Minkälaisen kumppanin sinusta saisi?

komeakamu

Minkälainen olisit kumppanina, kerro oma näkemyksesi aiheesta.

Oletko tällä hetkellä edes " parisuhdekelpoinen" vai onko elämäsi niin solmussa
ettei sinusta juuri nyt olisi suhteeseen?

Minkäkölaisen miehen minusta saisi?

100% uskollisen ja luotettavan, asiallisesti naista kohtelevan miehen joka antaa naiselle myös omaa aikaa ja on rinnalla niin hyvinä kun huonoina päivinä.

Katson olevani tällä hetkellä parisuhdekelpoinen.

29

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyyti Ana

      Mitä mahtaa tarkoittaa parisuhdekelpoinen?

      Millaisenkohan miehen sinusta saisi mjaa:

      - kehuu itseään komeaksi

      - sortuu heti aloituksessa ilmoittamaan
      olevansa 100% uskollinen ja luotettava, joka itseasiassa tarkoittaa, että hän on pettäjätyyppiä, koska haluaa tuoda tämän seikan näin vahvana esille.

      - asiallisuus tarkoittaa, että hänellä on vaikeuksia tunteidensa kanssa ja hän miellyttämällä yrittää saada kumppaninsa hyväksynnän. Tunteetonkin ehkä.

      - oma aika tarkoittaa sitä, että hän haluaa olla mahd. paljon yksin, viihtyy mielummin omissa harrastuksissaan ja ottaa kontaktia vasta sitten, kun itse on sen tarpeessa.

      - hyvinä ja huonoina päivinä lupaa olla läsnä, joka tarkoittaa sitä että kun tarpeeksi pitää etäisyyttä niin tasasen tylsää tulee olemaan.

      Hän katsoo tällä hetkellä olevansa parisuhdekelpoinen, koska hänet on lempattu tai hän on yksinäinen tai epätoivoinen. Viimeisenä oljenkortenaan yrittää antaa itsestään sellaisen kuvan jonka luulee naisiin uppoavan.

      Naiset varokaa miehiä, jotka vakuuttavat heti kättelyssä uskollisuutta, asiallisuutta, komeutta, luotettavuutta ja parsuhdekelpoisuuutta. Kyseessä on ilmiselvä playeri, joka kirkkoveneellä on virvelinsä kanssa kalastelemassa.

      :D:D:D:D

      • Tää bambi on paha

        Ryömipä "Lyyti Ana" takaisin sinne pimeään, ahtaaseen ja pahanhajuiseen onkaloon, josta tulit.


      • Naima T. Akkunen
        Tää bambi on paha kirjoitti:

        Ryömipä "Lyyti Ana" takaisin sinne pimeään, ahtaaseen ja pahanhajuiseen onkaloon, josta tulit.

        Näin naisena täytyy kompata. Ei kaikkia miehiä voi tuollatavoin suurella ennakkoluuloilla etukäteen mapittaa. kaikki eivät ole samanlaisia, miehet tai naiset. Toiselle voi antaa mahdollisuuden, ja tutustua ensin.
        Hyviä ihmisiä on olemassa. Niin haluan uskoa.


      • komeakamu

        Jopas oli " Lyyti Analla" tulkintoja, ei voi muuta sanoa!


      • Lyyti Ana
        komeakamu kirjoitti:

        Jopas oli " Lyyti Analla" tulkintoja, ei voi muuta sanoa!

        Juu, komea kamu, olen valmiina täällä sua oottelen tuutko pikaselle kaffeelle, aina yksi pelimies minunkin päivään mahtuu :))


      • Lyyti Ana
        Naima T. Akkunen kirjoitti:

        Näin naisena täytyy kompata. Ei kaikkia miehiä voi tuollatavoin suurella ennakkoluuloilla etukäteen mapittaa. kaikki eivät ole samanlaisia, miehet tai naiset. Toiselle voi antaa mahdollisuuden, ja tutustua ensin.
        Hyviä ihmisiä on olemassa. Niin haluan uskoa.

        Naima nimestä päätellen olet jo sen verran nähnyt ja kolunnut elämää, että olet poiminut jyvät akanoista ja pudistellut spermat lakanoista jotta mahdollisuuksia olet antanut varmasti monelle.

        Hyvä ihminen Naima Akkunen olet :)


      • Hih..
        Lyyti Ana kirjoitti:

        Naima nimestä päätellen olet jo sen verran nähnyt ja kolunnut elämää, että olet poiminut jyvät akanoista ja pudistellut spermat lakanoista jotta mahdollisuuksia olet antanut varmasti monelle.

        Hyvä ihminen Naima Akkunen olet :)

        Miten Lyyti Ana tulee toimeen ihmisten kanssa " Live-elämässä"?


      • Lyyti Ana
        Hih.. kirjoitti:

        Miten Lyyti Ana tulee toimeen ihmisten kanssa " Live-elämässä"?

        Hyvin, kerronko kuinka hyvin?


      • kerro vaan
        Lyyti Ana kirjoitti:

        Hyvin, kerronko kuinka hyvin?

        Kerro toki!


      • Lyyti Ana
        kerro vaan kirjoitti:

        Kerro toki!

        Kerron sen sun korvaan yksityisesti, jos kiinnostaa :)


    • Eewuli.....

      En olisi valmis suhteeseen nyt, elämässäni tapahtuu muutenkin nyt niin paljon muutoksia ettei uusille tunteille tai miehelle olisi aikaa.

      Mutta eihän elämästä koskaan tiedä..

      • MiesAsiaLuuseri

        Joku pisti plussia, iloitsi ettei tuo ole markkinoilla miettien, kuka sen edes huolisi..


      • Mitä luulette..
        MiesAsiaLuuseri kirjoitti:

        Joku pisti plussia, iloitsi ettei tuo ole markkinoilla miettien, kuka sen edes huolisi..

        Kuka nyt käytetyn lutkan haluaisi..


    • Lyyti Ana

      Sun kainaloon vai?, äh siellä olikin aika vahvat tuoksut, pimeetä ja ahdaskin se mulle näin isolle mammalle oli. Tuosta voisi vielä analyseerata sen verran, että jonkin sortin musta pilvi tän pahan bampin yllä nyt leijuu ja ilmeisesti pidättelee kohta räjähtävää kuplaa otsassaa vimmatusti.

      :D

    • Ihan normaalin miehen, vikoineen ja puutteineen. Eli ihan tavallisen en oo mielestäni mitenkään erikoinen, mutta en mikään luuserikaan. Tasaista harmaata arkea on luvassa.

    • Free Fanny

      Kyllä minullakin tökkää vastaan jos joku ilmoittaa olevansa "100 % uskollinen". Elämästä ei koskaan tiedä, ei ikinä. Lukemattomat ihmiset ovat vannoneet itselleen ja toiselle aikovansa olla 100 % uskollisia ja silti ihmiset päätyvät pettämään toisiaan. Minulle tuo viestittää jonkinlaisesta naiiviudesta ja jos siihen lisätään vielä "luotettava ja rehellinen" niin viimeinenkin mielenkiinto loppuu. Ei siksi, että ihmisen pitäisi olla epäluotettava ja epärehellinen vaan siksi, että luotettavuuden ja rehellisyyden pitäisi olla niin selviä asioita, ettei niitä tarvitse edes erikseen mainita.

      Millaisen kumppanin minusta saisi? Hyvin helpon. Ei pelejä, ei mustasukkaisuutta, ei ripustautumista. Oma elämä tällä hetkellä hyvin seesteinen lukuun ottamatta tulevaa muuttoa syksyllä eli asuinpaikka vaihtuu, mutta toisaalta sen jälkeen voisi ihan hyvin antaakin sopivan ihmisen astua sisään elämään, jos sellainen kohdalle osuu.

      • 30v.

        Jos on elämässään jo ollut parisuhteessa, ollut itse uskollinen kiusauksista ja vaikeuksista huolimatta, kärvistellyt puutteessa toisen haluttomuuden takia ja siten sanut selville toisen sivusuhteen ja silti ollut itse uskollinen kunnes pilliin on vihelletty, niin miksei olisi realistinen arvio, että on itse 100% uskollinen?


      • mies 38.
        30v. kirjoitti:

        Jos on elämässään jo ollut parisuhteessa, ollut itse uskollinen kiusauksista ja vaikeuksista huolimatta, kärvistellyt puutteessa toisen haluttomuuden takia ja siten sanut selville toisen sivusuhteen ja silti ollut itse uskollinen kunnes pilliin on vihelletty, niin miksei olisi realistinen arvio, että on itse 100% uskollinen?

        Tuota uskollisuus asiaa minäkin mietin, että miksi joku ei voisi olla 100% varma omasta uskollisuudestaan!
        Minä ainakin olen varma omasta uskollisuudestani ja vaadin 100% uskollisuutta kumppaniltanikin.


    • ?

      Hmmm..

    • Rakastavan ja hellän, elämäänsä aktiivisesti elävän kumppanin, jonka kanssa saisi/joutuisi puhumaan paljon, olemaan ihan lähekkäin, ulkoilemaan, sosialisoimaan ja liikkumaan paljon yhdessä. Kauppaankin joutuisi yhdessä lähtemään ja se olisi ihan kivaa olla yhdessä sielläkin. Mukava yhdessä olo ei vaadi hienoutta tai laatuaikaa, vaan rentoja ihmisiä, jotka viihtyvät yhdessä. Omaa aikaa saan tarpeeksi töissä, harrastuksissa, lasten harrastuksissa ja ystävieni kanssa.

    • Kaunisnainen..

      Minusta saisi kaunis, näyttävä aikuinen 48 vuotias nainen kumppaniksi, joka rakastaa kauniita, tyylikkäitä vaatteita, kaunis koti, oikeastaan kaikkea kaunista. Olen hoikka 55 kg, 165 cm, tummahiuksinen, kapeavyötäröinen, tähtisilmäinen, sosiaalinen, tasapainoinen ja hyvin toimeentuleva.
      Pidän aika rauhallisesta elämästä, kotona olemisesta, puutarhassa puuhastelemisesta, lukemisesta, kokkaamisesta (joskus toki olen vähän laiska tällä saralla), kävelyleikkeistä ja shoppailusta. Pidän myös matkustamisesta, aika laadukkaasta sellaisesta, en voisi kuvitella esim. matkustavani moottoripyörän selässä. Ilmastoitu auto tai lento sopii paremmin. Matkakohteessa haluan ehdottomasti kulkea kaupoissa jos sellaisia sieltä löytyvät, toki haluan myös tutustua paikalliseen kulttuuriin, ravintoloihin ja uusiin makuelämyksiin jos olen ulkomailla.
      Olen rauhallinen, mutta silti sosiaalinen, hyvä kuuntelija, hyvinkäyttäytyvä, tasapainoinen, tupakoimaton, käytän alkoholia hyvin kohtuullisesti. En suutu kovin helposti, olen melkein aina hyvällä tuulella. Vihaan huutamista, minusta asiat pitäisi osata ratkaista keskustelemalla.
      Minussa on kuitenkin haaste miehelle, olen aika joustamaton monessa asiassa, hyvin määrätietoinen ja itsenäinen
      Olen ihan varmasti 100 % uskollinen rakkaalleni, olen täysin parisuhdekelpoinen, haittapuolena on vain, että taidan viihtyä liian hyvin myös yksin,miehessa täytyisi olla "sitä jotain" että saisi minut ajattelemaan toisin.

      • mies 38.

        Pikkuisen vaikutat hienohelmaiselta, mutta se ei ole paha-asia.

        Aivan kelpo olet, tosin minun näkökulmasta 10-15 v liian vanha.
        Itse olen myös 100% varma omasta uskollisuudesta ja ihmettelen suuresti jos jollakin on vaikeuksia luvata ja pitää uskollisuus lupaus.


    • adgwg

      Ihan sairaan mukavan, avoimen, rehellisen hauskan ja rakastavan kumppanin. Onko tuo itsekehua siitäkin huolimatta, että exäni on samaa mieltä?

    • jackaroo

      Vähän hankalahan sitä on omaa itseä parisuhteen kannalta arvioida, kun ei ole mitään kokemusta siitä. Mutta pitäisin itseäni kuitenkin ihan kohtuu hyvänä kumppanina parisuhteessa.

      Olen melko joustava ja pidän yleensä sen mitä lupaan, joten mitään suurempia pettymyksiä ei minun kanssasi olisi varmaankaan luvassa. Olen myös elämässä eteenpäin pyrkivä ja ihan kohtuu hyvällä huumorintajulla varustettu yksilö. Minulla ei ole alkoholi, huume tai lääke ongelmia, en ole myöskään väkivaltainen tai pitkävihainen.

      • 18+7

        Sanoit " Minulla ei ole alkoholi, huume tai lääke ongelmia, en ole myöskään väkivaltainen tai pitkävihainen."

        Onko tuo kertomasi plussaa vai miinusta jos ajatellaan naismaailmassa menestymisen kautta asiaa?

        Jos olisit väkivaltainen linnassa istunut sekakäyttäjä, niin sinulla olisi enempi
        kokemusta naisista kun nyt on - tosi on!


      • jackaroo
        18+7 kirjoitti:

        Sanoit " Minulla ei ole alkoholi, huume tai lääke ongelmia, en ole myöskään väkivaltainen tai pitkävihainen."

        Onko tuo kertomasi plussaa vai miinusta jos ajatellaan naismaailmassa menestymisen kautta asiaa?

        Jos olisit väkivaltainen linnassa istunut sekakäyttäjä, niin sinulla olisi enempi
        kokemusta naisista kun nyt on - tosi on!

        ---Onko tuo kertomasi plussaa vai miinusta jos ajatellaan naismaailmassa menestymisen kautta asiaa?---

        No ehkä sitä menestystä olisi nykyistä enemmän, mutta en usko että ne naiset olisivat ihan sitä minun tyyppiäni. Kyllä minä joitakin sellaisia naisia nuoruudestani muistan jotka seurustelivat vankilakundien ja juoppojen kanssa, enkä minä kyllä ollut koskaan heistä kiinnostunut.


    • M 20

      Ihan tavallisen hieman viallisen ja puuttellisen, mutta kohtuullisen hyvän miehen.
      En ole mielestäni mitenkään erikoinen, mutta en mikään luuserikaan. Tasaista harmaata arkea sen aina välillä värikkäämpien ja tummempien vivahteiden kanssa on luvassa.

      itmies olikin tämän niin hyvin pistäny kasaan etten parempia sanoja oikein enään löydä. Harmi vain ettei ole vielä ketään löytyny joka haluaisi tälläisen harmaan alueen kulkijan, joskus menee paremmin ja joskus menee päin helvettiä mutta elämähän onkin yhtä suurta vuoristorataa.
      "Buy the ticket and enjoy the ride" niin sanotusti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      376
      1919
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1627
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1310
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1076
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      965
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      928
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      782
    8. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      105
      743
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      726
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      660
    Aihe