Mitä mieltä olette jos miehen mitat on 172/55 eli aikas laiha ja lyhyt
Missimies
12
226
Vastaukset
- w6e57yj
sitä mieltä että laiha on.
lyhyeksi en menis haukkumaan kun itse olen lyhyempi. - murmukka
mun mielipide on että mies on komea vasta kun sillä on massaa.en tarkoita läskiä.
- xMila
Ei haittaa. Ihan hyvä on.
- ei kelpaa
pituus ok. paino ei. tarttet sellaset 20 kg lisää painoa, mieluiten lihasta tietysti.
auttais jo paljon jos söisit kunnolla monta kertaa päivässä ja kävisit pari kertaa salilla tekemässä lihastreeniä. kestävyysurheilu vaan laihduttaa entisestään. - hra anonyymi
Ja paljonko oli ikää? Puhutaan miehestä, joten oletetaan että olet aikuinen. Kymmenen kiloa kun saisit tuohon lisää (mieluiten lihasta), niin varmasti uppoaisi naisiin paremmin. 70kg enempää tuolla pituudella ei missään nimessä tartte painaa, ellei lihasta sitten kerry enemmän.
- Alottaja'
18
- .......
Sinulle varmaan ehtii tulla painoa lisää. Älä kuitenkaan ala hankkia sitä painoa syömällä epäterveellisesti, vaan syö tarpeeksi normaalia ruokaa ja jos haluat, harrasta liikuntaa ja kasvata lihaksiasi salilla.
- pienihän se on
ei haittaa, jos miestä ei haittaa sitten naisen koko. Onhan tuo mieheksi poikkeuksellisen pienikokoinen, korvien välillä on aika paljon silloin merkitystä, miten itseensä ja ehkä itseään isompaan naiseen suhtautuu.
- ikä tuo
Eiköhän sitä läskiä kerry, kun ikää tulee lisää. Mieheni oli iässäsi samanlainen ruikku. Hoikka kuin mikä ja täysin rasvaton. Nykyisin BMI 22, painoa tullut sopivasti ja lihaksetkin kasvaneet kuin itsestään.
- afffaq
Itekin painoin sinun iässäsi väh. yli 70kg ja olen 190cm pitkä. Nyt muutama vuosi siitä niin painoa on yli 90kg.
- ......
Ja vielä muutama vuosi, niin painoa on 130 kg. :)
- afffaq
...... kirjoitti:
Ja vielä muutama vuosi, niin painoa on 130 kg. :)
:D:D. Näin varmaan tapahtuukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984