Mun veli painaa 114kg ja seurustelee naisen kanssa joka on hoikka , noin 70 kg ja ihan kauniskin. Mun veli juopottelee joka viikonloppu, on tietokoneen ääressä päivät pitkät, ei tee muuta kun istuu ja syö, juo ja polttaa tupakkia sinä aikana kun veljen tyttöystävä käy töissä.Niillä on lapsikin vielä veljen tyttöystävän aiemmasta suhteesta.
Mä urheilen päivittäin, en polta, en juo alkoholia läheskään joka viikonloppu, Käyn töissäkin välillä ja olen muutenkin mukava mies. Arvatkaa vaan vi.ttaako mua kun sillä on nainen ja mulla ei. Naiset ei edes puhu mulle eikä halua muutenkaan viettää aikaa mun kanssa.
Arvatkaa vi.uttako
7
145
Vastaukset
- Älyn haamu
70 kiloinen nainen ei ole hoikka vaan läski.
- yksin aina
No ei oo jos muija on jotain 177 cm pitkä. Se riippuu ihmisestä.
- yksin aina
Niin ja vielä. mun veli on seurustellut nykyisen kanssa yli 4 vuotta. Sitä ennen sillä oli muija jonka kanssa oli yli 7 vuotta ja sit vielä yks kolmaskin muija jonka kanssa oli 4 vuotta. Eikä mitään rumia naisia ole ollut ikinä. Vi.uttaa siis ihan sairaasti. Mut olen aina tiennyt et naiset tykkää juopoista ja huonoista miehistä ja kiltit miehet jätetään tylysti yksin.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ehkä sä ja sun veli ootte luonteeltanne erilaisia tai suhtaudutte naisiin eri lailla, sinä vihamielisesti ja veljesi normaalisti.
- vitun kuuppa
Niin, ehkä veli on enemmän ihanan itsevarma naisia kunnioittava eikä pelkästään pilluna ajatteleva panomies.
- yksin aina
Ei tässä ole mistään mustasukkaisuudesta kysymys.Veli on vanhempi kuin minä. Veli ei tosiaan kohtele naisia hyvin.Veljeni on laiska ja saamaton juoppo joka juo joka viikonloppuna. Veljen muija elättää lastaan ja veljeäni käymällä siivous töissä josta ei paljoo tienaa. Veljeni muijalla ei ollut ennen taloushuolia mut nyt sillä on luottotiedot mennyt ja vuokria rästissä koska veljeni ryyppää aina. Asunto on siis veljeni muijan nimissä. Veljeni istuu siis päivät pitkät koneen ääressä eikä yritä edes hakea töitä. En usko et sellanen mies kunnioittaa naisia. Se hyväksikäyttää niitä.
Minä olen se normaali. en ole ikinä vihannut naisia enkä ole edes riidellyt kenenkään naisen kanssa. tulen hyvin toimeen naisten kanssa koska olen just se kiltti, ja mukava mies. Ehkä pitäisi alkaa haukkumaan naisia ja kohtelemaan niitä huonosti koska sellanen mies saa naisen. Tunnen sitäpaitsi monia naisia joiden mies pahoinpitelee naisia. Onneks veljeni ei ole väkivaltainen mut sanoisin et ei tosiaan siltin mikään ihanne mies.
Surunverille voin sanoo et meidän vanhemmat hylkäsivät meidät lapsena joten ei meillä ole ollut vanhempia melkeen 30 vuoteen. Nyt olen itse kohta 36 vee.Niin ja veljelläni ei asiat ole kovinkaan hyvin. Rahaa nillä ei paljoo ole tosiaan. Soskun tuella ne melkeen elelee. - yksin aina
Nyt veli taas ryypiskelee. eilen ryyppäsi ja tänäänkin on juonut aamusta alkaen. onneks niiden lapsi on jossain mummolassa. kävis muuten sääliksi niiden lasta kun se joutuu kattelee sitä juopotteluu aina. Meidän vanhemmat oli kun olitiin 7-8 vuotiaita niin ne joi viinaa melkeen joka päivä. mietin joskus kauan sitten et musta ei tule samanlaista juoppoa, eikä onneks ole tullut. Jokainen elää tietty omaa elämää mut siltin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455040Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101149- 131103
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743