Huonolta tuntuu :/

tyttö vain...

Kun ei tunteisiin vastata...outoa, miten jostain ihmisestä voi saada ihan väärän kuvan ja käsityksen. Hakeutuu jatkuvasti seuraan ja keksii vaikka mitä puheenaiheita ja jos ei keksi puhuttavaa niin on vaan siinä edessäni ja hymyilee ja tuijottaa. Olen viime päivinä antanut MONTA tilaisuutta tarttua syöttiin, mm "kukaan ei lähde mun kanssa..." tai "aijaa, mä en oo koskaan käyny siellä, kuulostaa kivalta"...mutta ei vaan mies tuu vastaan...
Miksi joku pyörii niin paljon ympärillä ja kuluttaa muhun aikaansa, mutta ei tee mitään vaikka kuinka näytän vihreää valoa. Tietää myös että olen vapaa ja on tietääkseni itsekin....
Masentavaa, todella masentavaa.
Työpaikkamme on iso emmekä edes varsinaisesti työskentele yhdessä, hän vaan tulee aina ja etsii minut että pääsee juttelemaan...

8

949

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lohjbp

Missäpäin suomia???

• ap

Hki....

• Julli Peräseinäjoelt

Hesassa on sen verta sakiaa porukkaa, notta en ihimettele tälläästäkään käytöstä.

• Aino Horonperältä

Meillä onkin toisinpäin, ei homoja, ei ransuja mutta kaikki on sisaruksia keskenään.Jiihaa

• joku vaan

Hah! Olen tismalleen saman kokenut! Pyöri ympärillä ja keksi syitä tulla puhumaan, jäi tuijottamisista kiinni, mutta mitään aloitetta ei tullut, vaikka kuinka yritin tyrkyttäytyä ja vihjailla nätisti hymyillen "Mulla on viikonloppusuunnitelmat ihan auki" , mikään ei toiminut... Molemmat myös vapaita. En voi käsittää! Selittäkää nyt miehet tämä???

• _hmm_.,

Miksi et voi kysyä suoraan tältä mieheltä että lähtisikö hän vaikkapa kahville elokuvaan tms. ?

Itselle ainakin käynyt monta kertaa niin että olen saanut tuollaisia vihjailevia tulkinnanvaraisia ehdotuksia naisilta jotka ilmeisesti olen sitten kuitenkin tulkinnut väärin eivätkä ne olekaan tarkoittaneet mitään "vihreän valon näyttämistä".

Tämä käsite "vihreän valon näyttäminen" on muutenkin hankala, koska se tarkoittaa eri asiaa jokaisen yksilön kohdalla. Joku saattaa kysyä esimerkiksi töissä lounaalle kanssaan tarkoittamatta sillä silti yhtään mitään romanttisessa mielessä ja joku taas tulkitsee sen kiinnostukseksi nimenomaan tässä mielessä.

Muutenkin työpaikalla on oltava melko varma toisen kiinnostuksesta ennen kuin voi ja kannattaa alkaa ehdottelemaan mitään... muuten saattaa tulla jatkossa kiusallisia tilanteita.

Meille miehille kannattaa puhua suoraan ilman vihjeitä ja arvoituksia... uskon että kyseinen mies arvostaisi tätä etenkin jos hän sattuu olemaan ujo tai muuten kokematon naisten suhteen :)

• suora nainen

No itse olen ollut jopa niin suora kiinnostavan ihmisen kohdalla että kysynyt hänen hotellihuoneensa sijaintia. Ja kun tuollainen ei ota tuulta purjeisiin niin näppejähän nuolemaan siinä jäin.

• Työflirttaaja

Tasan yksi seikka riittää selittämään sen aloitteen uupumisen. SAMA TYÖPAIKKA , ei kannata huseerata työpaikallaan jos ei ole niin vankka haluttavuus työmarkkinoilla että voi vaihtaa duunipaikkaa tuosta vaan. Moni mies piristyksekseen flirttailee työpaikalla mutta ei vaan voi mennä loppuun asti koska pelkää seuraamuksia.

Tiedätte kyllä kuinka nopeaa jutut liikkuu työpaikalla varsinkin naisten keskuudessa ja ne värittyy aina "mielenkiintoisemmaksi" joten paskamyrskyhän siitä on tiedossa tavalla tai toisella. Viimeistään jos suhde ei onnistukkaan niin tulee takkiin niin että soi ja parhaimmillaan ahdistelusyyte miehelle jos nainen oikein haluaa alkaa voimaansa näyttämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      140
      10506
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5393
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      40
      4070
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3612
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2664
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1582
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1567
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1428
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1386
    Aihe