kun nämä ottasivat yhteen?
Jazuli vs. siivoojaperse
xena-183 vs.timanttia
Pikku-Murri vs. mariamania
au-liskot vs. tosi..typy
alruna vs. NtiBebs
Hähä! :D
Kumpi voittaisi
35
91
Vastaukset
- helppoakuheinänteko
Jazuli vs. siivoojaperse Jazuli, koska on rotevampi
xena-183 vs.timanttia, timanttia on pahasisuisempi
Pikku-Murri vs. mariamania kalpea Pikku-murri purskahtais itkuun krapuloissaan tai pilvipäissään, kun mariamania huitaisi yhdellä iskulla kumoon
au-liskot vs. tosi..typy tarviiko kysyä, au-liskot
alruna vs. NtiBebs Kuka on ntibebs?- vili.
miten 183 cm pitkä xena voisi hävitä kenellekään?
NtiBebs on eräs bimbo joka aikoinaan kirjoitteli tälle saitille.
Hähä! :D - ed.
vili. kirjoitti:
miten 183 cm pitkä xena voisi hävitä kenellekään?
NtiBebs on eräs bimbo joka aikoinaan kirjoitteli tälle saitille.
Hähä! :DXena on niin kiltti, ettei siitä olisi lyömään ketään. Yhtä vaikeaa kuvitella kuin että y.b löisi ketään.
- vili.
ed. kirjoitti:
Xena on niin kiltti, ettei siitä olisi lyömään ketään. Yhtä vaikeaa kuvitella kuin että y.b löisi ketään.
toi on totta.
Hähä! :D - y.b käväisi..
ed. kirjoitti:
Xena on niin kiltti, ettei siitä olisi lyömään ketään. Yhtä vaikeaa kuvitella kuin että y.b löisi ketään.
Näin on :) Mä en ole koskaan lyönyt ketään. Eikä kukaan ole lyönyt mua. Ei ole ollut tarvetta puolin eikä toisin. Toivottavasti ei tulekaan koskaan :) Aina olen puhumalla selvinnyt tilanteesta kuin tilanteesta.
hah!
en tiiä minkäkokoinen tuo vastustajani on
mut sen minkä mää ehkä koossa ja voimassa häviän
mää voitan sisukkuudella
perkele!
en oo krapulassa ku joskus viikonloppusin
pilvee en polta
kiitos ja näkemiin,
mru- :)
Pikku-Murri kirjoitti:
hah!
en tiiä minkäkokoinen tuo vastustajani on
mut sen minkä mää ehkä koossa ja voimassa häviän
mää voitan sisukkuudella
perkele!
en oo krapulassa ku joskus viikonloppusin
pilvee en polta
kiitos ja näkemiin,
mruManiamaria on pieni ja hyvinhyvin sisukas :)
ed. kirjoitti:
kyl se kaikkein kilteinki voi muuttua aika radikaalisti päinvastaiseen jos tarpeeksi uhataan joko itseä tai läheisiään, tiätkö, yhtälailla mitä se kaikkein "kovin" tositilanteen tullen nössöksi ;)
- ed.
y.b käväisi.. kirjoitti:
Näin on :) Mä en ole koskaan lyönyt ketään. Eikä kukaan ole lyönyt mua. Ei ole ollut tarvetta puolin eikä toisin. Toivottavasti ei tulekaan koskaan :) Aina olen puhumalla selvinnyt tilanteesta kuin tilanteesta.
Olette xenan kanssa ei-tappelevia naisia. He ovat oma rotunsa, vähän korkeampi ;)
- y.b. ei kirj.
LaRito kirjoitti:
kyl se kaikkein kilteinki voi muuttua aika radikaalisti päinvastaiseen jos tarpeeksi uhataan joko itseä tai läheisiään, tiätkö, yhtälailla mitä se kaikkein "kovin" tositilanteen tullen nössöksi ;)
Joo, kyllä mä tiedän, että pystyn lyömään, mutta olen ollut onnekas, koska sellaista tilannetta ei vielä ole tullut, että olisi tarvinnut väkivaltaa ruveta käyttämään. Käytän kuitenkin ne muut keinot ensin, jos on käytettävissä.
:) kirjoitti:
Maniamaria on pieni ja hyvinhyvin sisukas :)
niin oon minäkin
mut en usko et meidän koskaan tarvis tapella,
en yleensäkään suosi väkivaltaa
pisti vaan ärsyttämään tuo et mun luullaan olevan joku höyhenellä kaadettava hento mimosa..
määhän kaivan vaikka kannon maasta paljain käsin jos tarpeeksi vituttaa
murprklPikku-Murri kirjoitti:
niin oon minäkin
mut en usko et meidän koskaan tarvis tapella,
en yleensäkään suosi väkivaltaa
pisti vaan ärsyttämään tuo et mun luullaan olevan joku höyhenellä kaadettava hento mimosa..
määhän kaivan vaikka kannon maasta paljain käsin jos tarpeeksi vituttaa
murprklja siis ison kannon
kuudesluokkalaisena joskus,y.b. ei kirj. kirjoitti:
Joo, kyllä mä tiedän, että pystyn lyömään, mutta olen ollut onnekas, koska sellaista tilannetta ei vielä ole tullut, että olisi tarvinnut väkivaltaa ruveta käyttämään. Käytän kuitenkin ne muut keinot ensin, jos on käytettävissä.
vastasin tuolle edille kylläkin mutta noh, eiköhän siihen silti pysty noin vastaamaan mitä teit :D eihän se väkivalta ikinä se ensisijainen ratkaisu vaikka joku kyrsiski, nää pilit täällä vaan näyttää tahtovan siihen yllyttää ihan tahtomattaan.
LaRito kirjoitti:
Joo, eipä siinä jää paljoa kattelemaan huuli pyöreenä, jos joku päälle käy. Tai alkaa läheisiä uhkailemaan. Minäki olen säyseä ja kiltti yleensä aina, paitsi suustani paha missä olen, harvoin sitäkään, jollei ole tilausta.
Viimiseen asti välttelen satuttamasta muita. Mutta tuossa tilanteessa, jos itteä tai läheisiä joku alkais retuuttamaan, niin saa olla varma, että mä puolustan ja puolustaudun vaikka oma henki menis.
Se on ihan yks lysti sitten miten siitä eteenpäin, mutta turpaansa ottaa vaikka mikä olis. On asioita joita ei lahjaksi sallita. Ja jos en minä ole antamassa turpaan, aina löytyy porukasta joku joka antaa. Ennemmin tai myöhemmin. Se vaikka kaivetaan kiven alta esiin, joka oli pahanteossa. Lahjaksi ei ketään aleta satuttamaan.- ns
tinka_tiger kirjoitti:
Joo, eipä siinä jää paljoa kattelemaan huuli pyöreenä, jos joku päälle käy. Tai alkaa läheisiä uhkailemaan. Minäki olen säyseä ja kiltti yleensä aina, paitsi suustani paha missä olen, harvoin sitäkään, jollei ole tilausta.
Viimiseen asti välttelen satuttamasta muita. Mutta tuossa tilanteessa, jos itteä tai läheisiä joku alkais retuuttamaan, niin saa olla varma, että mä puolustan ja puolustaudun vaikka oma henki menis.
Se on ihan yks lysti sitten miten siitä eteenpäin, mutta turpaansa ottaa vaikka mikä olis. On asioita joita ei lahjaksi sallita. Ja jos en minä ole antamassa turpaan, aina löytyy porukasta joku joka antaa. Ennemmin tai myöhemmin. Se vaikka kaivetaan kiven alta esiin, joka oli pahanteossa. Lahjaksi ei ketään aleta satuttamaan.siinä voi kuolla jos menee puolustamaan riitojen väliin muita
ns kirjoitti:
siinä voi kuolla jos menee puolustamaan riitojen väliin muita
Joo elämä on siitä "kamalaa", että joskus kuoleekin. En sitten tiiä mikä olis parempi syy elää, puolustaa tai kuolla, kun oma tai rakkaiden elämä? Joku koru tai maallinen romu ehkäpä, eiii? Ei mun mielestä ole sen parempaa syytä olemassa. Siinäki muutes saattaa delasta, jos ei puolustaudu.
Miksi ihmiset lähtee sotaan puolustamaan, oman henkensä uhalla? Onko tullu mietittyä koskaan tarkemmin syitä siihin, miksi? Mitä ne syyt sitten mahtais olla?
Liskot voittaa kaikki.
(varsinkin kun siitä on suunniteltu tulevaksi terminaattorilisko)
(( itsellänikin on vaikeuksia pärjätä sille ja minä olen sentään Galaktinen Sankari ))- alv-liskot
kirurgi tekee liskosta titaaniliskon !1!1!
alv-liskot kirjoitti:
kirurgi tekee liskosta titaaniliskon !1!1!
Voisiko sen vaihtaa adamantiumiin?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Adamantium- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Voisiko sen vaihtaa adamantiumiin?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Adamantiumkirurgi vaikutti sen verran asiantuntevalta, että sopimus adamantiumista voitaisiin salaa tehdäkin, kunhan siitä ei tule mainintaa papereihin *ai jukra*
alv-liskot kirjoitti:
kirurgi vaikutti sen verran asiantuntevalta, että sopimus adamantiumista voitaisiin salaa tehdäkin, kunhan siitä ei tule mainintaa papereihin *ai jukra*
Muista pyytää myös nuo kynnet:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Wolverinebuddy-love kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Wolverinepaha jos unohtaa vetää noi sisään ku käy tukevalla tarpeella
- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Wolverineteetätän kynsistudiolla
- alv-liskot
monte24 kirjoitti:
paha jos unohtaa vetää noi sisään ku käy tukevalla tarpeella
no ainahan minä olen naisten tekokynsiä vähän ihmetellyt
alv-liskot kirjoitti:
teetätän kynsistudiolla
Saako niihin myös kivoja kuvioita?
(pinkit, joissa pieniä strassisydämiä ?)- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Saako niihin myös kivoja kuvioita?
(pinkit, joissa pieniä strassisydämiä ?)varmasti saa !1!!!!
- alv-liskot
pojat sanoivat, etteivät herrasmiehinä tappele tositypyn kanssa.
Yrmiö sitä vastoin on ilmoittanut, että hänen eläimensä (terrierin pentu) "mätkii mun eläimet" :( Annan tasoitusta, enkä ala tappelemaan. Joten siivoojaperse. Kuka onkaan.
- vili.
siivoojaperse = papu
Kyllä sinä sen tiedät.
Hähä! :D vili. kirjoitti:
siivoojaperse = papu
Kyllä sinä sen tiedät.
Hähä! :DTäh, eihän oo.
(sua on hämätty aika tehokkaasti jos et vieläkään ole huomannut mitään)- Näin On
vili. kirjoitti:
siivoojaperse = papu
Kyllä sinä sen tiedät.
Hähä! :DSiivoojaperse= PikkuMurri. Papu ole koskaan siivonnut?
Näin On kirjoitti:
Siivoojaperse= PikkuMurri. Papu ole koskaan siivonnut?
jos mää käyttäisin jotain siivoustyöhön viittaavaa nikkiä
se olis Supersiivooja
eikä mikään muu :P
mur
mie haluisin et hyö kävelis käsikädessä kukkia keräillen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036673
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875037Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113289Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313158Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191696Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961331Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391282Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311196- 48964