Olen ollut kaukosuhteessa 8 vuotta miehen kanssa joka on naimisissa.
Olemme tavanneet joskus 3 joskus 1 kertaa vuodessa, puhelimessa ja meilillä jatkuvasti.
Nyt on mies jättänyt soittamatta ja meilaamatta minulle yli puoli vuotta.
Mitähän hänelle kuuluu, miksi ei vastaa puheluihin eikä meilehin?
On sanonut minua rakkaakseen ym.
Mitä teen, menenkö hänen kotiinsa ja tapaan vaimon ja miehen ja kerron kaiken vai kätkenkö kaiken ja suren yksin?
vuosiamennyt
mirjammmiin
4
229
Vastaukset
- --------------------
tämä viesti on trolli
- Camel Boobs
Siis hä,provoa.
- järki käteen
mitä voitat tolla et meet sekottaa toisten elämää..... vastaus siis sure yksin ja ryhdistäydy
- rouva 50
Minä tuntisin itseni likaiseksi " lutkaksi" jos minun pitäis kirjoitella jo valmiiksi varatulle miehelle. Eikö tunne ole aika ällö, jos seurustelee miehen kanssa, jolla on toinen nainen, vaikka sitten vaimo ? Jos minulla on mies, se on vain minua varten. Ehkä ruokareseptejä voisin lähetellä naapurin miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318