siis en syö yleensä kuin kerran päivässä ja tykkään pirukseen erittäin suolaisesta ja rasvasesta ruuasta.
ku oon syönyt rasvasta ja suolaista ruokaa kupuni täyteen, niin sen jälkeen tulee hirvee makian himo, sitä himoa ei ole ennen ruuan syöntiä ainoastaan sen jälkeen.
mitä pirskattia toi meinaa??? "sorry jerico"
miul on hirvee kierre johon tarviin apua
22
110
Vastaukset
eikö kukaan osaa sanoa ongelmaani mitään.
höh ootin et edes naiset auttais ku ne tietää näistä asioista enemmän ku miehet ja naiset perinteisesti ovat avuliaampeja etenkin meitä tummia kohtaa :(Osaa sanoa tietysti. Sinun sokeritasapaino heittelee. Sinun pitäisi syödä monta kertaa päivässä ja terveellisesti. Varmasti tiesit tuon itsekin. Sen verran luet kaikkea, niin kuin olen huomannut :)
- vili.
mikset mene McDonalsille tai Hesburgeriin?
Hähä! :D Sxthsense kirjoitti:
Osaa sanoa tietysti. Sinun sokeritasapaino heittelee. Sinun pitäisi syödä monta kertaa päivässä ja terveellisesti. Varmasti tiesit tuon itsekin. Sen verran luet kaikkea, niin kuin olen huomannut :)
Eikun siis just tajusin. Seuraat päivän tapahtumia, tieteen uutisia ja politiikaa. Etkö lue muka terveyteen liittyviä tiedeuutisia?
- monster<3
Sxthsense kirjoitti:
Osaa sanoa tietysti. Sinun sokeritasapaino heittelee. Sinun pitäisi syödä monta kertaa päivässä ja terveellisesti. Varmasti tiesit tuon itsekin. Sen verran luet kaikkea, niin kuin olen huomannut :)
måråå sexkänsla
http://www.youtube.com/watch?v=ZlQGgDE9NNk
- skatologi dazu
veresokeri laskee alas insuliinin erittyeessä.
Laitta kakkan nimilappukuva diagnoosin varmentamiseksiSxthsense kirjoitti:
No niin :)
Mitä kyselet :Pmut eihän insuliiniresistenssi aiheuta makian himoa, vai aiheuttaako
monte24 kirjoitti:
mut eihän insuliiniresistenssi aiheuta makian himoa, vai aiheuttaako
Kyllä sokeritasapainon heittely aiheuttaa. Luin siitä joskus paremman artikkelin, mutta en ottanut talteen. Lisäksi autaa, jos vähän ruskettaisit itseäsi lisää eli pieni kävelylenkki aamulla esim.
Mahdoitko jättää vielä pois, että jälkiruuan jälkeen unikin tulee kuin kooma iskisi? :)
Joskus talvisin kärsin samasta ja etenkin jos päivän ateria jää vain yhteen.
- poiuytresxcvbnm,
Syö sitä kromia, sanoin siitä ajat sitten.
Oisko tasaisempi ruokailurytmi ja pikkaisen tasapainoisempi suhde ruoan sisällössäkin yhtään avuksi? Hivenaineet kunnossa?
- CS
MUTKU INKKARI SYÄ KAIK JUREKSII JA MITÄ KINNI SAAVAT RYÖMIVIÄ JA MATELEVIA ÖTÖKÖITÄ
Ja tää syö kameramiehen. :-)
http://www.youtube.com/watch?v=u0Ys0J4rvFQ&feature=related- näitä kokeillut
Kiinnitä enemmän huomiota ruokavalioosi. Jos sokerit eivät ole kohdallaan tekee mieli makeaa ja liian rasvainen ruoka nostaa sokeritasapainon pilviin. Makean ruoan syöminen nostaa verensokerin nopeasti, sen jälkeen se myöskin laskee nopeasti ja alkaa väsyttämään.
Syö useita pieniä aterioita päivässä n. 2:n h:n välein. Katso että syömisesi sisältää kuituja, vihanneksia, vähärasvaista lihaa tai kalaa. Ne palaa hitaasti ja nälkä pysyy kauemmin poissa. Eikä tarvitse koko päivää/iltaa nukkua.- näitä kokeillut
Marjat ja hedelmät jäi tuosta pois.
Vatsasyöpä - sanoo itseoppinut sisätautien tohtori ttuplai. Hoitona suosittelen rankkaa alkoholin käyttöä ja masturbointia.
Jos oisit mun äijä,. saisit aamulla runsaan kupillisen puuroa ja marjoja viereen.
Jälkkäriksi ihan muuta, jotakin makeaa, ettei aamiainen tuntuisi niin julmalta.en syö ikinä aamuisin vaik olis kui nälkä, tulee huono olo siitä.
enkä syö puurojakaan, marjat söisinmonte24 kirjoitti:
en syö ikinä aamuisin vaik olis kui nälkä, tulee huono olo siitä.
enkä syö puurojakaan, marjat söisinKohta tulee hyviä vattuja, ja letuista tykkäätkö? teen kuulemma mailman parhaita lettuja. Koska teen sen punaseen maitoon ja paistan voilla siinä valurautapannulla.
Harmi kun et ole saanut mun kuumia lettuja kun ne on rapeita siitä reunasta, namskista.weawery kirjoitti:
Kohta tulee hyviä vattuja, ja letuista tykkäätkö? teen kuulemma mailman parhaita lettuja. Koska teen sen punaseen maitoon ja paistan voilla siinä valurautapannulla.
Harmi kun et ole saanut mun kuumia lettuja kun ne on rapeita siitä reunasta, namskista.miun isä teki parhaat letut, mustikka on miun marja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627