Poliisi vaaransi asukkaat

Heikinlaaksossa

Miksi poliisi ei toiminut aiemmin Heikinlaaksossa. Minusta ei ole oikein, että taajama-alueella saa ampua kiväärikaliiberin aseella yli 100 laukausta. Luodin kantomatkat helposti kilometrin luokkaa.. Miettikää miten paljon ihmisiä on ympärillänne kun piirrätte 1 kilometrin säteellä ympyrän talonne ympärille.

Poliisin olisi pitänyt toimia aiemmin.

12

2056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten vain aina väärinpäin. Jos riehuja olisi tiputettu kuin orava, silloin olisi aikamoinen kuoro huutamassa teloittamisesta...

      • kiukkuinen akka

        ollut ampuja joka vaaransi. Olisiko hänet pitänyt heti ampua muiden kustannuksella?

        eiköhän nuo tilanteet ole aika kinkkisiä. mies vamasti katuu mutta se on myöhäistä. meni ammatti, työ, ehkäpä vaimokin ja todennnäköisesti joutuu muuttamaan koko alueelta pois asumasta jne.

        kuten vanha sanonta kuuluu "viina on viisasten juoma". tämän kun moni iskostaisi kalloonsa säästyisi paljon ihmishenkiä!


    • Helmunt Schwein

      Pösilö taas kirjoittelee. Kun pösilö katsee vain elokuvia, missä kaikki toimii ajatuksen voimasta, niin käytännön elämässä niin ei tapahdu.
      Pösilön mukaan Heikinlaakso olisi pitänyt tyhjentää asukkaistaa jollain taikasanalla. Ja katso, koko alue olisi tyhjä.

      • Otto von Pig

        Hommahan kävi kuin tanssi.


    • Pam............

      Heikkien heikki asiantuntija....................

    • Aika hankalaa...

      Aika hankalaa kun poliisi ei tiennyt, onko samassa huoneistossa/talossa muita asukkaita. Jos karhukopla ois tehny rynnäkön viel silloi ku se naine oli siel nii se oisi saattanu ampua sen naisen.

    • per-erik

      Ei poliiseja ole palkattu maalitauluiksi.

      • Psykologiaa

        Itsehän menevät maalitauluksi. Olisivat vaan asettuneet riviin ja ottaneet vastaan, mitä on tulossa.
        En ymmärrä moista piiritystä. Eikohän tuonkin tilanteen olisi voinut hoitaa pienemmällä porukalla rauhallisesti. Olettaisin, että massiivinen piiritys vain provosoi ampumaan niin paljon kuin ehtii ja paukkuja riittää. Eläinkin toimii hyökkää tai pakene periaatteella uhkaavassa tilanteessa. Poliisikoulun psykologian opinnot taitavat olla puutteellisia.


    • petti

      Poliisin tai Supon tiedustelu taisi pettää pahasti. Kyllähän tällainen olisi pitänyt olla poliisin tiedossa jo viikkoa aikaisemmin, jolloin Heikinlaakson tyhjentämiseen olisi ollut riittävästi aikaa.

    • sinun mielipiteesi

      ei asiassa paljon paina.

    • mennään luotisateeseen toisen tulittaessa ilman että ei itse kuolla.....ainakaan minä en menisi

      Ainakin ne armeijan aseet mitä esim. viimeksi näin läpäisi tehokkaasti luotiliivit ja päätähän luotiliivi ei suojaa....emmä menisi turhaan itseäni työnpuolesta luotisateeseen tapattamaan, siitä ei olisi mitään hyötyä kenellekään.

    • dfsdfsdf

      Kirjoituksesta ymmärtää että poliisi ampui 100 laukausta! Se oli se kännissä sekoileva kusipää joka siellä ampui!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe