        Riistetään muilta elämä ja aiheutetaan omaisille suunnatonta tuskaa ja murhetta.
        Sitten vielä keplotellaan ja valehdellaan ummet ja lammet jotta ei tartteisi vastata teostaan.

        En tiedä, mikä paras rangaistus sellaisille olisi.


      • ettäsemmonenmurhaaja
        sinnetakaisinpiankin kirjoitti:

        Tuon mukaanhan se murhaaja meni Kuopioon tekonsa jälkeen, ei ollut Ulvilassa enää.

        Liito-orava kait siell oli asialla, kun ei koirakaan jälkiä löytänyt. Oliko sen tekijän nimi Tsärstin tai Kerstinkö se oli ja onko se suomeksi sitten Kirsti. Se liito-orava.


      • olikosesittenkise
        sinnetakaisinpiankin kirjoitti:

        Tuon mukaanhan se murhaaja meni Kuopioon tekonsa jälkeen, ei ollut Ulvilassa enää.

        Kerroppa nyt Premiaatta missä se siellä Kuopiossa on se murhaaja?
        Ei löytynyt enää sitä Premiatan viestiä,siitä, jonka kirjoitti. Premiaatta poistanut sen.
        Pelännyt että paljast liikaa siitä - naisesta???


      • Anonyymi

        Kun nyt näin täällä näitä Premiata -juttuja, kävin vilkaisemassa hänen kirjoituksiaan.

        Kovasti paljon on ollut Ulvila -jutuissa kiinni tuo nimimerkki Premiata. Äkkiseltään näytti, että ihan joka päivä jotakin?

        Kun luin niitä, jossain kohtaa tuli tunne, pelkääkö Premiata poliisien tutkimusten tuloksia oikeasti.

        Sen oman pelkonsa takiako hän oli niin kiinnostunut, mitä poliisit ovat saaneet selville ja joistakin kohdista tuli vaikutelma, että tuohan on oikeasti huolissaan tutkimusten tuloksista.

        Mitä syytä kenelläkään on pelätä tai olla huolissaan, jos ei ole murhaan millään tavalla syyllistynyt?


    • syyttäjä?

      hui kauhistus,kiinnostaa ku kilo paksaa... voi ei,kamalaa. vähä väliä...
      mitä sitte huolikaa omista murheista. anneliki ois tyyvyväisempi varmaa jos toi koko systeemi ois ollu pois julkisuudesta, oli syytön eli ei.

    • En ole murhaaja. Miksi ihmeessä olisin?

      Minulla ei ole murhaa omalla tunnollani enkä ole koskaan aikonut ketään murhata.

      • outopa on

        Aika outo se on tuo premiata. Kenen sivupersoona lieneekään?


      • vitsi vitsi.........

        Niin miksi? Siksi, kun siinä on pieni niksi.


      • aahanonsyytön

        Eikös se ollut tuon ukon serkkuakka se murhaaja? Näinhän Premiata itse on antanut ymmärtää.


      • mistäolikyse

        no mikä tuli ko mummeroa alkoi niin heikottaa että ihan ambulanssi tilata. mitä se oli juonut tai syönyt.


      • peitenimikö
        aahanonsyytön kirjoitti:

        Eikös se ollut tuon ukon serkkuakka se murhaaja? Näinhän Premiata itse on antanut ymmärtää.

        Kuka se on se Tsärstiin?


      • jhrbghfmnbvmlhoh

        Kirjoituksistaan paistaa läpi, että sen mies on ollut murhaajan kanssa tekemisissä. Apuri ja suojelija?


      • kjenhgjryikjhkmn
        jhrbghfmnbvmlhoh kirjoitti:

        Kirjoituksistaan paistaa läpi, että sen mies on ollut murhaajan kanssa tekemisissä. Apuri ja suojelija?

        Näinhän se on ajan saatossa kirjoitellut:

        ”muitten olisi pitänyt puhua, ei hänen”
        ” jättää oikaisematta ihmisten oikeina pitämiään vääriä asioita”

        On varma, että kukaan ei ole huomannut, kuka kukin on.
        Jotain saanut tietoonsa ja todennäköisesti alkanut kiristää ” niitä muita”
        Niin, onko Premiata KIRiSTäjäkIN muun hulluutensa lisäksi.


      • bööbööböö

        Niin se kauhistunut!! vaan ajatteli kysäistä, kun sillä ois palkkamurhaajarekry käynnissä ja ihan kohtuu hyvät palkat Venäjällä. On se nyt paljon kivempi Suomalaisia palkata, jottei heti tule omaan nuttuun syytös.


      • Anonyymi
        jhrbghfmnbvmlhoh kirjoitti:

        Kirjoituksistaan paistaa läpi, että sen mies on ollut murhaajan kanssa tekemisissä. Apuri ja suojelija?

        Eli joku poliisi, sos. psykologi tai Elyn virkamies? Elyllähän nämä molemmat oli töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli joku poliisi, sos. psykologi tai Elyn virkamies? Elyllähän nämä molemmat oli töissä.

        Lisätään nyt tähän toimittajatkin.


    • entas jos .

      tuo "kauhistunut" onkin se murhaaja kun niin hysteerisesti toisista syytä hakee.Onko lainkaan tutkittu vai on sössitty sekin linja

    • Juntanpoo

      Sössitty on sekin tosi lupaava linja, ei muuta kun parrua perseeseen.

      • Internet-Police

        Vähän on huomioon otettu kahta asiaa.
        1. Jukka oli kova flirttailemaan ja oli eronnut entisestä vaimostaan. Illanistujaiset Turussa olivat venyneet pitkälle......? Oliko joku seurannut?
        2. Oli ollut Luvatan (ent. Outokumpu) yt- neuvotteluissa mukana vuotta ennen kuolemaansa, joissa oli irtisanottu 170 ihmistä.........
        Edellä mainitut asiat löytyvät hetkessä netin kirjoituksista. Mahdollisia murhaajia on paljon, jotka ovat Luvatassa olleessaan voineet jopa palkata ulkomaalaisen tekijän, eihän se kai paljon maksa Balttiassa tai Venäjällä.
        Vastaavanlaiset tapaukset ovat muuten yleensä mustasukkaisuusrikoksia


      • peruuttamatontavahinkoa

        Poliisit ei saisi sössiä mutta minkäs teet. Sössitty on tuossa monikin asia.


      • tämäkovinkummallista
        Internet-Police kirjoitti:

        Vähän on huomioon otettu kahta asiaa.
        1. Jukka oli kova flirttailemaan ja oli eronnut entisestä vaimostaan. Illanistujaiset Turussa olivat venyneet pitkälle......? Oliko joku seurannut?
        2. Oli ollut Luvatan (ent. Outokumpu) yt- neuvotteluissa mukana vuotta ennen kuolemaansa, joissa oli irtisanottu 170 ihmistä.........
        Edellä mainitut asiat löytyvät hetkessä netin kirjoituksista. Mahdollisia murhaajia on paljon, jotka ovat Luvatassa olleessaan voineet jopa palkata ulkomaalaisen tekijän, eihän se kai paljon maksa Balttiassa tai Venäjällä.
        Vastaavanlaiset tapaukset ovat muuten yleensä mustasukkaisuusrikoksia

        Lähinnä kummastuttaa Jukka Lahden puhelut olikos se Porvoon poliisilaitokselle?
        Niihin ei ole saatu selvyyttä, mitä on soittanut sinne tai kuka on soittanut.
        Puhelut olivat hänen puhelimestaan, mutta ei sitten varmuutta, kuka oli puhelinta käyttänyt. JL vaiko joku muu?
        Onnetonta, että ei edes poliisiin soitetuista puheluista saada selvyyttä.


      • luulisijossaintuntuvan
        peruuttamatontavahinkoa kirjoitti:

        Poliisit ei saisi sössiä mutta minkäs teet. Sössitty on tuossa monikin asia.

        Poliisin työvahinkojen seurauksena murhaajat lintostavat vapaalla jalalla.

        Vaan lieneekö pelkoa tulevasta kiinnijäämisestä jossakin takaraivossa tai painajaisunessa?


      • viinaajanappeja
        luulisijossaintuntuvan kirjoitti:

        Poliisin työvahinkojen seurauksena murhaajat lintostavat vapaalla jalalla.

        Vaan lieneekö pelkoa tulevasta kiinnijäämisestä jossakin takaraivossa tai painajaisunessa?

        Lieneekö sen vertaa piripäällä älyä, että ymmärtäisi pelätä.

        Nappia naamariin vain, nehän lääkärit mielellään niitä kirjoittavat.


    • Veijo Pervo

      No voi sentään. On sinulla jutut. Lue mieluummin iltasatuja.Premiata on palsta kirjoittaja ei mikään murhaaja. Vähänkin älyä osaaava, vaikka sitä älyä ny ei liijemmin olekkaan osaa oikeat jutut eroitttaa paskan jauhamisesta.

      Perttulan vastaan otolle keskustelun aloittaja. Sopiva lääkitys ensialkuun. Kyllä se siitä.

      • huomattu on

        Katsopas kummaa...palstan kirjoittaja Premiata näyttää kadonneen palstoilta noin viikon kuluttua kyseisestä aloituskirjoituksesta? Sattumalta, sattumalta tietenkin.


      • huomattu tämäkin
        huomattu on kirjoitti:

        Katsopas kummaa...palstan kirjoittaja Premiata näyttää kadonneen palstoilta noin viikon kuluttua kyseisestä aloituskirjoituksesta? Sattumalta, sattumalta tietenkin.

        Eihän se tietenkään ole millään tavalla tekemisissä ton Ulvilan tapauksen kanssa. Sillä se kirjoitti ettei ole murhaaja. Mutta jonkun muun jutun kanssa sillä näyttää olevan tekemistä. Sen huomaa jos viitsii lukea kaikki sen kirjoitukset läpi. Ja niitä on paljon viime vuosien ajalta niitä premiatan kirjoituksia. Nyt ei sitten enää muutamaan viikkoon ole kirjoittanut.


    • Kovaa menoa

      Bin Laden takana Ulvilan murhassa, ehkä Veli Puolikuu vielä mukana, kuitenkin iso juttu EU mittakaavassa, eikä tiiä, vaikka persutkin, Soini etunenässä, Kreikka.

      • Anonyymi

        Unohdit Saksan...


    • Paremminkin

      Jukka oli kova flirttailemaan ja oli eronnut entisestä vaimostaan. Illanistujaiset Turussa olivat venyneet pitkälle......? Oliko anneli mustasukkainen? Oli.

    • ei ymmärrä ei

      Mitä nää vanhat jutut täällä pyörii?

    • jos viel on vapaa..

      Vai onko se oikein sarjamurhaaja?

      • Ikävä tuottaa pettymys. Sitä en ole.


      • Hmm....
        premiata kirjoitti:

        Ikävä tuottaa pettymys. Sitä en ole.

        Sarjavalehtelija sinä ainkin olet.

        Premiata kirjoittaa: 26.11.2011 09:08

        ” Sen jälkeen olen saanut ja saan edelleenkin ihmisuhreja muodossa sun toisessa vastaavissa tilanteissa. ”


      • Hmm.... kirjoitti:

        Sarjavalehtelija sinä ainkin olet.

        Premiata kirjoittaa: 26.11.2011 09:08

        ” Sen jälkeen olen saanut ja saan edelleenkin ihmisuhreja muodossa sun toisessa vastaavissa tilanteissa. ”

        Muodossa sun toisessa muiden toiminnan seurauksena itse mitään tekemättä. TV:ssä Miss Marple hoksaa asioita toisin kuin muut. Jos Marple ei auttaisi poliisia jäisi murhaaja vapaaksi.....sama pätee tosielämässä.

        Jos jätät näkemättä taskuvarkaan ei sille kukaan mitään voi jne. Ei itse tarvitse tehdä mitään. Ihmiset valehtelevat helposti ja uskovat olevansa oikeassa, vaikka totuus olisi toinen. Jos tykkään pahaa annan vain muiden luulla olevansa oikeassa. He haluavat uskoa olevansa viisaita, hyviä jne.


      • valhe valheen päällä
        premiata kirjoitti:

        Muodossa sun toisessa muiden toiminnan seurauksena itse mitään tekemättä. TV:ssä Miss Marple hoksaa asioita toisin kuin muut. Jos Marple ei auttaisi poliisia jäisi murhaaja vapaaksi.....sama pätee tosielämässä.

        Jos jätät näkemättä taskuvarkaan ei sille kukaan mitään voi jne. Ei itse tarvitse tehdä mitään. Ihmiset valehtelevat helposti ja uskovat olevansa oikeassa, vaikka totuus olisi toinen. Jos tykkään pahaa annan vain muiden luulla olevansa oikeassa. He haluavat uskoa olevansa viisaita, hyviä jne.

        Näinhän se on, että murhajutuissa valehdellaan paljon.


      • hutkii tutkijoita...
        premiata kirjoitti:

        Muodossa sun toisessa muiden toiminnan seurauksena itse mitään tekemättä. TV:ssä Miss Marple hoksaa asioita toisin kuin muut. Jos Marple ei auttaisi poliisia jäisi murhaaja vapaaksi.....sama pätee tosielämässä.

        Jos jätät näkemättä taskuvarkaan ei sille kukaan mitään voi jne. Ei itse tarvitse tehdä mitään. Ihmiset valehtelevat helposti ja uskovat olevansa oikeassa, vaikka totuus olisi toinen. Jos tykkään pahaa annan vain muiden luulla olevansa oikeassa. He haluavat uskoa olevansa viisaita, hyviä jne.

        Niin televisiossa asioita hoitaa joku Marple. Tosielämässä murhat tutkii poliisi - ei yksityishenkilöt.


      • valhe valheen päällä kirjoitti:

        Näinhän se on, että murhajutuissa valehdellaan paljon.

        Valitettavasti aina totuus ei voita. Oikea syyllinen pääsee kuin koira veräjästä ja taas osassa tapauksia syyttömiä tuomitaan. Siksi toivoisi teknisen tutkinnan huolellisuutta heti alussa, sillä silloin jää vähemmän tilaa arvoituksille.

        Hyvää on kuitenkin se että murhajuttujen enemmistö lienee helppoja tapauksia.


      • hutkii tutkijoita... kirjoitti:

        Niin televisiossa asioita hoitaa joku Marple. Tosielämässä murhat tutkii poliisi - ei yksityishenkilöt.

        ......yksityisetsiviä on olemassa. Pahimmat murhaajat taitavat olla toistaiseksi vain epävirallisten hakkerien sanktioimia esim. meksikon huumepomot ovat vapaalla jalalla vaikka ovat ammuttaneet valtavat määrät siviilejä. Suomessa on selvittämättömiä tapauksia muistaakseni n. 200. Lisäksi osa kansalaisista on kuollut todennäköisesti siten että rajan takana odottaa Jumalan tuomio heidän kuolemastaan tässä ajassa kunniallisina kansalaisina eläviä henkilöitä.

        Toki oikeusjärjestelmässä poliisi on se instanssi joka tutkii murhia. Vakuutuslaitokset käyttävät esim. tuhopoltoissa yksityisiä tutkijoita, jos poliisi ei saa näyttöä siitä että kyseessä on tuhopoltto. Toimittajat ja dokumentaristit tutkivat murhia omia tarkoitusperiään varten jne.


      • tarkemmin ajatellen
        premiata kirjoitti:

        ......yksityisetsiviä on olemassa. Pahimmat murhaajat taitavat olla toistaiseksi vain epävirallisten hakkerien sanktioimia esim. meksikon huumepomot ovat vapaalla jalalla vaikka ovat ammuttaneet valtavat määrät siviilejä. Suomessa on selvittämättömiä tapauksia muistaakseni n. 200. Lisäksi osa kansalaisista on kuollut todennäköisesti siten että rajan takana odottaa Jumalan tuomio heidän kuolemastaan tässä ajassa kunniallisina kansalaisina eläviä henkilöitä.

        Toki oikeusjärjestelmässä poliisi on se instanssi joka tutkii murhia. Vakuutuslaitokset käyttävät esim. tuhopoltoissa yksityisiä tutkijoita, jos poliisi ei saa näyttöä siitä että kyseessä on tuhopoltto. Toimittajat ja dokumentaristit tutkivat murhia omia tarkoitusperiään varten jne.

        Toimittajat ja dokumentaristit tutkivat paremminkin poliisien ja muiden viranomaisten tutkimuksia eivät niinkään itse rikoksia.

        Yksityisetsivät eivät toimi yksityisinä ihmisinä vaan heillä on sellainen julkinen toimiala.


      • Marple
        premiata kirjoitti:

        Muodossa sun toisessa muiden toiminnan seurauksena itse mitään tekemättä. TV:ssä Miss Marple hoksaa asioita toisin kuin muut. Jos Marple ei auttaisi poliisia jäisi murhaaja vapaaksi.....sama pätee tosielämässä.

        Jos jätät näkemättä taskuvarkaan ei sille kukaan mitään voi jne. Ei itse tarvitse tehdä mitään. Ihmiset valehtelevat helposti ja uskovat olevansa oikeassa, vaikka totuus olisi toinen. Jos tykkään pahaa annan vain muiden luulla olevansa oikeassa. He haluavat uskoa olevansa viisaita, hyviä jne.

        Premiata kirjoittaa: "Muodossa sun toisessa muiden toiminnan seurauksena itse mitään tekemättä. " Vastauksesi oli odotettu ja siten täsmälleen oikea väärä. Terveisin Miss Marple


      • Marple kirjoitti:

        Premiata kirjoittaa: "Muodossa sun toisessa muiden toiminnan seurauksena itse mitään tekemättä. " Vastauksesi oli odotettu ja siten täsmälleen oikea väärä. Terveisin Miss Marple

        Minulle on samantekevää mitä minusta ajattelette. Minulla on kuitenkin erittäin hyvä elämä kaikesta huolimatta ja taatusti taivaspaikka sitten rajan tuolle puolen mentäessä.


      • voi pyhä pietari
        premiata kirjoitti:

        Minulle on samantekevää mitä minusta ajattelette. Minulla on kuitenkin erittäin hyvä elämä kaikesta huolimatta ja taatusti taivaspaikka sitten rajan tuolle puolen mentäessä.

        Kijroitit: "Muodossa sun toisessa muiden toiminnan seurauksena itse mitään tekemättä." Tuohan on selvä synti sinulta, ei siis mitään asiaa taivaaseen ennenkuin olet tuosta asiasta vastuusi kantanut. Syntinen ja kuvittelee pääsevänsä taivaaseen.


      • Jumalan lapsi
        voi pyhä pietari kirjoitti:

        Kijroitit: "Muodossa sun toisessa muiden toiminnan seurauksena itse mitään tekemättä." Tuohan on selvä synti sinulta, ei siis mitään asiaa taivaaseen ennenkuin olet tuosta asiasta vastuusi kantanut. Syntinen ja kuvittelee pääsevänsä taivaaseen.

        Olen samaa mieltä. Synnintunnuksessa ihminen myöntää tämän: olen puhunut silloin, kun olisi pitänyt vaieta ja olen vaiennut silloin, kun olisi pitänyt puhua.

        Kyllä sillä systeemillä saa sekasotkua aikaan, sekasotkua, jota Jumala murhemielin katselee.


      • Jumalan lapsi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Synnintunnuksessa ihminen myöntää tämän: olen puhunut silloin, kun olisi pitänyt vaieta ja olen vaiennut silloin, kun olisi pitänyt puhua.

        Kyllä sillä systeemillä saa sekasotkua aikaan, sekasotkua, jota Jumala murhemielin katselee.

        Jumala tuomitsee ne muut, joiden olisi pitänyt toimia toisin.
        Jos muuta toivot valehtelet itsellesi ja muille.
        Sitäpaitsi minulla on sen verran pahoja rytmihäiriöitä että tuon puoleisessa käyneenä tiedän etten kuulu siihen ryhmään, joka joutuu odottamaan rajan takana tuomiota ikuiseen kidutukseen.

        Taitaa päteä kohta ihmisten mielestä viimeisenä tulevat tulevat ensimmäiseksi.....Miksi Jumala kumartaisi teitä, mielistelisi teitä?
        Tosin armosta ja suun tunnustuksesta me olemme pelastetut, emme tekojemme tähden ettei kukaan kerskaisi.


      • ei helmiä sioille
        premiata kirjoitti:

        Jumala tuomitsee ne muut, joiden olisi pitänyt toimia toisin.
        Jos muuta toivot valehtelet itsellesi ja muille.
        Sitäpaitsi minulla on sen verran pahoja rytmihäiriöitä että tuon puoleisessa käyneenä tiedän etten kuulu siihen ryhmään, joka joutuu odottamaan rajan takana tuomiota ikuiseen kidutukseen.

        Taitaa päteä kohta ihmisten mielestä viimeisenä tulevat tulevat ensimmäiseksi.....Miksi Jumala kumartaisi teitä, mielistelisi teitä?
        Tosin armosta ja suun tunnustuksesta me olemme pelastetut, emme tekojemme tähden ettei kukaan kerskaisi.

        Kirjoitit: "Miksi Jumala kumartaisi teitä, mielistelisi teitä?"

        Tuo lause kertoo paljon ymmärtämisen tasostasi ja siitä kuka olet - Jumalan silmissä.


      • maanpäällinen helv..
        ei helmiä sioille kirjoitti:

        Kirjoitit: "Miksi Jumala kumartaisi teitä, mielistelisi teitä?"

        Tuo lause kertoo paljon ymmärtämisen tasostasi ja siitä kuka olet - Jumalan silmissä.

        No nyt mä tiedän, miksi eräät potilaat valittavat sitä, kun joillain psykiatrian osastoilla ei potilaiden anneta lukea Raamattua olleskaan. Jos muutenkin jo todellisuudenkuva on häiriintynyt ja sitten vielä lukee Raamattua , jota ei nyt kaikki telogitkaan aina jaksa liioin ymmärtää, niin se voi kyllä heikentää huomattavasti lääkkeiden tehoa ja vaikeuttaa potilaan paranemista merkittävästi..

        Sitten kun ne siellä laitohoidossa saadaan kotihoito kuntoon, ei niitä juuri Raamattu edes kiinnosta. Vaan paremminkin lasinen laulukirja. Lääkkeet nurkkaan ja pönttö täyteen ja sitä rataa...


      • onkovähänkummallista
        premiata kirjoitti:

        Jumala tuomitsee ne muut, joiden olisi pitänyt toimia toisin.
        Jos muuta toivot valehtelet itsellesi ja muille.
        Sitäpaitsi minulla on sen verran pahoja rytmihäiriöitä että tuon puoleisessa käyneenä tiedän etten kuulu siihen ryhmään, joka joutuu odottamaan rajan takana tuomiota ikuiseen kidutukseen.

        Taitaa päteä kohta ihmisten mielestä viimeisenä tulevat tulevat ensimmäiseksi.....Miksi Jumala kumartaisi teitä, mielistelisi teitä?
        Tosin armosta ja suun tunnustuksesta me olemme pelastetut, emme tekojemme tähden ettei kukaan kerskaisi.

        Premiata kirjoittanut: Jumala tuomitsee ne muut, joiden olisi pitänyt toimia toisin.

        Onkohan näillä nimeä näillä mainituilla: " Ne Muut"

        Sielläkö ulvilassa oli ihan liuta niitä huppiksia? Joiden olisi pitänyt toimia toisin?


      • ryhmämurhaajatkoasialla
        onkovähänkummallista kirjoitti:

        Premiata kirjoittanut: Jumala tuomitsee ne muut, joiden olisi pitänyt toimia toisin.

        Onkohan näillä nimeä näillä mainituilla: " Ne Muut"

        Sielläkö ulvilassa oli ihan liuta niitä huppiksia? Joiden olisi pitänyt toimia toisin?

        Se on sitten Järjestäytynyttä rikollisuutta, jos Ulvilan tapauksessa oli useampi tekijä kyseessä.
        Onkohan se raja 3.. Jos on vähintään kolme rikollista kimpassa rikoksia tehtailemassa, se tulkitaan järjestäytyneeksi rikollisuudeksi.
        Onko premiata laskenut, montako tämä ryhmä muut pitää sisällään, oletettavasti ainakin 3. Eikö premiata tajua, mikä hänen tilanteensa todellisuudessa nyt on?


      • vainkaksi

        Äiti ja tytär asialla niin eivät varmasti paljasta toisiaan, sehän oli yksi mies vaan.


      • semmoisiakummoisia
        vainkaksi kirjoitti:

        Äiti ja tytär asialla niin eivät varmasti paljasta toisiaan, sehän oli yksi mies vaan.

        Niinkö että eto kaplakka moisesta.

        Äiti ja tytär ovat siis syyttömiä tuohon murhaan. Ketjun otsakkeessa kysytään Onko Premiata murhaaja? Tästä näkyy olevan aivan hurjat jutut tuolla mitä niitä on haejaceja ja murhainfoja ja mitä kaikkea.

        Onko tuo Premiatan tapaus tutkittu? Jos se onkin se ja sen kaverit. Nehän on kuulemma oikein ammattivalehtelijoita.


      • siltävaikuttaisi
        premiata kirjoitti:

        Muodossa sun toisessa muiden toiminnan seurauksena itse mitään tekemättä. TV:ssä Miss Marple hoksaa asioita toisin kuin muut. Jos Marple ei auttaisi poliisia jäisi murhaaja vapaaksi.....sama pätee tosielämässä.

        Jos jätät näkemättä taskuvarkaan ei sille kukaan mitään voi jne. Ei itse tarvitse tehdä mitään. Ihmiset valehtelevat helposti ja uskovat olevansa oikeassa, vaikka totuus olisi toinen. Jos tykkään pahaa annan vain muiden luulla olevansa oikeassa. He haluavat uskoa olevansa viisaita, hyviä jne.

        "Muodossa sun toisessa muiden toiminnan seurauksena itse mitään tekemättä. " Premiata on siis mukana järjestäytyneessä rikollisuudessa.


      • eihänneainakiinnijää
        premiata kirjoitti:

        Valitettavasti aina totuus ei voita. Oikea syyllinen pääsee kuin koira veräjästä ja taas osassa tapauksia syyttömiä tuomitaan. Siksi toivoisi teknisen tutkinnan huolellisuutta heti alussa, sillä silloin jää vähemmän tilaa arvoituksille.

        Hyvää on kuitenkin se että murhajuttujen enemmistö lienee helppoja tapauksia.

        Eihän sitä tiedä päältäpäin kuka on murhaaja. Voihan se nyt näyttää siltä, ettäse on päässyt kuin koira veräjästä. Murha ei vanhene koskaan, joten voi se joutua siitä vankilaan.
        Kököttelehän sinäkin tuleva joulusi niin kuin tähänkin asti siellä rivarissasi kuten joskus asian ilmaisit. Varo sitä murhaajaa jonka tiedät jääneen vapaalle. Mikään ei muutu vielä tänä vuonna.


      • höpönhöpönplaa
        premiata kirjoitti:

        Minulle on samantekevää mitä minusta ajattelette. Minulla on kuitenkin erittäin hyvä elämä kaikesta huolimatta ja taatusti taivaspaikka sitten rajan tuolle puolen mentäessä.

        On erikoista uskoa pääsevänsä paratiisiin eli sinne taivaspaikkaan ensin pahat teot tehtyään.


      • mkhjksgetukmnknm
        siltävaikuttaisi kirjoitti:

        "Muodossa sun toisessa muiden toiminnan seurauksena itse mitään tekemättä. " Premiata on siis mukana järjestäytyneessä rikollisuudessa.

        Kehuu saaneensa ihmisuhreja. Tietääkö tuo siis murhaajan? Voisi päätellä, että niitä on useampia, koska käyttää monikko -muotoa " muiden toiminnan seurauksena"

        Kertoo olevansa jonkinlaisessa parisuhteessa, niin ilmeisesti tarkoittaa jotain lähipiiriinsä kuuluvia tekijöitä. Hyötyy itsekin siitä, että ei paljasta niitä.

        Ketjun aloittaja taitaa sittenkin olla oikealla jäljellä?


      • taasjataas
        onkovähänkummallista kirjoitti:

        Premiata kirjoittanut: Jumala tuomitsee ne muut, joiden olisi pitänyt toimia toisin.

        Onkohan näillä nimeä näillä mainituilla: " Ne Muut"

        Sielläkö ulvilassa oli ihan liuta niitä huppiksia? Joiden olisi pitänyt toimia toisin?

        Ne muut -ryhmä taas asialla?


      • ehkäjaehkä
        hutkii tutkijoita... kirjoitti:

        Niin televisiossa asioita hoitaa joku Marple. Tosielämässä murhat tutkii poliisi - ei yksityishenkilöt.

        Ei poliisit osaa murhia tutkia. Näytöt jos joku tuo valmiina, niin sitten vasta ehkä.


      • ohansenähtynä
        premiata kirjoitti:

        Muodossa sun toisessa muiden toiminnan seurauksena itse mitään tekemättä. TV:ssä Miss Marple hoksaa asioita toisin kuin muut. Jos Marple ei auttaisi poliisia jäisi murhaaja vapaaksi.....sama pätee tosielämässä.

        Jos jätät näkemättä taskuvarkaan ei sille kukaan mitään voi jne. Ei itse tarvitse tehdä mitään. Ihmiset valehtelevat helposti ja uskovat olevansa oikeassa, vaikka totuus olisi toinen. Jos tykkään pahaa annan vain muiden luulla olevansa oikeassa. He haluavat uskoa olevansa viisaita, hyviä jne.

        Premiata aina tykkää muuten pahaa. Se kertookin jo paljon.


      • huhhellettä
        ehkäjaehkä kirjoitti:

        Ei poliisit osaa murhia tutkia. Näytöt jos joku tuo valmiina, niin sitten vasta ehkä.

        Kuka nyt haluaisi viettää kauniita kesäpäiviä murhaajien kanssa, ei kukaan!!!


      • eikaikkilomalla
        huhhellettä kirjoitti:

        Kuka nyt haluaisi viettää kauniita kesäpäiviä murhaajien kanssa, ei kukaan!!!

        Poliisien on pakko.


      • kuopijjoon
        eikaikkilomalla kirjoitti:

        Poliisien on pakko.

        NE ei osaa mitään.

        Nöh niih Plemiaatta...........meitin suku osaa. terveiset kn:lle


      • selvittämättäjäi
        vainkaksi kirjoitti:

        Äiti ja tytär asialla niin eivät varmasti paljasta toisiaan, sehän oli yksi mies vaan.

        Äiti tytär paikalla, kun tapahtui murha perheessä kotona. Yöllä, kun kukaan ei ollut näkemässä. Eikä naapurikaan mitään huomannut.


      • hokkuspokkussss

        Kyllä yksi huomas valoja väärässä paikassa, väärään aikaan ja sitten mökki paloi...


      • yhtäsattumaakaikki
        hokkuspokkussss kirjoitti:

        Kyllä yksi huomas valoja väärässä paikassa, väärään aikaan ja sitten mökki paloi...

        Mikä sattuma siinäkin sitten on.

        Vai olikos siellä joku jonkun purkin kanssa ollut liikkeellä.

        Otsakkeen nimimerkkihän on perehtynyt sellaiseenkin, miten naapurin seinän saa palamaan.
        Sattumaa tietysti sekin.


      • seköseonsittenkuitenkin
        valhe valheen päällä kirjoitti:

        Näinhän se on, että murhajutuissa valehdellaan paljon.

        Onko se sitten, jolla on kuvissa jalat aina samassa asennossa kuin sillä siskopuolellaankin aina oli kuulemma.


      • varmaanon
        hokkuspokkussss kirjoitti:

        Kyllä yksi huomas valoja väärässä paikassa, väärään aikaan ja sitten mökki paloi...

        Taitaa kylätie olla aika hiljainen nykyisin niin Premiatalla kuin sen murhaajakavereillakin.


      • juoppoakkasevaanon
        semmoisiakummoisia kirjoitti:

        Niinkö että eto kaplakka moisesta.

        Äiti ja tytär ovat siis syyttömiä tuohon murhaan. Ketjun otsakkeessa kysytään Onko Premiata murhaaja? Tästä näkyy olevan aivan hurjat jutut tuolla mitä niitä on haejaceja ja murhainfoja ja mitä kaikkea.

        Onko tuo Premiatan tapaus tutkittu? Jos se onkin se ja sen kaverit. Nehän on kuulemma oikein ammattivalehtelijoita.

        Joku eläkeläisjuoppojen porukka sillä muijalla siinä on.

        Sehän on ihan tutkittua faktaa että 65 - 69 vuotiaat ukot ja akat ovat juoppoja Kas kun ne jää eläkkeelle niin on aikaa juopotella. Eikä niillä ole kummoset koulutukset.

        Yliopistoihmiset ovat eri luokkaa, ovat sivistyneitä eläkkeelläkin.

        Mitä nyt välillä suoli24:n palstoilla käyvät jotain raapustelemassa.


      • onkositätutkittukaan
        premiata kirjoitti:

        Muodossa sun toisessa muiden toiminnan seurauksena itse mitään tekemättä. TV:ssä Miss Marple hoksaa asioita toisin kuin muut. Jos Marple ei auttaisi poliisia jäisi murhaaja vapaaksi.....sama pätee tosielämässä.

        Jos jätät näkemättä taskuvarkaan ei sille kukaan mitään voi jne. Ei itse tarvitse tehdä mitään. Ihmiset valehtelevat helposti ja uskovat olevansa oikeassa, vaikka totuus olisi toinen. Jos tykkään pahaa annan vain muiden luulla olevansa oikeassa. He haluavat uskoa olevansa viisaita, hyviä jne.

        Onko tuo Premiata todellakin se murhaaja?


      • kenestänytonkyse
        onkositätutkittukaan kirjoitti:

        Onko tuo Premiata todellakin se murhaaja?

        Auerhan sanoi tietävänsä, kuka on murhaaja. Tietääköhän se Premiatan?


      • totuusselville
        kenestänytonkyse kirjoitti:

        Auerhan sanoi tietävänsä, kuka on murhaaja. Tietääköhän se Premiatan?

        Miksi hän ei kerro, kuka on murhaaja, kun kerran tietäää sen.


      • saikojokutarpeekseen
        premiata kirjoitti:

        Minulle on samantekevää mitä minusta ajattelette. Minulla on kuitenkin erittäin hyvä elämä kaikesta huolimatta ja taatusti taivaspaikka sitten rajan tuolle puolen mentäessä.

        Joko tän on joku laittanut taivasmatkalle, kun ei ole enää täällä näkynyt tietojaan tarjoilemassa.


      • jaoikeuttaeisaada
        valhe valheen päällä kirjoitti:

        Näinhän se on, että murhajutuissa valehdellaan paljon.

        Kuinkas muutenkaan?

        Poliisit neuvottomia.


      • näinsevaanonnäköjään
        premiata kirjoitti:

        Ikävä tuottaa pettymys. Sitä en ole.

        Sanoo takapiru itte.


      • Anonyymi
        premiata kirjoitti:

        Jumala tuomitsee ne muut, joiden olisi pitänyt toimia toisin.
        Jos muuta toivot valehtelet itsellesi ja muille.
        Sitäpaitsi minulla on sen verran pahoja rytmihäiriöitä että tuon puoleisessa käyneenä tiedän etten kuulu siihen ryhmään, joka joutuu odottamaan rajan takana tuomiota ikuiseen kidutukseen.

        Taitaa päteä kohta ihmisten mielestä viimeisenä tulevat tulevat ensimmäiseksi.....Miksi Jumala kumartaisi teitä, mielistelisi teitä?
        Tosin armosta ja suun tunnustuksesta me olemme pelastetut, emme tekojemme tähden ettei kukaan kerskaisi.

        Ja Premiata on kuollut ja noussut kuolleistakin. Niin sitä pitää.

        Vai mitä se muutakaan tarkoittaa se tuonpuoleisessa käynti?

        Kerrohan mitä sitä siellä tuonpuoleisessa näkyi ja kuului.


      • Anonyymi
        premiata kirjoitti:

        ......yksityisetsiviä on olemassa. Pahimmat murhaajat taitavat olla toistaiseksi vain epävirallisten hakkerien sanktioimia esim. meksikon huumepomot ovat vapaalla jalalla vaikka ovat ammuttaneet valtavat määrät siviilejä. Suomessa on selvittämättömiä tapauksia muistaakseni n. 200. Lisäksi osa kansalaisista on kuollut todennäköisesti siten että rajan takana odottaa Jumalan tuomio heidän kuolemastaan tässä ajassa kunniallisina kansalaisina eläviä henkilöitä.

        Toki oikeusjärjestelmässä poliisi on se instanssi joka tutkii murhia. Vakuutuslaitokset käyttävät esim. tuhopoltoissa yksityisiä tutkijoita, jos poliisi ei saa näyttöä siitä että kyseessä on tuhopoltto. Toimittajat ja dokumentaristit tutkivat murhia omia tarkoitusperiään varten jne.

        Oliko lie nimimerkki Salamanca Meksikon huumepomo ja. Hän lakkasi kirjoittamasta Murha Infoon vuosi- pari sitten.
        Aarnio-osiossa, tietysti


      • Anonyymi
        hutkii tutkijoita... kirjoitti:

        Niin televisiossa asioita hoitaa joku Marple. Tosielämässä murhat tutkii poliisi - ei yksityishenkilöt.

        Paitsi Suomessa..


      • Anonyymi
        premiata kirjoitti:

        ......yksityisetsiviä on olemassa. Pahimmat murhaajat taitavat olla toistaiseksi vain epävirallisten hakkerien sanktioimia esim. meksikon huumepomot ovat vapaalla jalalla vaikka ovat ammuttaneet valtavat määrät siviilejä. Suomessa on selvittämättömiä tapauksia muistaakseni n. 200. Lisäksi osa kansalaisista on kuollut todennäköisesti siten että rajan takana odottaa Jumalan tuomio heidän kuolemastaan tässä ajassa kunniallisina kansalaisina eläviä henkilöitä.

        Toki oikeusjärjestelmässä poliisi on se instanssi joka tutkii murhia. Vakuutuslaitokset käyttävät esim. tuhopoltoissa yksityisiä tutkijoita, jos poliisi ei saa näyttöä siitä että kyseessä on tuhopoltto. Toimittajat ja dokumentaristit tutkivat murhia omia tarkoitusperiään varten jne.

        Helppo tekosyy saada omat etsivät paikalle nuuskimaan: tehdään joku rikos niin saadaan laitettua omat porukat sinne tutkimaan.


    • Outoa toimintaa

      Vaasan hovioikeus päätyi todisteiden perusteella ulkopuoliseen tekijään.
      Miksi se tuntuu olevan niin kauhistuttava asia joillekin?
      Suojellaanko taas jotain "assholea", kuten Bodom jutussa?

      • epäselvää nii

        Tarkoitatko että Premiata olisi Ulvilan murhaaja? Ei ole se ei asu edes siellä päinkään; mutta eihän Ulvilan tapaus olekaan ainoa epäselvänä oleva henkirikosasia tässä maassa.


      • epäselvää nii kirjoitti:

        Tarkoitatko että Premiata olisi Ulvilan murhaaja? Ei ole se ei asu edes siellä päinkään; mutta eihän Ulvilan tapaus olekaan ainoa epäselvänä oleva henkirikosasia tässä maassa.

        Olin J.Lahden murhaa edeltävänä lauantai-iltana iltavuorossa ja sunnuntaina aamuvuorossa Vantaalla. Yöksikin olisi todistaja, mutten muista enää nimeä.


      • raskas vuorotyö
        premiata kirjoitti:

        Olin J.Lahden murhaa edeltävänä lauantai-iltana iltavuorossa ja sunnuntaina aamuvuorossa Vantaalla. Yöksikin olisi todistaja, mutten muista enää nimeä.

        Jos tekee iltavuoron ja menee seuraavana aamuna aamuvuoroon, kuinka voi olla yön muistamattomassa tilassa?


      • raskas vuorotyö kirjoitti:

        Jos tekee iltavuoron ja menee seuraavana aamuna aamuvuoroon, kuinka voi olla yön muistamattomassa tilassa?

        Aikaa on kulunut niin monta vuotta etten enää muista ketä yöpyi kanssani. Muistan olleeni iltavuorossa ja sitten aamuvuorossa kuulleeni julmasta murhasta. En muista ketä vuorossa kanssani oli ja todennäköisesti ei muista kukaan muukaan aikaa taaksepäin. Puhutaan ajasta monta vuotta sitten, joten on selvää että vain harvat asiat ovat muistissa.


      • vantaalainen?
        premiata kirjoitti:

        Aikaa on kulunut niin monta vuotta etten enää muista ketä yöpyi kanssani. Muistan olleeni iltavuorossa ja sitten aamuvuorossa kuulleeni julmasta murhasta. En muista ketä vuorossa kanssani oli ja todennäköisesti ei muista kukaan muukaan aikaa taaksepäin. Puhutaan ajasta monta vuotta sitten, joten on selvää että vain harvat asiat ovat muistissa.

        Vai Vantaalla sinä liikut ...et kai sä vaan ole se outo naapurini!


      • vantaalainen? kirjoitti:

        Vai Vantaalla sinä liikut ...et kai sä vaan ole se outo naapurini!

        Eihän sitä tiedä vaikka olisin se tosi outo naapurisi.....oudoin mahdollinen olento mitä maa päällään kantaa. Kannattaisiko sinun muuttaa varmuuden vuoksi?


      • meni meni
        premiata kirjoitti:

        Eihän sitä tiedä vaikka olisin se tosi outo naapurisi.....oudoin mahdollinen olento mitä maa päällään kantaa. Kannattaisiko sinun muuttaa varmuuden vuoksi?

        Täydestä meni vai kuinka?


      • onko sinut tunnistet
        meni meni kirjoitti:

        Täydestä meni vai kuinka?

        Todellakin kuten itse kirjoitti: "oudoin mahdollinen olento mitä maa päällään kantaa." Tuollaista on vain yksi tässä maassa.


      • noita riittää
        onko sinut tunnistet kirjoitti:

        Todellakin kuten itse kirjoitti: "oudoin mahdollinen olento mitä maa päällään kantaa." Tuollaista on vain yksi tässä maassa.

        Ei toi nyt kovin outo olo eikä ainoa laatuaan: hoitamaton mielisairaus.


      • kaikkiapöljiäsitä
        noita riittää kirjoitti:

        Ei toi nyt kovin outo olo eikä ainoa laatuaan: hoitamaton mielisairaus.

        "On on se tuo ukko melkonen paukapää." Kannattiko sitä kehua? Sehän on Idiootti oikein isolla iillä


      • tratatatata
        kaikkiapöljiäsitä kirjoitti:

        "On on se tuo ukko melkonen paukapää." Kannattiko sitä kehua? Sehän on Idiootti oikein isolla iillä

        HUijari on. ''sairaanhoitaja'', paskat.

        premiata kertoo olleensa mukana ruumiinavauksissa mm. No varmaan siellä voi joku sairaanhoitajakin olla paikalla, mutta sairaanhoitajat on kai kouluettu hoitamaan eläviä.

        premiatan postauksista vuotaa tietoa poliisintyöstä, pommien valmistuksesta, ampumisesta, aseenkäytöstä, samalla vuotaa esiin katkeruutensa poliisia kohtaan yleensä, tällainen kertoo jostain muusta kuin sairaanhoitajuudesta. Äijä on halunnut salata olevansa poliisi, ehkäpä rikospaikkatutkijan hommissa. mutta samalla päteä, pätea ja ja päteä, edes netissä.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/4025632/rikosilmoitus#comment-21312433

        ¤on tavallinen ruumiinavaus, jossa silloin kuin viimeksi olin näkemässä avattava on selällään ja a) avatan kallo ja katotaan miltä aivot näyttää silmämääräisesti
        b) avataan maha ja kurkataan sisuskalut silmämääräisesti, toki ne yksitellen esiin otetaan
        c) otetaan kudosnäytteistä pienet leikkeet laboratorioanalyysiin

        eli pyritään selvittämään kuolinsyy, mutta ei ole niin tark¤

        premiata ollut armeijassa?
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/3773218/poliisi-kysymys#comment-19878900'

        ruumiinavauksessa:
        premiata premiata
        19.2.2007 13:10
        ¤ kovin suuri saavutus. Kyllä suurin saavutus taisi olla ryömiminen armeijan telttaan ja kaikkien aseiden vieminen puun juurelle teltan ulkopuolelle ajat sitten (vanhentunut, eikä kukaan tainnu ilmoittaa mitään) kamina vahdin nukkuessa.

        Tai anteeksi en mä kyllä tehny sitä räjähdeuhkaus hommaa, mut ko ne on sitä mieltä että sen todennäköisesti tein niin mun suurin saavutus on tietysti sen purkin, jonka kokokin vaihtelee koko ajan, salakuljettaminen poliisin ulottumattomiin seurannasta huolimatta...

        Taitava taskuvaras vie aseen niin ettei sitä huomaa, mutta älä huoli en aio edes yrittää. Ajatuksena se silti voi tulla ihan huumorihommana jonkun päähän, eihän jos vahingoittaa aikoo ni kannata konstalta asetta viedä. Kyllä se kannattaa hommata muualta, ni ei toinen ehdi varautua. (Näin kannanottona toistaiseksi koitan pelastaa ja hoitaa en vahingoittaa ketään)¤

        Juu, hyvähä se muistuttaa välillä, että on kyllä sairaanhoitsu.. :D
        ---------------------
        ''lentokoneen saa putoon kun'':

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/4416075/koska#comment-23321054

        al-quaida pommista:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/3984691/paaseeko-heti-krphen-poliisi#comment-21064570


        2007 maaliskuu:

        ¤ premiata
        13.3.2007 9:07
        mennään luotisateeseen toisen tulittaessa ilman että ei itse kuolla.....ainakaan minä en menisi

        Ainakin ne armeijan aseet mitä esim. viimeksi näin läpäisi tehokkaasti luotiliivit ja päätähän luotiliivi ei suojaa....emmä menisi turhaan itseäni työnpuolesta luotisateeseen tapattamaan, siitä ei olisi mitään hyötyä kenellekään.¤

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/4145318/poliisi-vaaransi-asukkaat#comment-21863801


      • osaattekopäätellä
        tratatatata kirjoitti:

        HUijari on. ''sairaanhoitaja'', paskat.

        premiata kertoo olleensa mukana ruumiinavauksissa mm. No varmaan siellä voi joku sairaanhoitajakin olla paikalla, mutta sairaanhoitajat on kai kouluettu hoitamaan eläviä.

        premiatan postauksista vuotaa tietoa poliisintyöstä, pommien valmistuksesta, ampumisesta, aseenkäytöstä, samalla vuotaa esiin katkeruutensa poliisia kohtaan yleensä, tällainen kertoo jostain muusta kuin sairaanhoitajuudesta. Äijä on halunnut salata olevansa poliisi, ehkäpä rikospaikkatutkijan hommissa. mutta samalla päteä, pätea ja ja päteä, edes netissä.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/4025632/rikosilmoitus#comment-21312433

        ¤on tavallinen ruumiinavaus, jossa silloin kuin viimeksi olin näkemässä avattava on selällään ja a) avatan kallo ja katotaan miltä aivot näyttää silmämääräisesti
        b) avataan maha ja kurkataan sisuskalut silmämääräisesti, toki ne yksitellen esiin otetaan
        c) otetaan kudosnäytteistä pienet leikkeet laboratorioanalyysiin

        eli pyritään selvittämään kuolinsyy, mutta ei ole niin tark¤

        premiata ollut armeijassa?
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/3773218/poliisi-kysymys#comment-19878900'

        ruumiinavauksessa:
        premiata premiata
        19.2.2007 13:10
        ¤ kovin suuri saavutus. Kyllä suurin saavutus taisi olla ryömiminen armeijan telttaan ja kaikkien aseiden vieminen puun juurelle teltan ulkopuolelle ajat sitten (vanhentunut, eikä kukaan tainnu ilmoittaa mitään) kamina vahdin nukkuessa.

        Tai anteeksi en mä kyllä tehny sitä räjähdeuhkaus hommaa, mut ko ne on sitä mieltä että sen todennäköisesti tein niin mun suurin saavutus on tietysti sen purkin, jonka kokokin vaihtelee koko ajan, salakuljettaminen poliisin ulottumattomiin seurannasta huolimatta...

        Taitava taskuvaras vie aseen niin ettei sitä huomaa, mutta älä huoli en aio edes yrittää. Ajatuksena se silti voi tulla ihan huumorihommana jonkun päähän, eihän jos vahingoittaa aikoo ni kannata konstalta asetta viedä. Kyllä se kannattaa hommata muualta, ni ei toinen ehdi varautua. (Näin kannanottona toistaiseksi koitan pelastaa ja hoitaa en vahingoittaa ketään)¤

        Juu, hyvähä se muistuttaa välillä, että on kyllä sairaanhoitsu.. :D
        ---------------------
        ''lentokoneen saa putoon kun'':

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/4416075/koska#comment-23321054

        al-quaida pommista:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/3984691/paaseeko-heti-krphen-poliisi#comment-21064570


        2007 maaliskuu:

        ¤ premiata
        13.3.2007 9:07
        mennään luotisateeseen toisen tulittaessa ilman että ei itse kuolla.....ainakaan minä en menisi

        Ainakin ne armeijan aseet mitä esim. viimeksi näin läpäisi tehokkaasti luotiliivit ja päätähän luotiliivi ei suojaa....emmä menisi turhaan itseäni työnpuolesta luotisateeseen tapattamaan, siitä ei olisi mitään hyötyä kenellekään.¤

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/4145318/poliisi-vaaransi-asukkaat#comment-21863801

        Mikäpä tämän sankarin sotilasarvo voisi olla?

        Kävikö ihan loppuun vai laitettiinko keskeytykseen?


      • jhgepuolisoenbfghsjkao
        vantaalainen? kirjoitti:

        Vai Vantaalla sinä liikut ...et kai sä vaan ole se outo naapurini!

        Kajaanilainen.


      • eipitäisnauraamutta
        osaattekopäätellä kirjoitti:

        Mikäpä tämän sankarin sotilasarvo voisi olla?

        Kävikö ihan loppuun vai laitettiinko keskeytykseen?

        Jaa että Premiata rynnäkkökivääri.

        Säikähditkö?

        Ei kannata säikkyä, se saa telottua sillä korkeintaan itsensä.......Eihän se tiedä edes, mihin kohtaan tietsikassa laitetaan virtajohto.


      • vähänerisuunnalla
        vantaalainen? kirjoitti:

        Vai Vantaalla sinä liikut ...et kai sä vaan ole se outo naapurini!

        Eikös se asu Kajaanissa eikä Vantaalla?


      • vaieimukamuistaisi
        premiata kirjoitti:

        Aikaa on kulunut niin monta vuotta etten enää muista ketä yöpyi kanssani. Muistan olleeni iltavuorossa ja sitten aamuvuorossa kuulleeni julmasta murhasta. En muista ketä vuorossa kanssani oli ja todennäköisesti ei muista kukaan muukaan aikaa taaksepäin. Puhutaan ajasta monta vuotta sitten, joten on selvää että vain harvat asiat ovat muistissa.

        Tuskinpa murhaaja tekoaan unohtaa niin kauan kuin itsessään henki pihisee. Vai osaisiko tuo yöllä unissaankin teeskennellä muistamatonta? Sillä tuskin pystyy painajaisiaan estämään.


      • muistaiskopoliisit
        premiata kirjoitti:

        Aikaa on kulunut niin monta vuotta etten enää muista ketä yöpyi kanssani. Muistan olleeni iltavuorossa ja sitten aamuvuorossa kuulleeni julmasta murhasta. En muista ketä vuorossa kanssani oli ja todennäköisesti ei muista kukaan muukaan aikaa taaksepäin. Puhutaan ajasta monta vuotta sitten, joten on selvää että vain harvat asiat ovat muistissa.

        Kukapa niitä vanhoja asioita muistaisi?

        Ei ainkaan hän muista.


    • ei kai se ole se...

      Joku epämääräinen naisihminen hän joka tapauksessa on, missä asuneekaan. Täytyy vain ihmetellä, tietääkö hänen lähipiirinsä hänen nettikäyttäymisestään.

      Vaikuttaisi että hänellä olisi jonkinlainen perhe.

      • Orwellinyhteiskunta

        Kaikki ovat mahdollisia murhaajia, jopa ulkomaalaiset.
        Klapin dna sen ratkaisee.
        Ehkä kohta otetaan passin sormenjälkien lisäksi dna kaikilta ihmisiltä.
        Minua se ei haittaa eikä muitakaan harmittomia palstan kirjoittajia.


      • Voihan vee
        Orwellinyhteiskunta kirjoitti:

        Kaikki ovat mahdollisia murhaajia, jopa ulkomaalaiset.
        Klapin dna sen ratkaisee.
        Ehkä kohta otetaan passin sormenjälkien lisäksi dna kaikilta ihmisiltä.
        Minua se ei haittaa eikä muitakaan harmittomia palstan kirjoittajia.

        Se halonhakkaaja on sitten tehnyt varmaan satoja tai ainakin kymmeniä murhia sielläpäin, mutta missä kaikki ruumiit on?


      • Klapin dna jäljet
        Voihan vee kirjoitti:

        Se halonhakkaaja on sitten tehnyt varmaan satoja tai ainakin kymmeniä murhia sielläpäin, mutta missä kaikki ruumiit on?

        Klapikoneesta ei jää dna näytettä. Ulkopuolisesta klapin heiluttajasta jää.


      • Ihmekone
        Klapin dna jäljet kirjoitti:

        Klapikoneesta ei jää dna näytettä. Ulkopuolisesta klapin heiluttajasta jää.

        Kaatoi puun, karsi, pätki, kuljetti yritykseen, halkoi, varastoi, lastasi autoon, kuljetti vielä asiakkaallekin ja kaikki täysautomaattisesti käsin koskematta.


    • se ja sama

      Onhan se totta, että normaalia tallaajaa ei puheet dna -testeistä häiritse. Jos lainlaatijat niin päättävät, että kaikista otetaan dna testit ja perustetaan rekisteri, niin mikäpä siinä. Eiköhän ne viranomaiset ota jo niitä dna testejä ainakin rikoksista epäillyiltä aseiden ja astaloiden kanssa kiinni jääneistä.

      • Häiritsee

        DNA:sta voidaan tutkia terveystietojakin ja luovuttaa esim. työnantajalle.


      • ei häiritse
        Häiritsee kirjoitti:

        DNA:sta voidaan tutkia terveystietojakin ja luovuttaa esim. työnantajalle.

        Sepä hyvä. Taitava urkkija saa selville senkin, onko hän sittenkin töissä firmassa, jossa on persl....stä tehty pomo. Kaamea epäilys voi paljastua todeksi...syytä vaihtaa firmaa.


    • DNA tunnisteet

      Joutsenlahden kirjelmästä leikkaus:

      Henkirikostutkinnassa rikospaikan oikeat alkutoimenpiteet ovat usein ratkaisevassa asemassa. Silloin kootaan kasaan sellaista teknistä näyttöä, joka ”on ja pysyy” muuttumattomina tapahtui taktisessa tutkinnassa mitä tahansa. Rikospaikalta havaittiin erinäinen määrä erilaisia näytteitä ja jälkiä, joita ei pitäisi pystyä jälkeenpäin muuttamaan eikä manipuloimaan. Paikalla oli todennettavissa mm. kymmeniä verisiä jalkineenjälkiä sekä sisätiloissa että terassilla (sittemmin 30 cm pitkä jalkineenjälki muuttui kengännumeroissa pienemmäksi), tekijältä tekopaikalle jäänyt veitsi (josta saatu asiantuntijalausunto puuttui esitutkinta-aineistosta), sängystä löytyneestä kuusenklapista tuntemattoman miehen DNA-tunniste (päällekkäin tuntemattoman miehen ja uhrin DNA:ta), lasinpaloja (joiden lentosuunta muuttui tutkinnassa 180 astetta), hätäkeskuksen ääninauha (jota äänitutkimuksessa leikattiin, muokattiin ja manipuloitiin useita kertoja aina taktisentutkinnan haluamaan suuntaan), ”vieraat kuitunäytteet” uhrin ja Auerin vaatteissa sekä verhoissa, uhrin vammat kahdella eri aseella tehtynä (kasvoihin vammoja tehnyttä asetta ei koskaan löydetty), Anneli Aurin hengenvaarallinen vamma jne. Lisäksi mm. Annelin havainnot tekijästä (ei tutkinnan aikana muuttunut) sekä Amandan näköhavainto ovenlasista poistuneesta tekijästä (Amandaa on yritetty saada muuttamaan kertomustaan, mutta hän ei ole sitä muuttanut) kertovat minulle yksityiskohtiin tarkemmin menemättä sen tosiasian, että Anneli Auer ei käytännössä ole voinut surmata miestään.

      • MIKAJA/LEIRUU

        Aika vakuuttavaa. Ja tässäkö tekstiä, jota "taktisista syistä" yritettään lehdistönkin avulla mitätöidä?
        Tämä Iltalehden eilinen uutispläjäys joutuu yhä merkillisempään valoon.


      • yks. tietäjä

        Eikös se ollut niin, että lapset ovat jälkeenpäin peruneet puheitaan ja sen perusteella kukaan muu kuin A. Auer väittää nähneensä murhaajan. A. Auer kai yritti kai puhuttaa lapsiaan, että lapset myöntäisivät nähneenä ulkopuolisen tekijän. Ymmärtääkseni nyt lapset ovat peruneet puheitaan, kun äiti ei ole valvomassa.

        Eikös ole niin, että lasinsirpaleiden perusteella ikkuna vaikuttaisi olevan rikottu sisältä päin (puhuu vastoin ulkopuolista tekijää)

        Eikös ole niin, että A. Auer huutaa hätäkeskuksen nauhoitteella uole, jonka jälkee Jukka korisee tai hiljenee tai jotain.

        Eikös se ole niin, että Jukka surmattiin perheen veitsellä. Jos kysymyksessä oli ulkopuolinen henkilö, niin hänellä ei ollut aikomusta surmata Jukkaa jos ei ottanut asetta mukaan. Kukaan ulkopuolinen ei tule yöllä asuntoon pelkästään keskustelemaan. Asunnosta ei ollut kai myöskään varastettu mitään, joten joten

        Eikös ollut niin, että A. Auer maalaili perheensä olleen onnellinen. Eikös ole niin, että nyt jälkeenpäin lapset ovat kertoneet tapauksista, joissa A. Auer olisi ollut väkivaltainen miestään kohtaan. Lapset ovat kertoneet myös perheen riidoista.

        Eikös ollut niin, että A. Auer on ollut varsin tunteeton ja eleetön tapahtumahetkestä nykypäivään. Kuinka moni ihminen on eleetön jos rakastava puoliso surmataan hänen edessään???

        Minä päädyn arviossani samaan kuin käräjäoikeus eli minun mielestäni A. Auer on syyllistynyt siihen, mistä häntä syytetään.


      • yks. tietäjä kirjoitti:

        Eikös se ollut niin, että lapset ovat jälkeenpäin peruneet puheitaan ja sen perusteella kukaan muu kuin A. Auer väittää nähneensä murhaajan. A. Auer kai yritti kai puhuttaa lapsiaan, että lapset myöntäisivät nähneenä ulkopuolisen tekijän. Ymmärtääkseni nyt lapset ovat peruneet puheitaan, kun äiti ei ole valvomassa.

        Eikös ole niin, että lasinsirpaleiden perusteella ikkuna vaikuttaisi olevan rikottu sisältä päin (puhuu vastoin ulkopuolista tekijää)

        Eikös ole niin, että A. Auer huutaa hätäkeskuksen nauhoitteella uole, jonka jälkee Jukka korisee tai hiljenee tai jotain.

        Eikös se ole niin, että Jukka surmattiin perheen veitsellä. Jos kysymyksessä oli ulkopuolinen henkilö, niin hänellä ei ollut aikomusta surmata Jukkaa jos ei ottanut asetta mukaan. Kukaan ulkopuolinen ei tule yöllä asuntoon pelkästään keskustelemaan. Asunnosta ei ollut kai myöskään varastettu mitään, joten joten

        Eikös ollut niin, että A. Auer maalaili perheensä olleen onnellinen. Eikös ole niin, että nyt jälkeenpäin lapset ovat kertoneet tapauksista, joissa A. Auer olisi ollut väkivaltainen miestään kohtaan. Lapset ovat kertoneet myös perheen riidoista.

        Eikös ollut niin, että A. Auer on ollut varsin tunteeton ja eleetön tapahtumahetkestä nykypäivään. Kuinka moni ihminen on eleetön jos rakastava puoliso surmataan hänen edessään???

        Minä päädyn arviossani samaan kuin käräjäoikeus eli minun mielestäni A. Auer on syyllistynyt siihen, mistä häntä syytetään.

        Häkenauhalta kuulee varmuudella vain .....ole... u:ta ei kuule varmuudella. Ääni kuuluu hetkellä, jolla tytär on puhelimessa ja J.L oletetaan kuolevan. Kuolinsyy on iskut päähän ellei oikeuslääkäri ole muuttanut lausuntoaan.

        Mitään ei käytöksestä voi päätellä sanoo oikeuspsykologian tohtori oikeudessa. Olen itse mennyt katsomaan kuka ampuu laukausten kajahtaessa tanssiravintolassa. Viimeksi kun jouduin 4 jengiläisen ahdistelemaksi hississä menin aukomaan päätäni, mikä tyhmää. Eli voi olla mahdollista se ettei tunteita näytä oli ne sitten pelkoa tai surua.

        Veitsen alkuperää ei ole osoitettu. Veli todisti oikeudessa ettei veitsi voi olla peräisin perheen veitsitukista. Veli kuitenkin kääntyi uskomaan sisarensa syylliseksi. Toivottavasti jos tuomio tulee uuden aineiston perusteella perusteluihin voi oikeasti luottaa. Se osa kansasta, joka on kokenut sen etteivät todistajina kuullut aina puhu totta varmaan epäilee aina. Siksi teknisen tutkinnan mahdollisimman aukoton näyttö olisi oleellista. Tässä jutussa kun se sirpaleiden suuntakin kääntyi 180 astetta jne. A tullessa epäillyksi.


      • yks. tietäjä
        premiata kirjoitti:

        Häkenauhalta kuulee varmuudella vain .....ole... u:ta ei kuule varmuudella. Ääni kuuluu hetkellä, jolla tytär on puhelimessa ja J.L oletetaan kuolevan. Kuolinsyy on iskut päähän ellei oikeuslääkäri ole muuttanut lausuntoaan.

        Mitään ei käytöksestä voi päätellä sanoo oikeuspsykologian tohtori oikeudessa. Olen itse mennyt katsomaan kuka ampuu laukausten kajahtaessa tanssiravintolassa. Viimeksi kun jouduin 4 jengiläisen ahdistelemaksi hississä menin aukomaan päätäni, mikä tyhmää. Eli voi olla mahdollista se ettei tunteita näytä oli ne sitten pelkoa tai surua.

        Veitsen alkuperää ei ole osoitettu. Veli todisti oikeudessa ettei veitsi voi olla peräisin perheen veitsitukista. Veli kuitenkin kääntyi uskomaan sisarensa syylliseksi. Toivottavasti jos tuomio tulee uuden aineiston perusteella perusteluihin voi oikeasti luottaa. Se osa kansasta, joka on kokenut sen etteivät todistajina kuullut aina puhu totta varmaan epäilee aina. Siksi teknisen tutkinnan mahdollisimman aukoton näyttö olisi oleellista. Tässä jutussa kun se sirpaleiden suuntakin kääntyi 180 astetta jne. A tullessa epäillyksi.

        Iltasanomien vanhassa jutussa hätäkeskuksen nauhoite oli purettu ja siinä oli nimenomaan ..uole. Myöskään mitään muuta näyttöä ulkopuolisesta ei ole löytynyt kuin halossa oleva vieras dna. Ei jälkiä sisältä, ei jälkiä ulkoa - siis vain halossa oleva vieras dna. Tuo dna on voinut tulla vaikka halon hakkaajalta tai puun kaatajalta.

        Näin sanotaan puretussa nauhoitteessa:

        Anneli: ...uole (kaksitavuinen sana, päällekkäin miehen valituksen kanssa). Sanan ..uole edessä Anneli ei sano sanaa Älä!.

        Toinen asia on, että kyllä pistää silmään Auerin käytös. Käyttäytyminen näyttää ulospäin täysin tunteettomalta. Onko hänellä lainkaan empatiakykyä? On olemassa ikävä ihmisryhmä, joilta puuttuu empatiakyky. Tämä ihmisryhmää kutsutaan ps... enkä tarkoita tällä perussuomalaista.

        Valitettavasti tässä hovioikeus päätyi tulokseen, että riittävää näyttöä ei ollut syyllisyysolettaman puolesta. Henkirikoksesta kun ei voida tuomita ellei löydy käytännössä aukotonta näyttöä. Tässä alkuperäinen tutkinnanjohtaja oli asenteellinen ja esti pätevän tutkinnan alkuvaiheessa. Jotkut tutkijat olivat heti alussa jo sitä mieltä, että asiassa on jotain hämärää. Sekavan tutkinnan johdosta ja jos Auer on syyllinen, hänelle jäi aikaa peitellä jälkiään. Alkuperäinen tutkinnanjohtaja onkin joutunut hölmöilynsä vuoksi jonkinlaiseen selvitykseen itsekin ja vaihtamaan työpaikkaa.

        Sirpaleiden suuntakaan ei ole kääntynyt mihinkään. Mitään jalanjälkiä ei löytynyt myöskään pihalta.

        Aukottoman näytön vaatimuksen takia jotkut, oikeasti teon tehneet pääsevät rangaistuksetta. Vielä ei ole kuitenkaan peli kokonaan menetetty. Katsotaan mitä korkein oikeus asiasta tuumaa.


      • siinä.....
        yks. tietäjä kirjoitti:

        Iltasanomien vanhassa jutussa hätäkeskuksen nauhoite oli purettu ja siinä oli nimenomaan ..uole. Myöskään mitään muuta näyttöä ulkopuolisesta ei ole löytynyt kuin halossa oleva vieras dna. Ei jälkiä sisältä, ei jälkiä ulkoa - siis vain halossa oleva vieras dna. Tuo dna on voinut tulla vaikka halon hakkaajalta tai puun kaatajalta.

        Näin sanotaan puretussa nauhoitteessa:

        Anneli: ...uole (kaksitavuinen sana, päällekkäin miehen valituksen kanssa). Sanan ..uole edessä Anneli ei sano sanaa Älä!.

        Toinen asia on, että kyllä pistää silmään Auerin käytös. Käyttäytyminen näyttää ulospäin täysin tunteettomalta. Onko hänellä lainkaan empatiakykyä? On olemassa ikävä ihmisryhmä, joilta puuttuu empatiakyky. Tämä ihmisryhmää kutsutaan ps... enkä tarkoita tällä perussuomalaista.

        Valitettavasti tässä hovioikeus päätyi tulokseen, että riittävää näyttöä ei ollut syyllisyysolettaman puolesta. Henkirikoksesta kun ei voida tuomita ellei löydy käytännössä aukotonta näyttöä. Tässä alkuperäinen tutkinnanjohtaja oli asenteellinen ja esti pätevän tutkinnan alkuvaiheessa. Jotkut tutkijat olivat heti alussa jo sitä mieltä, että asiassa on jotain hämärää. Sekavan tutkinnan johdosta ja jos Auer on syyllinen, hänelle jäi aikaa peitellä jälkiään. Alkuperäinen tutkinnanjohtaja onkin joutunut hölmöilynsä vuoksi jonkinlaiseen selvitykseen itsekin ja vaihtamaan työpaikkaa.

        Sirpaleiden suuntakaan ei ole kääntynyt mihinkään. Mitään jalanjälkiä ei löytynyt myöskään pihalta.

        Aukottoman näytön vaatimuksen takia jotkut, oikeasti teon tehneet pääsevät rangaistuksetta. Vielä ei ole kuitenkaan peli kokonaan menetetty. Katsotaan mitä korkein oikeus asiasta tuumaa.

        ikkunalasissa oli lyöntijälkiä jotka voidaan lyödä vain ulkoa.Siksi "uusisssa tutkimuksissa" todetaan että lasi on voitu rikkoa vain osaksi sisältäpäin.Kaikki klapien kanssa tekemisissä olleet nuohoojaa myöten on tutkittu.Koira löysi poistumisjäljet jotka oli tehty klo 2-3 aikaan yöllä.


      • siinä..... kirjoitti:

        ikkunalasissa oli lyöntijälkiä jotka voidaan lyödä vain ulkoa.Siksi "uusisssa tutkimuksissa" todetaan että lasi on voitu rikkoa vain osaksi sisältäpäin.Kaikki klapien kanssa tekemisissä olleet nuohoojaa myöten on tutkittu.Koira löysi poistumisjäljet jotka oli tehty klo 2-3 aikaan yöllä.

        Jopa poliisin äänitarkailija myönsi oikeudessa että ei kuule u:ta varmuudella. Varmaa on vain ..ole.

        Koira ei voinut sulkea pois sitä ettei pihalla olisi kulkenut tekijä x eikä sitä etteikö kadun vierestä olisi voinut kulkea pihalle. Takaovelle saattoi siis päästä tuntematon tekijä x.


      • koiranaistitylivoimaiset
        premiata kirjoitti:

        Jopa poliisin äänitarkailija myönsi oikeudessa että ei kuule u:ta varmuudella. Varmaa on vain ..ole.

        Koira ei voinut sulkea pois sitä ettei pihalla olisi kulkenut tekijä x eikä sitä etteikö kadun vierestä olisi voinut kulkea pihalle. Takaovelle saattoi siis päästä tuntematon tekijä x.

        Hänellä oli hätäpuhelu menossa. Mitä ihmettä hän siellä sivussa yleensä mitään kävi ähimessä.. sen enempää uoletta kuin kuolettakaan? Eikös sen vain pitänyt käydä kurkistamassa sinne saadakseen näköhavainnon?

        Ihmettelen moista käytöstä.

        Koira ei löytänyt piha-alueen ulkopuolelta mitään jälkiä. Talosta ei ollut siis äskettäin edes poistunut ketään ennenkuin poliisit tulivat paikalle. Se ulkopuolinen siis hotkaisi näkymättömyyspulveri niin kuin saduissa konsanaan.


      • kenensyytätoifarssi
        yks. tietäjä kirjoitti:

        Iltasanomien vanhassa jutussa hätäkeskuksen nauhoite oli purettu ja siinä oli nimenomaan ..uole. Myöskään mitään muuta näyttöä ulkopuolisesta ei ole löytynyt kuin halossa oleva vieras dna. Ei jälkiä sisältä, ei jälkiä ulkoa - siis vain halossa oleva vieras dna. Tuo dna on voinut tulla vaikka halon hakkaajalta tai puun kaatajalta.

        Näin sanotaan puretussa nauhoitteessa:

        Anneli: ...uole (kaksitavuinen sana, päällekkäin miehen valituksen kanssa). Sanan ..uole edessä Anneli ei sano sanaa Älä!.

        Toinen asia on, että kyllä pistää silmään Auerin käytös. Käyttäytyminen näyttää ulospäin täysin tunteettomalta. Onko hänellä lainkaan empatiakykyä? On olemassa ikävä ihmisryhmä, joilta puuttuu empatiakyky. Tämä ihmisryhmää kutsutaan ps... enkä tarkoita tällä perussuomalaista.

        Valitettavasti tässä hovioikeus päätyi tulokseen, että riittävää näyttöä ei ollut syyllisyysolettaman puolesta. Henkirikoksesta kun ei voida tuomita ellei löydy käytännössä aukotonta näyttöä. Tässä alkuperäinen tutkinnanjohtaja oli asenteellinen ja esti pätevän tutkinnan alkuvaiheessa. Jotkut tutkijat olivat heti alussa jo sitä mieltä, että asiassa on jotain hämärää. Sekavan tutkinnan johdosta ja jos Auer on syyllinen, hänelle jäi aikaa peitellä jälkiään. Alkuperäinen tutkinnanjohtaja onkin joutunut hölmöilynsä vuoksi jonkinlaiseen selvitykseen itsekin ja vaihtamaan työpaikkaa.

        Sirpaleiden suuntakaan ei ole kääntynyt mihinkään. Mitään jalanjälkiä ei löytynyt myöskään pihalta.

        Aukottoman näytön vaatimuksen takia jotkut, oikeasti teon tehneet pääsevät rangaistuksetta. Vielä ei ole kuitenkaan peli kokonaan menetetty. Katsotaan mitä korkein oikeus asiasta tuumaa.

        Aikanaan oli julkisuudessa niitä sairaalassa tehtyjä auerin kuulemishaastatteluja.

        Että ihan sydämeen sattu sen JJ:n lepertely. Kuulen korvissani vieläkin sen diakonimaisen äänensävyn.

        Ei varmasti JJ:llä käynyt mielenlaidassakaan, että frouva olisi mitenkään syyllinen.


      • Anonyymi

        Yritettiinkö noita tutkimustuloksia lehdistönkin avulla mitätöidä, kuten nimimerkki Mikajaleiruu pari tuntia myöhemmin väittää?


      • Anonyymi
        yks. tietäjä kirjoitti:

        Eikös se ollut niin, että lapset ovat jälkeenpäin peruneet puheitaan ja sen perusteella kukaan muu kuin A. Auer väittää nähneensä murhaajan. A. Auer kai yritti kai puhuttaa lapsiaan, että lapset myöntäisivät nähneenä ulkopuolisen tekijän. Ymmärtääkseni nyt lapset ovat peruneet puheitaan, kun äiti ei ole valvomassa.

        Eikös ole niin, että lasinsirpaleiden perusteella ikkuna vaikuttaisi olevan rikottu sisältä päin (puhuu vastoin ulkopuolista tekijää)

        Eikös ole niin, että A. Auer huutaa hätäkeskuksen nauhoitteella uole, jonka jälkee Jukka korisee tai hiljenee tai jotain.

        Eikös se ole niin, että Jukka surmattiin perheen veitsellä. Jos kysymyksessä oli ulkopuolinen henkilö, niin hänellä ei ollut aikomusta surmata Jukkaa jos ei ottanut asetta mukaan. Kukaan ulkopuolinen ei tule yöllä asuntoon pelkästään keskustelemaan. Asunnosta ei ollut kai myöskään varastettu mitään, joten joten

        Eikös ollut niin, että A. Auer maalaili perheensä olleen onnellinen. Eikös ole niin, että nyt jälkeenpäin lapset ovat kertoneet tapauksista, joissa A. Auer olisi ollut väkivaltainen miestään kohtaan. Lapset ovat kertoneet myös perheen riidoista.

        Eikös ollut niin, että A. Auer on ollut varsin tunteeton ja eleetön tapahtumahetkestä nykypäivään. Kuinka moni ihminen on eleetön jos rakastava puoliso surmataan hänen edessään???

        Minä päädyn arviossani samaan kuin käräjäoikeus eli minun mielestäni A. Auer on syyllistynyt siihen, mistä häntä syytetään.

        Käytytkö tuolloin, vuonna 2012, Murha Infossa nimimerkkiä Rantakoski?


    • Tekninen tutkinta

      Taktinen tutkinta on valtaa pitävien persxxn xuolentaa, vai mitä?
      Miten esim. lasinsirpaleet voivat lentää ulospäin, jos teknisessä tutkinnassa suunta oli alunperin sisällepäin?

      • kaikkeamahdollistajne

        Kas kun talossa sisällä ollut huppis on räiskinyt sitä ikkunaa rikki sekä ulkoa että sisältä. Kuka se sitten lienee ollutkin. Ei ollut laittanut kameraa kuvaamaan itsiään saatikka että olisi työntänyt sen kuvamateriaalin sitten youtubeen kaikkien ällistykseksi. Eikähän siinä kuvassa olisi tosiasiallisesti mitään näkynykkään. Siellä kait oli pirun pimeääkin.

        Vain Auer röngtenkatseellaan kykeni näkemään jopa ihohuokosektin siltä huppikselta.


      • emsieaseölpdfserlkjhas
        kaikkeamahdollistajne kirjoitti:

        Kas kun talossa sisällä ollut huppis on räiskinyt sitä ikkunaa rikki sekä ulkoa että sisältä. Kuka se sitten lienee ollutkin. Ei ollut laittanut kameraa kuvaamaan itsiään saatikka että olisi työntänyt sen kuvamateriaalin sitten youtubeen kaikkien ällistykseksi. Eikähän siinä kuvassa olisi tosiasiallisesti mitään näkynykkään. Siellä kait oli pirun pimeääkin.

        Vain Auer röngtenkatseellaan kykeni näkemään jopa ihohuokosektin siltä huppikselta.

        Jos se on katsonut peiliin ja ollut pimeää niin ei ole tajunnut että mitkä ihohuokoset ne näkyy siinä.


      • niinmonenlaistaesitystä
        emsieaseölpdfserlkjhas kirjoitti:

        Jos se on katsonut peiliin ja ollut pimeää niin ei ole tajunnut että mitkä ihohuokoset ne näkyy siinä.

        Niin ja mitä se häkekin sössi. Oliko se edes oikea häke, jonne hän soitti?

        9 § (24.7.1998/563) Virkavallan anastus. Joka toista erehdyttääkseen

        ilman lakiin perustuvaa oikeutta ryhtyy toimeen, jonka vain julkista valtaa käyttävä toimivaltainen viranomainen saa tehdä, tai
        muuten esiintyy virkatehtävässä olevana julkista valtaa käyttävänä virkamiehenä,

        on tuomittava virkavallan anastuksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.


      • kysyysyytönannulisti

        Vai kuinka, Premiata?


    • rahat hukkaan?

      Eniten huomiota herättävä asia Ulvilan tapauksessa on se, että kaikki poliisit eivät osaa tehdä työtään oikein ja huolellisesti. Eivät edes vakavissa henkirikos -asioissa.

      Aivan hyvin tiedetään, että poliisien ketju on juuri niin vahva kuin mitä sen heikoin lenkki on.

      MITÄ heille koulutuksessa oikein opetetaan? Veronmaksajien rahoista heille kaikille palkka maksetaan.

      • Tasapuolisuutta toim

        200 henkirikosta on ratkaisematta.

        Poliisi käyttää lähes kaikki rahansa ulkomaalaisen pastorin ja kotiäidin tutkintaan!

        Murhia pitäisi tutkia tasapuolisemmin.

        Monet murhat jätetään tutkimatta, jos se on helpompi ratkaisu paikallispoliisille.


      • Tasapuolisuutta toim kirjoitti:

        200 henkirikosta on ratkaisematta.

        Poliisi käyttää lähes kaikki rahansa ulkomaalaisen pastorin ja kotiäidin tutkintaan!

        Murhia pitäisi tutkia tasapuolisemmin.

        Monet murhat jätetään tutkimatta, jos se on helpompi ratkaisu paikallispoliisille.

        Enemmistö tutkinnasta on ollut hutkintaa esim. roskiksesta tutkittiin vain päälikerros. Kun syyttäjä kysyi oikeudessa miksette tutkineet vastasi kokenut tutkija olkapäitä kohautellen.

        Se ettei tutkittu ei saisi olla näyttö ketään vastaan. Se kun ei kerro muusta kuin siitä että poliisi teki työnsä huonosti.

        Lisäksi ns. Ulvilan murha on niin kallis veronmaksajille että olen kanssasi samaa mieltiä. Murhia pitäisi tutkia tasapuolisemmin oikeasti ihmisoikeuksia kunnioittaen ja työtä tehden. Nykyään poliisin ja oikeuden päätökset perustuvat siihen kehen uskovat eivät niinkään totuuteen.


      • tiedäpä niistä
        Tasapuolisuutta toim kirjoitti:

        200 henkirikosta on ratkaisematta.

        Poliisi käyttää lähes kaikki rahansa ulkomaalaisen pastorin ja kotiäidin tutkintaan!

        Murhia pitäisi tutkia tasapuolisemmin.

        Monet murhat jätetään tutkimatta, jos se on helpompi ratkaisu paikallispoliisille.

        No tottakai on helpointa mennä siitä kohtaa mistä aita on matalin. Etenkin paikallispoliisille.

        Eikös niitten palkka ole aina sama, tehdyn työn määrä ei vaikuta palkan suuruuteen.

        Kuuluuko muuten vanhat henkirikokset keskusrikospoliisin tutkittavaksi? Siis juuri ne jotka paikallinen on sössinyt?


      • hautaan vaan .......
        tiedäpä niistä kirjoitti:

        No tottakai on helpointa mennä siitä kohtaa mistä aita on matalin. Etenkin paikallispoliisille.

        Eikös niitten palkka ole aina sama, tehdyn työn määrä ei vaikuta palkan suuruuteen.

        Kuuluuko muuten vanhat henkirikokset keskusrikospoliisin tutkittavaksi? Siis juuri ne jotka paikallinen on sössinyt?

        Ei tiätenkään kuulu. Jos paikallinen on sössinyt eikä kukaan tiedä mitään tapahtuneenkaan niin kuinka krp tietäisi.


      • missähänmäsenkuulin
        hautaan vaan ....... kirjoitti:

        Ei tiätenkään kuulu. Jos paikallinen on sössinyt eikä kukaan tiedä mitään tapahtuneenkaan niin kuinka krp tietäisi.

        Olen joskus kuullut tuon livenä: ... hautaan vaan.


      • mitähänsillekkiliekäyny
        missähänmäsenkuulin kirjoitti:

        Olen joskus kuullut tuon livenä: ... hautaan vaan.

        Nyt muistin, se oli Oulussa. Apollossa, karaokebaarissa. Yksi häiskä jurrissa puhui jostain ihmisestä noin....hautaan vaan. En tiedä kuka ja miksi. Tuntisin sen jätkän kyllä, jos näkisin, jotenkin se keikarointi jäi mieleen. Kävi harvakseltaan siellä ei ollut oululaisia. Asuin Oulussa aina vuoteen 2010 asti.

        Oli vissiin aika sekavat välit jonkun kanssa ja jurrissa niitä sönkötti.


    • huh huh mitä soopaa

      Kirjoititte: "Nykyään poliisin ja oikeuden päätökset perustuvat siihen kehen uskovat eivät niinkään totuuteen." Asia on muuten käytännössä aivan päinvastoin. Onko maailmankuvanne jotenkin vääristynyt?

      • MIKAJA/LEIRUU

        Tässäpä varsinainen ydinkysymys.
        Siksihän meillä nykyään on nämä nettikäräjät ja ovat tosi tarpeellisia


      • mitäsmuutatietoaon
        MIKAJA/LEIRUU kirjoitti:

        Tässäpä varsinainen ydinkysymys.
        Siksihän meillä nykyään on nämä nettikäräjät ja ovat tosi tarpeellisia

        Jahas laitetaanpas nyt tänne nettikäräjille tarkkailtavaksi tämä tapaus.

        Onko tämän otsakkeessa mainittu seuraava murhajulkkis Auerin jälkeen?

        Tuntomerkit: Epäilty ikä noin 63 - 64 v.


      • seuraavaksi1osa
        mitäsmuutatietoaon kirjoitti:

        Jahas laitetaanpas nyt tänne nettikäräjille tarkkailtavaksi tämä tapaus.

        Onko tämän otsakkeessa mainittu seuraava murhajulkkis Auerin jälkeen?

        Tuntomerkit: Epäilty ikä noin 63 - 64 v.

        Kirjoitellut palstalla 60
        Kirjoitellut toisella palstalla väittäen olevansa nuori opiskelija
        Kirjoitellut olevansa osastonhoitaja - ei ole edes hoitoalan ammattilainen, tämä selviää hänen lääkehoitoon liittyvistä kirjoituksistaan
        Ollut joissain tilapäistöissä nuorempana
        Hakenut vakituista työapaikkaa ei ole saanut sitä -- sekoilua kosaanipurkista
        Kirjoitellut palkkamurhaajista otka liikkuu kaksipyöräisillä
        Kuollutkin kerran ( ..älä virnuile) ja palannut takaisin elävien kirjoihin
        Saanut lahjaksi fileerausveitsen samanlaisen kuin Ulvilassa ollut
        Väittää käyneensä lukion vaikka ei osannut englannin yleistä sanaa anyway vaan kirjoitti sen enyway. Tästä jokainen lukion suorittanut arvaa että valehtelee
        Väittää että hänellä on yksi jällkeläinen vaikka niitä on kaksi ... äiti teitä kotiin oottaa kirjoittaa esittelytekstissään ( teititteleekö hän sitä ainokaistaan..hih hih )

        Tässä vain alkusoitto.


      • läheltäliippaa
        seuraavaksi1osa kirjoitti:

        Kirjoitellut palstalla 60
        Kirjoitellut toisella palstalla väittäen olevansa nuori opiskelija
        Kirjoitellut olevansa osastonhoitaja - ei ole edes hoitoalan ammattilainen, tämä selviää hänen lääkehoitoon liittyvistä kirjoituksistaan
        Ollut joissain tilapäistöissä nuorempana
        Hakenut vakituista työapaikkaa ei ole saanut sitä -- sekoilua kosaanipurkista
        Kirjoitellut palkkamurhaajista otka liikkuu kaksipyöräisillä
        Kuollutkin kerran ( ..älä virnuile) ja palannut takaisin elävien kirjoihin
        Saanut lahjaksi fileerausveitsen samanlaisen kuin Ulvilassa ollut
        Väittää käyneensä lukion vaikka ei osannut englannin yleistä sanaa anyway vaan kirjoitti sen enyway. Tästä jokainen lukion suorittanut arvaa että valehtelee
        Väittää että hänellä on yksi jällkeläinen vaikka niitä on kaksi ... äiti teitä kotiin oottaa kirjoittaa esittelytekstissään ( teititteleekö hän sitä ainokaistaan..hih hih )

        Tässä vain alkusoitto.

        Helppo olis ainakin uskoa, että se on murhaaja.

        Toisaalta se on itse vihjaillut että se oli joku hänen ukon kaveri. Vieläpä joku akka!


    • käytännössä..

      asia on muuten niin että oikeus perustaa päätöksensä siihen kummalla osapuolella on parempi verbaalinen lahjakkuusOikeudella pitäisi olla ymmärrystä käsitellä myös asiaa eikä vaan sitä kumpi osapuoli on parempi suustaan

    • plaa plaa plaa?

      Siispä ei pelkoa tuomituksi joutumisesta sellaisella joka on tottunut aukomaan päätään tilanteessa kuin tilanteessa, niinkö?

    • lepsuja r-tutkijoita

      Tasan kuukausi siitä kun Annelin ystävät kirjoittivat blogiin :"Anneli Auer blogi".
      Mikä nyt tuli?
      Tuliko vallan kielteisiä vastauksia teidän blogiinne?
      Reilua olisi julkaista kaikki.
      Niinhän se Annelikin halusi lastensa seksuaalista hyväksikäyttöä koskevassa asiassa.
      Hänhän haluaa Apu-lehdessä esiin kaikki salatut todisteet poliisien tutkinnasta.

      Jospa niitä ei olekaan salattu, vaan on katsottu tarpeettomiksi tutkinnan kannalta?
      Hänestä kirjoitetussa jutussa, sivun keskellä , mustassa neliössä:Esitutkintalaki kieltää erikseen tietojen salaamisen.

      MIKSI syytetty saa valehdella niin paljon kuin mielikuvitus periksi antaa ( se on nähty nytkin, tässä murhajutussa).
      Miksi syytetty saa valehdella????Vastaus, koska laki on siten kirjoitettu.

      Siispä muutetaan lakia.
      Ei kun tehdään asetus, kuten vanhuslakiin tehtiin.
      Tulee nopeasti voimaan.

      Poliisit tekee turhaa työtä rustaillen yksi kirjoittaa, yhdeksän lepää sormijärjestelmällä esitutkintapöytäkirjoja, joilla ei sitten olekaan mitään virkaa.???

      No , huvinsa kullakin.
      Kyllä tuota hommaa pitäisi vihdoinkin järkeistää.

      • jotain rajaa pitäis

        Rangaistusasteikossa pitäis olla tuomiosta päätettäessä selkeästi raskauttavana asianhaarana se, että syytetty pirulainen vielä kehtasi valehdella poliisille ja vaikeutti ja hankaloitti siten tutkimuksia ja asian selvittämistä.


      • enbrelhgtyilöäjhgssnme

        Onkohan se Auer juuri tämän tapauksen kintereillä?

        Huppishan voi tosiaan olla joku akkakin.


      • näinseonnähtävä
        enbrelhgtyilöäjhgssnme kirjoitti:

        Onkohan se Auer juuri tämän tapauksen kintereillä?

        Huppishan voi tosiaan olla joku akkakin.

        Ja Premiata voi olla ukkokin.

        Summa summaarum: murhaaja ON siis joku Premiatan rikoskaveri.


      • siinäkaiseongelmaon

        Auer taitaa olla vaikeuksissa, kun tietää, kuka on murhaaja, mutta ei tiedä sen nimeä.99 prosenttia.


      • pimeässänäkökykykö

        Mite pimeässä voi erottaa jotain ihohuokosia?Nehän olisi voineet olla kesakoitakin naama täynnä.


      • neitiABC
        pimeässänäkökykykö kirjoitti:

        Mite pimeässä voi erottaa jotain ihohuokosia?Nehän olisi voineet olla kesakoitakin naama täynnä.

        Jaa, tarkkaan on tutkittu ja havainnoitu. Vai ahdisteltuko puhelias eukko kertomaan jotakin mikä oikeastaan tulikin ihan uhkailun takia.

        Muistelen tässä vähän vastaavaa , ihomato-kommenttia parin vuoden takaa. Jari Aarnion naamalla oli joku tarkkaavainen näkijä nähnyt ihomatoja kun Aarnio oli Trevoc-oikeudenkäynnin alussa eka kertaa näytillä vankilassaolonsa aikana. Täällä poliisiketjussa tämä tarkka havainnoitsija marmatti että laiska mies kun ei ihoansakaan hoida vankilassa kuntoon vaikka aikaakin sellaiseen olisi.

        Arvailin kirjoittajan peroonaa ja kallistuin arvailemaan että Saara-huora siinä kirjoitteli entisestä ykkösrakkaastaan. Ehkä ei arvaus kovin pieleen mennytkään!


      • tarkkaatouhua
        pimeässänäkökykykö kirjoitti:

        Mite pimeässä voi erottaa jotain ihohuokosia?Nehän olisi voineet olla kesakoitakin naama täynnä.

        Miten niin pimeässä ei näe? - kun jopa naapuri näki, että oli valot päällä. Loikki siellä rajalla vielä katsomassakin, että mitä talossa tapahtuu, ja pystyi tekemään hälytyksen ennen Auerin soittoa ja antamaan tuntomerkit hätäkeskukseen.


    • huikauheetaaaaa

      Voi siellä olla joku akkakin takana, kun kerta lapsia kehoitettiin olla kerotmatta mitään totuuksia mulhayöstä. Jokin mölkö siellä piilee.

      • suetnmbvlöspirkjghfiepås

        Niin ja onko premiata ukko vai akka siitäkin on väittelyä..Aika erikoista vaan että kyseinen mikä-lie-tyyppi tuntuu olevan asioista paremmin perillä kuin Auer itse.

        Kyllä Auerina vaatisin tutkimaan tuon nimimerkin taustat ja tekoset. Sillä tuntuu olleen ihme yhteyksiä uhriin ja viikkoja ennen surmaa.

        Saisi maineensa puhdistettua mahdollisesti.


      • ejkostyeöäåsieynmb

        Premiatalla on ihmisuhreja muistaakseni kolme. Liekö yksi niistä JL

        Ketä ne kaksi muuta olisi? Yksi voisi olla se vanhus, jonka luottamuksen Premiatan ukko petti pahemman kerran. Elikkä se itse on akka.


      • mikäolisittenmotiivi
        suetnmbvlöspirkjghfiepås kirjoitti:

        Niin ja onko premiata ukko vai akka siitäkin on väittelyä..Aika erikoista vaan että kyseinen mikä-lie-tyyppi tuntuu olevan asioista paremmin perillä kuin Auer itse.

        Kyllä Auerina vaatisin tutkimaan tuon nimimerkin taustat ja tekoset. Sillä tuntuu olleen ihme yhteyksiä uhriin ja viikkoja ennen surmaa.

        Saisi maineensa puhdistettua mahdollisesti.

        Premiatan mukaan huppis on joku yövartija? Missä sellaisia koulutetaan? Ei kai ne kuulu poliisin henkilöstöön eikä ne ole ainakaan oikeita poliiseja?


      • aokaaokhyyeehjeieyfghrjw

        Seuraava muoti-ilmiö on sitten varmaan valevartijat. Valepoliisit kun saadaan lähes poikkeuksetta kiinni ja pois kartalta. Valevartijoiden tamineita löytynee helposti eri opinahjojen tiloista ja niissähän liikkuu tunnetusti monenlaista väkeä.

        Tunnen yhdenkin opettajan jonka tamineisiin tarttui koulultaan kaikki, mikä oli vähänkin käyttökelpoista ja helposti mukana kuljetettavaa.

        Tosin luulisi nykyisin olevan valvontakamerat kaikkialla - eri asia toimivatko ne oikeasti.


    • kertarutina

      En tajua, että miksi suomalaisia kiusataan eu:lla, ulviloilla ja sekopäisillä poliisifarssiaarnioilla: saman tuloksenhan saisi halvemmin kustannuksin - säilyisi vielä lääkefirmojen hyötykin - kun kaikille suomalaisille jaettaisiin ovelta ovelle sokeripalassa pakolliset psyykelääketipat, joiden sivuoireena on sekoaminen ja itsemurhavaara - oikea aine löytyy helposti tuoteselosteita selaamalla.

    • siitäpäsait

      Saiko pieni liekki ikibannit minfoon? Jippiii!!! Johtuiko bennit kokonimen julkaisusta josta tehtiin nettipoliisille ilmoitus. Muaahhahahahaaaaa.

    • näinonnäreet

      Ei vaan siitä, että ajoi sitkeästi Annelin puolustusasiaa - kyöpeli einääs tykkää siitä, kun se tykkää vaan riidankylväjistä ja riidanhaastajista

      • Pikkulieska

        Havainnoissasi taitaa olla jotain perää, sillä käsittääkseni Pieni liekki on pistetty porttikieltoon aikalailla mitättömistä asioista, jos vertaat esimerkiksi Taran toimintaan. Taralle sallitaan henkilöspekulaatio ja lautamiespuheet, kun muut ovat alta aikayksikön hyvin pienestä rikkeestä ulkona keskusteluista (vrt. vaikka Kuolemannaakka).


      • pikkuvalepukki
        Pikkulieska kirjoitti:

        Havainnoissasi taitaa olla jotain perää, sillä käsittääkseni Pieni liekki on pistetty porttikieltoon aikalailla mitättömistä asioista, jos vertaat esimerkiksi Taran toimintaan. Taralle sallitaan henkilöspekulaatio ja lautamiespuheet, kun muut ovat alta aikayksikön hyvin pienestä rikkeestä ulkona keskusteluista (vrt. vaikka Kuolemannaakka).

        Toivottavasti saisit ikuisen porttikiellon kaikille foorumeille, Anneli Auer.


      • Totuudenpuolesta
        pikkuvalepukki kirjoitti:

        Toivottavasti saisit ikuisen porttikiellon kaikille foorumeille, Anneli Auer.

        Ja toivottavasti sinä lopetat tuon haukkumisen! Pikkulieska tuskin on Anneli Auer, joten voit lakata syyttelemästä häntä.


      • snegthsirlsjyrojs
        Totuudenpuolesta kirjoitti:

        Ja toivottavasti sinä lopetat tuon haukkumisen! Pikkulieska tuskin on Anneli Auer, joten voit lakata syyttelemästä häntä.

        Joku voi yrittää esiintyä Anneli Auerina, Premiatako?


    • jootiedän

      Olen seurannu Kuolemannaakan kyykytystä ja koulukiusaamista kyöpelin taholta kauan, ja siellä päässä on pakko viirata ja pahasti. Ei siitä muuta voi ajatella.

      • eivoikaan

        Niinpä.


    • Expremiata

      En voi vastata premiatana, koska nimimerkkini premiata ei auennut. Premiata ei tunne J. Lahtea henkilökohtaisesti. Premiata oli samalla treffipalstalla J. Lahden kanssa ja kirjoitteli tämän kanssa yksityisviestejä ennen kuin tapasi toisen miehen. Premiatan uutta poikaystävää uhkailtiin pari viikkoa ennen murhaa. Poikaystävä ei halunnut ilmiantaa uhkaajaa poliisille. Koska uhkaaja lähetti tekstiviestin, johon oli jäänyt puhelinnumero soittivat sekä Premiata että poikaystävä uhkaajalle. Premiata soitti ilman että numero näkyi vastaajalle ja kuuli siksi uhkaukset. Poikaystävä soitti hetken päästä takaisin siten että soittajan numero näkyi. Vastaaja oli asiallinen. Premiata oli sitä mieltä että murha voi olla tulossa, mutta teki kuten silloinen poikaystävä halusi. Poliisi ei koskaan halunnut selvittää puhelinumeroa tutkinnan aikana. Jos uhkaaja oli J. Lahden murhaaja, niin selvisi.

      • eisiteeksikääntotta

        Että semmoinen iltasatu.


      • mikäsuunta

        Oliko suuntanumero Marsiin vai mistä se uhfomies oli kotoisin?


      • porilainenpöllö

        ex-premiata: kirjoitti: '' Premiata oli samalla treffipalstalla J. Lahden kanssa ja kirjoitteli tämän kanssa yksityisviestejä ennen kuin tapasi toisen miehen. ''

        hahahhaa... voi jum alauta.. mitävittua. Miksi helvetissä Lahti olisi höperehtinyt jonkun tuntemattoman höyrypäisen sydänvaivaisen akan kanssa salaisia yksityisviestejä, kun oman vaimon kanssa kaikki oli niin hyvin ja elämä mallillaan.???????

        Koko premiata oli jonkun tekemä naurettava valeprofiili, voihan se olla sinunkin tekeleesi olit kuka hyvänsä..

        Mutta ihan kiva kun kerroit

        -------------------------
        Premiata kirjoitti:
        ''premiata
        8.2.2007 21:28
        1) Olen onnistunut kuljettamaan poliisin nokan ohi väitteen mukaan joko 1 litran tai 2 dl purkin räjähdettä...
        2)tämä onnistuu
        3)Ei onnistu, mutta voin valmistaa pampun tilalle Al Qaidan pommin. Otan vain pesuainetta, ruokasoodaa ja luontaistuotetta.
        4) En pidä tässä mielessä naapureista, mutta kun minusta on tehty se räjähdysväite, niin se temppu käynee tilalle
        5) Osaan väärentää reseptejä, osaan sytyttää tulipaloja pienellä määrällä gosaania niin ettei näyttöä saa, voin hakkeroida.''

        --
        premiata
        13.8.2012 23:27

        ''Jumala tuomitsee ne muut, joiden olisi pitänyt toimia toisin.
        Jos muuta toivot valehtelet itsellesi ja muille.
        Sitäpaitsi minulla on sen verran pahoja rytmihäiriöitä että tuon puoleisessa käyneenä tiedän etten kuulu siihen ryhmään, joka joutuu odottamaan rajan takana tuomiota ikuiseen kidutukseen.

        Taitaa päteä kohta ihmisten mielestä viimeisenä tulevat tulevat ensimmäiseksi.....Miksi Jumala kumartaisi teitä, mielistelisi teitä?
        Tosin armosta ja suun tunnustuksesta me olemme pelastetut, emme tekojemme tähden ettei kukaan kerskaisi.''

        ---------------------------------------------------------------------------------------
        Justjoo Jukan salainen tyttöystävä, Jumalaa pelkäävä tulipaloasiantuntija ja pommiexpertti.. =D

        Hyvä että selvisi!!


      • missähänsenytluuraa
        porilainenpöllö kirjoitti:

        ex-premiata: kirjoitti: '' Premiata oli samalla treffipalstalla J. Lahden kanssa ja kirjoitteli tämän kanssa yksityisviestejä ennen kuin tapasi toisen miehen. ''

        hahahhaa... voi jum alauta.. mitävittua. Miksi helvetissä Lahti olisi höperehtinyt jonkun tuntemattoman höyrypäisen sydänvaivaisen akan kanssa salaisia yksityisviestejä, kun oman vaimon kanssa kaikki oli niin hyvin ja elämä mallillaan.???????

        Koko premiata oli jonkun tekemä naurettava valeprofiili, voihan se olla sinunkin tekeleesi olit kuka hyvänsä..

        Mutta ihan kiva kun kerroit

        -------------------------
        Premiata kirjoitti:
        ''premiata
        8.2.2007 21:28
        1) Olen onnistunut kuljettamaan poliisin nokan ohi väitteen mukaan joko 1 litran tai 2 dl purkin räjähdettä...
        2)tämä onnistuu
        3)Ei onnistu, mutta voin valmistaa pampun tilalle Al Qaidan pommin. Otan vain pesuainetta, ruokasoodaa ja luontaistuotetta.
        4) En pidä tässä mielessä naapureista, mutta kun minusta on tehty se räjähdysväite, niin se temppu käynee tilalle
        5) Osaan väärentää reseptejä, osaan sytyttää tulipaloja pienellä määrällä gosaania niin ettei näyttöä saa, voin hakkeroida.''

        --
        premiata
        13.8.2012 23:27

        ''Jumala tuomitsee ne muut, joiden olisi pitänyt toimia toisin.
        Jos muuta toivot valehtelet itsellesi ja muille.
        Sitäpaitsi minulla on sen verran pahoja rytmihäiriöitä että tuon puoleisessa käyneenä tiedän etten kuulu siihen ryhmään, joka joutuu odottamaan rajan takana tuomiota ikuiseen kidutukseen.

        Taitaa päteä kohta ihmisten mielestä viimeisenä tulevat tulevat ensimmäiseksi.....Miksi Jumala kumartaisi teitä, mielistelisi teitä?
        Tosin armosta ja suun tunnustuksesta me olemme pelastetut, emme tekojemme tähden ettei kukaan kerskaisi.''

        ---------------------------------------------------------------------------------------
        Justjoo Jukan salainen tyttöystävä, Jumalaa pelkäävä tulipaloasiantuntija ja pommiexpertti.. =D

        Hyvä että selvisi!!

        Sehän höpötteli ummet ja lammet jostain purkista. Oliko se jotain posliinimaalaukseen liittyvää ainetta. Kukahan täti sitä on kehottanut posliinin maalaukseen? Varmaan sen takia, että olisi edes sen aikaa pois noista hullun ajatuksistaan ja saisi käsilleen oikeaa tekemistä.

        Lopulta sille Premiatalle joku kirjoitti, että työnnä jo se purkki perseeseesi ja lopeta toi höpinä.

        Vai sen tasoinen kirjefrendi se Jukalla oli? Uskotaan uskotaan...

        Sitä paitsi, kerran kysyinkin siltä, tunteeko se henkilökohtaisesti tuon Auerin perheen. Kiisti jyrkästi tuntevansa ketään siitä perheestä. Se oli sitä aikaa, kun se oli täällä aktiivisena ja kirjoitteli päivät pääksytysten näille palstoille,


      • jokohanseonhaettu
        missähänsenytluuraa kirjoitti:

        Sehän höpötteli ummet ja lammet jostain purkista. Oliko se jotain posliinimaalaukseen liittyvää ainetta. Kukahan täti sitä on kehottanut posliinin maalaukseen? Varmaan sen takia, että olisi edes sen aikaa pois noista hullun ajatuksistaan ja saisi käsilleen oikeaa tekemistä.

        Lopulta sille Premiatalle joku kirjoitti, että työnnä jo se purkki perseeseesi ja lopeta toi höpinä.

        Vai sen tasoinen kirjefrendi se Jukalla oli? Uskotaan uskotaan...

        Sitä paitsi, kerran kysyinkin siltä, tunteeko se henkilökohtaisesti tuon Auerin perheen. Kiisti jyrkästi tuntevansa ketään siitä perheestä. Se oli sitä aikaa, kun se oli täällä aktiivisena ja kirjoitteli päivät pääksytysten näille palstoille,

        Vaikuttaa siltä, että murhaaja on joku Premiatan kaveri. Nainen, mutta se ei ole Auer.


      • knehgroeiytghdjksölkj
        jokohanseonhaettu kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että murhaaja on joku Premiatan kaveri. Nainen, mutta se ei ole Auer.

        Nainen? Siinäköhän se niksi onkin?Se huppis olisi siis nainen?

        Auerhan näki jotain ihohuokoisia vain vai mitä ne oli. Jos se olikin mieheksi pukeutunut nainen. Olikohan sieltä irtisanottu myös naisia sieltä firmasta mikä sen nimi olikaan.


      • v_tunkytälle

        ex premiata: *Premiata ei tunne J. Lahtea henkilökohtaisesti. Premiata oli samalla treffipalstalla J. Lahden kanssa ja kirjoitteli tämän kanssa yksityisviestejä ennen kuin tapasi toisen miehen. Premiatan uutta poikaystävää uhkailtiin pari viikkoa ennen murhaa. Poikaystävä ei halunnut ilmiantaa uhkaajaa poliisille. *

        ttu mitä sontaa.. =) =D

        Jos olisit oikeasti joku premiata niin kirjoittaisit minä-muodossa etkä kolmannessa persoonassa, hän muodossa, premiata sitä ja tätä,

        **tun kyttä


      • hyväkysymyspremiata
        porilainenpöllö kirjoitti:

        ex-premiata: kirjoitti: '' Premiata oli samalla treffipalstalla J. Lahden kanssa ja kirjoitteli tämän kanssa yksityisviestejä ennen kuin tapasi toisen miehen. ''

        hahahhaa... voi jum alauta.. mitävittua. Miksi helvetissä Lahti olisi höperehtinyt jonkun tuntemattoman höyrypäisen sydänvaivaisen akan kanssa salaisia yksityisviestejä, kun oman vaimon kanssa kaikki oli niin hyvin ja elämä mallillaan.???????

        Koko premiata oli jonkun tekemä naurettava valeprofiili, voihan se olla sinunkin tekeleesi olit kuka hyvänsä..

        Mutta ihan kiva kun kerroit

        -------------------------
        Premiata kirjoitti:
        ''premiata
        8.2.2007 21:28
        1) Olen onnistunut kuljettamaan poliisin nokan ohi väitteen mukaan joko 1 litran tai 2 dl purkin räjähdettä...
        2)tämä onnistuu
        3)Ei onnistu, mutta voin valmistaa pampun tilalle Al Qaidan pommin. Otan vain pesuainetta, ruokasoodaa ja luontaistuotetta.
        4) En pidä tässä mielessä naapureista, mutta kun minusta on tehty se räjähdysväite, niin se temppu käynee tilalle
        5) Osaan väärentää reseptejä, osaan sytyttää tulipaloja pienellä määrällä gosaania niin ettei näyttöä saa, voin hakkeroida.''

        --
        premiata
        13.8.2012 23:27

        ''Jumala tuomitsee ne muut, joiden olisi pitänyt toimia toisin.
        Jos muuta toivot valehtelet itsellesi ja muille.
        Sitäpaitsi minulla on sen verran pahoja rytmihäiriöitä että tuon puoleisessa käyneenä tiedän etten kuulu siihen ryhmään, joka joutuu odottamaan rajan takana tuomiota ikuiseen kidutukseen.

        Taitaa päteä kohta ihmisten mielestä viimeisenä tulevat tulevat ensimmäiseksi.....Miksi Jumala kumartaisi teitä, mielistelisi teitä?
        Tosin armosta ja suun tunnustuksesta me olemme pelastetut, emme tekojemme tähden ettei kukaan kerskaisi.''

        ---------------------------------------------------------------------------------------
        Justjoo Jukan salainen tyttöystävä, Jumalaa pelkäävä tulipaloasiantuntija ja pommiexpertti.. =D

        Hyvä että selvisi!!

        Ei oo JLahti ollut missään tekemisissä tuon hullun Premiatan kanssa.

        Ja sitä paitsi ne premiatan murhajutut koskevat satavarmasti jotain muuta murhaa kuin Lahden.

        Onkohan ne poliisit käyneet täällä....


    • notincestifyouusebrain

      Ihanaa, annelistit käy kuumana.


      Kuolaava naakkahan se nosti premiatan sekoilut esille viime syksynä. Väitti tietävänsä, ettei premiata ole koskaan kirjoitellut minfossa. Hah hah.. Mistäs naakka sen voi tietää ellei ole premiata ole hän itse! Kuolaavanaakan apunikki luxertveritas sitten kopioi premiatan vuodatuksia minfoon. Lux on sittemmin kadonnut kokonaan. Kas kummaa.

      aivan sekopaistä toimintaa,
      joku repii peräkammarissaan karvojaan ja miettii päänsä puhki miten saisi vihaamilleen nikeille jonkun paskaleiman niskaan... mielenvikaista ja perverttiä...annaanna sekoilee taikabaniininsa kanssa, naiseksi pukeutuva mies


      tätäkö ne peittelevät? annelistien kuvalähde? cruncyroll
      https://lh3.googleusercontent.com/2nE2xc8fFHnCRFzUSi9Jw-suvgZxJBQcQzTugkh9zyuANfyhVl4hVxJNMtDWUNrIIbxyXNnNZqRD=w1366-h768-rw-no

    • satutäti.premiata

      Aikamoiset satuilut keksi Premiata. Huh huh.

      • sbvgrtypiujhytresdhjgldk

        Missäs se Premiata nykyisin sit on, onko linjoilla?

        Onhan se lopultakin älynnyt ruveta pelkäämään poliiseja. Vuosikaudet täällä herjasi ja esiintyi kaikkivoipana jolle poliisit ei mahda mitään.

        Lieneekö ollut muutaman yön putkassakin?

        Onko jäänyt valepoliisi -puuhista kiinni?

        Sehän esiintyi täällä hoitajana eli oli valehoitaja.

        Tietääkö kukaan?


      • testamenttisekopää
        sbvgrtypiujhytresdhjgldk kirjoitti:

        Missäs se Premiata nykyisin sit on, onko linjoilla?

        Onhan se lopultakin älynnyt ruveta pelkäämään poliiseja. Vuosikaudet täällä herjasi ja esiintyi kaikkivoipana jolle poliisit ei mahda mitään.

        Lieneekö ollut muutaman yön putkassakin?

        Onko jäänyt valepoliisi -puuhista kiinni?

        Sehän esiintyi täällä hoitajana eli oli valehoitaja.

        Tietääkö kukaan?

        Se premiata on varmaan vaikeuksissa sen testamentin kanssa, jonka se oli joltain saanut. Se oli laittanut sen pankin tallelokeroon ja huomannut, että ikäänkuin joku olisi käynyt siellä lokerolla... Sehän kyseli täällä palstoillam että onko mahdollista, että joku olisi voinut päästä siihen käsiksi ilman että hän oli paikalla.

        Joku vastasi hänelle silloin. On mahdollista. Siellä on voinut käydä esim. poliisi.


      • oliskohantallessa
        sbvgrtypiujhytresdhjgldk kirjoitti:

        Missäs se Premiata nykyisin sit on, onko linjoilla?

        Onhan se lopultakin älynnyt ruveta pelkäämään poliiseja. Vuosikaudet täällä herjasi ja esiintyi kaikkivoipana jolle poliisit ei mahda mitään.

        Lieneekö ollut muutaman yön putkassakin?

        Onko jäänyt valepoliisi -puuhista kiinni?

        Sehän esiintyi täällä hoitajana eli oli valehoitaja.

        Tietääkö kukaan?

        Olisko laittaneet lopullisesti suljetulle? Alkoholisti-narkkari-sekakäyttäjä?


      • nhgrtyipjhlöäenhjlki
        testamenttisekopää kirjoitti:

        Se premiata on varmaan vaikeuksissa sen testamentin kanssa, jonka se oli joltain saanut. Se oli laittanut sen pankin tallelokeroon ja huomannut, että ikäänkuin joku olisi käynyt siellä lokerolla... Sehän kyseli täällä palstoillam että onko mahdollista, että joku olisi voinut päästä siihen käsiksi ilman että hän oli paikalla.

        Joku vastasi hänelle silloin. On mahdollista. Siellä on voinut käydä esim. poliisi.

        No jos yksi testamentti katoaa tai ei muuten näytä enää käypäseltä niin eikun testamentin allekirjoittajaa kynkästä kiinni ja taipaleelle uutta testamenttia tekemmään. Ja senhän teet just niin kun minä sanon. T. Premiaata


      • sattuuhansitäniin
        nhgrtyipjhlöäenhjlki kirjoitti:

        No jos yksi testamentti katoaa tai ei muuten näytä enää käypäseltä niin eikun testamentin allekirjoittajaa kynkästä kiinni ja taipaleelle uutta testamenttia tekemmään. Ja senhän teet just niin kun minä sanon. T. Premiaata

        Sillehän ei sitten kukaan mitään voi jos se sitten siitä kuoleekin ihan muutaman kuukauden kuluttua. Sattumalta.


      • jovainihmetystäherättäis
        nhgrtyipjhlöäenhjlki kirjoitti:

        No jos yksi testamentti katoaa tai ei muuten näytä enää käypäseltä niin eikun testamentin allekirjoittajaa kynkästä kiinni ja taipaleelle uutta testamenttia tekemmään. Ja senhän teet just niin kun minä sanon. T. Premiaata

        Jo on yksinkertaisuuden huippu lähteä saattomieheksi ihmiselle, joka haluais sulle tehdä testamentin. Uskottavuuden kannalta olisi varmaan sivistyneintä ohjata hänet jonkun muun puheille, joka voisi lähteä tuohon hommaan.


      • ulkonaläksytystä
        jovainihmetystäherättäis kirjoitti:

        Jo on yksinkertaisuuden huippu lähteä saattomieheksi ihmiselle, joka haluais sulle tehdä testamentin. Uskottavuuden kannalta olisi varmaan sivistyneintä ohjata hänet jonkun muun puheille, joka voisi lähteä tuohon hommaan.

        Niinhän se rehellinen ihminen tekisi.

        Mutta jos rehellisyys ei ole se päällimmäinen asia elämässä, niin pitäähän sitä olla varmistamassa, että ei mieli muutu matkalla ja että sovitut sanat pysyvät muistissa.


      • eiseollutkaanserouva
        oliskohantallessa kirjoitti:

        Olisko laittaneet lopullisesti suljetulle? Alkoholisti-narkkari-sekakäyttäjä?

        Ja murhaaja edelleen vapaalla.


      • josjääkinpiankiinni
        eiseollutkaanserouva kirjoitti:

        Ja murhaaja edelleen vapaalla.

        Niinpä on, mutta kuinka kauan?


      • ettäpitikinsattua
        sattuuhansitäniin kirjoitti:

        Sillehän ei sitten kukaan mitään voi jos se sitten siitä kuoleekin ihan muutaman kuukauden kuluttua. Sattumalta.

        Sattumaltahan se mutsi kuoli just silloin, kun olivat tulleet sinne yökylään.


      • omapaonsyynsä
        ettäpitikinsattua kirjoitti:

        Sattumaltahan se mutsi kuoli just silloin, kun olivat tulleet sinne yökylään.

        Tätä suven suloisuutta!

        Murhaajan sielua se vaan jäytää ikäänkuin olisi talvi.


      • sbvfgrhteyrttikjhglm
        omapaonsyynsä kirjoitti:

        Tätä suven suloisuutta!

        Murhaajan sielua se vaan jäytää ikäänkuin olisi talvi.

        Kylmäpäisiä ne murhaajat varmaan ovat. Onni on murhaajan puolella, koska poliisit ovat hitaita ja vähemmän kylmäpäisiä eivätkä sen takia saa murhaajaa kiinni.


      • tilannepäälläkokoajan
        sbvfgrhteyrttikjhglm kirjoitti:

        Kylmäpäisiä ne murhaajat varmaan ovat. Onni on murhaajan puolella, koska poliisit ovat hitaita ja vähemmän kylmäpäisiä eivätkä sen takia saa murhaajaa kiinni.

        Pelko on varmasti koko ajan persuuksissa sellaisella, joka on tehnyt murhan.
        Syytä onkin pelätä!
        Voihan sitä pelkoa yrittää karkottaa vaikka kaljan ja viinan juonnilla, unilääkkeillä yms.
        Totuus on kuitenkin aina siellä takana ja painaa päälle koko ajan.


      • jhgrmnbevcfghjkloiuytp
        tilannepäälläkokoajan kirjoitti:

        Pelko on varmasti koko ajan persuuksissa sellaisella, joka on tehnyt murhan.
        Syytä onkin pelätä!
        Voihan sitä pelkoa yrittää karkottaa vaikka kaljan ja viinan juonnilla, unilääkkeillä yms.
        Totuus on kuitenkin aina siellä takana ja painaa päälle koko ajan.

        Onks siel ketä linjoill? Tuntuu olleen taas velipoika linjoill!


      • ketäpitäävaroa
        ettäpitikinsattua kirjoitti:

        Sattumaltahan se mutsi kuoli just silloin, kun olivat tulleet sinne yökylään.

        Odottaako joku vielä vierasta käymään?


      • miloinesenhakevat
        ketäpitäävaroa kirjoitti:

        Odottaako joku vielä vierasta käymään?

        Varmaan ainakin murhaaja tietää odottaa kutsumatonta vierasta.


      • siissemurharikoksena
        miloinesenhakevat kirjoitti:

        Varmaan ainakin murhaaja tietää odottaa kutsumatonta vierasta.

        Siitähän on kohta pian 11 vuotta aikaa. Eikä muuten vanhene ikinä.


      • muistellaanmuistellaanko

        Kohtahan se on taas se vuotuinen vainajien muistelu päivä.

        Vieköhän murhaaja kynttilöitä haudalle? Vai käskeekö kaverin viedä?

        Ehkä jokunen kellokanervakin sinne.


    • Pikkulieska

      Kohta tapahtuu murha. Antiannelistimurha. Joku teistä joutuu uhriksi. Muuta en aio paljastaa.

      • Pikkulieska

        On kyllä todella ikävää nähdä omaa nimimerkkiään käytettävän väärin, kuten edellä olevasta viestistä voitte huomata. Minä en harrasta kenenkään uhkailemista väkivallalla enkä hyväksy sen enempää henkistä kuin fyysistäkään väkivaltaa.

        Aika köyhää on kirjoittelu täällä Suomi 24:n Henkirikokset-osiossa, kun ainakin 90 prosenttia kirjoituksista koskettaa Ulvilan murhaa ja siihen kytkeytyviä tapahtumia. On jotenkin surullista huomata, ettei tällä keskustelupalstalla ole kenellekään muuta annettavaa kuin pahaa mieltä ja negatiivista energiaa. Suosittelen palstan alas ajamista.


      • asiahaneioleselvinnyt
        Pikkulieska kirjoitti:

        On kyllä todella ikävää nähdä omaa nimimerkkiään käytettävän väärin, kuten edellä olevasta viestistä voitte huomata. Minä en harrasta kenenkään uhkailemista väkivallalla enkä hyväksy sen enempää henkistä kuin fyysistäkään väkivaltaa.

        Aika köyhää on kirjoittelu täällä Suomi 24:n Henkirikokset-osiossa, kun ainakin 90 prosenttia kirjoituksista koskettaa Ulvilan murhaa ja siihen kytkeytyviä tapahtumia. On jotenkin surullista huomata, ettei tällä keskustelupalstalla ole kenellekään muuta annettavaa kuin pahaa mieltä ja negatiivista energiaa. Suosittelen palstan alas ajamista.

        Kaikki lehdet ja meediat kirjoittelivat aikanaan hyvin paljon tästä tapauksesta, mutta täällä keskustelulle ei näy loppua.

        Syynä on ehkä se, että murhaajaa tai murhaajia ei ole saatu kiinni.


      • mikätyyppiseoikeinon
        asiahaneioleselvinnyt kirjoitti:

        Kaikki lehdet ja meediat kirjoittelivat aikanaan hyvin paljon tästä tapauksesta, mutta täällä keskustelulle ei näy loppua.

        Syynä on ehkä se, että murhaajaa tai murhaajia ei ole saatu kiinni.

        Premiata on kadonnut palstoilta, tämä, jota aloittaja epäilee murhaajaksi?
        Onko kadonnut vai onko vaihtanut nimimerkkiä?


      • lähipiiristäseon
        mikätyyppiseoikeinon kirjoitti:

        Premiata on kadonnut palstoilta, tämä, jota aloittaja epäilee murhaajaksi?
        Onko kadonnut vai onko vaihtanut nimimerkkiä?

        Se on sen A:n kavereita.


      • tulijärkiinsä
        lähipiiristäseon kirjoitti:

        Se on sen A:n kavereita.

        Sehän kertoi loppuajasta ettei ole enää varma auerskan syyttömyydestä.


      • tuskinpaonkadonnut
        mikätyyppiseoikeinon kirjoitti:

        Premiata on kadonnut palstoilta, tämä, jota aloittaja epäilee murhaajaksi?
        Onko kadonnut vai onko vaihtanut nimimerkkiä?

        Ei se ole murhaaja, vaan joku sen ukon apuakka on. Premiatahan jo joskus kertoikin siitä ja sitten kiireellä poisti viestin, kun huomasi kertoneensa liikaa siitä naisesta.


    • mielikuvia

      Vain aukoton näyttö tekee syyllisen . Joten mihin funtsintanne pohjaa ? Oletuksiin ja mielikuviin kuten perustuslakivaliokunnankin kannanotot . Eivät mihinkään konkreettisseen todellisuuteen .

      • mielikuvituksellista

        Kirjoituksestakin voi syntyä kaikenlaisia mielikuvia.


      • faktahommaa

        Niin että päätä aukomalla ei saada aukotonta näyttöä?


      • osastonhoitajaseon
        faktahommaa kirjoitti:

        Niin että päätä aukomalla ei saada aukotonta näyttöä?

        Premiata Neula Embre


      • jhgerbvdgfwtilkjhyt
        osastonhoitajaseon kirjoitti:

        Premiata Neula Embre

        Osastonhoitajako? Ei ole edes lukiota suorittanut Enyway!


      • silläonsyytäpelätä
        mielikuvituksellista kirjoitti:

        Kirjoituksestakin voi syntyä kaikenlaisia mielikuvia.

        Myös siitä, että ei ole enää mitään kirjoittanut, voi syntyä kaikenlaisia ja etenkin juuri tietynlaisia mielikuvia.


      • puhdistaisiepäilyksistä
        silläonsyytäpelätä kirjoitti:

        Myös siitä, että ei ole enää mitään kirjoittanut, voi syntyä kaikenlaisia ja etenkin juuri tietynlaisia mielikuvia.

        Kannattaisi AA:n ottaa selvää, mitä tekemistä tuolla nimimerkki Premiatalla on henkirikoksen kanssa.


      • baarienpelipaikat

        Onhan niillä ihmisillä mielikuvitusta tietenkin. Kaikkea voi kuvitella.

        On ihmisillä muutakin, on näköaisti ja kuuloaisti.

        Tavallisesti ne toimivat normaalisti, eli näkee mitä näkee ja kuulee mitä kuulee, kun kaksi ihmistä vieressä keskustelevat.


      • neonpoliisit
        baarienpelipaikat kirjoitti:

        Onhan niillä ihmisillä mielikuvitusta tietenkin. Kaikkea voi kuvitella.

        On ihmisillä muutakin, on näköaisti ja kuuloaisti.

        Tavallisesti ne toimivat normaalisti, eli näkee mitä näkee ja kuulee mitä kuulee, kun kaksi ihmistä vieressä keskustelevat.

        Voihan sitä tietysti olla huolissaan, jos kaveri ei vastaa puhelimeen.

        Mutta soittaa nyt kymmeniä kertoja ja hermoilla ja oikein pelätä kokonainen päivä. Lopuksi tuoda pelkonsa julkI.. .... jokohan NE on sen hakeneet.


      • niinnetietää
        neonpoliisit kirjoitti:

        Voihan sitä tietysti olla huolissaan, jos kaveri ei vastaa puhelimeen.

        Mutta soittaa nyt kymmeniä kertoja ja hermoilla ja oikein pelätä kokonainen päivä. Lopuksi tuoda pelkonsa julkI.. .... jokohan NE on sen hakeneet.

        Jaa se siis tarkoittaa sitä että NE tietävät.

        revi siitä premiaatta


      • parempimyöhäänkuineimill
        neonpoliisit kirjoitti:

        Voihan sitä tietysti olla huolissaan, jos kaveri ei vastaa puhelimeen.

        Mutta soittaa nyt kymmeniä kertoja ja hermoilla ja oikein pelätä kokonainen päivä. Lopuksi tuoda pelkonsa julkI.. .... jokohan NE on sen hakeneet.

        Kyllähän ne toisinaan niitä murhaajiksi epäiltyjä hakevatkin tarkempaan syyniin.


    • MnmNm

      Taisi olla niitä ensimmäisiä palkattuja.

      • epäilyttävätapaus

        Onko Premiata siirtynyt kaduille huutelemaan ja häiritsemään muita ihmisiä, ei kuulemma enää täällä pysty esiintymään.


      • kjhenshebsnrmtlref
        epäilyttävätapaus kirjoitti:

        Onko Premiata siirtynyt kaduille huutelemaan ja häiritsemään muita ihmisiä, ei kuulemma enää täällä pysty esiintymään.

        Vaikuttanut aina häiriintyneeltä ja skitsofreeniselta tämä Premiata. Varmaan laitettu jo laitoshoitoon lopullisesti tai on päässyt hengestään.


      • shngbvteölkijhey
        kjhenshebsnrmtlref kirjoitti:

        Vaikuttanut aina häiriintyneeltä ja skitsofreeniselta tämä Premiata. Varmaan laitettu jo laitoshoitoon lopullisesti tai on päässyt hengestään.

        Suurisuinen murhaajan suojelija se on. Paistaa läpi noista kirjoituksistaan.


      • aaaaaaaaaaakmn
        shngbvteölkijhey kirjoitti:

        Suurisuinen murhaajan suojelija se on. Paistaa läpi noista kirjoituksistaan.

        Innokas AA:n puolustelija!


      • ennenkuulumatonta
        aaaaaaaaaaakmn kirjoitti:

        Innokas AA:n puolustelija!

        Ihme että ei kukaan ole tehnyt rikosilmoitusta nimimerkistä Premiata.


      • hbsnbsmlhkjni
        ennenkuulumatonta kirjoitti:

        Ihme että ei kukaan ole tehnyt rikosilmoitusta nimimerkistä Premiata.

        Sen takaa löytyy. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää.


      • mnhetyiokhkmn
        shngbvteölkijhey kirjoitti:

        Suurisuinen murhaajan suojelija se on. Paistaa läpi noista kirjoituksistaan.

        Sehän kertoi, että murhaaja oli soitellutkin heille ennen tekoansa.

        Sitä ei kertonut, soittiko vielä teon jälkeenkin heille, että se onnistui.


      • josvaikkamonikin
        mnhetyiokhkmn kirjoitti:

        Sehän kertoi, että murhaaja oli soitellutkin heille ennen tekoansa.

        Sitä ei kertonut, soittiko vielä teon jälkeenkin heille, että se onnistui.

        KUINKA MONI TÄÄLLÄ TIETÄÄ, KUKA PREMIATA TODELLISUUDESSA ON?


      • aukijäiulvila
        josvaikkamonikin kirjoitti:

        KUINKA MONI TÄÄLLÄ TIETÄÄ, KUKA PREMIATA TODELLISUUDESSA ON?

        Itse kai se tietää, kuka tai mikä on. Tietää senkin, miksi ei ole enää täällä kirjoittelemassa.

        Eikö tämä ketjukin sen osoita, aloitettu jo yli 7 vuotta sitten. Silloin kun Ulvilan tapaus oli paljon julkisuudessa.


      • niinpatietysti
        mnhetyiokhkmn kirjoitti:

        Sehän kertoi, että murhaaja oli soitellutkin heille ennen tekoansa.

        Sitä ei kertonut, soittiko vielä teon jälkeenkin heille, että se onnistui.

        Pitihän sen kumppaneille ilmoittaa, että se onnistui.


      • mikäkukaseon
        josvaikkamonikin kirjoitti:

        KUINKA MONI TÄÄLLÄ TIETÄÄ, KUKA PREMIATA TODELLISUUDESSA ON?

        Eipä sitä kait tiedä, kuka se on, mut ketjun aloittaja kyselee, onko se murhaaja.


      • ejhgnmlhkajohkmn
        mikäkukaseon kirjoitti:

        Eipä sitä kait tiedä, kuka se on, mut ketjun aloittaja kyselee, onko se murhaaja.

        Vainajien muistamispäivä lähestyy mitä murhaajat silloin tekevät.
        Voi kai ne vainajat joskus kummitellakin.


      • Rattoisaelämä
        ejhgnmlhkajohkmn kirjoitti:

        Vainajien muistamispäivä lähestyy mitä murhaajat silloin tekevät.
        Voi kai ne vainajat joskus kummitellakin.

        Varmasti murhaajien mielissä kummittelee vaikka kuinka olisi paatunut rikollinen, toki joillakin se sattaa olla nautintokin tai tarkoituksella tehty, että saadaan pimeää voimaa.


      • mistäpäsentietää
        Rattoisaelämä kirjoitti:

        Varmasti murhaajien mielissä kummittelee vaikka kuinka olisi paatunut rikollinen, toki joillakin se sattaa olla nautintokin tai tarkoituksella tehty, että saadaan pimeää voimaa.

        Voi ne vainajat kummitella ihan oikeastikin.

        On jotkut saaneet ihan omin korvin kuulla puhetta niin sanotusti tuon puoleiselta. Ja jotkut ovat onnistuneet tallentamaankin niitä tietokoneelle.

        Sanotaan tuonpuoleinen, emmehän tiedä, voi se vainajan henki olla siinä ihan vieressäkin olkapäällä, korvan takana, niskassa.


      • Rattoisaelämä
        mistäpäsentietää kirjoitti:

        Voi ne vainajat kummitella ihan oikeastikin.

        On jotkut saaneet ihan omin korvin kuulla puhetta niin sanotusti tuon puoleiselta. Ja jotkut ovat onnistuneet tallentamaankin niitä tietokoneelle.

        Sanotaan tuonpuoleinen, emmehän tiedä, voi se vainajan henki olla siinä ihan vieressäkin olkapäällä, korvan takana, niskassa.

        Totta ja se olisikin varmaan hienoa elämää kun murhattu kuiskailee murhaajalleen, vaikka kuiskia kuuluisaa sanaa MIKSI? Vankimielisairaala olisi varmasti mielenkiintoinen paikka, tästä näkökulmasta katsottua .


      • vaikuinkapremiaatta
        Rattoisaelämä kirjoitti:

        Totta ja se olisikin varmaan hienoa elämää kun murhattu kuiskailee murhaajalleen, vaikka kuiskia kuuluisaa sanaa MIKSI? Vankimielisairaala olisi varmasti mielenkiintoinen paikka, tästä näkökulmasta katsottua .

        Vielä parempi jos murhattu ilmaantuisi murhaajan näköpiiriin loukkaantunut ja järkyttynyt ilme kasvoillaan. Muutaman kerran päivässä ja öisinkin.

        voisi siinä murhaaja alkaa pehnenemään


      • eiihmevaikkaolisikinmurh
        vaikuinkapremiaatta kirjoitti:

        Vielä parempi jos murhattu ilmaantuisi murhaajan näköpiiriin loukkaantunut ja järkyttynyt ilme kasvoillaan. Muutaman kerran päivässä ja öisinkin.

        voisi siinä murhaaja alkaa pehnenemään

        Tuommosen Premiatan lähipiirissä on varmasti aina vaarana erilaisten lääkeaineiden väärinkäyttö ja elintarvikkeiden myrkyttäminen.

        Murhanhimoinen se ainakin on. Tarttui heti ansaan, kun joku esiintyi muka palkkamurhaajana keskustelupalstoilla.


      • niinsemuutenonn
        eiihmevaikkaolisikinmurh kirjoitti:

        Tuommosen Premiatan lähipiirissä on varmasti aina vaarana erilaisten lääkeaineiden väärinkäyttö ja elintarvikkeiden myrkyttäminen.

        Murhanhimoinen se ainakin on. Tarttui heti ansaan, kun joku esiintyi muka palkkamurhaajana keskustelupalstoilla.

        Niinpä. Serkku ja herkku -mässäilyä.


      • cohtuudellasitäcavaa
        niinsemuutenonn kirjoitti:

        Niinpä. Serkku ja herkku -mässäilyä.

        Konjakkisinappia ja cavaa päälle.


      • mikäsennimiolikaan
        cohtuudellasitäcavaa kirjoitti:

        Konjakkisinappia ja cavaa päälle.

        Cavaa ja kirjan lukua. Mikä sen kirjan nimi olikaan:

        Murhamumman muistelmat
        Murhamamman muistelmat
        Mummun murhan muistelmat
        Mummun mamman murhan muistelmat


      • joulunjälkeenkostautui

        Uskomuksen mukaan vainajat käyvät tarkistamassa entiset asuinsijansa Jouluna.

        Jos ei miellytä näkemänsä ja kuulemansa, siitä ei hyvää seuraa.


      • gauheetagauheeta
        joulunjälkeenkostautui kirjoitti:

        Uskomuksen mukaan vainajat käyvät tarkistamassa entiset asuinsijansa Jouluna.

        Jos ei miellytä näkemänsä ja kuulemansa, siitä ei hyvää seuraa.

        Eikös se ole se yksi sanonta näin, että kosto elää.


      • haamutjouluyössä
        gauheetagauheeta kirjoitti:

        Eikös se ole se yksi sanonta näin, että kosto elää.

        Niinpä!

        Murhaajalla varmaan tulee niin sanotusti orpo olo. Orpopa hyvinnii........


      • haamuthuutaahuhuu
        haamutjouluyössä kirjoitti:

        Niinpä!

        Murhaajalla varmaan tulee niin sanotusti orpo olo. Orpopa hyvinnii........

        Ei murhaaja yksin ole, sillä on haamut aina vieraina, minkä nappasi mukaansa pikkujouluna 2006, toivottavasti jossain vaiheessa pimeän puolen elämästä saatu teho rapisee ja tulee tunnustus.
        Hyvvee joulua vaan murhaajallekin :)))))


      • murhaajathäkkiin
        haamuthuutaahuhuu kirjoitti:

        Ei murhaaja yksin ole, sillä on haamut aina vieraina, minkä nappasi mukaansa pikkujouluna 2006, toivottavasti jossain vaiheessa pimeän puolen elämästä saatu teho rapisee ja tulee tunnustus.
        Hyvvee joulua vaan murhaajallekin :)))))

        Niinpä. Sitten siitä vasta hyvä tulee, kun murhaaja apureineen on saatu kiinni.

        Kolme, kolme niitä on yhteensä. Muitakin voi olla sekaantunut, tietämättään.


      • jouluntaikaako
        murhaajathäkkiin kirjoitti:

        Niinpä. Sitten siitä vasta hyvä tulee, kun murhaaja apureineen on saatu kiinni.

        Kolme, kolme niitä on yhteensä. Muitakin voi olla sekaantunut, tietämättään.

        Tänä yönäkö ne vainajahenget ilmestyy.


      • yhtäsekasotkuatutkimus
        murhaajathäkkiin kirjoitti:

        Niinpä. Sitten siitä vasta hyvä tulee, kun murhaaja apureineen on saatu kiinni.

        Kolme, kolme niitä on yhteensä. Muitakin voi olla sekaantunut, tietämättään.

        Jos siellä onkin ollut useampi henkilö ainakin suunnittelemassa sitä ja sitten yksi niistä murhasi.


    • Pikkulieauer

      Annu on mulhaaja.

      • Pieni_liekki__

        Mitä, jos keskeyttäisit muihin ihmisiin kohdistuvat vihakirjoittelusi netissä ja keskittyisit ympärilläsi olevien ihmisten hyvinvoinnin parantamiseen? Äitisi tai joku muu itsellesi tärkeä henkilö voisi olla kovin hyvillään, jos tarjoutuisit siivous- tai ruuanlaittoavuksi.

        Suomessa on paljon epäkohtia, joiden korjaamiseksi voimme tehdä yhdessä töitä. Vihapuheiden kirjoittamiseen ja levittämiseen ei kannata omaa kallista aikaansa ja energiaansa tuhlata, koska niistä saa itselleen loppupeleissä pahan olon ja menettää itselleen rakkaat ihmiset ympäriltään. Toivottelen rauhallista joulunaikaa sinulle ja perheellesi.


      • pilinpikkupili
        Pieni_liekki__ kirjoitti:

        Mitä, jos keskeyttäisit muihin ihmisiin kohdistuvat vihakirjoittelusi netissä ja keskittyisit ympärilläsi olevien ihmisten hyvinvoinnin parantamiseen? Äitisi tai joku muu itsellesi tärkeä henkilö voisi olla kovin hyvillään, jos tarjoutuisit siivous- tai ruuanlaittoavuksi.

        Suomessa on paljon epäkohtia, joiden korjaamiseksi voimme tehdä yhdessä töitä. Vihapuheiden kirjoittamiseen ja levittämiseen ei kannata omaa kallista aikaansa ja energiaansa tuhlata, koska niistä saa itselleen loppupeleissä pahan olon ja menettää itselleen rakkaat ihmiset ympäriltään. Toivottelen rauhallista joulunaikaa sinulle ja perheellesi.

        Eikö Lieskalla ole omia lapsia? Totuushan tulee lasten suusta, vaikka kuinka manipuloitu olisi niin sillä yhdelläkin lipsahti muutama osuva totuus.


      • ohannepoliisittyhmiä
        pilinpikkupili kirjoitti:

        Eikö Lieskalla ole omia lapsia? Totuushan tulee lasten suusta, vaikka kuinka manipuloitu olisi niin sillä yhdelläkin lipsahti muutama osuva totuus.

        Premiaatalla se kans aina lipsahtelee. Ukkonsa ollut murhaajan kanssa tekemisissä eikä mitenkään sattumalta. On se kivaa ja jännää puuhaa se murhaajan suojeleminen. Puhelin keskeisenä apuvälineenä.


      • jhrnbghyturiosejs
        ohannepoliisittyhmiä kirjoitti:

        Premiaatalla se kans aina lipsahtelee. Ukkonsa ollut murhaajan kanssa tekemisissä eikä mitenkään sattumalta. On se kivaa ja jännää puuhaa se murhaajan suojeleminen. Puhelin keskeisenä apuvälineenä.

        Ne on sitten varmaan itsekin kuolleet tuossa menossaan. Hirveitä huutajia, uhkailuja ja tappouhkauksia kaiken aikaan.


      • sehänseon

        Ei oo annu, plemiaattan kaverin serkku on tai jotain sinne päin.


      • aivankauheita
        sehänseon kirjoitti:

        Ei oo annu, plemiaattan kaverin serkku on tai jotain sinne päin.

        Hirveitä nuo murhaajat.


      • mitäainettakäytti
        aivankauheita kirjoitti:

        Hirveitä nuo murhaajat.

        Mihin se potilas kuolikaan?Tai oliko sillä muuta lääkitystä kuin että jonkun tarvitsi laittaa vain ne silmätipat.


    • Anonyymi

      Eikös se yksi myrkkyhoitaja ja sarjamurhaaja anele jo päästä vapaaksi? Miten käynee, pääseekö vapaaksi.

      • Anonyymi

        Hiukan rajaa. Ei mitään yhteyttä otsikon naiseen.
        Hulmahteleeko pyykit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiukan rajaa. Ei mitään yhteyttä otsikon naiseen.
        Hulmahteleeko pyykit?

        Niin. Todella kauheaa surmata puolustuskyvyttömiä iäkkäitä ihmisiä. On ja tekijän on vastattava niistä tuntuvalla rangaistuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Todella kauheaa surmata puolustuskyvyttömiä iäkkäitä ihmisiä. On ja tekijän on vastattava niistä tuntuvalla rangaistuksella.

        Tekijä on ollut vuosia rangaistustaan kärsimässä. Nyt aktivoitunut anomaan tuomionsa purkamista. Muuttanut nimensä.
        Ei yhteyttä tiettävästi otsikon naiseen tai Anneli Aueriin.
        ... Osta artistin ja sen jälkeen kun olin jo unohtanut salasana... Hovinarrit ja mainoslahjat ovat olleet mukana kun naapurinsa Tohmajärveltä..
        Algoritmit in sekoilee, taas kerran...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekijä on ollut vuosia rangaistustaan kärsimässä. Nyt aktivoitunut anomaan tuomionsa purkamista. Muuttanut nimensä.
        Ei yhteyttä tiettävästi otsikon naiseen tai Anneli Aueriin.
        ... Osta artistin ja sen jälkeen kun olin jo unohtanut salasana... Hovinarrit ja mainoslahjat ovat olleet mukana kun naapurinsa Tohmajärveltä..
        Algoritmit in sekoilee, taas kerran...

        Premiatan joidenkin kirjoitusten mukaan murhaaja meni muina miehinä tekonsa jälkeen Kuopioon. Ei ilmeisesti omatunto paina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Premiatan joidenkin kirjoitusten mukaan murhaaja meni muina miehinä tekonsa jälkeen Kuopioon. Ei ilmeisesti omatunto paina.

        Mitä auerska siellä teki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä auerska siellä teki?

        Oletko sen ikäinen, että erotat miehen naisesta ja naisen miehestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sen ikäinen, että erotat miehen naisesta ja naisen miehestä?

        Ei sitä noita-akkaa mieheksi voi luulla vaikka romuluinen onkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä noita-akkaa mieheksi voi luulla vaikka romuluinen onkin :)

        Onhan se murhaaja voinut olla nainenkin. Siis se joka meni Kuopioon ja jonka Premiata tiesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se murhaaja voinut olla nainenkin. Siis se joka meni Kuopioon ja jonka Premiata tiesi.

        Näin vanha ja pitkä ketju. Eikä vieläkään selvinnyt, kuka se murhaaja oli.

        Selviää sitten, kun Premiata avaa suuren suunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin vanha ja pitkä ketju. Eikä vieläkään selvinnyt, kuka se murhaaja oli.

        Selviää sitten, kun Premiata avaa suuren suunsa.

        Ilmeisesti iäisyysaihe tuo selvittämätön murha. Keskustelu jatkuu jatkuu ja jatkuu loputtomiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti iäisyysaihe tuo selvittämätön murha. Keskustelu jatkuu jatkuu ja jatkuu loputtomiin?

        Niinhän se on. Poliisien pitäisi olla tarkkana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin vanha ja pitkä ketju. Eikä vieläkään selvinnyt, kuka se murhaaja oli.

        Selviää sitten, kun Premiata avaa suuren suunsa.

        Olisihan se syyttömästi syytetylle suuri helpotus, kun oikeat tekijät saataisiin kiinni. Epävarmuuden sietäminen on raskasta.

        Tämän on kurjaakin kurjempi koronakevät 2020 näyttänyt vahvasti koko maailmalle. Kukaan ei tiedä, mitä tuleman pitää. Näkymätön tappaja virus liikkuu keskuudessamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisihan se syyttömästi syytetylle suuri helpotus, kun oikeat tekijät saataisiin kiinni. Epävarmuuden sietäminen on raskasta.

        Tämän on kurjaakin kurjempi koronakevät 2020 näyttänyt vahvasti koko maailmalle. Kukaan ei tiedä, mitä tuleman pitää. Näkymätön tappaja virus liikkuu keskuudessamme.

        Näkymätön kuin liitelevä huppis. Ei Premiata sellaisiin usko, myönsi että auerska todennäköisesti murhaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkymätön kuin liitelevä huppis. Ei Premiata sellaisiin usko, myönsi että auerska todennäköisesti murhaaja.

        Pitkän matkan liitelikin, jos Kuopioon asti. Menikö peräti Kajaaniin? Vaiko Kajaanista pohjoiseen niin kuin eräässä laulussa sanotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkymätön kuin liitelevä huppis. Ei Premiata sellaisiin usko, myönsi että auerska todennäköisesti murhaaja.

        Vaikka tiesi tilanteen, silti oli ensimmäisenä onnittelemassa, kun hänet vapautettiin.

        Erikoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sen ikäinen, että erotat miehen naisesta ja naisen miehestä?

        Nykyään on tosiaan joskus aika vaikeaa erota, onko kysymyksessä mies vai nainen. Kun ihmiset eivät aina itsekään tiedä, kumpaa puolta ovat vai ovatko kumpaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkymätön kuin liitelevä huppis. Ei Premiata sellaisiin usko, myönsi että auerska todennäköisesti murhaaja.

        Mitähän sille nykyisin kuuluu onko tietoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on. Poliisien pitäisi olla tarkkana.

        aarnion tapaus taas esillä


    • Anonyymi

      Sielunsiskot tykkää toisistaan.

      • Anonyymi

        Pukeutuu myrkynvihreään aina kesäksi.


    • Anonyymi

      Jos noin olisi niin eikö poliisi olisi jo selvittänyt Premiatan osallisuuden tuohon asiaan?
      Miksi ei olisi tutkinut?

      • Anonyymi

        Sit pitäisi varmaan kysyä poliisilta. Epäilyttävä tapaus joka tapauksessa tuo tyyppi. Jossain tosin oli maininta, että Premiata olisi kadonnut somesta juuri siksi, kun poliisia oli alkanut jokin kiinnostaa. Tarkempaa tietoa ei ole sittemmin kuulunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit pitäisi varmaan kysyä poliisilta. Epäilyttävä tapaus joka tapauksessa tuo tyyppi. Jossain tosin oli maininta, että Premiata olisi kadonnut somesta juuri siksi, kun poliisia oli alkanut jokin kiinnostaa. Tarkempaa tietoa ei ole sittemmin kuulunut.

        Poliisit nyt tietää mitä tietää......

        Onhan se murhaajan kannalta aina hyvin, hyvin VAARAllista jos poliisi on päässyt jäljile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisit nyt tietää mitä tietää......

        Onhan se murhaajan kannalta aina hyvin, hyvin VAARAllista jos poliisi on päässyt jäljile.

        Ulvilan tappaja on melkonen tappokone.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulvilan tappaja on melkonen tappokone.

        Ja sellainen on sitten vielä vapaalla jalalla. Syyllistä ei ole tavoitettu. Tai ketään todistettu siihen syylliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulvilan tappaja on melkonen tappokone.

        Nyt se Kuopion murhaepäilty on käräjillä, melkoinen tappokone sekin.

        Hyvä että edes sen saivat vastaamaan teoistaan. Ulvilan ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt se Kuopion murhaepäilty on käräjillä, melkoinen tappokone sekin.

        Hyvä että edes sen saivat vastaamaan teoistaan. Ulvilan ei.

        Ei sentään taida auerska uskaltaa raiskailla ja murhailla enää lisää, olisi heti epäilty ja joutuisi takaisin linnaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sentään taida auerska uskaltaa raiskailla ja murhailla enää lisää, olisi heti epäilty ja joutuisi takaisin linnaan.

        Ole ihan huoletta. Auer ei ole ketään raiskaillut eikä murhaillut.
        Auer on oikeusmurhattu. Sitä siunkin kannattaa pelätä. Sie voit olla seuraavana jonossa oikeusmurhatuksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole ihan huoletta. Auer ei ole ketään raiskaillut eikä murhaillut.
        Auer on oikeusmurhattu. Sitä siunkin kannattaa pelätä. Sie voit olla seuraavana jonossa oikeusmurhatuksiä?

        En todellakaan ole huolissani, en aio olla missään tekemisissä pedomurhaajan kanssa, onneksi muutkin osaa vältellä. Harmi ettei Suomessa ole kuolemantuomiota tuollaisille, pikateloitus ko-päätöksen jälkeen niin olisi yksi rikollinen vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan ole huolissani, en aio olla missään tekemisissä pedomurhaajan kanssa, onneksi muutkin osaa vältellä. Harmi ettei Suomessa ole kuolemantuomiota tuollaisille, pikateloitus ko-päätöksen jälkeen niin olisi yksi rikollinen vähemmän.

        Oletpa katkeroitunut ihminen.
        Varo tuollaista katkeroitumista, koska se on terveydelle haitallista ja saattaa ilmentyä kehollisena tai mielenterveyden sairautena.
        Toivottavasti saat apua katkeruuteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa katkeroitunut ihminen.
        Varo tuollaista katkeroitumista, koska se on terveydelle haitallista ja saattaa ilmentyä kehollisena tai mielenterveyden sairautena.
        Toivottavasti saat apua katkeruuteesi.

        Kiitokset kommentistasi. Minusta vastasit asiallisesti sellaisen henkilön viestiin, joka ei välttämättä tiedosta omaa tilannettaan eikä sitä, kuinka paljon hän kylvää pahaa mieltä teoillaan ympärilleen. Toivon sinun tavoin, että kaveri ymmärtäisi hakea itselleen apua, sillä eniten hallaa hän aiheuttaa kuitenkin itselleen myrkyttämällä katkeruudellaan oman mielensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitokset kommentistasi. Minusta vastasit asiallisesti sellaisen henkilön viestiin, joka ei välttämättä tiedosta omaa tilannettaan eikä sitä, kuinka paljon hän kylvää pahaa mieltä teoillaan ympärilleen. Toivon sinun tavoin, että kaveri ymmärtäisi hakea itselleen apua, sillä eniten hallaa hän aiheuttaa kuitenkin itselleen myrkyttämällä katkeruudellaan oman mielensä.

        Turhaan itseäsi kiittelet :D

        Onneksilapset pääsi turvaan auerskalta, pystyvät elämään nyt tervettä hyvää elämää. Jonkun olisi pitänyt passittaa auerska pakkohoitoon jo ennen murhaa, harmi ettei Jukka eikä lapset hakeneet apua ajoissa.


    • Anonyymi

      Aloituksessa kysytään, onko Premiata murhaaja.

      Kirjoitustensa perusteella voisi olettaa, että hän kuuluu ainakin riskiryhmään.

      • Anonyymi

        Tuskinpa nykoppikaan palstoilla vihjaili murhailuistaan, Premiata katosi kun tajusi auerskan olevan syyllinen.


      • Anonyymi

        Mikäli Raamattuun on uskominen - ja miksi ei olisi - jossain vaiheessa kaikki murhaajat saavat tuomionsa.

        Monet merkit viittaavat siihen, että lopun aikoja tässä eletään.


    • Anonyymi

      KN on joutenlahti ja todella katkera mies.

      • Anonyymi

        Katkera mistä?


    • Anonyymi

      Rouva Auer oli ja on selvästi syytön. Premiata on selvästi tänne kirjoitteleva henkilö. Ei muuta. Kyllä ensimmäinen tutkinnan johtaja Joutsenlahti oli ja on täysin oikeassa. Syyttömästä yritettiin tehdä syyllinen. Edellä on paljon väärää tietoa. Joku väittää, että ei ole poistumisjälkiä. Perätön tieto. Asiakirjoista on nähty, että poliisitodistaja on kuvaillut runsaasti paikalta poistuneen miehen verisen kengän jälkiä sieltä ikkunan alta pihan puolelta. Se on fakta. Jopa kengän koko ja merkki on tiedossa. Poliisi on myöhemmin hankkinut samaa kenkää ja sama pohjakuvio on siellä takkahuoneen lattialla ja ulkopuolella, kun tekijä poistui. Sellaista kenkää ei ole osoitettu olleen siinä perheessä. Pihan puolelle poistuminen on mahdollista, sitä puolta ei koirapartio edes tutkinut. Tekijän kenkä on numeroa noin 43-44. Takkahuoneessa paljon epäselviä jälkiä, mutta ainakin yksi hyvä jälki, josta kengän koko ja merkki on tunnistettu. Yksi poliisitodistaja nainen on myös todistanut, että ikkuna on rikottu ulkoapäin. Se todistus on ohitettu. Kokonaisuus viittaa siihen, että Porin poliisissa on tarvetta osoittaa, että tekijä on Rouva Auer, vaikka siellä ainakin joku tietää, että se ei ole totta. Muutenkin kun on nähnyt tuon rouvan eri tilanteissa oikeudenkäynneissä ym. niin tulee vakuuttuneeksi, että hän ei ole se tappaja. Hänhän kävi siellä takkahuoneen lähellä puhelun aikana ja huusi tekijälle mm. HEI LOPETA, mutta joutui juoksemaan karkuun. Tuntuu varmalta, että Porin poliisi tietää tämän ja salaa jotakin jostakin syystä. Siksi tapaus ei selviä. Tekijällä on suojelijoita, siltä vaikuttaa. Kyllä Joutsenlahti on ollut alun perin oikeassa. Tekijää suojellaan syystä tai toisesta. Tältä se näyttää sivusta tarkastellen. Näyttää siltä, että jotenkin Porin Poliisi liittyy tähän! Tällainen kuva syntyy!

      • Anonyymi

        Poliisitodistaja siis todisti, että takkahuoneen ikkunan alla on poistuneen (tappajan) veriset kengänjäljet, hän poistui alueelta. Naispoliisi todisti oikeudessa, että ikkuna oli rlkottu ulkoapäin. Se voitiin päätellä verhosta. Poliisi oli hankkinut jälkien mukaisia kenkiä kahta lajia. Kuka tahansa saattoi sen pohjakuvion perusteella todeta oikea kenkämallin. Kai poliisikin on sen todennut. Kiertämällä rakennuksen päädyn ja menemällä etupihan puolelta tielle on reitti, jota koirapoliisi ei tutkinut. AA:n ollessa puhelimen ääressä, kuuluu takkahuoneesta tappelun ääniä. Ei kai mies siellä yksin tappele itsensä kanssa. AA oli jopa kaksi kertaa tappelupaikan lähellä, mutta joutui juoksemaan sieltä karkuun. Eli siellä takkahuoneessa oli vieras henkilö, joka pahoinpiteli talon isäntää. Tappajan lyömä ase on mennyt tappajan mukana pois. Nämä ovat faktoja. Jotsenlahti on oikeassa! Joku todennäköisesti suojelee tekijää! Siltä se vaikuttaa.


      • Anonyymi

        Jaksat länkyttää pervo pikkupieru, pedomurhajan puolustelija.

        Rikoksesta tuomittu ja tutkinnasta syrjäytetty joutenlahti arvioi kengänjäljet silmämääräisesti, mutta oikea tutkinta todisti olleen Jukan kengät.

        "8. Ken­gän­jäl­jet tak­ka­huo­neen lat­tial­la ovat ol­leet yh­teen­so­pi­via Jukka Lah­del­la käy­tös­sä ol­lee­seen ken­gän­ko­koon 41–42 näh­den (8.10.)."
        Erinomaisen tarkka kuva.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000172755.html

        "Edellä todettua olohuoneen veristä kengän osajälkeä lukuun ottamatta olohuoneessa, eteisessä, keittiössä, tuulikaapissa tai pesutiloissa ei ole havaittavissa verisiä kengän- tai jalkapohjan jälkiä taikka muitakaan tekoon liittyviä verijälkiä tai merkkejä tällaisten jälkien siivoamisesta."
        -Niinpä, ei takaa-ajojälkiä, liitelikö se huppis?

        "7. Koi­ra­noh­jaa­jan mu­kaan ku­kaan ei ollut pois­tu­nut Täh­ti­sen­tie 54:n ton­til­ta (8.10.)."
        Pyrähtikö se liitelevä huppis siis taivaalle :D

        Ulkopuolinen on todistettu mahdottomaksi mm koska,
        - Puuttuvat ulkopuolisen äänet häke-puhelussa
        - Puuttuvat kengänjäljet lattialla takaa-ajosta
        - Puuttuva DNA
        - Puuttuvat hajujäljet ja verijäljet poistumisreiteiltä
        - Puuttuva aika kun verilammikoiden kuivuminen kestänyt vähintään 30 min ja vammat syntyneet tunnin aikana
        - Puuttuvat tytön näköhavainnot, mutta auerska näki muka pimeässäkin jopa ihohuokoset"

        Tutkimukset todisti luonnollisesti auerskan syylliseksi, eihän syytettä olisi muuten nostettukaan ja peräti kahdesti jo tuomittukin lasten raiskausten lisäksi. Toivottavsti auerska saa pian lopullisen tuomion murhastakin, onhan se ikävää olla loppuikänsä löysässä hirressä kahden hovinarrin takia ja pelätä milloin se tuomio tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksat länkyttää pervo pikkupieru, pedomurhajan puolustelija.

        Rikoksesta tuomittu ja tutkinnasta syrjäytetty joutenlahti arvioi kengänjäljet silmämääräisesti, mutta oikea tutkinta todisti olleen Jukan kengät.

        "8. Ken­gän­jäl­jet tak­ka­huo­neen lat­tial­la ovat ol­leet yh­teen­so­pi­via Jukka Lah­del­la käy­tös­sä ol­lee­seen ken­gän­ko­koon 41–42 näh­den (8.10.)."
        Erinomaisen tarkka kuva.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000172755.html

        "Edellä todettua olohuoneen veristä kengän osajälkeä lukuun ottamatta olohuoneessa, eteisessä, keittiössä, tuulikaapissa tai pesutiloissa ei ole havaittavissa verisiä kengän- tai jalkapohjan jälkiä taikka muitakaan tekoon liittyviä verijälkiä tai merkkejä tällaisten jälkien siivoamisesta."
        -Niinpä, ei takaa-ajojälkiä, liitelikö se huppis?

        "7. Koi­ra­noh­jaa­jan mu­kaan ku­kaan ei ollut pois­tu­nut Täh­ti­sen­tie 54:n ton­til­ta (8.10.)."
        Pyrähtikö se liitelevä huppis siis taivaalle :D

        Ulkopuolinen on todistettu mahdottomaksi mm koska,
        - Puuttuvat ulkopuolisen äänet häke-puhelussa
        - Puuttuvat kengänjäljet lattialla takaa-ajosta
        - Puuttuva DNA
        - Puuttuvat hajujäljet ja verijäljet poistumisreiteiltä
        - Puuttuva aika kun verilammikoiden kuivuminen kestänyt vähintään 30 min ja vammat syntyneet tunnin aikana
        - Puuttuvat tytön näköhavainnot, mutta auerska näki muka pimeässäkin jopa ihohuokoset"

        Tutkimukset todisti luonnollisesti auerskan syylliseksi, eihän syytettä olisi muuten nostettukaan ja peräti kahdesti jo tuomittukin lasten raiskausten lisäksi. Toivottavsti auerska saa pian lopullisen tuomion murhastakin, onhan se ikävää olla loppuikänsä löysässä hirressä kahden hovinarrin takia ja pelätä milloin se tuomio tulee.

        Vie kiireesti nämät tietosi eduskunnan oikeusasiamiehelle ja vaadi uudet käräjät!
        Vai oletko laiska antiannulisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vie kiireesti nämät tietosi eduskunnan oikeusasiamiehelle ja vaadi uudet käräjät!
        Vai oletko laiska antiannulisti?

        Kyllä se tuomio tulee sieltä aikanaan, mutta mikset ole vienyt "tietojasi" lasten raiskausjutussa? Ai niin, siitä on jo lopullinen tuomio.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaksat länkyttää pervo pikkupieru, pedomurhajan puolustelija.

        Rikoksesta tuomittu ja tutkinnasta syrjäytetty joutenlahti arvioi kengänjäljet silmämääräisesti, mutta oikea tutkinta todisti olleen Jukan kengät.

        "8. Ken­gän­jäl­jet tak­ka­huo­neen lat­tial­la ovat ol­leet yh­teen­so­pi­via Jukka Lah­del­la käy­tös­sä ol­lee­seen ken­gän­ko­koon 41–42 näh­den (8.10.)."
        Erinomaisen tarkka kuva.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000172755.html

        "Edellä todettua olohuoneen veristä kengän osajälkeä lukuun ottamatta olohuoneessa, eteisessä, keittiössä, tuulikaapissa tai pesutiloissa ei ole havaittavissa verisiä kengän- tai jalkapohjan jälkiä taikka muitakaan tekoon liittyviä verijälkiä tai merkkejä tällaisten jälkien siivoamisesta."
        -Niinpä, ei takaa-ajojälkiä, liitelikö se huppis?

        "7. Koi­ra­noh­jaa­jan mu­kaan ku­kaan ei ollut pois­tu­nut Täh­ti­sen­tie 54:n ton­til­ta (8.10.)."
        Pyrähtikö se liitelevä huppis siis taivaalle :D

        Ulkopuolinen on todistettu mahdottomaksi mm koska,
        - Puuttuvat ulkopuolisen äänet häke-puhelussa
        - Puuttuvat kengänjäljet lattialla takaa-ajosta
        - Puuttuva DNA
        - Puuttuvat hajujäljet ja verijäljet poistumisreiteiltä
        - Puuttuva aika kun verilammikoiden kuivuminen kestänyt vähintään 30 min ja vammat syntyneet tunnin aikana
        - Puuttuvat tytön näköhavainnot, mutta auerska näki muka pimeässäkin jopa ihohuokoset"

        Tutkimukset todisti luonnollisesti auerskan syylliseksi, eihän syytettä olisi muuten nostettukaan ja peräti kahdesti jo tuomittukin lasten raiskausten lisäksi. Toivottavsti auerska saa pian lopullisen tuomion murhastakin, onhan se ikävää olla loppuikänsä löysässä hirressä kahden hovinarrin takia ja pelätä milloin se tuomio tulee.

        Tuo edellisen kirjoittaja ei ole perehtynyt tapaukseen lainkaan tai hän tahallaan valehtelee.
        Esim. Tarkista vaikka Hovioikeuden päätöksestä, niin huomaat, että poliisitodistaja todistaa siellä, että veriset kengänjäljet johtivat takkahuoneen ikkunan alta poispäin. Siis on tekijän veriset poistumiskengänjäljet olemassa. Samoin että niihin kengänjälkiin ei ole kukaan eikä koskaan esittänyt, että sellaisia kenkiä olisi ollut siinä taloudessa olemassa. Eikä sellaisia kenkiä ole löydetty mistään rikospaikan läheltäkään koskaan. Ne kengät kävelivät miehen jalassa pois alueelta, ja verijäljet jäivät. Nämä ovat faktoja. Tuo kirjoittelija kirjoittelee aivan mitä sattuu, ei hän puhu totta. Vertaa Vaasan Hovioikeuden asiakirjat, ne osoittavat, että tuo kirjoittaja esittää mitä sattuu, ei se ole totta mitä hän kirjoittelee !!! Se on helppo todeta lukemalla Vaasan Hovioikeuden asiakirjat. Tarkista - sieltä löytyy totuus!


    • Anonyymi

      Kun ei ole DNA niin ei ole ketään ulkopuolistakaan ollut hupparina luuserina liitämässä.
      Ihan yksinkertaista logiikkaa tää, mitä erään poliisin on vaikea uskoa.
      DNA mitä tutkittiin ihmisillä ja lukuisilla paikanpäältä otetuilla näytteillä?
      Tehtiinkö näytteen otto talosta niin paskasti, et hommaskeli kusi siihen.

    • Anonyymi

      Osaako Ohra-Arska Kaura-Terska liidellä? Sehän on urheilumiehiä, joten...

      • Anonyymi

        Valvojalle tiedoksi, tässä haukutaan henkilöä jolla ei ole osaa eikä arpaa tähän Ulvilakaseen. On aloituskia ja viestejä samasta aiheesta jo ainakin 10 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valvojalle tiedoksi, tässä haukutaan henkilöä jolla ei ole osaa eikä arpaa tähän Ulvilakaseen. On aloituskia ja viestejä samasta aiheesta jo ainakin 10 vuotta.

        Rouva Auer on ainoa syytön murhaan.
        Muiden osalta ovat tutkimukset kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rouva Auer on ainoa syytön murhaan.
        Muiden osalta ovat tutkimukset kesken.

        Varmaan monikin rouva Auer syytön, mutta pedomurhaaja auerska syyllinen, onneksi lasten raiskauksista jo tuomittukin. Tuskinpa tytärkään kauaa enää kestää pitää salaisuutta sisällään, käy taakka liian painavaksi, sitten pääsee auerska nautiskelemaan taas vankilan rauhasta, sehän kertoikin viihtyneensä hyvin siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan monikin rouva Auer syytön, mutta pedomurhaaja auerska syyllinen, onneksi lasten raiskauksista jo tuomittukin. Tuskinpa tytärkään kauaa enää kestää pitää salaisuutta sisällään, käy taakka liian painavaksi, sitten pääsee auerska nautiskelemaan taas vankilan rauhasta, sehän kertoikin viihtyneensä hyvin siellä.

        Mitä pervo taas uikutat ja uliset? Pistä housut jalkaasi, ettei pyllysi paista kaikelle kansalle. Vai poskesiko tuollaista pyöreää pullataikinaa ovat?

        Seri tuomio tullaan purkamaan, koska OIKEUSVALTIO.

        Tilanne on SIIS kestämätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pervo taas uikutat ja uliset? Pistä housut jalkaasi, ettei pyllysi paista kaikelle kansalle. Vai poskesiko tuollaista pyöreää pullataikinaa ovat?

        Seri tuomio tullaan purkamaan, koska OIKEUSVALTIO.

        Tilanne on SIIS kestämätön.

        Misi valvoja ei reagoi kirjoittaja haukkuu muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pervo taas uikutat ja uliset? Pistä housut jalkaasi, ettei pyllysi paista kaikelle kansalle. Vai poskesiko tuollaista pyöreää pullataikinaa ovat?

        Seri tuomio tullaan purkamaan, koska OIKEUSVALTIO.

        Tilanne on SIIS kestämätön.

        Onneksi tilanne on teille pedomurhaaja fanittaville kestämätön, murhatuomiota odotellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi tilanne on teille pedomurhaaja fanittaville kestämätön, murhatuomiota odotellessa.

        Parempi, kun käyt itse itsesi ilmoittamassa lähimmälle poliisiasemalle ja antautumassa.
        Saadaan tämä Ulvilan case klosettiin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi, kun käyt itse itsesi ilmoittamassa lähimmälle poliisiasemalle ja antautumassa.
        Saadaan tämä Ulvilan case klosettiin,

        Kyllä auerska varmaan lukee toiveesi. Olisihan se itselleenkin helpompi kun sovittaisi tekonsa lain edessä ja tunnustus keventää oloa.


    • Anonyymi

      Jukka eli veitsi kurkulla.

      • Anonyymi

        AA kertoili, että heillä oli onnellinen perhe ja taisi se vanhin tytärkin puhua, että heillä oli kiva perhe. En usko,että noin oli, kun ottaa huomioon kaikki, mitä sieltä on jälkeenpäin tullut esille.

        Todellakin sen miehen ei olisi kannattanut enää siihen taloon tulla ollenkaan. Kaikenlaisia pelkoja hänellä varmaan on ollut ja syystäkin. Hänhän oli puhunut kurssikaverille, että hän pelkää, että se vaimo tekee vielä lapsille jotakin. Ei kovin kivalta saatikka onnelliselta ole kuulostanut.


    • Anonyymi

      Jokainen, joka on hyvin perehtynyt tähän tapaukseen (kuten Vaasan Hovioikeus ja Sitten Korkein Oikeus, kun ei antanut valituslupaa) on taatusti tullut siihen tulokseen, että tekijä ei voi olla AA. Se on fakta, jokaiselle riittävän älykkäälle, joka on perehtynyt tiedossa oleviin tosiasioihin. Tästä seuraa suoraan, että etevämmät poliisit ovat myös tämän huomanneet. On henkilöitä, joilla omat päättelykyvyt ovat heikot, ja uskovat niitä, jotka kyllä tietävät totuuden, mutta väittävät muuta. Ja näitä henkilöitä on hyvin todennäköisesti jossakin korkeassa asemassa olevien henkilöiden joukossa, ja monet mm, poliisit uskovat todella, että AA on se oikea syyllinen. Riittävän älykkäät ihmiset eivät usko sitä. On niin paljon sitä vastaan puhuvia faktoja. Hyvin paljon levitetään väärää tietoa tosiasioista niiden taholta, jotka väittävät, että syyllinen on AA. Se on huolellisesti harkittua tekemistä. Kyllä Vaasan hovioikeus on täsmälleen oikeassa. Joku mm. väittää, että oikeus on todennut AA:n syylliseksi miehensä murhaan. Se on vale. Oikeus on todennut AA:n nimenomaan syyttömäksi miehensä murhaan. Se on Hovioikeuden päätös, alemman tason eli käräjäoikeuden päätökset on näin kumottu - ne eivät ole voimassa. Kun puhutaan oikeuden päätöksestä, niin se on Hovioikeus joka on mainittava, ei jo kumotut käräjäoikeuden päätökset. Tämä tahtoo kirjoittajilta unohtua. Tekijän poistumisesta on silminnäkijän havainto, ja poliisin todistus verisistä poistumisjäljistä tekopaikalta, ja naispoliisin lausunto siitä, että ikkuna on rikottu ulkoapäin. Niinikään totta on, että poistumisjälkiin sopivia kenkiä ei ole koskaan tavoitettu siinä taloudessa, vaikka joku muuta väittää. Sellaisia kenkiä ei ole löydetty muuta kuin kaupasta. Poliisi oli sellaisia ostanut ja niiden pohjakuviot olivat nähtävillä netissä. Ei tosin enää ole. Siitä pohjakuviosta oli nähtävissä sen tekijän kengän merkki ja koko suurin piirtein. Se kenkä oli liian suuri Jukka Lahden kengäksi, ja on siis siinä taloudessa tuntematon kenkä. Ei siitä taloudesta ole sellaista kenkää löydetty, vaikka joku muuta väittää. Näitä seikkoja on paljon muitakin, jotka osoittavat, että tekijä on ulkopuolinen. Vaasan Hovioikeus on aivan oikein huomioinut nämä seikat - käräjäoikeus ei ole huomioinut. Turha on vetää tähän vääräksi osoittautunut käräjäoikeuden tuomio. Se on väärä tuomio ja pulinat pois!

      • Anonyymi

        Turhaan annulisti jankutat valheitasi, kengät kuten kaikki muukin on selvitetty ja auerska todistettu syylliseksi, ulkopuolinehan on kaikin puolin täysin mahdoton. Ikävää että piudät tytärtä yksin syyllsenä isnsä murhaan, avustanut korkeintaan ja salannut äitinsä syyllisyyden.

        "8. Ken­gän­jäl­jet tak­ka­huo­neen lat­tial­la ovat ol­leet yh­teen­so­pi­via Jukka Lah­del­la käy­tös­sä ol­lee­seen ken­gän­ko­koon 41–42 näh­den (8.10.)."
        Erinomaisen tarkka kuva.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000172755.html

        "Edellä todettua olohuoneen veristä kengän osajälkeä lukuun ottamatta olohuoneessa, eteisessä, keittiössä, tuulikaapissa tai pesutiloissa ei ole havaittavissa verisiä kengän- tai jalkapohjan jälkiä taikka muitakaan tekoon liittyviä verijälkiä tai merkkejä tällaisten jälkien siivoamisesta."

        Vain kaksi hovinarria uskoo liiteleviin yliluonnolliset kyvyt omaaviin huppiksiin, kaikki muut halusivat tuomita todisteiden mukaisesti myös murhasta. Lasten raiskauksistahan onkin jo lopullinen tuomio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan annulisti jankutat valheitasi, kengät kuten kaikki muukin on selvitetty ja auerska todistettu syylliseksi, ulkopuolinehan on kaikin puolin täysin mahdoton. Ikävää että piudät tytärtä yksin syyllsenä isnsä murhaan, avustanut korkeintaan ja salannut äitinsä syyllisyyden.

        "8. Ken­gän­jäl­jet tak­ka­huo­neen lat­tial­la ovat ol­leet yh­teen­so­pi­via Jukka Lah­del­la käy­tös­sä ol­lee­seen ken­gän­ko­koon 41–42 näh­den (8.10.)."
        Erinomaisen tarkka kuva.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000172755.html

        "Edellä todettua olohuoneen veristä kengän osajälkeä lukuun ottamatta olohuoneessa, eteisessä, keittiössä, tuulikaapissa tai pesutiloissa ei ole havaittavissa verisiä kengän- tai jalkapohjan jälkiä taikka muitakaan tekoon liittyviä verijälkiä tai merkkejä tällaisten jälkien siivoamisesta."

        Vain kaksi hovinarria uskoo liiteleviin yliluonnolliset kyvyt omaaviin huppiksiin, kaikki muut halusivat tuomita todisteiden mukaisesti myös murhasta. Lasten raiskauksistahan onkin jo lopullinen tuomio.

        Miksi suomi24 sallii VIHAPUHEEN ja vihan lietsonnan Suomen oikeuslaitoksen tuomareita kohtaan?

        Onko syytä tehdä tutkintapyyntö Ilkka Lavasteesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi suomi24 sallii VIHAPUHEEN ja vihan lietsonnan Suomen oikeuslaitoksen tuomareita kohtaan?

        Onko syytä tehdä tutkintapyyntö Ilkka Lavasteesta?

        Onko annuliinuleilla jokin hätä? Sekö kun eräässä uskolahkossa sattui lapsiin kohdistuvaa pahoinpitelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi suomi24 sallii VIHAPUHEEN ja vihan lietsonnan Suomen oikeuslaitoksen tuomareita kohtaan?

        Onko syytä tehdä tutkintapyyntö Ilkka Lavasteesta?

        Niinpä, auerskalla on lopullinen ja yksimielinen tuomio lastenraiskauksista, silti annulistit väittää lääkäreiden ja tuomareiden tehneen väärän päätöksen ja solvanneet ala-arvoisesti jopa alaikäistä lasta. Toivottavasti oikeuslaitos tuomitsee annulistit ja myös mätäpaiseet poliisissa ja oikeuslaitoksessa jotka suojelevat rikollisia. Toivottavasti oikeuslaitos tekee pian todisteiden mukaisen päätöksen myös murhajutussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, auerskalla on lopullinen ja yksimielinen tuomio lastenraiskauksista, silti annulistit väittää lääkäreiden ja tuomareiden tehneen väärän päätöksen ja solvanneet ala-arvoisesti jopa alaikäistä lasta. Toivottavasti oikeuslaitos tuomitsee annulistit ja myös mätäpaiseet poliisissa ja oikeuslaitoksessa jotka suojelevat rikollisia. Toivottavasti oikeuslaitos tekee pian todisteiden mukaisen päätöksen myös murhajutussa.

        Ovat solvanneet ihmisiä tarkoilla henk.koht. tiedoilla joilla ei ola osaa eikä arpaa koko ulvian kaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko annuliinuleilla jokin hätä? Sekö kun eräässä uskolahkossa sattui lapsiin kohdistuvaa pahoinpitelyä.

        Aiotko tehdä annuliinien hädästä tutkintapyynnön?
        Ole hyvä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, auerskalla on lopullinen ja yksimielinen tuomio lastenraiskauksista, silti annulistit väittää lääkäreiden ja tuomareiden tehneen väärän päätöksen ja solvanneet ala-arvoisesti jopa alaikäistä lasta. Toivottavasti oikeuslaitos tuomitsee annulistit ja myös mätäpaiseet poliisissa ja oikeuslaitoksessa jotka suojelevat rikollisia. Toivottavasti oikeuslaitos tekee pian todisteiden mukaisen päätöksen myös murhajutussa.

        Tee tutkintapyyntö havaitsemistasi epäkohdista.
        Tee kantelu eduskunnan oikeusasiamiehelle.
        Tee kantelu oikeuskanslerille.
        Ole hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee tutkintapyyntö havaitsemistasi epäkohdista.
        Tee kantelu eduskunnan oikeusasiamiehelle.
        Tee kantelu oikeuskanslerille.
        Ole hyvä.

        Odota rauhassa, kyllä te tuomionne saatte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odota rauhassa, kyllä te tuomionne saatte.

        Sinuna minä jo pakkaisin pitkää, pitkää maastapoistumismatkaa varten.
        Voin Luvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuna minä jo pakkaisin pitkää, pitkää maastapoistumismatkaa varten.
        Voin Luvata.

        Tekeekö mieli alkaa murhailemaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuna minä jo pakkaisin pitkää, pitkää maastapoistumismatkaa varten.
        Voin Luvata.

        Tekeekö mieli alkaa murhailemaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuna minä jo pakkaisin pitkää, pitkää maastapoistumismatkaa varten.
        Voin Luvata.

        Tekeekö mieli alkaa murhailemaan :D


    • Anonyymi

      Murha on aina vakava ja peruuttamaton sekä äärimmäisen raskas rikos. Varsinkin harkittu ja harkinnan jälkeen toteutettu murha.

      Sitä ei voi ymmärtää, miten kukaan pystyy elämään sellainen teko tunnollaan. Luulisi edes joskus toisinaan pelottavan kiinni jäänti!

      Murha ei rikoksena vanhene koskaan, mutta se on laiha lohtu, kun tietää, että aikaa on kulunut vaikka kuinka paljon eikä murhaajaa ole saatu selvitettyä.

      • Anonyymi

        Onneksi vain muutamalle annulistille ei ole selvinyt, kaikki muut tietää auerskan pedomurhaajaksi ja osaa varoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi vain muutamalle annulistille ei ole selvinyt, kaikki muut tietää auerskan pedomurhaajaksi ja osaa varoa.

        Tuossa otsakkeessa kysytään, että onko Premiata murhaaja.

        Tiettävästi nimimerkillä Premiata esiintynyt henkilö ei ole mainitsemasi annu.

        Kuka se siis on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa otsakkeessa kysytään, että onko Premiata murhaaja.

        Tiettävästi nimimerkillä Premiata esiintynyt henkilö ei ole mainitsemasi annu.

        Kuka se siis on?

        Juu, annu listi ja ihailjansa ovat annulisteja.


    • Anonyymi

      Maailmassa monta ihmeellistä asiaa,
      Se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa...

      • Anonyymi

        Ihmetellä täytyy, miten noinkin murhanhimoinen kuin Premiata olisi ollut sekaantumatta mihinkään henkirikokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmetellä täytyy, miten noinkin murhanhimoinen kuin Premiata olisi ollut sekaantumatta mihinkään henkirikokseen.

        Lieneekö päässyt tavoitteeseensa eli saanut listittyä jonkun. Sen jälkeen sitten kadonnut.


    • Anonyymi

      Eiköhän tuo Premiata ole itsekin jo mennyt sinne toiselle puolelle. Paratiisiin arveli pääsevänsä. Vahvasti epäilen, että mitenhän lienee se sinne pääseminen häneltä onnistuisi.

      Niin on sen murhamummelin osio päättynyt sitten. Miten lieneekö elossa se toinen ja vieläkö se muisti heittää kuinkakin pahasti. Eikös sitä ikääkin jo liene lähemmäs satavuotta.

      Sitä muistamattomuutta on kahta lajia: oikeata ja teeskenneltyä muistamattomuutta. Poliisille on parasta heittäytyä muistamattomaksi . Minkäpä ne sille voi?

      Ja lapset joskin aikuiset vain ihmettelee, että miten se nyt noin menee.

      • Anonyymi

        Puhutaan muistoista ja valemuistoista.

        Lasten kohdalla erityisesti,


    • Anonyymi

      Vanhat Premiata jutut täällä ovat aivan turhia. Sen sekopään kirjoitukset ovat vain kirjoituksia eikä niiden avulla mitään murhia selvitetä.

      • Anonyymi

        Kerjäsi vaan huomiota, mutta ennen katomistaan kertoi pitävänsä itsekin auerskaa syyllisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerjäsi vaan huomiota, mutta ennen katomistaan kertoi pitävänsä itsekin auerskaa syyllisenä.

        Sitä huomiota kyllä saikin niillä kirjoituksillaan. Jossain näin pitkät tarinat siitä, kun joku oli oikein perehtymällä perehtynyt tapaus Premiataan ja käynyt kirjoituksiaan läpi.

        Kummastusta herättänyt Premiatan jatkuva esillä olo ja sekin, että väitti hänellä olevan tietoja murhasta, mutta ei ollut vienyt niitä tietojaan poliisille. Jotain kaunaa kun ollut noin yleisesti poliiseja vastaan. Oliko ne aiheetta häirinneet häntä jossain asiassa vai oliko ne peräti pilanneet hänen syntymäpäiväjuhlaansa en nyt muista tarkemmin.

        Premiatan kirjoituksia on kaiken kaikkiaan valtava määrä.

        Ei mitään tolkkua missään. Ainoa, johon itse kiinnitin huomiota, oli se Premiatan väite, että ratkaisu löytyy Kuopiosta. Kuopiosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä huomiota kyllä saikin niillä kirjoituksillaan. Jossain näin pitkät tarinat siitä, kun joku oli oikein perehtymällä perehtynyt tapaus Premiataan ja käynyt kirjoituksiaan läpi.

        Kummastusta herättänyt Premiatan jatkuva esillä olo ja sekin, että väitti hänellä olevan tietoja murhasta, mutta ei ollut vienyt niitä tietojaan poliisille. Jotain kaunaa kun ollut noin yleisesti poliiseja vastaan. Oliko ne aiheetta häirinneet häntä jossain asiassa vai oliko ne peräti pilanneet hänen syntymäpäiväjuhlaansa en nyt muista tarkemmin.

        Premiatan kirjoituksia on kaiken kaikkiaan valtava määrä.

        Ei mitään tolkkua missään. Ainoa, johon itse kiinnitin huomiota, oli se Premiatan väite, että ratkaisu löytyy Kuopiosta. Kuopiosta!

        Aika kaukana on Kuopio Ulvilasta. Tuskin mitään tekemistä Ulvilan tapauksen kanssa.

        Koko Ulvila premiaattoineen joutaa jo mappiin Ö.

        Ei se enää selviä mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kaukana on Kuopio Ulvilasta. Tuskin mitään tekemistä Ulvilan tapauksen kanssa.

        Koko Ulvila premiaattoineen joutaa jo mappiin Ö.

        Ei se enää selviä mitenkään.

        Poliisi jäljittää nyt Vastaamon hakkeria.
        Jos ei Ulvilan murhaajaa saa kiinni, niin miten ihmeessä poliisi hakkerin pystyisi jäljittämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kaukana on Kuopio Ulvilasta. Tuskin mitään tekemistä Ulvilan tapauksen kanssa.

        Koko Ulvila premiaattoineen joutaa jo mappiin Ö.

        Ei se enää selviä mitenkään.

        Ai et ole seurannutkaan tapausta lehdistä, johan se murhaaja auerska saatiin kiinni, mutta ne kaksi hovinarria vapautti, lasten raiskauksista sentään istui muutaman vuoden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai et ole seurannutkaan tapausta lehdistä, johan se murhaaja auerska saatiin kiinni, mutta ne kaksi hovinarria vapautti, lasten raiskauksista sentään istui muutaman vuoden.

        Ja rahaa ilmestyi tilille!! Mahtaa antiannelistia vituttaa, kun Annelin tilille ilmestyi rahaa, RAHNAA!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja rahaa ilmestyi tilille!! Mahtaa antiannelistia vituttaa, kun Annelin tilille ilmestyi rahaa, RAHNAA!!

        Kovastihan teitä on vituttanut kun sijaisvanhemmat saa rahaa lasten kasvatuksesta, eikä auerskan pervoilutkaan enää onnistu.

        Normaalit ihmiset ajattelee lasten parasta ja syyllisen ssamista tuomiolle, mutta pervoannulistit rahaa ja syyllisen saamista vapaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovastihan teitä on vituttanut kun sijaisvanhemmat saa rahaa lasten kasvatuksesta, eikä auerskan pervoilutkaan enää onnistu.

        Normaalit ihmiset ajattelee lasten parasta ja syyllisen ssamista tuomiolle, mutta pervoannulistit rahaa ja syyllisen saamista vapaaksi.

        Sinä tyhjätasku, kelan ja meidän muiden verovaroilla elätettävä syöttiläs ET OLE normaali ihminen. Olet IHMISPETO.


    • Anonyymi

      Anneli on uskonlahkojen ajojahdin uhri. SYYTÖN siis. Ainoa synti oli rietastelu vieraan miehen kanssa avioliiton aikana. Lahkolaiset, tiedätte ketä niissä on, suorittivat näyttävän lavastuksen.

      Anneli, we love you.

      • Anonyymi

        Ja suorittivat yhteistyössä näyttävät PEITTELYT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja suorittivat yhteistyössä näyttävät PEITTELYT.

        Surkeita oli auerskan lavastukset, poliisit tajusi heti syyllisen, mutta joutenlahti käski etsiä vain yliluonnolliset kyvyt omavaa liitelevää huppista. Onneksi kaikki tietää nyt syyllisen, auerska löysässä hirressä kuolemaansa asti tai kunnes tuomitaan uudestaan myös murhasta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe