13v:lle useampia korvareikiä`?

korrviskorviskorvis

13v tytölläni on nyt kummallakin puolella 2 korvista, mutta hän haluaisi vielä 3 lisää että olisi 3 4. eikö tuon ikäinen ole vähän liian nuori?
Menee siis seiskalle ensi syksynä.

12

233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma mielipide

Minkä ikäisenä laitoitte ensimmäiset ja toiset reiät? Kahdet reiät on nykyään aika tavallinen määrä tuon ikäiselle ja kolmetkin varmaan menettelisi. Itse tekisin varmaan niin, että lupaisin aluksi yhden reiän lisää toiseen korvaan ja sitten jos kaikki menee sen reiän kanssa hyvin, niin jonkin ajan päästä (esim. vuoden päästä?) sitten ne seuraavat. :)

• ketjun aloittaja

ensimmäiset 5v, toiset vitosluokalla : )

• JUULIA S.

mä on 10 ja mul on kummaski 3 ja sit vielä niiden lisäksi rustossa

• okmo

lol juulia s. 10ve ja heti rusto, huhhuh, nii massaa nykyää se rustoki. ite oon 14v ja on 3 2 reiät (:

• Eltsiino

Itse otin myös seiskaluokkalaisena 3 4 rei´ät, eikä niistä mitään ongelmia tullut :-) nyt muutamaa vuotta myöhemmin pidän enää 2 2 reikiä, mutta ylimääräisistä rei´istä ei ole ollut mitään haittaa.

• naattti

Kauanko sulla on ollut ne reiät tyhjillään niin, että et oo pitäny niissä koruja? Onko ne reiät pysyneet auki, vai kasvaako siihen joku arpi? Toisaalta ihan hauskaa jos voi välillä pitää esim. kaikissa rei'issä koruja ja sit välillä vaikka 2 2 vähän tilanteen mukaan. :)

• ihaperus

Kun mä olin 6lk niin sain 3 2 rei´ät. Nykyaikana monella on , ja pikkusiskollanikin on 3 2 , ja on nyt viidennellä luokalla. Mun mielestä tyttäres ei oo yhtään liian nuori (:

• nodaah

Mulla oli vitosella muistaakseni 3 5 tai 6 , en nyt oo ihan varma ,
      ne ekat korvikset sain kai 4 tai 5 vuotiaana ja sit ne loput tein ite neulalla .
      Ja lol ei se oo liia nuori .

• marsipaanimursu

mä en oo ikinä nähny ketään 13-vuotiasta jolla ois enempi ku 2 reikää / korva :-o
      mielestäni aika nuori.

• cher__ry

sain ekat korvikset 1-vuotiaana ja seuraavaks ois napakorun hankinta ja toiset korvareiät :D oon siis 15..

• ISO PAHA YSIKUTONE

Se on varmaan sellainen juttu, että hän haluaa ne siksi, koska menee yläkouluun syksyllä, "koska kaikilla muillakin siellä on!". Eikö vaan? Ei siinä sen kummempia ole, mutta kannattaa ottaa ne vasta talvella, koska kesällä tulehtuu todella helposti. Sain ensimmäiset korvikseni 6-vuotis syntymäpäivälahjaksi. Otin toiset korvakorut 12-vuotiaana ja kolmannet 13-vuotiaana. Tein itse neljännen (ei rustoon) 14-vuotiaana ja pari kuukautta sitten rustokorviksen itse. (Suosittelen silti ammattilaista, mutta älä vaan anna tyttäresi ottaa korviksiaan ampumalla!). Täytän hetki koulujen alkamisen jälkeen viisitoista. Kannattaa mennä lävistäjälle, sillä ampumalla otetut tulehtuvat helposti ja voin kokemuksella sanoa, että paranevat paljon hitaammin kuin eulalla tehdyt ja 90% todennäköisyydellä siihen tulee PIENI rustopatti viereen. (saattaa lähteä pois ajan kanssa, muttei siltikään mukava.)

• crazyratlady

Mulla oli yläasteelle mennessä muistaakseni 3 2... En oo ihan varma. Aina kysyin äitiltä luvan ja sit kun olin jouluostoksilla kavereiden kanssa, samalla reissulla kävin laittaan kultasepällä. Lukioon mennessä tais olla 5 3 ja nykyään on 5 4, 10mm venytykset, helixejä 2 ja industrial. En nyt muita lävistyksiä edes ala luetteleen. Ja tosiaan, -85 oon syntyny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe