Miehet, millaiset ovat ystävälliset ja miellyttävät pakit? Oletetaan, että yrittäisitte varattua naista ja saisitte häneltä pakit. Minkälaiset olisivat siedettävät ja miellyttävimmät, jos niin voi sanoa? Oletetaan, että joutuisitte olemaan naisen kanssa vielä paljon tekemisissä väkisin tulevaisuudessa. Ja nainen olisi riippuvainen jossain mielessä sinun päätöksistäsi tulevaisuudessa työmielessä.
Minkälaiset pakit herättäisivät vähiten koston halua? Oletetaan myös, että olisitte korkeammassa ja arvostetummassa asemassa ja nainen tavallaan altavastaajana. Kysymys ei kuitenkaan ole alainen/esimies-asetelmasta, eikä nainen mitenkään reittä pitkin nousemassa, vaan työskentelemässä rinnakkain.
Eli haen keinoa tapaa käyttäytyä aikuismaisesti vaikka alkoholia olisikin kuvioissa mukana..
Ystävälliset pakit
17
102
Vastaukset
- sanoisin näin
Mahdollisimman varhaiset. Muotoseikoista viis.
- ap.
Muotoseikoilla voi vain olla merkitystä tulevaisuuden kannalla. Varmaankin pitää pitää huolta ettei kukaan ainakaan havaitse pakkeja? Ettei hän joudu noloon tilanteeseen ja miksen minäkin.
- sanoisin näin
ap. kirjoitti:
Muotoseikoilla voi vain olla merkitystä tulevaisuuden kannalla. Varmaankin pitää pitää huolta ettei kukaan ainakaan havaitse pakkeja? Ettei hän joudu noloon tilanteeseen ja miksen minäkin.
Niin... onko joissain piireissä tapana antaa näkyviä pakkeja...? Eivätkö pakit yleensä ole kahdenvälistä kommunikointia?
- ap.
sanoisin näin kirjoitti:
Niin... onko joissain piireissä tapana antaa näkyviä pakkeja...? Eivätkö pakit yleensä ole kahdenvälistä kommunikointia?
Noh, jos on alkoholia veressä, ei välttämättä huomaa vieressä höristeleviä korvia.
- sanoisin näin
ap. kirjoitti:
Noh, jos on alkoholia veressä, ei välttämättä huomaa vieressä höristeleviä korvia.
Pitääkö mennä teknologia-aikakautena ihmisten ilmoille höpöttämään?
- ap.
sanoisin näin kirjoitti:
Pitääkö mennä teknologia-aikakautena ihmisten ilmoille höpöttämään?
En ole kiinnostunut kahdenkeskiseen höpöttelyyn sinänsä, mutta joudun tilanteeseen, jossa on tämä kiinnostunut, itse ja paljon muita ihmisiä. Olen etukäteen saanut kuulla, että kiinnostunut olisi halukas keskustelemaan kanssani monestakin aiheesta. Ei siinä mitään. Miksen minäkin. Mutta jos aihepiireihin kuuluisi tämä (mistä minua on varoitettu muiden tahoilta) niin ajattelin jotenkin varautua järkevästi. En usko, että hän selvinpäin yrittäisi mitään, eikä tulisi edes mitään sellaista tilannetta. On hänellä muutkin yhteystietoni ja olen ollut hänen kanssaan yhteyksissä, mutta ihan asia-mielessä. Voi olla että mielikuvittelen ja muut liioittelevat ja tämä on täysin turha koko aloitus, mutta..
- ?
Oletko flirttaillut tai pitänyt peliä miehen kanssa?
- ap.
En. En itse asiassa tunne häneen mitään vetoa. Lievää vastenmielisyyttä noin fyysisessä mielessä. Arvostan häntä muuten kyllä. Mutta hän on tuonut kiinnostuksensa esiin, myös muiden ihmisten kautta.
- !
ap, älä vastaa tähän
saat heti lutkittelua, jos vastaat myöntävästi - ap.
! kirjoitti:
ap, älä vastaa tähän
saat heti lutkittelua, jos vastaat myöntävästiEn tosiaan ole, enkä ymmärrä, miksi hän on minut juuri keksinyt kohteekseen. Hänellä on tosin kipeä (aika julkinen) ero takana. Tämä voi liittyä johonkin näyttämiskuvioon. Olen häntä (ja exäänsä) huomattavasti nuorempi. Mutta ajattelin tätä varattu-korttia vilauttaa aika selkeästi. Tiedän, että hän tietää minun olevan varattu, mutta voihan sitä tuoda vielä joka käänteessä esiin.
8 pack kaljaa. konvehteja, sipsejä, 5 kerran kausikortti leffoihin ja fleshlight liukkaria.
Noi kun annat niin en pidä pahaa verta.- ap.
Selvä :) Kiitos.
tekstarina naapurin jormalla on isompi kypärä, älä muistele pahalla.
- ap.
Harkitaan :D
oon aika kostonhaluinen tyyppi, mut ei suhteen loppuminen oo saanut miuta vielä kostonhaluiseksi.
- ap.
Voi olla että hänkään ei ole. Mutta hänen on hyvin näppärä kostaa asia muilta huomaamattomasti työmielessä, jos hän sattuisi olemaan kostavaa tyyppiä.
ap. kirjoitti:
Voi olla että hänkään ei ole. Mutta hänen on hyvin näppärä kostaa asia muilta huomaamattomasti työmielessä, jos hän sattuisi olemaan kostavaa tyyppiä.
kuka hän??? mis mie oon???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15211518
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424346Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392708Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071636Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?921481Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431