Voistisiinko täällä keskustella sinkku-elämästä asiallisesti. Vaikka siitä miten ja mistä löytää kesäisin parhaiten seuraa eri kaupungeissa?
Itse käyn eri rannoilla, sillä ei ole parempaa tapaa löytää seuraa kuin että naiset liikkuu bikineissä ja näkee heti että minkälaisen naisen haluaa. On kaikki koot ainakin heti selvillä.
Asiallinen keskustelu sinkku-elämästä
27
358
Vastaukset
- toimisto-orja
Mun sinkkuelämä on ainakin jotain ihan muuta kuin rannalla makoilua.
Otetaanpa normipäivä esimerkiksi.
Töissä noin 17 asti, sit kotiin kusettaan koiraa, kello 18 kokous, joka ei toivottavasti jatku ihan liian pitkään, kauppaan, kotiin ja koiran kanssa tunnin iltalenkki, kokkaan safkaa, katson päivän vikat meilit ja menen nukkumaan.
Huomenna aika pitkälle sama, mutta duunin jälkeen lähden mökille, missä edessa muutaman puukuution pilkkominen ja muuta hyötyliikuntaa. Siskonlapset haluavat enon kanssa mökille joten haen ne sit launtaina aamupäivällä.
Maantaina taas paluu arkeen. Alkaa kokousputkella jne.- Tää bambi on paha
Voisitko mennä marisemaan vaikka niille työkavereillesi. Tämä on Sinkut-palsta jossa yritetään keskustella asiaillisesti ja kannustavastikin sinkuudesta.
- Jätä mökki-
viikonloppu väliin, käske siskon itse hoitaa mukulansa ja mene baariin iskemään naisia. Olisit vähemmän katkera ihminen.
- h8767tjhbr5fgvr5r5
"toimisto-orja", katkeruus ei kaunista!
- Syytä ittees
Ihan oma päätös. Ei kukaan pakota sinua elämään pelkästään työlle. Ei missään työsopimuksessa velvoiteta tekemään joka päivä noin paljon duunia.
Ihan oma vika, jos teet vain töitä, etkä järjestä itsellesi vapaa-aikaa. Marttyyreista ei pidä kukaan. - Kaikki naiset
Tylsällä miehellä ei tee mitään
- Sopiva annostelu
Minä suosin kunnon räkälöitä/laivareissuja. Taso ei oo aina päätähuimaava, mutta ei tarvi tilata, kun jo saa-ja muulla ei ole väliä.
- Rannalla on kyllä
kiva katsella muijia ja niiden perseitä, mutta miten lähestyä naista luontevasti rannalla. Lisäksi uimahousuissa näkyy helposti jos rupee pulottamaan
- Sano niille vaikka
moi ja kysy käykö ne usein samalla rannalla.
- Joo..mutta miten
päästään tästä eteenpäin jos nainen vaan sanoo jotakin epämääräistä eikä ota aloitetta itselleen?
- Sano sille, että
Joo..mutta miten kirjoitti:
päästään tästä eteenpäin jos nainen vaan sanoo jotakin epämääräistä eikä ota aloitetta itselleen?
sillä on nätti body. Kehu sen hiuksia ja silmiä : ) Yksikään nainen ei voi vastustaa ulkonäön kehumista.
- Terassit ovat
parhaita paikkoja iskeä. Rohkeasti vaan naisten pöytään ja jutulle.... siitä se lähtee.
- jännempi sinkku
Terassit on tylsiä ja niillä käy vaan tylsät ihmiset.
- Höpöp höpö...
jännempi sinkku kirjoitti:
Terassit on tylsiä ja niillä käy vaan tylsät ihmiset.
terassilla on kivaa : ) Nauru raikaa ja hauskaa on.
- nauru raikaa =
Höpöp höpö... kirjoitti:
terassilla on kivaa : ) Nauru raikaa ja hauskaa on.
kännisten örvellystä. Ei kiitos!
- Jos on pipo
nauru raikaa = kirjoitti:
kännisten örvellystä. Ei kiitos!
tiukalla jää helposti ilman naista
- Parhaiten seuraa
löytää KUVALLISELLA ilmoituksella netistä. Ainakin naiselle riittää valinnanvaraa ja kirjoitustaidon perusteella voi karsia pahimmat imbesillit pois.
- kamalakalkkuna
Miten on mahdollista, että miehet jäävät ilman naista?? Minun ympärilläni pörrää kaikenikäisiä, kokoisia, nuoria ja vanhoja miehiä, eikä mitään ongelmaa ole naisena saada mies kuin mies. Enkä tosiaan ole teini, enkä nuori enää. En usko, että se miehillekään voi olla niin vaikeaa, kun naisia on tarjolla vaikka kunka ja monelle näyttää kelpaavan ihan millainen mies vaan, kunhan se vaan on mies. Tänä päivänä ei yhdenkään naisen tai miehen tarvitse jäädä ilman toista sukupuolta siitä olen varma, ja jos niin on se on täysin oma valinta, ei ole haluakaan löytää ketään tai tosissaan etsiä ketään.
Itse olen tosi ruma nainen ja silti saan miehiä, jos vaan tahdon ja aivan kunnollisia miehiä ei mitään ällötyksiä. Tosiaan ihmettelen, kun ne nuoret kauniit naiset eivät kelpaa, mutta minä kyllä kelpaan. Elän elämäni parasta aikaa eikä nuorempana ja kauniimpana minulla koskaan ole ollut näin paljon vientiä kuin nyt on :)- ohnoes
Sä et uskokaan, kuinka pinnallisia ja laskelmoivia naiset voi olla. Juurikin ne nuoret naiset. Miksei tietysti vanhemmatkin naiset jotka ovat jo toisella tai jopa kolmannella kierroksella. Minä - työssäkäyvä rehellinen, kunnollinen, nauravainen mies jolla ei ole peukalo keskellä kämmentä - olen naisille pelkkää ilmaa kun viihteellä pyöritään. En yleensä juo itseäni hirveään humalaan ja olen kohtelias. Silti ei mitään vientiä.
- Sama kokemus
ohnoes kirjoitti:
Sä et uskokaan, kuinka pinnallisia ja laskelmoivia naiset voi olla. Juurikin ne nuoret naiset. Miksei tietysti vanhemmatkin naiset jotka ovat jo toisella tai jopa kolmannella kierroksella. Minä - työssäkäyvä rehellinen, kunnollinen, nauravainen mies jolla ei ole peukalo keskellä kämmentä - olen naisille pelkkää ilmaa kun viihteellä pyöritään. En yleensä juo itseäni hirveään humalaan ja olen kohtelias. Silti ei mitään vientiä.
Naisia kiinnostavat vain lipevät naisten naurattajat ja erilaiset (puoli)rikolliset paskat. Jos mies on joku tatuoitu retku niin naisten pillut on heti märkinä. Rehellinen, siisti, kunnon mies ei naisille kelpaa.
- fiesta fiesta
Sama kokemus kirjoitti:
Naisia kiinnostavat vain lipevät naisten naurattajat ja erilaiset (puoli)rikolliset paskat. Jos mies on joku tatuoitu retku niin naisten pillut on heti märkinä. Rehellinen, siisti, kunnon mies ei naisille kelpaa.
suurin osa "naisista" onkin vitun tyhmiä kapitalististen arvojen aivopestyjä pissiksiä
ennemmin naidaan rahaa kuin todellinen onni, niin se vaan on..
sitten ne pissikset itkee kun mies petti ja jätti lasten kanssa yksin..
vaikuttaa aika yksinkertaisille olennoille tuollaiset naiset, kannattaa pysyä kaukanan niistä.. - nauravainen nainen
ohnoes kirjoitti:
Missähän sä pyörit, kun en meinaa millään löytää sinua jos olet kuvailemasi kaltainen? Niitä ällöttäviä ns. naisten naurattajia kyllä piisaa ja humalaisia örveltäjiä.
- ???
nauravainen nainen kirjoitti:
Missähän sä pyörit, kun en meinaa millään löytää sinua jos olet kuvailemasi kaltainen? Niitä ällöttäviä ns. naisten naurattajia kyllä piisaa ja humalaisia örveltäjiä.
Niin missä sitä pitäisi pyöriä kun baarit, konsertit, teatterit eikä urheilun katsominen kiinnosta?
- jos mikään noista
??? kirjoitti:
Niin missä sitä pitäisi pyöriä kun baarit, konsertit, teatterit eikä urheilun katsominen kiinnosta?
ei kiinnosta oot niin tylsä, että et mitään naista ansaitse
- mies 35vee
Jos pelkän koon takia etit naista niin et sitä tule saamaan ikinä. Eikö se persoona ole kuitenkin tärkein. Se että tulee toimeen jonkun kansssa niin se mielestäni ratkaisee kaiken. Jos nainen on kaunis mut suhde pelkkää väittelyä tai riitelyä ja jos toinen määräilee koko ajan niin ei siitä tule mitään.
- !!!
"Voistisiinko täällä keskustella sinkku-elämästä asiallisesti."
NO VITTU EI!! SAATANA PERKELE MÄ HALUAN KESKUSTELLA MARS JÄÄTELÖISTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! - Parhaiten naista
saa baareista joissa käy ei-niin tasokkaita naisia (white-trash) jotka juovat paljon. Siitä vaan "Jessicoita" ja "Jasmineja" pumppaamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871514
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141410Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras561230- 291119
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118962Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46918- 19882
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797- 46733
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715