no niin..posket on maksaläiskiä täynnä! Mitään tehokkaampaa kuin joku arbutin tai etanaseerumi-ei mitään tehoa niistä..onko johonkin hitsin happohoitoon turvauduttava?
tehokosmetiikkaa maksaläiskille?
9
174
Vastaukset
- Maksanaama
Entä jokin laser? Onko apua. Mulla myös otsassa kamala läiskä mihin ei mitkään rasvat auta. Ei myöskään peity edes Blascon tattoo coverilla...apuva!
- tämä ainakin auttaa
Mikroneulaus auttaa ainakin lääkärin tekemänä. Voi ostaa itsekin rullan netistä, tulee satoja euroja halvemmaksi. Täytyy myös suojautua vahvoilla suojakerroin voiteilla jo helmikuusta lähtien ja varoa aurinkoa. Nämä on toimineet mulla.
Kosmetiikasta sitten, kunnon meikkivoiteet peittävät virheet! - Maksanaama
Vinkkiä kunnon meikkivoiteesta, kiitos! Mulla on cliniquen "even better", hyvä voide, mutta ei peitä. Joe Blasco ei peitä eikä sen merkin peitetuotteet. Eli mikä olisi sellainen, joka peittää tekemättä ihosta kamalan paklatun näköistä?
- arpinaama :(
Kat Von D:n Tattoo cover. Meikkivoiteeksi http://www.esteelauder.com/product/500/3894/Applications/Foundation-Finder/Double-Wear/Stay-in-Place-Makeup-SPF-10/index.tmpl
- arpinaama :(
Nii ja vielä joku korostusvoide/puuteri tuomaan valoa takas kasvoille. Esim Mac Shimpagne, Nars Orgasm Illuminator..
- eima63
Minä olen saanut pidettyä maksaläiskät pois Rvb Luxor sarjan voiteilla. Käytän sarjan yö ja päivävoidetta jossa on aurinkosuojakerroin. Voiteet ovat kalliita mutta hyviä.
- Maksanaama
Mikä sarja tuo on? Ei löydy googlettamalla mitään. Oletko saanut vanhat maksaläiskät häivytettyä noilla voiteilla? Minun läiskääni ei ole tehonnut mitkään siihen tarkoitukseen olevat voiteet.
- just me
Rvb-tuotteita myyvät ainkin kosmetologit..
- juuuup
Pyydä ihotautilääkäriltä resepti hydrokinonivoiteelle. Tosin sitä kannattaa käyttää vasta kun syksy tulee, muuten iho palaa vielä helpommin. Itse sain sillä vaalennettua maksaläiskiä huomattavasti.
Hydrokinonivoide on aika tujua, eli iho alkaa punottaa jos joka päivä käyttää. Tilasin Ebaysta purkin Esoterica-voidetta, tasoittaa ihon väriä kivasti muttei ärsytä. Maksoi noin 10 e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2714130Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411501
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39988Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!336895Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62810