Miehen entiset panot ahdistaa!

Ahdistunut avovaimo

Ollaan puoli vuotta seurusteltu pariskunta, minä 31 v ja mies 43v. Mulla takana yksi 13 v suhde ja siis vain yksi seksikumppani ennen nykyistä miestä. Entisesssä suhteessani seksiä oli paljon ja se oli monipuolista ja antoisaa, siis oikeen hyvää. Mies sitten on ollut kaksi kertaa naimisissa ja niiden lisäksi kuulemma ainakin 100 naista pannut! Siis yök. Mua ei noi pitkät suhteet haittaa ollenkaan, mutta se että ukko retostelee lukusilla panoillaan niin se tekee pahaa, tunnen mustasukkaisuutta. Ja kaikista pahinta tässä on se, että mies ei halua minua kuin max kerran viikossa.. Itse haluasin vaikka joka päivä ja sen olen miehelle useasti kertonutkin. Mies vaan sanoo ettei ole ikinä ollut kovin seksuaalinen. No mitäs ne puheet sitten yli sadasta panosta on!! Ja se että kertoilee yksityiskohtaisesti miten naiset on häntä iskeny baarissa ja sitten menty johonkin joen varren puskaan panemaan....

Mitä olette mieltä tälläisestä? Ei taida olla ihan fiksua käytöstä mieheltä tuollainen entisillä panoille kehuskelu, kun nykyisyys kertoo jotain ihan muuta. Ja mies haluaa kanssani naimisiin.... Seurusteltu ollaan sellainen 6 kk ja samanlaista laimeaa on hänen seksihalunsa olleet koko ajan. Mua tää tilanne syö aivan valtavasti, enkä tiedä mitä oikein pitäisi tehdä :( Miehelle kun tästä yrittää puhua on mökötys heti valmiina... Apua!

12

881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen avo

Taitaa tuolla miehellä olla erittäin heikko itsetunto ja heikkeneva libido, kun pitää tuollaisia puhua. Ihan asiatonta ja loukkaavaa tuollainen. Ehkä sun pitäisi vaan maksaa potut pottuina eli kun alkaa sama levy jauhamaan, niin alat sitten kertomaan miten hyvää seksielämää vietit ed. suhteessa ja kuinka usein harrastitte. Vastaat mauttomuuten mauttomuudella. Ja anna mököttää, älä ala kerjäämään.

• Klittahelistin

No voe helevetti, mikä on ongelma??? Talkoo porukkaako kyselet omiin peijaisiin 31 vuotiaana?? Elämä edessä, etkö osaa itse ratkaista "ongelmaa", ilman että luuskien pitää huutaa eroa, hae lähestymiskielto, kosta, jätä se..... tommostako olet vailla? vai mitä?

• alkup.

No en hae talkooporukkaa :) Halusin vain jakaa ahdistukseni asiasta, ehkä saada vertaistukea.. Tuo edellisen kirjoittajan (toinen avo) kommentti uskoakseni osuu lähelle totuutta, huono itsetunto taitaa olla kyseessä.. Mutta milläs sitä kohentaa. Olen aina yrittänyt kehua miestä ja olla tyytyväinen siihen vähäiseen seksiin mitä on, mutta tuo menneillä retostelu vaan syö naista :(

• Nainen 45v.

Jos puolen vuoden seurustelun jälkeen mies haluaa naimisiin, sinä olet tyytymätön seksielämään ja keskuteluyritykset johtaa mököttämiseen, niin UNOHDA.

Etsi itsellesi sopiva MIES.

• FF

Minkä ihmeen takia alennut kuuntelemaan miehen panojuttuja? Ei aikuisten ihmisten parisuhteeseen kuulu entisistä puhuminen saati niillä kerskaileminen.

No, tulisitko onnelliseksi tuollaisessa suhteessa? Mieti elämää pari vuotta eteenpäin, viisi vuotta eteenpäin, kymmenen vuotta eteenpäin... Kannattaako? Vai olisiko helpointa todeta tässä vaiheessa, että tämä seurusteluaika osoitti sen, että meistä ei tule onnellisia yhdessä.

• Jos miehesi ei ole muka seksuaalinen ja panoja on noin paljon ollu, niin kyseessä on varmaan ollu joku valloitushalu naisia kohtaan. Toivottavasti se olisi jo loppunut. Panoilla kehuskelu ei ole ollenkaan fiksua. Ette kyllä ole kovin kauan edes seurustelleet ja jos tilanne on tuollainen, niin eroa harkitsisin. Tuskin ne asiat siitä paranee.

• oppeliini

Tuo mies kulostaa niin oksettavalta että suurin osa normaalilla järjenjuoksulla varustetuista naisista ei koskettaisi kyseiseen olioon edes pitkällä kepillä!

Ja sinä levität polvesi hänelle!!!!!!!!!!!! Yäääääk.

• .....

Sehän nyt vaan on tosiasia, että tuossa neljänkympin kieppeissä miesten touhut on suuria vain puheissa...

Ja muuten nuo jutut kuulostaa siltä, että ethän halua olla tuleva ex-vaimo no 3...?

• mn,b,b

Ei kuulosta kovin kypsältä mieheltä ja en yhtään ihmettele, että on 2 eroa takana, en ainakaaan jaksais katella moista. En usko, että todellisuudessa on kovinkaan monen kanssa ollut, tai sitten on olut usemman kanssa, mutta niistä ei ole tullut mitään pidempää, kun naiset ovat huomenneet, millainen ukko on kyseessä. Maailmasta löytyy parempia miehiä, jotka osaavat kunnioittaa naistaan!

• Poikamies ikuisesti

Että mitäkö mieltä? Kateellinen olen miehellesi. Toistasataa panoa, vaikka lähes jokainen muija tälläkin palstalla toteaa, kuinka kamala miehesi on. Siis jopa jossain punkkeja ja mäkäräisiä vilisevässä puskassa on polkastu, sen verran kamala mies.

Sen päälle mies haluaa naimisiin varmistaakseen vanhuuden päivilleen kotihoitajan(12 vuotta on iso ikäero)-ja minä vähän epäilen, että naimisiin te menette. Kateeksi käy.

• alkup.

Hyviä kirjoituksia ja mielipiteitä täällä... Kiitos kaikille kommentoineille! Poikamien ikuisesti kertoikin tuossa miehen mietteet ja varmasti moni mies hänelle kade voikin olla (siis jos tämä panojen määrä pitää paikkansa). Itselläni on niin erilaiset moraaliset arvot (huom en ole mikään uskis, en vaan näe ihmistä kertakäyttötavarana) etten vaan voi katsoa läpi sormien mieheni aiempaa toimintaa. Miten mies joka minulle näyttää olevansa tyystin erilainen toiminnaltaan on muka voinut toimia noin??? Ja sitten muuttua tyystin, kadottaa lipidonsa ja kaikki seksihalunsa... Ehkä minä sitten vaan olen niin vastenmielinen (niihin aiempiin panoihin verrattuna) ettei haluta.. Ja hakee vaan sitä vanhuuden turvaa. Se en halua olla, enkä myöskään tuleva ex-vaimo nro 3. Joten on tässä nyt vakavan mietinnän paikka.... Lisää mielipiteitä saa laittaa!

• Pullanmuru000

Se, ettei teillä seksielämä toimi, on pieni ongelma siihen verrattuna, että ette pysty puhumaan ongelmistanne ja tunteistanne ilman, että toinen (mies) vetää herneet nenään. Mitäs jos pirauttaisit niille kahdelle ex-vaimolle ja kysyisit minkälainen aviomies hän oikein on ollut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3425
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      383
      3167
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      78
      2999
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2829
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2328
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1999
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      94
      1944
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1859
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1849
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1739
    Aihe